Mee eensquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Ben je gek geworden
Anfgelique en floortje in de finale![]()
Tis toch een anderequote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:03 schreef superhero87 het volgende:
Heeft ze nou weer dezelfde jurk aan?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
Big Band![]()
Girl Power![]()
Floortje exit![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
Big Band![]()
Girl Power![]()
Floortje Angelique of Raffaëla exit![]()
Lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:04 schreef Hapertje het volgende:
En dagdag Ellen!
Gaat het lukken?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:04 schreef Lord Dreamer het volgende:
Even een post om de zooi terug te vinden straks
Want?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:05 schreef Vivi het volgende:
ja echt spannend zal het dit keer niet worden.
Denk het juist wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:05 schreef Vivi het volgende:
ja echt spannend zal het dit keer niet worden.
Mwoah....quote:
ja was echt gaafquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:07 schreef Svensational het volgende:
De 1e liveshow was toch ook met een band?
ja maar geenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:07 schreef Svensational het volgende:
De 1e liveshow was toch ook met een band?
Enyaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Eerst Maroon5, dan Michael Buble. Je hebt echt geen smaak he. What's next? Enya?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:07 schreef Godlike02 het volgende:
Ellen of raffa er uit hoop ik
Het liefst raffa omdat het een domme doos is
Angeliquequote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Eerst Maroon5, dan Michael Buble. Je hebt echt geen smaak he. What's next? Enya?
quote:
Precies.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is gewoon Ellen's Thema![]()
Geweldig![]()
Ze gaat echt wel door![]()
ik ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zitten jullie ook allemaal lekker mee te swingen en met je vingers te knippen?
Dat dan weer niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
best nog wel lang.... geen korte nummers
Nee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
ANderhalfuur met zijn vieren kom je best een eindquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:12 schreef Lynx666 het volgende:
Toch best lange nummers nog
Had korter verwacht als ze er 3 elk moeten doen
Niks dus.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:12 schreef Svensational het volgende:
Ben benieuwd wat HJ hierover te zeiken heeft.
quote:
Zag je hetquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Zag ik nou dat spandoek voor Ellen van die fans hier?
quote:
mijn nummers 2 en 1........quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:14 schreef Dizer het volgende:
Ik ga stemmen voor Ellen en Angelique vanavond
Ik denk en hoop dat je moeder gelijk heeft.... kan niet wachten om te zien hoe die moeder van d'r in elkaar stortquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn moeder denkt nog steeds dat Floortje eruit gaat![]()
Als ze mee had gedaan aan de prono had ze nu boven aan gestaan.... ze heeft alle exits goed gehad, van begin tot eind
Ik denk juist dat Raffaëla de meeste moeite gaat hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Dit thema had voor Ellen niet op een beter moment kunnen komen... Floortje gaat hier het meeste moeite mee hebben, mark my words.... dit is geen genre voor haar!
Ik kan niet wachten om te zien hoe Ellen eruit vliegt.. Is het al half 11?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk en hoop dat je moeder gelijk heeft.... kan niet wachten om te zien hoe die moeder van d'r in elkaar stort![]()
Laten we hopen dat ze weer gelijk heeftquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn moeder denkt nog steeds dat Floortje eruit gaat![]()
Als ze mee had gedaan aan de prono had ze nu boven aan gestaan.... ze heeft alle exits goed gehad, van begin tot eind
je zult minimaal nog een week moeten wachtenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten om te zien hoe Ellen eruit vliegt.. Is het al half 11?![]()
is juist wel wat voor Floortje....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Dit thema had voor Ellen niet op een beter moment kunnen komen... Floortje gaat hier het meeste moeite mee hebben, mark my words.... dit is geen genre voor haar!
Ben ik ook bang voor maar het is ook niet het genre voor Raffaela en Angeleigue, ik denk zelfs dat Rafaella er nog de meeste moiete mee heeft omdat ze eenvoudig de slechtste zangeres van de vier dames is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Dat denk ik ook. Volgens mij weet Floortje hier ook nog wel iets moois van te maken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:16 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Raffaëla de meeste moeite gaat hebben.
ik vind hem wel leuk....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die is echt heel erg![]()
Stoppen op het hoogtepunt kennen ze niet![]()
Volgende week zal ik Floortje, Raf en Angelique beluisterenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je zult minimaal nog een week moeten wachten
Ze hadden moeten stoppen bij die reklame dat ze naar het buitenland gaan... en op het vliegveld hem tegenkomenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ik hoop dat floortje exit gaat... maar denk dat ze ongelijk gaat krijgenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze weer gelijk heeft
Nee, want voor bigband moet je een beetje een subtiele stem hebben. Floortje kan alleen maar schel krijsen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:17 schreef Lynx666 het volgende:
Dat denk ik ook. Volgens mij weet Floortje hier ook nog wel iets moois van te maken.
Dat zou haar goed liggen en haar succesvol maken, lijkt mequote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:18 schreef TheVulture het volgende:
Dat zou ook best een leuk ding zijn; Ellen die een album maakt met big band-muziek... zoiets is nog niet door een Nederlandse zangeres gedaan die nu een beetje bekend is
Kuch.. Treintje kuch Oosterhuis kuch..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:18 schreef TheVulture het volgende:
Dat zou ook best een leuk ding zijn; Ellen die een album maakt met big band-muziek... zoiets is nog niet door een Nederlandse zangeres gedaan die nu een beetje bekend is
Ellen was fantastisch, dus je hebt echt wat gemist... wat mij betreft het beste optreden van deze Idols tot nu toe...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:17 schreef Yeahinho het volgende:
Shit, weer de eerste gemist. Ik ga elke week óf te laat douchen, óf ik sta er te lang onder. Of beide
.
was die er dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
dat denk ik dus ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, want voor bigband moet je een beetje een subtiele stem hebben. Floortje kan alleen maar schel krijsen.
Wanneer krijgen wij die dan te horenquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wanneer krijgen wij die dan te horen?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wanneer krijgen wij die dan te horen?
Mijn pa wist hier ook te melden dat het goed was, en dat zegt veel als hij dat vindtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ellen was fantastisch, dus je hebt echt wat gemist... wat mij betreft het beste optreden van deze Idols tot nu toe...
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, want voor bigband moet je een beetje een subtiele stem hebben. Floortje kan alleen maar schel krijsen.
die heeft toch niet met een bigband een cd opgenomenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kuch.. Treintje kuch Oosterhuis kuch..
En hoe denk je dat dat gehoor beschadigd is geraakt? Precies! Door dat gekrijs van jouw favorietje.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:20 schreef Lynx666 het volgende:
Jullie verkrachte gehoor maakt alles schel.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En hoe denk je dat dat gehoor beschadigd is geraakt? Precies! Door dat gekrijs van jouw favorietje.
Touchequote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En hoe denk je dat dat gehoor beschadigd is geraakt? Precies! Door dat gekrijs van jouw favorietje.
Ze had de CD Strange Fruit (prachtig nummer trouwens, steengoede tekst.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:21 schreef TheVulture het volgende:
die heeft toch niet met een bigband een cd opgenomen
Die bedoel ik ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze had de CD Strange Fruit (prachtig nummer trouwens, steengoede tekst.. Billie Holliday.
.), maar dat was meer jazz dan bigband.
Die heeft tot nu toe alleen nog maar m'n oortjes gestreeldquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Southern trees bear strange fruit,
Blood on the leaves and blood at the root,
Black bodies swinging in the southern breeze,
Strange fruit hanging from the poplar trees.
Pastoral scene of the gallant south,
The bulging eyes and the twisted mouth,
Scent of magnolias, sweet and fresh,
Then the sudden smell of burning flesh.
Here is fruit for the crows to pluck,
For the rain to gather, for the wind to suck,
For the sun to rot, for the trees to drop,
Here is a strange and bitter cry.
dit klinkt niet saai hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:23 schreef WithMe het volgende:
Saai nummer weer.
Was je erbij?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:23 schreef Godlike02 het volgende:
Mary Mary hebben geloof ik zelf nog op de eo jongeren dag gestaan![]()
Dat is dan wel weer jammer![]()
wilde net zeggen.... jamme rhoor.... ik vind het niks eigenlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:25 schreef Lynx666 het volgende:
Hmm. Niet angeliques beste werk...
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:25 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind het een beetje scheeuwerig, Ellen vond ik beter.
Dit was precies wat ik dacht. Jammer, want tot nu toe stond ze bij mij altijd op nr. 1quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:24 schreef Svensational het volgende:
Hmm. Hmmm.
ze krijgen een lijst met nummers waar de kandidaten uit mogen kiezen... dus dit nummer heb ze zelf uitgekozenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:25 schreef Dizer het volgende:
Ja maar deze nummers zijn toch voor haar uitgekozen
Dat is volgende week.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:25 schreef Dizer het volgende:
Ja maar deze nummers zijn toch voor haar uitgekozen
Dat dus wat betreft de keuzesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze krijgen een lijst met nummers waar de kandidaten uit mogen kiezen... dus dit nummer heb ze zelf uitgekozen
hij ís gewoon helemaal ranzigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:26 schreef pberends het volgende:
Dat matje van Van Thijn is echt ranzig.
Wannabe-modquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:27 schreef Godlike02 het volgende:
Kunnen we dat ook weer laten rusten
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:29 schreef pberends het volgende:
Wel vreemd dat Floortje er slim uit ziet.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
He, Floortje is weer verkleed als Marilyn Manson.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
jammer dat ze zo goed kan zingen, want verder is het natuurlijk een doos eersteklas
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:30 schreef Svensational het volgende:
Is dit nummer niet al eens gezongen tijdens Idols?
mwoah, valt wel mee...quote:
Fuck yeahquote:
dat wel....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:32 schreef bloem123 het volgende:
Ze zit er anders al weer een paar keer flink naast.
Inderdaadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
erg goed..... maar niet beter dan ellen
ik heb 'm nog op 'n verzamelcd, gezongen door......... Tatjanaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:31 schreef Svensational het volgende:
mwoah, valt wel mee...
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:32 schreef babette21 het volgende:
ik heb 'm nog op 'n verzamelcd, gezongen door......... Tatjana
mee eensquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:33 schreef Brighteyes het volgende:
Neh... tot nu toe is Ellen echt nog het beste.
't was niet slecht maar 't was Floortje.......quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:32 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben niet onder de indruk van Floortje![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:33 schreef Svensational het volgende:
Aantal posts: 44444 (gemiddeld 44 per dag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |