Dat was Carrie Turnerquote:Op maandag 6 maart 2006 02:29 schreef Merkie het volgende:
Damn! Die wist ik wel maar ik dacht dat in seizoen 2 was
! Want ze kon toch niet goed overweg met Michelle
?
Jim Abale!!quote:Op maandag 6 maart 2006 02:49 schreef telamomtepoepn het volgende:
welterusten
aangezien ik zelf mn eigen vraag beantwoord heb verzin ik een nieuwe
hoe heet t prive-detective die Kate Warner heeft ingehuurd om achtergrond van Reza te onderzoeken??
Jim Abele is het goede antwoord ja.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:59 schreef Dos37 het volgende:
is de vorige goed dan
quote:Op maandag 6 maart 2006 02:49
hoe heet t prive-detective die Kate Warner heeft ingehuurd om achtergrond van Reza te onderzoeken??
ralph burton is het goede antwoordquote:[b]Op maandag 6 maart 2006 21:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Jim Abele is het goede antwoord ja.
Ik had het zelf écht niet geweten hoor.
Yep, ya right...Sorry.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:31 schreef telamomtepoepn het volgende:
ralph burton is het goede antwoord
240 miljoen(?)quote:Op maandag 6 maart 2006 22:36 schreef telamomtepoepn het volgende:
nieuwe vraag, een makkelijkere
hoeveel hebben ramon en hector salazar geboden voor een kunstmatig virus in seizoen 3
Jack bood met hector enzo mee.quote:
Ah ok haalde ik dat door de war!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:51 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Fout! Jack bood 225 miljoen voor de Salazars maar Nina bood 240 voor haar maatjes....
oowja hahaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:52 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Man wat ben jij snel!
Heb het net ge-edit.
Zonder de foto te hebben gezien: Dit is in de bunker in seizoen 2 nadat ze uit het bos is gehaal door die kerel, ze is net in de douche geweest dus ze heeft het koudquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:42 schreef Takemenow het volgende:
Volgende vraag:
Heeft Kim het hier koud of is ze gewoon opgewonden omdat ze aan mij denkt?![]()
[afbeelding]
![]()
Pic werkt niet meer![]()
http://www.progressiveboink.com/archive/24/nipples2.jpg
Shit! En ik maar denken dat het door mij kwamquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zonder de foto te hebben gezien: Dit is in de bunker in seizoen 2 nadat ze uit het bos is gehaal door die kerel, ze is net in de douche geweest dus ze heeft het koud
*Prik* Weg droomquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:01 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Shit! En ik maar denken dat het door mij kwam![]()
![]()
Wie ik? Was het een serieuze vraag de vorige?quote:
Meubelzaak waar Dan werkt, Dan en Rick!quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:24 schreef Sannydance het volgende:
ps.. krijg ik niet nog een puntje er bij? of ja ik doe het zelf wel:
Sannydance +1
vraag:
Waar ontmoeten Kim en Janet in serie 1 de twee jongens en hoe heten zij?
medewerkster bedoel je neem ik aan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:33 schreef c0nd0r het volgende:
Hoe heette de mederwerker van Palmer die vreemd moest gaan met Palmer in seizoen 1?
Toch die vriend van haar Mary?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:08 schreef Mip1988 het volgende:
Ralph Burton verdenkt iemand ervan lid te zijn van een terroristische organisatie. wie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |