Zullen we het zoenen overslaan en gewoon meteen overgaan tot het daadwerkelijke copuleren?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:52 schreef Chowi het volgende:
Overigens is het niet mijn bedoeling PUB af te kraken. Gezien Bupatih hier post.
Hmkay.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zullen we het zoenen overslaan, maar gewoon meteen overgaan tot het daadwerkelijke copuleren?
Nee, ik vroeg jou wat, maar het is hier niet leuk nu dus ik ben wegquote:
We zitten op één lijn.quote:
Chowi is een vrouw.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zullen we het zoenen overslaan, maar gewoon meteen overgaan tot het daadwerkelijke copuleren?
Wieberenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat vond ik wel genoeg informatie.
Hoofdfoto.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:55 schreef HuHu het volgende:
[..]
Chowi is een vrouw.
Ik keek even in het fotoboek van d'r en daar zag ik 't staan. Jammer genoeg staan er geen foto's in het fotoboek waarvan je nu echt kan zeggen dat ze op de foto staat.
Whehe.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:58 schreef HuHu het volgende:
En als je die link van Dagonet even volgt, dan kom je bij het Groene Boekje.
Maar die hebt je natuurlijk in de kast liggen.
Ik zei hebt... en nu zit jij je op te winden omdat ik het expres deed.
HET IS HEB GROTE LAMLULquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:58 schreef HuHu het volgende:
En als je die link van Dagonet even volgt, dan kom je bij het Groene Boekje.
Maar die heb je natuurlijk in de kast liggen.
Ik zei hebt... en nu zit jij je op te winden omdat ik het expres deed.
Helft!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:59 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je bedoelt: een-derde van het hoofd foto.
De linkerkant zie ik niet. En de bovenkant (boven je wenkbrauwen) ook niet.quote:
Ik was me PI vergetenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:00 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je hebt genoeg macht om er wat aan te doen.
Maar ik ben wel nakend op die feauteau.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:01 schreef HuHu het volgende:
[..]
De linkerkant zie ik niet. En de bovenkant (boven je wenkbrauwen) ook niet.
Dus ik zie maar 1/3.
Ahh, gooi het in een zip en je bent binnenkort ergens modquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar ik ben wel nakend op die feauteau.
Mod.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:03 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ahh, gooi het in een zip en je bent binnenkort ergens mod.
Recyclen. Toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:03 schreef HuHu het volgende:
Wat ik me nu afvraag, waar ik deze in hemelsnaam voor: [afbeelding]
Ik onderscheid toch een wit gekleurde stof die over de achterkant van uwer lichaam ligt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar ik ben wel nakend op die feauteau.
Da's geheim!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:03 schreef HuHu het volgende:
Misschien wil ze wel modden op PUBquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:03 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ahh, gooi het in een zip en je bent binnenkort ergens mod.
Lalalalaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:03 schreef HuHu het volgende:
Dan doe je dat, verzin maar wat. Dan weet je wel dat je een jaar later geen mod meer bent he, hoogstens gewoon de "moeder van het subforum".quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mod.. Ik wil een eigen subforum, net als Brechtje.
Ik zou het subforum kunnen redden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien wil ze wel modden op PUB![]()
WISSELEN!!!!!!
Hadden ze mij maar als mod moeten nemenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:42 schreef Chowi het volgende:
PUB is eigenlijk best wel doodgebloed. Het enige wat hier nog een beetje loopt is de SC, best suf eigenlijk.
Ja maar die weet ik niet. Deze is voor een verwijderd topic:quote:
.
Welja, dat is een laken. Maar het idéé.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:04 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik onderscheid toch een wit gekleurde stof die over de achterkant van uwer lichaam ligt.
maken dan die zipquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zou het subforum kunnen redden..
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:05 schreef Bupatih het volgende:
Nee, dat betekent dat een modje gewisseld moet worden!
[afbeelding] WISSELEN!!!!!!
Schreeuwt Yvonne altijd van de zijlijn.
Euhhhh, ja!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:05 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ja maar die weet ik niet. Deze is voor een verwijderd topic: [afbeelding].
Maar dat andere stomme ding, ook beschikbaar in het rood, is nogal vreemd. Om te mergen soms?
Als jij het tenminste wél goed vind dat je foto's op het forum worden gepost.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zou het subforum kunnen redden..
Hebben jullie ook rugnummers?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:05 schreef Bupatih het volgende:
Nee, dat betekent dat een modje gewisseld moet worden!
[afbeelding] WISSELEN!!!!!!
Schreeuwt Yvonne altijd van de zijlijn.
Het idéé... wind me nog niet echt op moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Welja, dat is een laken. Maar het idéé.
Geen probleem. Er bestaan toch geen foto's van mijn tieten en/of string dus ik heb vrij weinig te verliezen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:06 schreef HuHu het volgende:
[..]
Als jij het tenminste wél goed vind dat je foto's op het forum worden gepost.
Je moet dr eerst uitpakkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:06 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het idéé... wind me nog niet echt op moet ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |