en je zit zonder vriendje?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:46 schreef Cairon het volgende:
ik heb een lichte vorm van smetvrees...
Weltrusten!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:48 schreef NathaN het volgende:
Goed, tijd voor weer wat activiteiten in het echte leven.
eten, werken en forniceren?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:48 schreef NathaN het volgende:
Goed, tijd voor weer wat activiteiten in het echte leven.
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:45 schreef petre86 het volgende:
[homograp]
welke persoon heeft de makkelijkste vorm van zelfonthouding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[/homograp]
Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
eigenlijk niet echt.quote:
Het moet natuurlijk wel een hartslag hebben... anders telt het niet!quote:
ach.. je zal wel nooit de rubbers vergetenquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:52 schreef Parleur het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel een hartslag hebben... anders telt het niet!
ik raak bepaalde dingen nooit aan.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:52 schreef petre86 het volgende:
maar hoezo lichte vorm? handen 3x wassen? rare tikjes?
Nah, dinges is toch niet.... neh. Nee toch?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:53 schreef Cairon het volgende:
hij is erg levend.
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:01 schreef Ang3l het volgende:
Nah, dinges is toch niet.... neh. Nee toch?
Je ze dat je niet echt zonder vriendje zat....quote:Op zondag 26 februari 2006 22:03 schreef Cairon het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nooit gezegd dat ik ook echt een vriendje had, ik weet nog niet wat het is, maar van mij mag het meer worden. Leuk, aardig, en slim.
Niet zonder geld zitten wil zeggen met geld zitten.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:06 schreef Cairon het volgende:
Ik ben niet ongelukkig, wil nog niet zeggen dat ik gelukkig ben.
Ik ben niet bedroefd, wil nog niet zeggen dat ik vrolijk ben.
ga je verbitterd modder gooien?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:02 schreef Cairon het volgende:
Ik heb een afkeer om dingen te gebruiken die een grote hoeveelheid anderen al hebben gebruikt... een afkeer die jij niet deelt Petre
Gewoon wachten tot ie zelf een vriendje heeftquote:Op zondag 26 februari 2006 22:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
ga je verbitterd modder gooien?
nee dank je, dat niveau vind ik toch te laag..
Alfred J Kwak - ik ben vandaag zo vrolijkquote:Op zondag 26 februari 2006 22:06 schreef Cairon het volgende:
Ik ben niet ongelukkig, wil nog niet zeggen dat ik gelukkig ben.
Ik ben niet bedroefd, wil nog niet zeggen dat ik vrolijk ben.
Je hapt.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
Heb je gezoend dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:08 schreef Cairon het volgende:
bij deze dus, ik zit niet zonder vriendje, maar ook niet met vriendje
I'm currently in a state of grey.
nee, zijn vriendje is de heilig maagd mariaquote:Op zondag 26 februari 2006 22:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot ie zelf een vriendje heeftuit roermond.
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
Who the fuck is Antoine?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
nee, zijn vriendje is de heilig maagd mariaantoine?
![]()
![]()
hehe.. hij heeft echt nog een idee dattie kans maakt he?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:09 schreef Cairon het volgende:
[..]![]()
aaaaahw en wie begon vandaag?
maar we moeten geen ruzie maken, laten we wachten tot Bas er is zodat we hem het idee kunnen geven alsof hij de meester-manipuleerder is.
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
nee, zijn vriendje is de heilig maagd mariaantoine?
![]()
![]()
in tegenstelling tot Peter...quote:Op zondag 26 februari 2006 22:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
maar ik denk van niet, want Antoine heeft nog smaak
k heb net afscheid genomen van de opa van mijn beste vriendin, ken de man al 9 jaar.. nu wachten we op het telefoontje..quote:Op zondag 26 februari 2006 22:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Xiance![]()
Zo te zien een stuk minder dan meer
something we can do ?
Klote manquote:Op zondag 26 februari 2006 22:17 schreef Xiance het volgende:
[..]
k heb net afscheid genomen van de opa van mijn beste vriendin, ken de man al 9 jaar.. nu wachten we op het telefoontje..
Bij jou thuis?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:20 schreef Cairon het volgende:
dan wat? Een verlepte met stront besmeurde stoeptegel?
Weet ikquote:Op zondag 26 februari 2006 22:20 schreef Cairon het volgende:
overigens, hij kan erg goed masseren hoor dat vriendje van je
tja.. iemand vleuggellam achter laten is niet mijn ding.. al heb je nog een week aan mij moeten denken geloof ikquote:Op zondag 26 februari 2006 22:23 schreef Cairon het volgende:
Sjah, het was leuk die ochtend.
of niet soms Petre?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |