dat denk ik dus ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, want voor bigband moet je een beetje een subtiele stem hebben. Floortje kan alleen maar schel krijsen.
Wanneer krijgen wij die dan te horenquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wanneer krijgen wij die dan te horen?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wanneer krijgen wij die dan te horen?
Mijn pa wist hier ook te melden dat het goed was, en dat zegt veel als hij dat vindtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ellen was fantastisch, dus je hebt echt wat gemist... wat mij betreft het beste optreden van deze Idols tot nu toe...
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, want voor bigband moet je een beetje een subtiele stem hebben. Floortje kan alleen maar schel krijsen.
die heeft toch niet met een bigband een cd opgenomenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kuch.. Treintje kuch Oosterhuis kuch..
En hoe denk je dat dat gehoor beschadigd is geraakt? Precies! Door dat gekrijs van jouw favorietje.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:20 schreef Lynx666 het volgende:
Jullie verkrachte gehoor maakt alles schel.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En hoe denk je dat dat gehoor beschadigd is geraakt? Precies! Door dat gekrijs van jouw favorietje.
Touchequote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En hoe denk je dat dat gehoor beschadigd is geraakt? Precies! Door dat gekrijs van jouw favorietje.
Ze had de CD Strange Fruit (prachtig nummer trouwens, steengoede tekst.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:21 schreef TheVulture het volgende:
die heeft toch niet met een bigband een cd opgenomen
Die bedoel ik ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze had de CD Strange Fruit (prachtig nummer trouwens, steengoede tekst.. Billie Holliday.
.), maar dat was meer jazz dan bigband.
Die heeft tot nu toe alleen nog maar m'n oortjes gestreeldquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Southern trees bear strange fruit,
Blood on the leaves and blood at the root,
Black bodies swinging in the southern breeze,
Strange fruit hanging from the poplar trees.
Pastoral scene of the gallant south,
The bulging eyes and the twisted mouth,
Scent of magnolias, sweet and fresh,
Then the sudden smell of burning flesh.
Here is fruit for the crows to pluck,
For the rain to gather, for the wind to suck,
For the sun to rot, for the trees to drop,
Here is a strange and bitter cry.
dit klinkt niet saai hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:23 schreef WithMe het volgende:
Saai nummer weer.
Was je erbij?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:23 schreef Godlike02 het volgende:
Mary Mary hebben geloof ik zelf nog op de eo jongeren dag gestaan![]()
Dat is dan wel weer jammer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |