Doe er wat aan zou ik zeggenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:42 schreef Chowi het volgende:
PUB is eigenlijk best wel doodgebloed. Het enige wat hier nog een beetje loopt is de SC, best suf eigenlijk.
Logotopic liep wel leuk, en hier en daar andere topics wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:42 schreef Chowi het volgende:
PUB is eigenlijk best wel doodgebloed. Het enige wat hier nog een beetje loopt is de SC, best suf eigenlijk.
Dat is al vanaf het begin zo.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:42 schreef Chowi het volgende:
Ik zie niet in waarom. Zo'n tof subforum vind ik dit niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Doe er wat aan zou ik zeggen.
Open een goed topic.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:42 schreef Chowi het volgende:
Datquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is al vanaf het begin zo.
Het enige topic wat ongeveer evenveel views trok was het GewaagdePuberMeisjes-topic.
Je bedoeld dat dát topic ongeveer evenveel views trok als heel PUB.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het enige topic wat ongeveer evenveel views trok was het GewaagdePuberMeisjes-topic.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Logotopic liep wel leuk, en hier en daar andere topics wel.
Wij verzinnen iig wel wat ludieks![]()
Ik denk ook niet dat het echt drukker gaat worden dan het nu is, dit subforum.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeg er dan niets over als je het toch niet bevaltquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom. Zo'n tof subforum vind ik dit niet.
Morgen jeweetquote:
Toen MaRySe en Imberr ermee stopten wel jah.quote:
waarom ben je hier dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom. Zo'n tof subforum vind ik dit niet.
Zondagquote:
Echt?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
We gaan een snopp topic openen
In het schamele begin van PUB heb ik hier best heel wat topics geopend. Maar ik weet niet, ik denk dat het concept te vaag is. Ik denk dat het gewoon een soort Fok! in een notendop is, want het gaat echt overal over hier.quote:
Vroeg ik jou iets?quote:
Dat is ook de bedoeling.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
In het schamele begin van PUB heb ik hier best heel wat topics geopend. Maar ik weet niet, ik denk dat het concept te vaag is. Ik denk dat het gewoon een soort Fok! in een notendop is, want het gaat echt overal over hier.
Klopt. Leuk toch.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
In het schamele begin van PUB heb ik hier best heel wat topics geopend. Maar ik weet niet, ik denk dat het concept te vaag is. Ik denk dat het gewoon een soort Fok! in een notendop is, want het gaat echt overal over hier.
Knurft!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik maak je blij met een dooie mus.
>> dode <<quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik maak je blij met een dooie mus.
Maar waar is het voor nodig om een subforum te maken dat eigenlijk hetzelfde is als heel Fok!?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:47 schreef HuHu het volgende:
[..]
Klopt. Leuk toch.
Alleen verneukten sommigen het concept door post-opkrik topics als "Wat luister je nu" enzo óók hier te openen.
Als we dan tóch bezig zijn:quote:
bedoeltquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:44 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je bedoeld dat dát topic ongeveer evenveel views trok als heel PUB.
Dan klopt het.
Iedereen heeft wel eens gezegt, maar jij bent een kutpuber, what do you know about thatquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar waar is het voor nodig om een subforum te maken dat eigenlijk hetzelfde is als heel Fok!?
No shit, Sherlock!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:48 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het is nog een echt woord ook:
knurft (de ~ (m.), ~en)
1 [inf.] sukkel, sufferd => kluns
Ik verbaas me nergens meer over bij de VanDale.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:48 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het is nog een echt woord ook:
knurft (de ~ (m.), ~en)
1 [inf.] sukkel, sufferd => kluns
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens gezegt, maar jij bent een kutpuber, what do you know about that
Dit is voor de kleintjesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar waar is het voor nodig om een subforum te maken dat eigenlijk hetzelfde is als heel Fok!?
Om de pubers van de niet-pubers te scheiden. Dat is op zich goed, aangezien je zo een soort van doelgroep kan kiezen voor je topic.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
kuttekop, gij saprist, gij knurftquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:50 schreef Bupatih het volgende:
'Sapristi' heeft er lange tijd niet ingestaan.
Opwieberen is een contamernatiedinges ofzo. Samenstelling van 2 woorden: oprotten en wieberen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als we dan tóch bezig zijn:
[..]
bedoelt
En nou opwieberen!
kuttenkopquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
kuttekop, gij saprist, gij knurft![]()
Wiebertjes zijn die snoepjes toch.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:51 schreef HuHu het volgende:
[..]
Opwieberen is een contamernatiedinges ofzo. Samenstelling van 2 woorden: oprotten en wieberen.
Dat is fout.
Ik ben Groningsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
kuttenkop
En 'saprist' bestaat niet!
Ja, maar PUB is nog steeds Fok!, en dezelfde users zullen er nog steeds in kunnen reageren. (Behalve als ze gebanned zijn dan, maar dat terzijde.)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:50 schreef HuHu het volgende:
[..]
Om de pubers van de niet-pubers te scheiden. Dat is op zich goed, aangezien je zo een soort van doelgroep kan kiezen voor je topic.
Een topic openen over school in KLB of GC zal toch minder gewenste reacties opwekken als in PUB.
Bron?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:51 schreef HuHu het volgende:
[..]
Opwieberen is een contamernatiedinges ofzo. Samenstelling van 2 woorden: oprotten en wieberen.
Dat is fout.
Zullen we het zoenen overslaan en gewoon meteen overgaan tot het daadwerkelijke copuleren?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:52 schreef Chowi het volgende:
Overigens is het niet mijn bedoeling PUB af te kraken. Gezien Bupatih hier post.
Hmkay.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zullen we het zoenen overslaan, maar gewoon meteen overgaan tot het daadwerkelijke copuleren?
Nee, ik vroeg jou wat, maar het is hier niet leuk nu dus ik ben wegquote:
We zitten op één lijn.quote:
Chowi is een vrouw.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zullen we het zoenen overslaan, maar gewoon meteen overgaan tot het daadwerkelijke copuleren?
Wieberenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat vond ik wel genoeg informatie.
Hoofdfoto.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:55 schreef HuHu het volgende:
[..]
Chowi is een vrouw.
Ik keek even in het fotoboek van d'r en daar zag ik 't staan. Jammer genoeg staan er geen foto's in het fotoboek waarvan je nu echt kan zeggen dat ze op de foto staat.
Whehe.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:58 schreef HuHu het volgende:
En als je die link van Dagonet even volgt, dan kom je bij het Groene Boekje.
Maar die hebt je natuurlijk in de kast liggen.
Ik zei hebt... en nu zit jij je op te winden omdat ik het expres deed.
HET IS HEB GROTE LAMLULquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:58 schreef HuHu het volgende:
En als je die link van Dagonet even volgt, dan kom je bij het Groene Boekje.
Maar die heb je natuurlijk in de kast liggen.
Ik zei hebt... en nu zit jij je op te winden omdat ik het expres deed.
Helft!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:59 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je bedoelt: een-derde van het hoofd foto.
De linkerkant zie ik niet. En de bovenkant (boven je wenkbrauwen) ook niet.quote:
Ik was me PI vergetenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:00 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je hebt genoeg macht om er wat aan te doen.
Maar ik ben wel nakend op die feauteau.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:01 schreef HuHu het volgende:
[..]
De linkerkant zie ik niet. En de bovenkant (boven je wenkbrauwen) ook niet.
Dus ik zie maar 1/3.
Ahh, gooi het in een zip en je bent binnenkort ergens modquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar ik ben wel nakend op die feauteau.
Mod.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:03 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ahh, gooi het in een zip en je bent binnenkort ergens mod.
Recyclen. Toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:03 schreef HuHu het volgende:
Wat ik me nu afvraag, waar ik deze in hemelsnaam voor: [afbeelding]
Ik onderscheid toch een wit gekleurde stof die over de achterkant van uwer lichaam ligt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar ik ben wel nakend op die feauteau.
Da's geheim!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:03 schreef HuHu het volgende:
Misschien wil ze wel modden op PUBquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:03 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ahh, gooi het in een zip en je bent binnenkort ergens mod.
Lalalalaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:03 schreef HuHu het volgende:
Dan doe je dat, verzin maar wat. Dan weet je wel dat je een jaar later geen mod meer bent he, hoogstens gewoon de "moeder van het subforum".quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mod.. Ik wil een eigen subforum, net als Brechtje.
Ik zou het subforum kunnen redden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien wil ze wel modden op PUB![]()
WISSELEN!!!!!!
Hadden ze mij maar als mod moeten nemenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:42 schreef Chowi het volgende:
Ja maar die weet ik niet. Deze is voor een verwijderd topic:quote:
.
Welja, dat is een laken. Maar het idéé.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:04 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik onderscheid toch een wit gekleurde stof die over de achterkant van uwer lichaam ligt.
maken dan die zipquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zou het subforum kunnen redden..
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:05 schreef Bupatih het volgende:
Nee, dat betekent dat een modje gewisseld moet worden!
[afbeelding] WISSELEN!!!!!!
Schreeuwt Yvonne altijd van de zijlijn.
Euhhhh, ja!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:05 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ja maar die weet ik niet. Deze is voor een verwijderd topic: [afbeelding].
Maar dat andere stomme ding, ook beschikbaar in het rood, is nogal vreemd. Om te mergen soms?
Als jij het tenminste wél goed vind dat je foto's op het forum worden gepost.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zou het subforum kunnen redden..
Hebben jullie ook rugnummers?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:05 schreef Bupatih het volgende:
Nee, dat betekent dat een modje gewisseld moet worden!
[afbeelding] WISSELEN!!!!!!
Schreeuwt Yvonne altijd van de zijlijn.
Het idéé... wind me nog niet echt op moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Welja, dat is een laken. Maar het idéé.
Geen probleem. Er bestaan toch geen foto's van mijn tieten en/of string dus ik heb vrij weinig te verliezen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:06 schreef HuHu het volgende:
[..]
Als jij het tenminste wél goed vind dat je foto's op het forum worden gepost.
Je moet dr eerst uitpakkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:06 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het idéé... wind me nog niet echt op moet ik zeggen.
Dan is er iets mis met jou.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:06 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het idéé... wind me nog niet echt op moet ik zeggen.
Geluldt?quote:
Ga jij eens terug naar BeFquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geen probleem. Er bestaan toch geen foto's van mijn tieten en/of string dus ik heb vrij weinig te verliezen.
Zulke fotos bestaan er wel van mijquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geen probleem. Er bestaan toch geen foto's van mijn tieten en/of string dus ik heb vrij weinig te verliezen.
Met foto uit Barcaaaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:08 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv gaat nu maar eens een fobo aanmaken.
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:08 schreef HuHu het volgende:
[..]
Doorstrepen wat niet van toepassing is.
jup, door mn pa gemaakt. dr komen er volgende week wel meer..quote:
En saaaawquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:10 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
jup, door mn pa gemaakt. dr komen er volgende week wel meer..
Waarom denk ik al maanden dat jij een jongen bentquote:
geen pics van saawquote:
Toi et saaw pas 'd fotoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:15 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
geen pics van saaw
we zijn niet eens op de foto geweest![]()
Waarom denken mensen dat altijd van mij?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:14 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Waarom denk ik al maanden dat jij een jongen bent
Eensch.quote:
je icon icm je username i guessquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom denken mensen dat altijd van mij?.
Hoezo? Moet ik dan HotChick1987 nemen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:22 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
je icon icm je username i guess
virgin92 doet het beter denk ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoezo? Moet ik dan HotChick1987 nemen?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:25 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
virgin92 doet het beter denk ik.
Je was er gister toch ook?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:35 schreef Sloffie het volgende:
*meld zich weer na 3 dagen afwezigheid, door werk enzovoorts....
ik in ieder geval nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:36 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Je was er gister toch ook?
Ik ga ook zo weg.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:37 schreef RemcoW85 het volgende:
Zo.. Dat was de douche. Beetje after-shave op, geschoren en nu dat shirt maar even aantrekken. Avondje uit kan beginnen![]()
Ja ik ben even met mn nicht aan het voiceclippenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:02 schreef RemcoW85 het volgende:
-- Einde gesprek --
Hey dat ken ik van MSN.
Dit is mijn vaste club:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:02 schreef Casparovvv het volgende:
Wat een kut SC
Waar is de vaste club?
Hoe oud is ze?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja ik ben even met mn nicht aan het voiceclippen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit is mijn vaste club:
[afbeelding]
Nee...die bovenste is geilquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:12 schreef Blaxje het volgende:
Mooi plaatje onderin de startpost.
zegels!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:12 schreef Blaxje het volgende:
Mooi plaatje onderin de startpost.
Doe het dan beter, mislukte schaker!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:19 schreef Casparovvv het volgende:
3 opeen volgende bagger posts van mods
Dat merk je zometeen welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:26 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Bupatih een modje
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:27 schreef Blaxje het volgende:
Oh shit, hij heeft een smurvenkleurtje
Houd eens op met DjDev pesten!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:26 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Bupatih een modje![]()
Nou ja zegquote:
Je weet wel, Idolsquote:
quote:
waarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
En trouwens Bert Visscher is veel leuker
Nederland 3, maar vond er geen fuck aan, heb wel ff gekeken maar doe mij Jochem Mijer maarquote:
Zo'n zingprogrammaquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe het dan beter, mislukte schaker!
Idols is voor stomme, infantiele mensen die hun gebrek aan zelfwaardering pogen op te krikken door te kijken naar nóg debielere mensen die zichzelf voor lul zetten op televisie.quote:
OH IK BLOED!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ohhh, maar die heb ik op DVD, altijd mooi
Eensch!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Idols is voor stomme, infantiele mensen die hun gebrek aan zelfwaardering pogen op te krikken door te kijken naar nóg debielere mensen die zichzelf voor lul zetten op televisie.
Maar voor de rest ben je wel tof, hoor
Dit stukje is mooiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:36 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
OH IK BLOED!!!
Ohnee het is de muts
collectieve herseninactiviteit.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Idols is voor stomme, infantiele mensen die hun gebrek aan zelfwaardering pogen op te krikken door te kijken naar nóg debielere mensen die zichzelf voor lul zetten op televisie.
Weetje wie ik leuk vind?quote:
Minderdrinken danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:37 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Shit ik hou dit topic niet bij met m'n zatte kop! Euh LEUK
Da's ook mooiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:38 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Weetje wie ik leuk vind?
Arie & Sylvester geweldiggister gekeken
![]()
En dat vind je grappig?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:40 schreef Messenga het volgende:
de kat is dood, zn laatste 2 woorden waren mi auw
Jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
En dat vind je grappig?
Ik welik mag katten niet
![]()
Zegquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik niet sinds ik een x gebeten ben door zo'n schijtbeestquote:
Gosh was jammer nouquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:42 schreef Blaxje het volgende:
Shit, het bier is op mensen.
Idols is helemaal niet leuk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ZegIdols is wel leuk
nja, allemaal eigen mening he
Ik drink gewoon net zoveel als normaalquote:
Maar zo mooiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:44 schreef Bupatih het volgende:
Makkelijke grappen overigens.
Uitdrukkingen letterlijk nemen is zóóó passé.
Als jij het zegtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Idols is helemaal niet leuk.
Jij wel.
"De eerste die dat doet krijgt van mij de nobelprijs"quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:43 schreef Messenga het volgende:
'hij loopt op zijn wenkbrauwen'
'Ja hoor'
Ik ga nooit verkleed. Dat is stom.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik drink gewoon net zoveel als normaalAl is dat waarschijnlijk meer dan de meeste carnavallers
![]()
Ik ga vandaag weer eens als soldaatnet als de afgelopen xx jaren
Ik kan dit jaar ook alleen maar vandaag
Moet de rest werken
Zorgen dat jullie bier hebben
Ja, daar moet je maar mee leren leven.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:45 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Als jij het zegt
alleen met dat 1e van je kan ik me nog niet helemaal vinden maar goed![]()
Juist dan val je op. Simpel shirtje is genoeg.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik ga nooit verkleed. Dat is stom.
Eenschquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:47 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Juist dan val je op. Simpel shirtje is genoeg.
Ik zit óók in IDOquote:
Dan vier je ook geen carnavalquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik ga nooit verkleed. Dat is stom.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, daar moet je maar mee leren leven.
Ik vier ook niks. Ik lach de rest uit in hun vreemde gewaden en voor de rest is het net zoals elk weekend dat ik uitga.quote:
ik ben nog aan het denkenquote:
Wat valt er aan SC te snappen dan?quote:
Hoezo? Moet je nog weg?quote:
WAS het maar zoals elk weekendquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:51 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik vier ook niks. Ik lach de rest uit in hun vreemde gewaden en voor de rest is het net zoals elk weekend dat ik uitga.![]()
Nah, dan wacht je nog maar ff tot 11 uurquote:
Wat is SC?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:55 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Wat valt er aan SC te snappen dan?
SlowChatquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:58 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Oh shit, ik had daar zelfs een plaatje voor gemaakt.![]()
Inderdaad, maak er dan een leuke vorm mee ofzo?quote:
Ben niet creatief op dit moment.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Inderdaad, maak er dan een leuke vorm mee ofzo?
Ik ben er nog een half flesjequote:
Je noemde me gekkie!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel denken, gekkie!
Hoiiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:10 schreef Wiwi101 het volgende:
[afbeelding]
Zoo ik dacht ik kijk hier ook weer eens
Ben jij die kikkert?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:10 schreef Wiwi101 het volgende:
Hoi Blaxje, ik ben Wiwi101
Zo nu ken je mij
Dat duurde langquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:31 schreef Canisfire het volgende:
Hij vliegt, hij waggelt en hij zwemt
Hij kwekt voor jou en hij kwakt voor haar
Hij snatert heel wat bij elkaar
En als jij een liedje voor hem zingt
Dan plonst dan duikt ie en dan zingt hij wat voor hen
Spetter pieter pater lekker in het water
Ga maar vast naar huis, hij komt een druppel later
Ga maar vast naar huis, hij komt een druppel later
Lalalalalalala
Ga maar vast naar huis
Ga maar vast naar huis
Jeugd sentiment man.quote:
Naja beter laat da nooitquote:
En spannend ?quote:
Ik wil gewoon weten wie er wintquote:
Het begint nu echt pasquote:
Dan moet je over 2 weken kijken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten wie er wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |