quote:
We konden uiteraard een goed team worden. Maar ik heb echt nul-komma-nul tijd en ik vind het wel goed om geen verplichtingen o.i.d. te hebben.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:19 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het leek me nog wel zo gezellig.
Dan is het goed, je moet natuurlijk niet te veel stressen.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
We konden uiteraard een goed team worden. Maar ik heb echt nul-komma-nul tijd en ik vind het wel goed om geen verplichtingen o.i.d. te hebben.
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:25 schreef RaymanNL het volgende:
oké, ik geef het toe, ik heb zojuist gesolliciteerd voor mod![]()
De IBM PPC gingen gewoon tegenvallen. De G5 kon nog geen eens in de PB, te onefficient en te warm.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:16 schreef philipnorth het volgende:
[..]
En dat dan toch die console bouwers gaan shoppen bij IBM voor PPC CPU's he
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:25 schreef RaymanNL het volgende:
oké, ik geef het toe, ik heb zojuist gesolliciteerd voor mod![]()
Dat is zo! Maar wel als tweede keusquote:Op zondag 26 februari 2006 15:28 schreef mordradead het volgende:
Natuurlijk maak je een kans Bernie, ik heb jou immers aanbevolen.
2e keus dus.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:29 schreef mordradead het volgende:
Niet zo negatief, gewoon als een-na-eerste keus
Verschil is alleen dat die CPU's maar op een vlak echt hoge prestaties hoeven te leveren.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:16 schreef philipnorth het volgende:
[..]
En dat dan toch die console bouwers gaan shoppen bij IBM voor PPC CPU's he
Geen zorgen, je maakt ook geen kans.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:34 schreef Gamedemon het volgende:
Tsja ik denk dat ik wel serieus een kans maak, maar ik weet niet of ik het zelf wel wil, en laniboekje zegt ook dat ik het niet moet doen dus ik doe het gewoon niet, slotje
Goezoquote:Op zondag 26 februari 2006 15:34 schreef Gamedemon het volgende:
Tsja ik denk dat ik wel serieus een kans maak
ahaquote:, maar ik weet niet of ik het zelf wel wil,
Laniboekje is een goede raadgeefster?quote:en laniboekje zegt ook dat ik het niet moet doen
primaquote:dus ik doe het gewoon niet,
okequote:slotje
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:39 schreef Roi het volgende:
Bernie post is een foto van je zus, dan stuur ik een ook een mailtje waarin ik je aanbeveel!
nee, kerrie ananas (quote:Op zondag 26 februari 2006 15:43 schreef mordradead het volgende:
zie ik daar picante saus?
Knoflook.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
nee, kerrie ananas () en knoflook (
)
20 , en woont samenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:45 schreef capibar het volgende:
[..]
Zo he, dat is nog nieteens zo slecht, hoe oud is ze?
Vastwel, dat zit nl in de genenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:46 schreef mordradead het volgende:
Kan ze ook chocolademelk maken?
goed zo , slotjequote:Op zondag 26 februari 2006 15:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Geen zorgen, je maakt ook geen kans.
neequote:Op zondag 26 februari 2006 15:44 schreef mordradead het volgende:
aan al die bling bling te zien is je zus een negerin
Carnavalquote:Op zondag 26 februari 2006 16:01 schreef Thomper het volgende:
Men, ben ik een weekendje carnaval weg, gelijk allemaal rellen.
Niet meer doen he?
Je begrijpt het verkeerd. Ik was juist druk bezig om Carnaval te vermijden en vuilniszakken voor de ramen te stoppen zodat ik niet weer de carnavalsoptocht gedreun hoef te horen dat ieder jaar door de straat komt. En dan blijven ze bij iedere wagen 5 minuten stilstaan.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:05 schreef Roi het volgende:
[..]
Carnaval! Heb je duidelijk te hoog ingeschat!
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:07 schreef Thomper het volgende:
[..]
Je begrijpt het verkeerd. Ik was juist druk bezig om Carnaval te vermijden en vuilniszakken voor de ramen te stoppen zodat ik niet weer de carnavalsoptocht gedreun hoef te horen dat ieder jaar door de straat komt. En dan blijven ze bij iedere wagen 5 minuten stilstaan.
ASHITA GA ARU
ASHITA GA ARU
Ne zuupschuur ?quote:Op zondag 26 februari 2006 16:21 schreef capibar het volgende:
[..]
Een "t" overal achter zetten is ZO geenstijl.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |