Ik denk en hoop dat je moeder gelijk heeft.... kan niet wachten om te zien hoe die moeder van d'r in elkaar stortquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn moeder denkt nog steeds dat Floortje eruit gaat![]()
Als ze mee had gedaan aan de prono had ze nu boven aan gestaan.... ze heeft alle exits goed gehad, van begin tot eind
Ik denk juist dat Raffaëla de meeste moeite gaat hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Dit thema had voor Ellen niet op een beter moment kunnen komen... Floortje gaat hier het meeste moeite mee hebben, mark my words.... dit is geen genre voor haar!
Ik kan niet wachten om te zien hoe Ellen eruit vliegt.. Is het al half 11?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk en hoop dat je moeder gelijk heeft.... kan niet wachten om te zien hoe die moeder van d'r in elkaar stort![]()
Laten we hopen dat ze weer gelijk heeftquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn moeder denkt nog steeds dat Floortje eruit gaat![]()
Als ze mee had gedaan aan de prono had ze nu boven aan gestaan.... ze heeft alle exits goed gehad, van begin tot eind
je zult minimaal nog een week moeten wachtenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten om te zien hoe Ellen eruit vliegt.. Is het al half 11?![]()
is juist wel wat voor Floortje....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Dit thema had voor Ellen niet op een beter moment kunnen komen... Floortje gaat hier het meeste moeite mee hebben, mark my words.... dit is geen genre voor haar!
Ben ik ook bang voor maar het is ook niet het genre voor Raffaela en Angeleigue, ik denk zelfs dat Rafaella er nog de meeste moiete mee heeft omdat ze eenvoudig de slechtste zangeres van de vier dames is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Dat denk ik ook. Volgens mij weet Floortje hier ook nog wel iets moois van te maken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:16 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Raffaëla de meeste moeite gaat hebben.
ik vind hem wel leuk....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die is echt heel erg![]()
Stoppen op het hoogtepunt kennen ze niet![]()
Volgende week zal ik Floortje, Raf en Angelique beluisterenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je zult minimaal nog een week moeten wachten
Ze hadden moeten stoppen bij die reklame dat ze naar het buitenland gaan... en op het vliegveld hem tegenkomenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die is echt heel erg![]()
Stoppen op het hoogtepunt kennen ze niet![]()
ik hoop dat floortje exit gaat... maar denk dat ze ongelijk gaat krijgenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze weer gelijk heeft
Nee, want voor bigband moet je een beetje een subtiele stem hebben. Floortje kan alleen maar schel krijsen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:17 schreef Lynx666 het volgende:
Dat denk ik ook. Volgens mij weet Floortje hier ook nog wel iets moois van te maken.
Dat zou haar goed liggen en haar succesvol maken, lijkt mequote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:18 schreef TheVulture het volgende:
Dat zou ook best een leuk ding zijn; Ellen die een album maakt met big band-muziek... zoiets is nog niet door een Nederlandse zangeres gedaan die nu een beetje bekend is
Kuch.. Treintje kuch Oosterhuis kuch..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:18 schreef TheVulture het volgende:
Dat zou ook best een leuk ding zijn; Ellen die een album maakt met big band-muziek... zoiets is nog niet door een Nederlandse zangeres gedaan die nu een beetje bekend is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |