Doe er wat aan zou ik zeggenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:42 schreef Chowi het volgende:
PUB is eigenlijk best wel doodgebloed. Het enige wat hier nog een beetje loopt is de SC, best suf eigenlijk.
Logotopic liep wel leuk, en hier en daar andere topics wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:42 schreef Chowi het volgende:
PUB is eigenlijk best wel doodgebloed. Het enige wat hier nog een beetje loopt is de SC, best suf eigenlijk.
Dat is al vanaf het begin zo.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:42 schreef Chowi het volgende:
Ik zie niet in waarom. Zo'n tof subforum vind ik dit niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Doe er wat aan zou ik zeggen.
Open een goed topic.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:42 schreef Chowi het volgende:
Datquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is al vanaf het begin zo.
Het enige topic wat ongeveer evenveel views trok was het GewaagdePuberMeisjes-topic.
Je bedoeld dat dát topic ongeveer evenveel views trok als heel PUB.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het enige topic wat ongeveer evenveel views trok was het GewaagdePuberMeisjes-topic.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Logotopic liep wel leuk, en hier en daar andere topics wel.
Wij verzinnen iig wel wat ludieks![]()
Ik denk ook niet dat het echt drukker gaat worden dan het nu is, dit subforum.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeg er dan niets over als je het toch niet bevaltquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom. Zo'n tof subforum vind ik dit niet.
Morgen jeweetquote:
Toen MaRySe en Imberr ermee stopten wel jah.quote:
waarom ben je hier dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom. Zo'n tof subforum vind ik dit niet.
Zondagquote:
Echt?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
We gaan een snopp topic openen
In het schamele begin van PUB heb ik hier best heel wat topics geopend. Maar ik weet niet, ik denk dat het concept te vaag is. Ik denk dat het gewoon een soort Fok! in een notendop is, want het gaat echt overal over hier.quote:
Vroeg ik jou iets?quote:
Dat is ook de bedoeling.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
In het schamele begin van PUB heb ik hier best heel wat topics geopend. Maar ik weet niet, ik denk dat het concept te vaag is. Ik denk dat het gewoon een soort Fok! in een notendop is, want het gaat echt overal over hier.
Klopt. Leuk toch.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
In het schamele begin van PUB heb ik hier best heel wat topics geopend. Maar ik weet niet, ik denk dat het concept te vaag is. Ik denk dat het gewoon een soort Fok! in een notendop is, want het gaat echt overal over hier.
Knurft!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik maak je blij met een dooie mus.
>> dode <<quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik maak je blij met een dooie mus.
Maar waar is het voor nodig om een subforum te maken dat eigenlijk hetzelfde is als heel Fok!?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:47 schreef HuHu het volgende:
[..]
Klopt. Leuk toch.
Alleen verneukten sommigen het concept door post-opkrik topics als "Wat luister je nu" enzo óók hier te openen.
Als we dan tóch bezig zijn:quote:
bedoeltquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:44 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je bedoeld dat dát topic ongeveer evenveel views trok als heel PUB.
Dan klopt het.
Iedereen heeft wel eens gezegt, maar jij bent een kutpuber, what do you know about thatquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar waar is het voor nodig om een subforum te maken dat eigenlijk hetzelfde is als heel Fok!?
No shit, Sherlock!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:48 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het is nog een echt woord ook:
knurft (de ~ (m.), ~en)
1 [inf.] sukkel, sufferd => kluns
Ik verbaas me nergens meer over bij de VanDale.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:48 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het is nog een echt woord ook:
knurft (de ~ (m.), ~en)
1 [inf.] sukkel, sufferd => kluns
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens gezegt, maar jij bent een kutpuber, what do you know about that
Dit is voor de kleintjesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar waar is het voor nodig om een subforum te maken dat eigenlijk hetzelfde is als heel Fok!?
Om de pubers van de niet-pubers te scheiden. Dat is op zich goed, aangezien je zo een soort van doelgroep kan kiezen voor je topic.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
kuttekop, gij saprist, gij knurftquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:50 schreef Bupatih het volgende:
'Sapristi' heeft er lange tijd niet ingestaan.
Opwieberen is een contamernatiedinges ofzo. Samenstelling van 2 woorden: oprotten en wieberen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als we dan tóch bezig zijn:
[..]
bedoelt
En nou opwieberen!
kuttenkopquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
kuttekop, gij saprist, gij knurft![]()
Wiebertjes zijn die snoepjes toch.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:51 schreef HuHu het volgende:
[..]
Opwieberen is een contamernatiedinges ofzo. Samenstelling van 2 woorden: oprotten en wieberen.
Dat is fout.
Ik ben Groningsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
kuttenkop
En 'saprist' bestaat niet!
Ja, maar PUB is nog steeds Fok!, en dezelfde users zullen er nog steeds in kunnen reageren. (Behalve als ze gebanned zijn dan, maar dat terzijde.)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:50 schreef HuHu het volgende:
[..]
Om de pubers van de niet-pubers te scheiden. Dat is op zich goed, aangezien je zo een soort van doelgroep kan kiezen voor je topic.
Een topic openen over school in KLB of GC zal toch minder gewenste reacties opwekken als in PUB.
Bron?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:51 schreef HuHu het volgende:
[..]
Opwieberen is een contamernatiedinges ofzo. Samenstelling van 2 woorden: oprotten en wieberen.
Dat is fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |