CrazyDutchPunk +1quote:Op zondag 26 februari 2006 15:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vliegtuigcrash.
Jamie Farellquote:Op zondag 26 februari 2006 15:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Welk karakter pleegde zelfmoord, maar bleek later vermoord te zijn door Nina?
Foutquote:
Bah, die had ik ook bijna gewetenquote:
Antwoord: Jamey Farrellquote:Op zondag 26 februari 2006 15:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Welk karakter pleegde zelfmoord, maar bleek later vermoord te zijn door Nina?
Erm..je moet eerst even wachten tot ik je +1 geef?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:31 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Antwoord: Jamey Farrell![]()
Vraag: Welke twee acteurs kwamen elkaar op de set van 24 tegen en zijn nu een stel?
Oepsquote:Op zondag 26 februari 2006 15:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Erm..je moet eerst even wachten tot ik je +1 geef?
Vraag: Welke twee acteurs kwamen elkaar op de set van 24 tegen en zijn nu een stel?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
CloudStrife +1
Xander Berkeley en Sarah Clarke als ik het goed hebquote:Op zondag 26 februari 2006 15:31 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Antwoord: Jamey Farrell![]()
Vraag: Welke twee acteurs kwamen elkaar op de set van 24 tegen en zijn nu een stel?
Sorry, ik check dit topic niet elke minuut. Maar was goed jaquote:Op zondag 26 februari 2006 16:17 schreef laurenzo85 het volgende:
Krijg ik geen punt?![]()
Naja, nieuwe vraag dan maar..
Hoe heet het verdachte vriendje van Marie Warner
laurenzo85 +1quote:Op zondag 26 februari 2006 16:56 schreef laurenzo85 het volgende:
Phil Parslow meen ik
Jane Saundersquote:Op zondag 26 februari 2006 16:59 schreef laurenzo85 het volgende:
Dé schurk uit seizoen 3 had ook een dochter. Wat was haar naam?
CrazyDutchPunk + 1quote:Op zondag 26 februari 2006 17:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kim Bauer
Ik mag een vraag stellen hoor!quote:Op zondag 26 februari 2006 17:15 schreef Snow_King het volgende:
[..]
CrazyDutchPunk + 1
In Seizoen 4 wordt Paul Raines door Jack zwaar gemarteld, hij zou eigenaar zijn van een pand waar aanslagen in voorbereid werden.
Op welke manier werd deze connectie gelegt?
Ja, maar dat deed je nietquote:Op zondag 26 februari 2006 17:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik mag een vraag stellen hoor!
Ik ben er even mee bezig! Er is geen limiet gesteld aan de tijd ervoor hoor!quote:Op zondag 26 februari 2006 17:24 schreef Snow_King het volgende:
[..]
Ja, maar dat deed je nietMaar, ga je gang.
Dan ligt dus het hele topic stil op het moment dat iemand met het juiste antwoord geen nieuwe vraag stelt.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben er even mee bezig! Er is geen limiet gesteld aan de tijd ervoor hoor!
in andere trivia topics is dit ook zo hoor.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:29 schreef Snow_King het volgende:
[..]
Dan ligt dus het hele topic stil op het moment dat iemand met het juiste antwoord geen nieuwe vraag stelt.
Het is wel zo handig als je bij je antwoord direct een nieuwe vraag opstelt.
Ok, verder zand er over.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
in andere trivia topics is dit ook zo hoor.
Dennis Hopper (Seizoen 1), Darin Cooper (Seizoen 3) en Angela Goethals (Seizoen 4)?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zoek 3 gastrolacteurs die later grotere rollen kregen in andere FOX series.
Een uit seizoen 1, een uit seizoen 3 en een uit seizoen 4.
2 vrouwen + 1 man.
Neequote:Op zondag 26 februari 2006 18:11 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Dennis Hopper (Seizoen 1), Darin Cooper (Seizoen 3) en Angela Goethals (Seizoen 4)?
series op FOX.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:48 schreef dolle_hond het volgende:
fox-series?
Hint:quote:
Ik noem wat namen uit Firefly die ook in 24 zaten Gina Torres, Doug Savant, Gregory Itzin en Richard Burgi .quote:Op zondag 26 februari 2006 17:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zoek 3 gastrolacteurs die later grotere rollen kregen in andere FOX series.
Een uit seizoen 1, een uit seizoen 3 en een uit seizoen 4.
2 vrouwen + 1 man.
Merkie +1quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:43 schreef Dos37 het volgende:
Goed topic
Schilder...toch?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:49 schreef Dos37 het volgende:
Een makkelijke mijn insiens omdat ik naar bed ga en geen moeilijke kan verzinnen zo.
Wat was het beroep van Teri Bauer?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:28 schreef MrManiak het volgende:
Alan Dale.
Vice-president Jim Prescott in "24"
Caleb Nichol in "The OC"
Sannydance +1quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:59 schreef Sannydance het volgende:
Oriol
wow das snel Dos37 +1quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:55 schreef Dos37 het volgende:
Division
Angelaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:04 schreef Dos37 het volgende:
Hoe hete het kind van Chase?
Als je even had terug gelezen had ik dezelfde vraag gesteldquote:
Alan Yorkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als je even had terug gelezen had ik dezelfde vraag gesteld
Hoe heet de Vader van Janet?
qu63 +1quote:
qu63 +1quote:
ja, en Faheen (geloof ik..)quote:
Kosovoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:10 schreef Merkie het volgende:
Joepie. Uit welk land kwamen de Drazens?
oowjaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:35 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
klopt wel
maar kosovo is geen land he
is een deel van....
24 (Regiovrij): Trivia part I.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:25 schreef Dos37 het volgende:
Toch nog even een naam vraag.
Hoe hete de man waarmee Marie Warner ging trouwen?
Elke keer als ik in dit topic kijk is er geen vraag.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:34 schreef koenimex het volgende:
Ja, ik wil meedoen! Maar er is geen vraag.
Janequote:Op zondag 5 maart 2006 22:27 schreef TC03 het volgende:
Ow ok.
Volgende vraag: hoe heet de dochter van de bad-guy uit seizoen 3 (Saunders heette hij geloof ik) die door Kim werd 'geimiteerd'?
Ik weet het antwoord zelf ook niet helemaal zeker. Ik kan morgenavond pas controleren wat het goede antwoord is.
Oh, niet gezien.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:01 schreef Sannydance het volgende:
/dat is goed en als je ff goed kijkt zie je dat deze vraag al eerder is gesteld in dit topic
next question
Dat was Carrie Turnerquote:Op maandag 6 maart 2006 02:29 schreef Merkie het volgende:
Damn! Die wist ik wel maar ik dacht dat in seizoen 2 was
! Want ze kon toch niet goed overweg met Michelle
?
Jim Abale!!quote:Op maandag 6 maart 2006 02:49 schreef telamomtepoepn het volgende:
welterusten
aangezien ik zelf mn eigen vraag beantwoord heb verzin ik een nieuwe
hoe heet t prive-detective die Kate Warner heeft ingehuurd om achtergrond van Reza te onderzoeken??
Jim Abele is het goede antwoord ja.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:59 schreef Dos37 het volgende:
is de vorige goed dan
quote:Op maandag 6 maart 2006 02:49
hoe heet t prive-detective die Kate Warner heeft ingehuurd om achtergrond van Reza te onderzoeken??
ralph burton is het goede antwoordquote:[b]Op maandag 6 maart 2006 21:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Jim Abele is het goede antwoord ja.
Ik had het zelf écht niet geweten hoor.
Yep, ya right...Sorry.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:31 schreef telamomtepoepn het volgende:
ralph burton is het goede antwoord
240 miljoen(?)quote:Op maandag 6 maart 2006 22:36 schreef telamomtepoepn het volgende:
nieuwe vraag, een makkelijkere
hoeveel hebben ramon en hector salazar geboden voor een kunstmatig virus in seizoen 3
Jack bood met hector enzo mee.quote:
Ah ok haalde ik dat door de war!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:51 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Fout! Jack bood 225 miljoen voor de Salazars maar Nina bood 240 voor haar maatjes....
oowja hahaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:52 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Man wat ben jij snel!
Heb het net ge-edit.
Zonder de foto te hebben gezien: Dit is in de bunker in seizoen 2 nadat ze uit het bos is gehaal door die kerel, ze is net in de douche geweest dus ze heeft het koudquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:42 schreef Takemenow het volgende:
Volgende vraag:
Heeft Kim het hier koud of is ze gewoon opgewonden omdat ze aan mij denkt?![]()
[afbeelding]
![]()
Pic werkt niet meer![]()
http://www.progressiveboink.com/archive/24/nipples2.jpg
Shit! En ik maar denken dat het door mij kwamquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zonder de foto te hebben gezien: Dit is in de bunker in seizoen 2 nadat ze uit het bos is gehaal door die kerel, ze is net in de douche geweest dus ze heeft het koud
*Prik* Weg droomquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:01 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Shit! En ik maar denken dat het door mij kwam![]()
![]()
Wie ik? Was het een serieuze vraag de vorige?quote:
Meubelzaak waar Dan werkt, Dan en Rick!quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:24 schreef Sannydance het volgende:
ps.. krijg ik niet nog een puntje er bij? of ja ik doe het zelf wel:
Sannydance +1
vraag:
Waar ontmoeten Kim en Janet in serie 1 de twee jongens en hoe heten zij?
medewerkster bedoel je neem ik aan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:33 schreef c0nd0r het volgende:
Hoe heette de mederwerker van Palmer die vreemd moest gaan met Palmer in seizoen 1?
Toch die vriend van haar Mary?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:08 schreef Mip1988 het volgende:
Ralph Burton verdenkt iemand ervan lid te zijn van een terroristische organisatie. wie?
*Poke* WaarAAN niet waarquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:02 schreef Dos37 het volgende:
op zijn kantoor.
Wtf? Wie?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:48 schreef GoodNews het volgende:
Waaraan sterft Ralph Burton?
Decoupeerzaag?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:07 schreef jdiezrequejo het volgende:
zo een cirkelzaag schuur ding, haha geen idee hoe het heet
Seizoen 2, prive detective van mevrouw Kate Warnerquote:
ohja damn!quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:34 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Seizoen 2, prive detective van mevrouw Kate Warner
In de badkuip lag hij, dood
DIe kerel deed ook nog iets van zout over zijn wond heen ofzo
Edit hmm dat is shcijnbaar Paul Koplin
Ik heb het mis SJIT![]()
Ja, goed. Hij was zeg maar dood gemarteld en hij wilde daarna Kate gaan martelen en deed één of andere speld in haar oor, maar toen kwam Jack haar redden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:34 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Seizoen 2, prive detective van mevrouw Kate Warner
In de badkuip lag hij, dood
DIe kerel deed ook nog iets van zout over zijn wond heen ofzo
Edit hmm dat is shcijnbaar Paul Koplin
Ik heb het mis SJIT![]()
via de ik-ben-mijn-keycard-kwijt-maar-moet-toch-naar-binnen-toe-ingangquote:Op zondag 12 maart 2006 12:06 schreef GoodNews het volgende:
[..]
Ja, goed. Hij was zeg maar dood gemarteld en hij wilde daarna Kate gaan martelen en deed één of andere speld in haar oor, maar toen kwam Jack haar redden.
Nieuwe vraag: Hoe kan Lyn in ctu komen als zijn keycard reeds gestolen was
Jah klopt, maar niet diegene die doodgaat...quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:44 schreef TC03 het volgende:
Ralph Burton is wel de privé-detective die Kate had ingeschakeld jdiezrequejo.
Een kogel is goed, eerst wordt hij eindeloos gemarteld, en daarna neergeschoten door (ben even zn naam kwijt)quote:
Regiovrij houht lijkt mij in over IEDER seizoen..?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:00 schreef Merkie het volgende:
Alleen vragen over seizoen 1 t/m 4 he, niks over seizoen 5.
Wie houd je tegen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:09 schreef Sannydance het volgende:
moet er wel iemand een vraag stellen natuurlijk
Ik wil ook graag een voornaam.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:09 schreef Dos37 het volgende:
Haar tante.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KusjesPimKusjes +1
En bedenkt de volgende vraag maar.![]()
Die vraag is al gevraagd, dus bedenk maar een nieuwe.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:21 schreef XxxPimxxX het volgende:
Hoe heet de vriendin van Kim uit S1, waar ze samen mee naar de meubelzaak ging?
Janet Yorkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:21 schreef XxxPimxxX het volgende:
Hoe heet de vriendin van Kim uit S1, waar ze samen mee naar de meubelzaak ging?
Ik had het wel gedachtquote:
Dammit, nog maar een pogingquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:22 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die vraag is al gevraagd, dus bedenk maar een nieuwe.
Ik dacht dat ze een zoon had?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:25 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Dammit, nog maar een poging![]()
Wat was de naam van de dochter van de vriendin van Hector Salazar?
![]()
O wacht, volgens mij zit ik nou helemaal verkeerdquote:
Claudia.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:27 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
O wacht, volgens mij zit ik nou helemaal verkeerd
Laten we dan maar gewoon vragen wat de naam van de vriendin van Hector Salazar was![]()
Ik refresh als de tering.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:28 schreef Dos37 het volgende:
wat ben je snel -Mo-
Wat was de achternaam van Milo uit Seizoen 1?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die was te makkelijk, bedenk maar een nieuwe.
sevic?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:30 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Wat was de achternaam van Milo uit Seizoen 1?
Pressman!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:30 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Wat was de achternaam van Milo uit Seizoen 1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |