* taart heeft nu pas door dat je een mac mini in je avatar hebtquote:Op zondag 26 februari 2006 15:01 schreef philipnorth het volgende:
[..]
ja, en OSX
Maar de Mac Mini is wel
Pfff, mensen met een Intel iMac zijn er toch zeker niet op achteruit gegaan. Ik bedoel, tuurlijk, er zit geen PPC in, maar dan nog.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:59 schreef philipnorth het volgende:
[..]
omdat Intel processoren niet echt Mac zijn he, en een PPC cpu wel
Vandaar: minder Mac voor je geld.
Als je een intel mac koopt, heb je gewoon een x86 met een mooi doosje erom heen
Wannabe modquote:Op zondag 26 februari 2006 15:03 schreef Chanty87 het volgende:
Zeg jongens, Apple Slowchat - Deel 42 is een andere kant op hoor...
Ik had ook liever intel niet gezienquote:Op zondag 26 februari 2006 14:59 schreef capibar het volgende:
[..]
1 ) ik heb iets tegen intel.
2 ) niet alles kan je er op draaien.
3 ) dat duurt nog een tijdje.
Wat had je liever gehad dan? De tegenvallende prestaties van IBM's CPU's nog langer? Een zwaar tekort aan Macs wegens een overstap naar AMD?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik had ook liever intel niet gezien
Ze hebben toch motorola processorsquote:Op zondag 26 februari 2006 15:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wat had je liever gehad dan? De tegenvallende prestaties van IBM's CPU's nog langer? Een zwaar tekort aan Macs wegens een overstap naar AMD?
En dat dan toch die console bouwers gaan shoppen bij IBM voor PPC CPU's hequote:Op zondag 26 februari 2006 15:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De tegenvallende prestaties van IBM's CPU's nog langer?
Tsja, dat geldt voor iedereen in dit topic die gemeld heeft dat ie gaat solliciterenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:16 schreef capibar het volgende:
[..].
Als jij het word ga ik echt lachen.
Tsssquote:Op zondag 26 februari 2006 15:16 schreef capibar het volgende:
[..].
Als jij het word ga ik echt lachen.
quote:
We konden uiteraard een goed team worden. Maar ik heb echt nul-komma-nul tijd en ik vind het wel goed om geen verplichtingen o.i.d. te hebben.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:19 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het leek me nog wel zo gezellig.
Dan is het goed, je moet natuurlijk niet te veel stressen.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
We konden uiteraard een goed team worden. Maar ik heb echt nul-komma-nul tijd en ik vind het wel goed om geen verplichtingen o.i.d. te hebben.
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:25 schreef RaymanNL het volgende:
oké, ik geef het toe, ik heb zojuist gesolliciteerd voor mod![]()
De IBM PPC gingen gewoon tegenvallen. De G5 kon nog geen eens in de PB, te onefficient en te warm.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:16 schreef philipnorth het volgende:
[..]
En dat dan toch die console bouwers gaan shoppen bij IBM voor PPC CPU's he
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:25 schreef RaymanNL het volgende:
oké, ik geef het toe, ik heb zojuist gesolliciteerd voor mod![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |