*Poke* WaarAAN niet waarquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:02 schreef Dos37 het volgende:
op zijn kantoor.
Wtf? Wie?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:48 schreef GoodNews het volgende:
Waaraan sterft Ralph Burton?
Decoupeerzaag?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:07 schreef jdiezrequejo het volgende:
zo een cirkelzaag schuur ding, haha geen idee hoe het heet
Seizoen 2, prive detective van mevrouw Kate Warnerquote:
ohja damn!quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:34 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Seizoen 2, prive detective van mevrouw Kate Warner
In de badkuip lag hij, dood
DIe kerel deed ook nog iets van zout over zijn wond heen ofzo
Edit hmm dat is shcijnbaar Paul Koplin
Ik heb het mis SJIT![]()
Ja, goed. Hij was zeg maar dood gemarteld en hij wilde daarna Kate gaan martelen en deed één of andere speld in haar oor, maar toen kwam Jack haar redden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:34 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Seizoen 2, prive detective van mevrouw Kate Warner
In de badkuip lag hij, dood
DIe kerel deed ook nog iets van zout over zijn wond heen ofzo
Edit hmm dat is shcijnbaar Paul Koplin
Ik heb het mis SJIT![]()
via de ik-ben-mijn-keycard-kwijt-maar-moet-toch-naar-binnen-toe-ingangquote:Op zondag 12 maart 2006 12:06 schreef GoodNews het volgende:
[..]
Ja, goed. Hij was zeg maar dood gemarteld en hij wilde daarna Kate gaan martelen en deed één of andere speld in haar oor, maar toen kwam Jack haar redden.
Nieuwe vraag: Hoe kan Lyn in ctu komen als zijn keycard reeds gestolen was
Jah klopt, maar niet diegene die doodgaat...quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:44 schreef TC03 het volgende:
Ralph Burton is wel de privé-detective die Kate had ingeschakeld jdiezrequejo.
Een kogel is goed, eerst wordt hij eindeloos gemarteld, en daarna neergeschoten door (ben even zn naam kwijt)quote:
Regiovrij houht lijkt mij in over IEDER seizoen..?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:00 schreef Merkie het volgende:
Alleen vragen over seizoen 1 t/m 4 he, niks over seizoen 5.
Wie houd je tegen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:09 schreef Sannydance het volgende:
moet er wel iemand een vraag stellen natuurlijk
Ik wil ook graag een voornaam.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:09 schreef Dos37 het volgende:
Haar tante.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KusjesPimKusjes +1
En bedenkt de volgende vraag maar.![]()
Die vraag is al gevraagd, dus bedenk maar een nieuwe.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:21 schreef XxxPimxxX het volgende:
Hoe heet de vriendin van Kim uit S1, waar ze samen mee naar de meubelzaak ging?
Janet Yorkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:21 schreef XxxPimxxX het volgende:
Hoe heet de vriendin van Kim uit S1, waar ze samen mee naar de meubelzaak ging?
Ik had het wel gedachtquote:
Dammit, nog maar een pogingquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:22 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die vraag is al gevraagd, dus bedenk maar een nieuwe.
Ik dacht dat ze een zoon had?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:25 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Dammit, nog maar een poging![]()
Wat was de naam van de dochter van de vriendin van Hector Salazar?
![]()
O wacht, volgens mij zit ik nou helemaal verkeerdquote:
Claudia.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:27 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
O wacht, volgens mij zit ik nou helemaal verkeerd
Laten we dan maar gewoon vragen wat de naam van de vriendin van Hector Salazar was![]()
Ik refresh als de tering.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:28 schreef Dos37 het volgende:
wat ben je snel -Mo-
Wat was de achternaam van Milo uit Seizoen 1?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die was te makkelijk, bedenk maar een nieuwe.
sevic?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:30 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Wat was de achternaam van Milo uit Seizoen 1?
Pressman!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:30 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Wat was de achternaam van Milo uit Seizoen 1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |