Ik eigenlijk ook wel.. neem aan dat Peri niet alles alleen gaat doen.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:54 schreef Retuobak het volgende:
Ik ben inmiddels vooral benieuwd wie we nu gaan krijgen als dictator
eiffel 65quote:Op zondag 26 februari 2006 13:56 schreef mordradead het volgende:
Blue's my house with a blue little window
and a blue corvette
and everbody around is black inside and outside
i'm blue dabadie dababij dabadie dabdij dabadie dabadij
ofzo
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:56 schreef mordradead het volgende:
and a blue corvette
ofzo
Heb dat nummer nog met een cassetjebandje opgenomen van de radioquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:56 schreef mordradead het volgende:
and a blue corvette
ofzo
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:53 schreef Laniboekje het volgende:
Een goedemiddag lieve GAM SC'ers. Iedereen nog in diepe rouw? Ik stiekem ook wel..
Eigenlijk moeten wij twee gewoon de scepter in handen gaan nemen he?quote:
de harde hand van de GAM chicksquote:Op zondag 26 februari 2006 14:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten wij twee gewoon de scepter in handen gaan nemen he?
![]()
Muhahahaha
Nah, toch maar niet
Die zijn allemaal vet lekker, daar zijn Chanty en Lani niks bij dunkt me.quote:
Ik ga solliciteren.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:09 schreef RaymanNL het volgende:
Wie zit er nu allemaal te solliciteren voor MOD, ik wil weten waar ik straks aan toe ben![]()
* taart checkt en oordeeltquote:Op zondag 26 februari 2006 14:09 schreef mordradead het volgende:
[..]
Die zijn allemaal vet lekker, daar zijn Chanty en Lani niks bij dunkt me.
YEAHquote:Op zondag 26 februari 2006 14:12 schreef mordradead het volgende:
RAYMANNL FOR MOD FTW FTW
Heb jij gesoliciteerd dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:09 schreef RaymanNL het volgende:
Wie zit er nu allemaal te solliciteren voor MOD, ik wil weten waar ik straks aan toe ben![]()
JE KAN WEER HELEMAAL LOS MMARSUquote:Op zondag 26 februari 2006 14:13 schreef MMaRsu het volgende:
RELLUUUHHHHH
Das mooi, dat kan ik dan nu wel weer he
Geloof me, na een week word ik mod-af gemaakt bwhahheh4h4h4h4h4h4h3h4h4h4h3quote:Op zondag 26 februari 2006 14:15 schreef Roi het volgende:
Mordra doe het niet, dan kan je niet meer jezelf zijn!
Dat is pas een dikke nurt.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:16 schreef taart het volgende:
Die Fatal1ty heeft zijn eigen gepimpte Ford Focus![]()
Ford Focus?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:16 schreef taart het volgende:
Die Fatal1ty heeft zijn eigen gepimpte Ford Focus![]()
Flikker opquote:
bernie heeft alleen een grote zus hoor.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:18 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Bernie z'n zusje had honger
AC, opgelost slotjequote:Op zondag 26 februari 2006 14:20 schreef Game_Error het volgende:
JA jongens ik heb een probleem, ik heb 60¤ en ik heb drie spellen die ik wil namelijk eldersscroll 4: oblivion, Ghost recon advanced warfighter en Animal Crossing DS, welke moet ik kiezen?
Echt waarquote:Op zondag 26 februari 2006 14:20 schreef taart het volgende:
[..]
bernie heeft alleen een grote zus hoor.
buiten gamen menquote:Op zondag 26 februari 2006 14:23 schreef philipnorth het volgende:
[..]
idd AC, behalve als je ook nog wel eens buiten wilt komen
Wat denk jij trouwens wel niet, ik als modquote:Op zondag 26 februari 2006 14:23 schreef philipnorth het volgende:
[..]
idd AC, behalve als je ook nog wel eens buiten wilt komen
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:13 schreef MMaRsu het volgende:
RELLUUUHHHHH
Das mooi, dat kan ik dan nu wel weer he
quote:
en ten tweede heb ik geen eens foto's van Bernie's zusquote:Op zondag 26 februari 2006 14:25 schreef Roi het volgende:
Tss jij mag toch alles als aankomend mod?
Ik weet nog niet of ik wel Mod wil wordenquote:Op zondag 26 februari 2006 14:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat denk jij trouwens wel niet, ik als mod![]()
Doe GD maar![]()
Doe trouwens maar niet Mod worden, heb je minder tijd om te MSN'en enzo omdat je iedereen hier in het gareel moet houden.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik wel Mod wil worden
Als ik soliciteer dan word ik het namelijk
iddquote:Op zondag 26 februari 2006 14:28 schreef Roi het volgende:
Die fles Heineken staat er ook al jaren he?
ok als jij het niet wilt doe ik het niet, opgelost, slotjequote:Op zondag 26 februari 2006 14:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Doe trouwens maar niet Mod worden, heb je minder tijd om te MSN'en enzo omdat je iedereen hier in het gareel moet houden.
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ok als jij het niet wilt doe ik het niet, opgelost, slotje
Dat noem je ook echt planken?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:27 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
MIJN MOOIE HERINGEDEELDE PLANKEN JA
En maar zeuren over afvallen etc.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:27 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
MIJN MOOIE HERINGEDEELDE PLANKEN JA
[afbeelding]
DOZEN
[afbeelding]
COLA FTW
[afbeelding]
PAPRIKACHIPS FTW
Tijd zat hoor, meestal.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Doe trouwens maar niet Mod worden, heb je minder tijd om te MSN'en enzo omdat je iedereen hier in het gareel moet houden.
uiteraardquote:Op zondag 26 februari 2006 14:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je luistert ook nog eens naar me!
![]()
![]()
Omdat MMaRsu en ik al je werk deden!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |