ok als jij het niet wilt doe ik het niet, opgelost, slotjequote:Op zondag 26 februari 2006 14:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Doe trouwens maar niet Mod worden, heb je minder tijd om te MSN'en enzo omdat je iedereen hier in het gareel moet houden.
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ok als jij het niet wilt doe ik het niet, opgelost, slotje
Dat noem je ook echt planken?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:27 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
MIJN MOOIE HERINGEDEELDE PLANKEN JA
En maar zeuren over afvallen etc.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:27 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
MIJN MOOIE HERINGEDEELDE PLANKEN JA
[afbeelding]
DOZEN
[afbeelding]
COLA FTW
[afbeelding]
PAPRIKACHIPS FTW
Tijd zat hoor, meestal.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Doe trouwens maar niet Mod worden, heb je minder tijd om te MSN'en enzo omdat je iedereen hier in het gareel moet houden.
uiteraardquote:Op zondag 26 februari 2006 14:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je luistert ook nog eens naar me!
![]()
![]()
Omdat MMaRsu en ik al je werk deden!quote:
+ bier.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Op vrijdag zaterdag en zondag mag ik chips van me zelf
weetje, ik klikte net op je postgeschiedenis, en teon zag ik daar bijna alleen maar SC topics staanquote:Op zondag 26 februari 2006 14:31 schreef capibar het volgende:
[..]
Shit he, straks ben ik de enige, dan wordt ik ook nog aangenomen.
Het zou me nog niks verbazen ook..quote:Op zondag 26 februari 2006 14:31 schreef capibar het volgende:
[..]
Shit he, straks ben ik de enige, dan wordt ik ook nog aangenomen.
Hup hup, als je admin wilt worden moet je toch ergens beginnen.quote:
Redenen waarom jij mod moet worden: GD luistert naar je.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je luistert ook nog eens naar me!
![]()
![]()
en links naar topics die in de sc zijn gepostquote:Op zondag 26 februari 2006 14:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
weetje, ik klikte net op je postgeschiedenis, en teon zag ik daar bijna alleen maar SC topics staan![]()
trouwens over msn gesproken, het staat niet aan bij jequote:Op zondag 26 februari 2006 14:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Juist, heb ik er tenminste al 1 die ik in bedwang kan houdenquote:Op zondag 26 februari 2006 14:33 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Redenen waarom jij mod moet worden: GD luistert naar je.
ik gedraag me al tijden netjes, ik ben een kwaliteitsuser gewordenquote:Op zondag 26 februari 2006 14:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Juist, heb ik er tenminste al 1 die ik in bedwang kan houden![]()
Correct.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
trouwens over msn gesproken, het staat niet aan bij je
je zit op de FTP pc?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Correct.
![]()
Ik zit niet op de pc die MSN heeft.. mijn pa bevolkt de 'goede' pc op het moment
Was je altijd toch al?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik gedraag me al tijden netjes, ik ben een kwaliteitsuser geworden
Ik geloof in omhoog likken, maar niet als GAM mod. Dat is net zo iets als ONZ mod zijn omdat geen normaal mens het wil zijn of gebrek aan beter. Ik zie het al voor me als ze een nieuwe admin nodig hebben: Hmmm, die gast is wel blauw maar dat is gewoon uit pure noodzaak. Neh laten we een echte mod admin maken.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hup hup, als je admin wilt worden moet je toch ergens beginnen.
Zou wel pijnlijk zijn.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:32 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Het zou me nog niks verbazen ook..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |