Ik mag wát weer?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:17 schreef Ang3l het volgende:
*pilletje slik* Mike, je mag weer.
De melk vergeten?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:21 schreef Markie-Mark het volgende:
Oh-jee
och jeee, de ...quote:
met dat konijnquote:
Konijn, haas.quote:
Gaat prima hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 21:25 schreef Cairon het volgende:
Markie Mark hoe is het met je vriendje? We horen er zo weinig over?
pff doe niet zo nieuwsgierigquote:Op zondag 26 februari 2006 21:27 schreef Cairon het volgende:
details, details, details willen we horen
Mike! Wat nou 'Mike'.. ik ben hier undercover! Waarom heet hier iedereen gewoon bij zun nick en ik bij mijn naam! Zo kan ik die politieke loopbaan ook wel vergeten!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:29 schreef Andyvie het volgende:
Mike, ik moet wel beschermd worden zaterdag. Jij kunt mij toch wel beschermen?
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:32 schreef Sunjammer het volgende:
Mieke is ook toegestaan.
*esjee nostalgisch sgop*quote:Op zondag 26 februari 2006 21:32 schreef Sunjammer het volgende:
Mieke is ook toegestaan.
Handig, je beantwoordt je eigen vraag.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:31 schreef Parleur het volgende:
Waarom heet hier iedereen gewoon bij zun nick en ik bij mijn naam! Zo kan ik die politieke loopbaan ook wel vergeten!
Shhht. Codeïne begint te werken.quote:
jezus je doet net of je relatie op sterven na dood is.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:29 schreef Markie-Mark het volgende:
pff doe niet zo nieuwsgierig
Volgende onderwerp...
ik lig anders beter in de peilingen dan D66! En dan voer ik nog geeneens campagne.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
Handig, je beantwoordt je eigen vraag.
Dat is dan ook meer hun verdienste dan de jouwe, Maik...quote:Op zondag 26 februari 2006 21:34 schreef Parleur het volgende:
ik lig anders beter in de peilingen dan D66! En dan voer ik nog geeneens campagne.
Dan noem je ook ene op sterven na dode diersoort op hequote:Op zondag 26 februari 2006 21:34 schreef Parleur het volgende:
[..]
ik lig anders beter in de peilingen dan D66! En dan voer ik nog geeneens campagne.
hush now Stephanie!quote:
*afdruip*quote:Op zondag 26 februari 2006 21:35 schreef Cairon het volgende:
[..]
hush now Stephanie!
to the naughty stool!
Ik kan je ook gewoon toevoegen op MSN... en dan moet je ook aan de pillen van Ang3l. Wees blij dat ik nog zo makkleijk ben met je.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:33 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik net aspirine op heb zeg.
Ik vind alles prima op het moment.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:35 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik kan je ook gewoon toevoegen op MSN... en dan moet je ook aan de pillen van Ang3l. Wees blij dat ik nog zo makkleijk ben met je.
En jij noemt dat 'aspirine'? Ik geloof er geen neuk van Esjee... die pillen van jou zijn in minstens 148 landen verboden!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:36 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik vind alles prima op het moment.
Haha, ik heb ergens anders last van.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:38 schreef Parleur het volgende:
[..]
En jij noemt dat 'aspirine'? Ik geloof er geen neuk van Esjee... die pillen van jou zijn in minstens 148 landen verboden!
Dat is er nu ook in aardbeiensmaak in plaats van chocoladequote:Op zondag 26 februari 2006 21:24 schreef Sunjammer het volgende:
Ranzig spul.
Vervelend he, zo'n SOAquote:Op zondag 26 februari 2006 21:38 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Haha, ik heb ergens anders last van.
Maar goed...
Neuh. Ben Cairon niet.quote:
OWH MY GOD! Mun eigen Esjee... je zit aan de drugs! Verslaafden noemen dat altijd natuurlijk maar gewoon een simpel pilletje... een "aspirine"!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:41 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Neuh. Ben Cairon niet.
Gisteravond uitgeweest... iets leuks ontmoet zeg maar
ik heb nog nooit een SOA gehad, jij daarentegen kunt niet eens meer alle mannen met wie je sex hebt gehad tellen op vijf handen.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:41 schreef Sunjammer het volgende:
Neuh. Ben Cairon niet.
Gisteravond uitgeweest... iets leuks ontmoet zeg maar
Was je nog op tijd vanmiddag ?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:41 schreef petre86 het volgende:
blegh
Je kunt beter sweetheart.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:44 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een SOA gehad, jij daarentegen kunt niet eens meer alle mannen met wie je sex hebt gehad tellen op vijf handen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[/homograp]dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |