Ik eigenlijk ook wel.. neem aan dat Peri niet alles alleen gaat doen.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:54 schreef Retuobak het volgende:
Ik ben inmiddels vooral benieuwd wie we nu gaan krijgen als dictator
eiffel 65quote:Op zondag 26 februari 2006 13:56 schreef mordradead het volgende:
Blue's my house with a blue little window
and a blue corvette
and everbody around is black inside and outside
i'm blue dabadie dababij dabadie dabdij dabadie dabadij
ofzo
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:56 schreef mordradead het volgende:
and a blue corvette
ofzo
Heb dat nummer nog met een cassetjebandje opgenomen van de radioquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:56 schreef mordradead het volgende:
and a blue corvette
ofzo
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:53 schreef Laniboekje het volgende:
Een goedemiddag lieve GAM SC'ers. Iedereen nog in diepe rouw? Ik stiekem ook wel..
Eigenlijk moeten wij twee gewoon de scepter in handen gaan nemen he?quote:
de harde hand van de GAM chicksquote:Op zondag 26 februari 2006 14:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten wij twee gewoon de scepter in handen gaan nemen he?
![]()
Muhahahaha
Nah, toch maar niet
Die zijn allemaal vet lekker, daar zijn Chanty en Lani niks bij dunkt me.quote:
Ik ga solliciteren.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:09 schreef RaymanNL het volgende:
Wie zit er nu allemaal te solliciteren voor MOD, ik wil weten waar ik straks aan toe ben![]()
* taart checkt en oordeeltquote:Op zondag 26 februari 2006 14:09 schreef mordradead het volgende:
[..]
Die zijn allemaal vet lekker, daar zijn Chanty en Lani niks bij dunkt me.
YEAHquote:Op zondag 26 februari 2006 14:12 schreef mordradead het volgende:
RAYMANNL FOR MOD FTW FTW
Heb jij gesoliciteerd dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:09 schreef RaymanNL het volgende:
Wie zit er nu allemaal te solliciteren voor MOD, ik wil weten waar ik straks aan toe ben![]()
JE KAN WEER HELEMAAL LOS MMARSUquote:Op zondag 26 februari 2006 14:13 schreef MMaRsu het volgende:
RELLUUUHHHHH
Das mooi, dat kan ik dan nu wel weer he
Geloof me, na een week word ik mod-af gemaakt bwhahheh4h4h4h4h4h4h3h4h4h4h3quote:Op zondag 26 februari 2006 14:15 schreef Roi het volgende:
Mordra doe het niet, dan kan je niet meer jezelf zijn!
Dat is pas een dikke nurt.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:16 schreef taart het volgende:
Die Fatal1ty heeft zijn eigen gepimpte Ford Focus![]()
Ford Focus?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:16 schreef taart het volgende:
Die Fatal1ty heeft zijn eigen gepimpte Ford Focus![]()
Flikker opquote:
bernie heeft alleen een grote zus hoor.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:18 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Bernie z'n zusje had honger
AC, opgelost slotjequote:Op zondag 26 februari 2006 14:20 schreef Game_Error het volgende:
JA jongens ik heb een probleem, ik heb 60¤ en ik heb drie spellen die ik wil namelijk eldersscroll 4: oblivion, Ghost recon advanced warfighter en Animal Crossing DS, welke moet ik kiezen?
Echt waarquote:Op zondag 26 februari 2006 14:20 schreef taart het volgende:
[..]
bernie heeft alleen een grote zus hoor.
buiten gamen menquote:Op zondag 26 februari 2006 14:23 schreef philipnorth het volgende:
[..]
idd AC, behalve als je ook nog wel eens buiten wilt komen
Wat denk jij trouwens wel niet, ik als modquote:Op zondag 26 februari 2006 14:23 schreef philipnorth het volgende:
[..]
idd AC, behalve als je ook nog wel eens buiten wilt komen
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:13 schreef MMaRsu het volgende:
RELLUUUHHHHH
Das mooi, dat kan ik dan nu wel weer he
quote:
en ten tweede heb ik geen eens foto's van Bernie's zusquote:Op zondag 26 februari 2006 14:25 schreef Roi het volgende:
Tss jij mag toch alles als aankomend mod?
Ik weet nog niet of ik wel Mod wil wordenquote:Op zondag 26 februari 2006 14:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat denk jij trouwens wel niet, ik als mod![]()
Doe GD maar![]()
Doe trouwens maar niet Mod worden, heb je minder tijd om te MSN'en enzo omdat je iedereen hier in het gareel moet houden.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik wel Mod wil worden
Als ik soliciteer dan word ik het namelijk
iddquote:Op zondag 26 februari 2006 14:28 schreef Roi het volgende:
Die fles Heineken staat er ook al jaren he?
ok als jij het niet wilt doe ik het niet, opgelost, slotjequote:Op zondag 26 februari 2006 14:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Doe trouwens maar niet Mod worden, heb je minder tijd om te MSN'en enzo omdat je iedereen hier in het gareel moet houden.
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ok als jij het niet wilt doe ik het niet, opgelost, slotje
Dat noem je ook echt planken?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:27 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
MIJN MOOIE HERINGEDEELDE PLANKEN JA
En maar zeuren over afvallen etc.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:27 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
MIJN MOOIE HERINGEDEELDE PLANKEN JA
[afbeelding]
DOZEN
[afbeelding]
COLA FTW
[afbeelding]
PAPRIKACHIPS FTW
Tijd zat hoor, meestal.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Doe trouwens maar niet Mod worden, heb je minder tijd om te MSN'en enzo omdat je iedereen hier in het gareel moet houden.
uiteraardquote:Op zondag 26 februari 2006 14:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je luistert ook nog eens naar me!
![]()
![]()
Omdat MMaRsu en ik al je werk deden!quote:
+ bier.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Op vrijdag zaterdag en zondag mag ik chips van me zelf
weetje, ik klikte net op je postgeschiedenis, en teon zag ik daar bijna alleen maar SC topics staanquote:Op zondag 26 februari 2006 14:31 schreef capibar het volgende:
[..]
Shit he, straks ben ik de enige, dan wordt ik ook nog aangenomen.
Het zou me nog niks verbazen ook..quote:Op zondag 26 februari 2006 14:31 schreef capibar het volgende:
[..]
Shit he, straks ben ik de enige, dan wordt ik ook nog aangenomen.
Hup hup, als je admin wilt worden moet je toch ergens beginnen.quote:
Redenen waarom jij mod moet worden: GD luistert naar je.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je luistert ook nog eens naar me!
![]()
![]()
en links naar topics die in de sc zijn gepostquote:Op zondag 26 februari 2006 14:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
weetje, ik klikte net op je postgeschiedenis, en teon zag ik daar bijna alleen maar SC topics staan![]()
trouwens over msn gesproken, het staat niet aan bij jequote:Op zondag 26 februari 2006 14:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Juist, heb ik er tenminste al 1 die ik in bedwang kan houdenquote:Op zondag 26 februari 2006 14:33 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Redenen waarom jij mod moet worden: GD luistert naar je.
ik gedraag me al tijden netjes, ik ben een kwaliteitsuser gewordenquote:Op zondag 26 februari 2006 14:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Juist, heb ik er tenminste al 1 die ik in bedwang kan houden![]()
Correct.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
trouwens over msn gesproken, het staat niet aan bij je
je zit op de FTP pc?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Correct.
![]()
Ik zit niet op de pc die MSN heeft.. mijn pa bevolkt de 'goede' pc op het moment
Was je altijd toch al?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik gedraag me al tijden netjes, ik ben een kwaliteitsuser geworden
Ik geloof in omhoog likken, maar niet als GAM mod. Dat is net zo iets als ONZ mod zijn omdat geen normaal mens het wil zijn of gebrek aan beter. Ik zie het al voor me als ze een nieuwe admin nodig hebben: Hmmm, die gast is wel blauw maar dat is gewoon uit pure noodzaak. Neh laten we een echte mod admin maken.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hup hup, als je admin wilt worden moet je toch ergens beginnen.
Zou wel pijnlijk zijn.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:32 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Het zou me nog niks verbazen ook..
Ja hoor, gebruik het alleen vooral om te interettenquote:
WTFquote:
als ik nu niet word aangenomen dan word bernie het dusquote:Beste heer/mevrouw,
Naar aanleiding van de advertentie op het Fok! Forum betreffende de functie van moderator in Gam wil ik graag mijn interesse hiervoor uitspreken. Ik ben van mening dat ik in staat ben om Gam zichzelf helpen te ontwikkelen en te ontplooien, de hedendaagse mogelijkheden voor een user zijnde als ik zijn helaas niet genoeg om het niveau van Gam naar een hoger plan te tillen.
Mocht u denken dat ik niet capabel genoeg ben om de users van Gam tevreden te houden en het nog beter naar hun zin te maken wil ik graag voorstellen om Dhr. B. Duijn moderator te maken, deze frisse en fruitige user is sinds jaar en dag bezig het Gam forum een beter oord te maken voor de liefhebbende Fokker. Dit geldt natuurlijk alleen als ik niet capabel genoeg zou zijn voor deze functie.
Hoogachtend,
D. Terpstra aka mordradead.
Waaaaar heb jij het over?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
WTF
Die dolphin poster hehOp de bovenste foto staat tie niet, en de onderste wel
Terwijl de rest uit de onderste foto, gewoon op de bovenste staat
![]()
het is een tasjse Berniequote:Op zondag 26 februari 2006 14:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
WTF
![]()
Je weet het niet, er kan nog tot 3 maart gesoliciteert worden.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:38 schreef capibar het volgende:
[..]
Zou wel pijnlijk zijn.
Ik heb trouwens niet het idee dat iemand anders gaat solliciteren.
Mijn brief was wel mooi trouwens, iets met "ik heb reeds grote faam vergaart door mijn informatieve, en soms humoristische posts.
Het is geen poster maar een tas (dev kit enclosedquote:Op zondag 26 februari 2006 14:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
WTF
![]()
Je hebt hem toch niet echt verstuurd he?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef mordradead het volgende:
Mijn sollicitatiemail:
[..]
als ik nu niet word aangenomen dan word bernie het dus
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef mordradead het volgende:
Mijn sollicitatiemail:
[..]
Ohwquote:Op zondag 26 februari 2006 14:41 schreef Roi het volgende:
[..]
Het is geen poster maar een tas (dev kit enclosed) !
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef mordradead het volgende:
Mijn sollicitatiemail:
[..]
Ja, dus in die paar dagen solliciteert er.......2 man ofzoquote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Je weet het niet, er kan nog tot 3 maart gesoliciteert worden.Hoewel de meesten al nee hebben gezegd...
quote:
man miniquote:Op zondag 26 februari 2006 14:45 schreef capibar het volgende:
Ik ga 2 maart mijn man mini ophalen, dus als ik dan ook nog eens GAM-mod word.....![]()
quote:Goedemorgen.
Ik zag tot mijn grote verbazing dat Mmarsu gestopt was als mod, dus besloot ik eens te solliciteren naar GAM-mod.
Als vaste bezoeker van het GAM-subforum heb ik daar grote faam vergaard mede door mijn informatieve en soms ook humoristische bijdrages.
Ik ben bereid de verantwoordelijke taak als moderator op me te nemen.
Met vriendelijke groet,
Capibar.
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:42 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Lijstje van "wannabe mods":
Capibar
Mordra
Bernie
De lijst groeit.
Je man mini?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:45 schreef capibar het volgende:
Ik ga 2 maart mijn man mini ophalen, dus als ik dan ook nog eens GAM-mod word.....![]()
je bent geweldigquote:Op zondag 26 februari 2006 14:49 schreef Roi het volgende:
Ik heb op een Google-ad voor je geklikt Rayman
20 tochquote:Op zondag 26 februari 2006 14:49 schreef taart het volgende:
zit niet veel GB op, maar je hebt altijd nog een externe hard schijf
Geil ding he, dinsdag hebben ze een persconferentie, misschien kondigen ze dan aan dat de mini ook een intel proc krijgt.quote:
Nieuwe mac miniquote:Op zondag 26 februari 2006 14:51 schreef capibar het volgende:
[..]
Geil ding he, dinsdag hebben ze een persconferentie, misschien kondigen ze dan aan dat de mini ook een intel proc krijgt.
kuin je niet over klagenquote:Op zondag 26 februari 2006 14:52 schreef taart het volgende:
40 GB standaard
Waarom wacht je niet op intel mac mini?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:45 schreef capibar het volgende:
Ik ga 2 maart mijn mac mini ophalen, dus als ik dan ook nog eens GAM-mod word.....![]()
mijn broer heeft rond de 400 GB ofzoquote:Op zondag 26 februari 2006 14:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
kuin je niet over klagen
Wat heb ik hier eigenlijk thuis
80 ofzoOf 60
![]()
90 GBquote:Op zondag 26 februari 2006 14:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
kuin je niet over klagen
Wat heb ik hier eigenlijk thuis
80 ofzoOf 60
![]()
Omdat die intel minder Mac voor je geld isquote:Op zondag 26 februari 2006 14:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom wacht je niet op intel mac mini?
Verder is het een hele goede keus![]()
Die mini is gewoon heel erg klein. Echt klein.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:48 schreef mordradead het volgende:
Is de mini nou zo klein? of is de iPod nou zo groot?
de laatste dus
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:54 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Omdat die intel minder Mac voor je geld is
Das niet veelquote:Op zondag 26 februari 2006 14:52 schreef taart het volgende:
40 GB standaard
dat scherm heb ik ookquote:Op zondag 26 februari 2006 14:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die mini is gewoon heel erg klein. Echt klein.
[afbeelding]
omdat Intel processoren niet echt Mac zijn he, en een PPC cpu welquote:
1 ) ik heb iets tegen intel.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom wacht je niet op intel mac mini?
Verder is het een hele goede keus![]()
+OSX, niet vergeten he.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:59 schreef philipnorth het volgende:
[..]
omdat Intel processoren niet echt Mac zijn he, en een PPC cpu wel
Vandaar: minder Mac voor je geld.
Als je een intel mac koopt, heb je gewoon een x86 met een mooi doosje erom heen
* taart heeft nu pas door dat je een mac mini in je avatar hebtquote:Op zondag 26 februari 2006 15:01 schreef philipnorth het volgende:
[..]
ja, en OSX
Maar de Mac Mini is wel
Pfff, mensen met een Intel iMac zijn er toch zeker niet op achteruit gegaan. Ik bedoel, tuurlijk, er zit geen PPC in, maar dan nog.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:59 schreef philipnorth het volgende:
[..]
omdat Intel processoren niet echt Mac zijn he, en een PPC cpu wel
Vandaar: minder Mac voor je geld.
Als je een intel mac koopt, heb je gewoon een x86 met een mooi doosje erom heen
Wannabe modquote:Op zondag 26 februari 2006 15:03 schreef Chanty87 het volgende:
Zeg jongens, Apple Slowchat - Deel 42 is een andere kant op hoor...
Ik had ook liever intel niet gezienquote:Op zondag 26 februari 2006 14:59 schreef capibar het volgende:
[..]
1 ) ik heb iets tegen intel.
2 ) niet alles kan je er op draaien.
3 ) dat duurt nog een tijdje.
Wat had je liever gehad dan? De tegenvallende prestaties van IBM's CPU's nog langer? Een zwaar tekort aan Macs wegens een overstap naar AMD?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik had ook liever intel niet gezien
Ze hebben toch motorola processorsquote:Op zondag 26 februari 2006 15:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wat had je liever gehad dan? De tegenvallende prestaties van IBM's CPU's nog langer? Een zwaar tekort aan Macs wegens een overstap naar AMD?
En dat dan toch die console bouwers gaan shoppen bij IBM voor PPC CPU's hequote:Op zondag 26 februari 2006 15:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De tegenvallende prestaties van IBM's CPU's nog langer?
Tsja, dat geldt voor iedereen in dit topic die gemeld heeft dat ie gaat solliciterenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:16 schreef capibar het volgende:
[..].
Als jij het word ga ik echt lachen.
Tsssquote:Op zondag 26 februari 2006 15:16 schreef capibar het volgende:
[..].
Als jij het word ga ik echt lachen.
quote:
We konden uiteraard een goed team worden. Maar ik heb echt nul-komma-nul tijd en ik vind het wel goed om geen verplichtingen o.i.d. te hebben.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:19 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het leek me nog wel zo gezellig.
Dan is het goed, je moet natuurlijk niet te veel stressen.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
We konden uiteraard een goed team worden. Maar ik heb echt nul-komma-nul tijd en ik vind het wel goed om geen verplichtingen o.i.d. te hebben.
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:25 schreef RaymanNL het volgende:
oké, ik geef het toe, ik heb zojuist gesolliciteerd voor mod![]()
De IBM PPC gingen gewoon tegenvallen. De G5 kon nog geen eens in de PB, te onefficient en te warm.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:16 schreef philipnorth het volgende:
[..]
En dat dan toch die console bouwers gaan shoppen bij IBM voor PPC CPU's he
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:25 schreef RaymanNL het volgende:
oké, ik geef het toe, ik heb zojuist gesolliciteerd voor mod![]()
Dat is zo! Maar wel als tweede keusquote:Op zondag 26 februari 2006 15:28 schreef mordradead het volgende:
Natuurlijk maak je een kans Bernie, ik heb jou immers aanbevolen.
2e keus dus.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:29 schreef mordradead het volgende:
Niet zo negatief, gewoon als een-na-eerste keus
Verschil is alleen dat die CPU's maar op een vlak echt hoge prestaties hoeven te leveren.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:16 schreef philipnorth het volgende:
[..]
En dat dan toch die console bouwers gaan shoppen bij IBM voor PPC CPU's he
Geen zorgen, je maakt ook geen kans.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:34 schreef Gamedemon het volgende:
Tsja ik denk dat ik wel serieus een kans maak, maar ik weet niet of ik het zelf wel wil, en laniboekje zegt ook dat ik het niet moet doen dus ik doe het gewoon niet, slotje
Goezoquote:Op zondag 26 februari 2006 15:34 schreef Gamedemon het volgende:
Tsja ik denk dat ik wel serieus een kans maak
ahaquote:, maar ik weet niet of ik het zelf wel wil,
Laniboekje is een goede raadgeefster?quote:en laniboekje zegt ook dat ik het niet moet doen
primaquote:dus ik doe het gewoon niet,
okequote:slotje
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:39 schreef Roi het volgende:
Bernie post is een foto van je zus, dan stuur ik een ook een mailtje waarin ik je aanbeveel!
nee, kerrie ananas (quote:Op zondag 26 februari 2006 15:43 schreef mordradead het volgende:
zie ik daar picante saus?
Knoflook.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
nee, kerrie ananas () en knoflook (
)
20 , en woont samenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:45 schreef capibar het volgende:
[..]
Zo he, dat is nog nieteens zo slecht, hoe oud is ze?
Vastwel, dat zit nl in de genenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:46 schreef mordradead het volgende:
Kan ze ook chocolademelk maken?
goed zo , slotjequote:Op zondag 26 februari 2006 15:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Geen zorgen, je maakt ook geen kans.
neequote:Op zondag 26 februari 2006 15:44 schreef mordradead het volgende:
aan al die bling bling te zien is je zus een negerin
Carnavalquote:Op zondag 26 februari 2006 16:01 schreef Thomper het volgende:
Men, ben ik een weekendje carnaval weg, gelijk allemaal rellen.
Niet meer doen he?
Je begrijpt het verkeerd. Ik was juist druk bezig om Carnaval te vermijden en vuilniszakken voor de ramen te stoppen zodat ik niet weer de carnavalsoptocht gedreun hoef te horen dat ieder jaar door de straat komt. En dan blijven ze bij iedere wagen 5 minuten stilstaan.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:05 schreef Roi het volgende:
[..]
Carnaval! Heb je duidelijk te hoog ingeschat!
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:07 schreef Thomper het volgende:
[..]
Je begrijpt het verkeerd. Ik was juist druk bezig om Carnaval te vermijden en vuilniszakken voor de ramen te stoppen zodat ik niet weer de carnavalsoptocht gedreun hoef te horen dat ieder jaar door de straat komt. En dan blijven ze bij iedere wagen 5 minuten stilstaan.
ASHITA GA ARU
ASHITA GA ARU
Ne zuupschuur ?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:21 schreef capibar het volgende:
[..]
Een "t" overal achter zetten is ZO geenstijl.![]()
Ik heb gisteren ZO'N ONGELOFELIJKE KUTFILM gezien he... niet normaal meer...quote:Op zondag 26 februari 2006 16:53 schreef taart het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0443536/ is cool
is dat zo?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:07 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ZO'N ONGELOFELIJKE KUTFILM gezien he... niet normaal meer...
lijkt me niksquote:Op zondag 26 februari 2006 16:53 schreef taart het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0443536/ is cool
"The bitch", wij dachten tieten te gaan checken, maar het bleek uiteindelijk een wijvenfilm te zijn, en nog eens een slechte ookquote:
mean girls is een leuke meidenfilmquote:Op zondag 26 februari 2006 17:12 schreef capibar het volgende:
[..]
"The bitch", wij dachten tieten te gaan checken, maar het bleek uiteindelijk een wijvenfilm te zijn, en nog eens een slechte ook.
met lekkere wijven.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:18 schreef MMaRsu het volgende:
Mean girls is een domme breezerfilm voor meisjes van 13 man
Twas mijn idee ook nietquote:Op zondag 26 februari 2006 17:27 schreef philipnorth het volgende:
Op basis van de omschrijving heb ik bij The Fog nu al zoiets van:![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 17:31 schreef MMaRsu het volgende:
Lindsey Lohan is geen lekker wijf.
Gamedemon heb nog een coole film voor je.
Frailty
!!11!!1!quote:Plot Outline: A man confesses to an FBI agent his family's story of how his religious fanatic father's visions lead to a series of murders to destroy supposed "demons.
OMG mist is eng!quote:Op zondag 26 februari 2006 17:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Twas mijn idee ook niethij wou die film kijken ik had zoiets van ach wat zou het
Niet op IMDB gekeken ofzo, maar het gaat over Mist dat mensen vermoord
Te erg
Als je dat maar weet!quote:
ook gekeken jaquote:Op zondag 26 februari 2006 17:31 schreef Roi het volgende:
Ik heb gisteren Blast from the past gezien, met!
[afbeelding]
Das een drugs film , die heb ikquote:Op zondag 26 februari 2006 17:56 schreef MMaRsu het volgende:
Owja GD ook Requiem For A Dream als je die toevallig nog niet gezien hebt
Ik kan me een film herinneren over killer Tomatoes.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:31 schreef Tain het volgende:
Attack of the Killer Tomatoes
Ook een geweldig concept
Die laatste is een klassieker.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:20 schreef Gamedemon het volgende:
kheb gister :
Kiss Kiss, Bang Bang
Domino
Monster
Gezien
en een kleine stukje :
The Fog
serieus na 5 minuten weet je al dat het een kutfilm is, die andere kerel wou em doorkijken maar ik kon die kutfilm niet meer zien na 30 minuten
remake van een klassiekerquote:Op zondag 26 februari 2006 18:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Die laatste is een klassieker.
Een dubbele klassiekerquote:
deel 2 van killer tomatoes is met George Clooney ieder geval, geweldige film als ie is genasynchroniseerd in het Fransquote:Op zondag 26 februari 2006 18:39 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik kan me een film herinneren over killer Tomatoes.
Maar ik dacht dat die met Michael J. Fox was, alleen staat die niet op IMDB.
Ik wil weten welke film dat was.
quote:Op zondag 26 februari 2006 18:42 schreef Tain het volgende:
[..]
deel 2 van killer tomatoes is met George Clooney ieder geval, geweldige film als ie is genasynchroniseerd in het Frans
tis nogal een wazige filmquote:Op zondag 26 februari 2006 18:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
Denk dat ik straks naar Aeon Flux ofzo ga. Lijk me echt een baggerfilm.
Weet ik maar toch... ik bedoel als ik naar elke film zou denken die is wazig, wat het meestal ook is zou ik de helft kunnen overslaan.quote:
Vond the Phantom 2099 eng getekend.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:46 schreef peristilius het volgende:
De tekenfilm van Aeon Flux is geflipt, serieus, waarom tekenen mensen zo lelijk?
ik heb aeon flux al gezien, hij IS wazigquote:Op zondag 26 februari 2006 18:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Weet ik maar toch... ik bedoel als ik naar elke film zou denken die is wazig, wat het meestal ook is zou ik de helft kunnen overslaan.
2 afslag links na de rotondequote:Op zondag 26 februari 2006 18:48 schreef mordradead het volgende:
hoi, kan iemand mij de weg naar games wijzen?
* Sharkdoggie wacht totdat de eerste de beste wannabee-mod zich wil bewijzen.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:48 schreef mordradead het volgende:
hoi, kan iemand mij de weg naar games wijzen?
CHAOS!!!!111!!quote:Op zondag 26 februari 2006 18:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
* Sharkdoggie wacht totdat de eerste de beste wannabee-mod zich wil bewijzen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |