Nederland 3, maar vond er geen fuck aan, heb wel ff gekeken maar doe mij Jochem Mijer maarquote:
Zo'n zingprogrammaquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe het dan beter, mislukte schaker!
Idols is voor stomme, infantiele mensen die hun gebrek aan zelfwaardering pogen op te krikken door te kijken naar nóg debielere mensen die zichzelf voor lul zetten op televisie.quote:
OH IK BLOED!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ohhh, maar die heb ik op DVD, altijd mooi
Eensch!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Idols is voor stomme, infantiele mensen die hun gebrek aan zelfwaardering pogen op te krikken door te kijken naar nóg debielere mensen die zichzelf voor lul zetten op televisie.
Maar voor de rest ben je wel tof, hoor
Dit stukje is mooiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:36 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
OH IK BLOED!!!
Ohnee het is de muts
collectieve herseninactiviteit.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Idols is voor stomme, infantiele mensen die hun gebrek aan zelfwaardering pogen op te krikken door te kijken naar nóg debielere mensen die zichzelf voor lul zetten op televisie.
Weetje wie ik leuk vind?quote:
Minderdrinken danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:37 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Shit ik hou dit topic niet bij met m'n zatte kop! Euh LEUK
Da's ook mooiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:38 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Weetje wie ik leuk vind?
Arie & Sylvester geweldiggister gekeken
![]()
En dat vind je grappig?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:40 schreef Messenga het volgende:
de kat is dood, zn laatste 2 woorden waren mi auw
Jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
En dat vind je grappig?
Ik welik mag katten niet
![]()
Zegquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik niet sinds ik een x gebeten ben door zo'n schijtbeestquote:
Gosh was jammer nouquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:42 schreef Blaxje het volgende:
Shit, het bier is op mensen.
Idols is helemaal niet leuk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ZegIdols is wel leuk
nja, allemaal eigen mening he
Ik drink gewoon net zoveel als normaalquote:
Maar zo mooiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:44 schreef Bupatih het volgende:
Makkelijke grappen overigens.
Uitdrukkingen letterlijk nemen is zóóó passé.
Als jij het zegtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Idols is helemaal niet leuk.
Jij wel.
"De eerste die dat doet krijgt van mij de nobelprijs"quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:43 schreef Messenga het volgende:
'hij loopt op zijn wenkbrauwen'
'Ja hoor'
Ik ga nooit verkleed. Dat is stom.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik drink gewoon net zoveel als normaalAl is dat waarschijnlijk meer dan de meeste carnavallers
![]()
Ik ga vandaag weer eens als soldaatnet als de afgelopen xx jaren
Ik kan dit jaar ook alleen maar vandaag
Moet de rest werken
Zorgen dat jullie bier hebben
Ja, daar moet je maar mee leren leven.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:45 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Als jij het zegt
alleen met dat 1e van je kan ik me nog niet helemaal vinden maar goed![]()
Juist dan val je op. Simpel shirtje is genoeg.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik ga nooit verkleed. Dat is stom.
Eenschquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:47 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Juist dan val je op. Simpel shirtje is genoeg.
Ik zit óók in IDOquote:
Dan vier je ook geen carnavalquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik ga nooit verkleed. Dat is stom.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, daar moet je maar mee leren leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |