Ja, half dagjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
heb je moeten werken vanmorgen ??
wat doe je nog hier dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:47 schreef DarkShine het volgende:
Ben net uit bed gevallen, me hoofd voelt als een vergiet...
Alaaf!
Even wakker worden, zo wat eten en dan de stad weer in.quote:
je kan nog typen, dus het valt best meequote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:47 schreef DarkShine het volgende:
Ben net uit bed gevallen, me hoofd voelt als een vergiet...
Alaaf!
Heb je een mes ingezet?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, even naar de kapper geweest. Nog een leuke kapster ook.
Vanacht met mijn zatte kop nog ff op msn geweest, daar luke het typen niet meer echt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
je kan nog typen, dus het valt best mee
Ik luisterde naar de radio en daar was de finish te horen heb een minuutje gekeken .quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:49 schreef VoreG het volgende:
Anders vergeet je even dat het schaatsen al begonnen is
zelfservice vandaag, de tap staat klaarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:02 schreef dndiek het volgende:
Hoi
Wie tapt er een biertje voor mij??
Iemand anders ook nog een biertjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:03 schreef borisz het volgende:
[..]
zelfservice vandaag, de tap staat klaar![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:06 schreef dndiek het volgende:
[..]
Iemand anders ook nog een biertje??
Ik zit in mijn carnavalspak te fok!kenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Carnavalspakje ligt klaar voor straks!
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:07 schreef FrankyMcG het volgende:
ALAAF!
Carnavalspakje ligt klaar voor straks!
Wat ben je?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:09 schreef dndiek het volgende:
Ik zit in mijn carnavalspak te fok!ken
SUPERFRANKquote:
*bevestiging waarom ik niks aan Carnaval doequote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
SUPERFRANK
http://groups.msn.com/_Se(...)=4675310650982167884
(deze is wel van vijf jaar geleden)
Mijjn ideequote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
*bevestiging waarom ik niks aan Carnaval doe
Nee, deze outfit heb ik al enkele jaren niet gedragen!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:16 schreef SCH het volgende:Ga je daar echt voor je lol in lopen?
En ieder jaar het zelfde pakje?
jij hoeft er dan ook niks speciaals voor aan te trekkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
*bevestiging waarom ik niks aan Carnaval doe
Klopt. Ik doe wel alsof ik van boven de rivieren komquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jij hoeft er dan ook niks speciaals voor aan te trekken
Allemaal door jouw toedoen Tong?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:35 schreef tong80 het volgende:
Mooi drie vrouwen in de zevende hemel
Och jongen ik voel me weer jongquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Allemaal door jouw toedoen Tong?
Ze stonden er alle 3 bij alsof ze net een orgasme hadden gehad.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:35 schreef tong80 het volgende:
Mooi drie vrouwen in de zevende hemel
Daarom voelde ik me zo jongquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze stonden er alle 3 bij alsof ze net een orgasme hadden gehad.
Ja hoi.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Popooooooooooo?
Leer mij vrouwen kennenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:02 schreef Eilanden het volgende:
Weten jullie zeker dat die vrouwen dat orgasme niet aan het faken waren?
Nu snap ik eindelijk waar die nickname Tong vandaan komt en dat plaatst de '80' ook weer in een ander lichtquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nu snap ik eindelijk waar die nickname Tong vandaan komt en dat plaatst de '80' ook weer in een ander licht
Je bedoelt dat ie in de jaren '80 vaak actief was met de tong?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nu snap ik eindelijk waar die nickname Tong vandaan komt en dat plaatst de '80' ook weer in een ander licht
Ik dacht meer aan 80 minuten of 80 keer een orgasme, maar de 80'er jaren kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ie in de jaren '80 vaak actief was met de tong?
quote:
Geen flauw idee wat je precies bedoelt maar veel is waarschijnlijk goedkoper, mensen staan over het algemeen erg open om te helpen en de president is een pipo.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Weet jij al een beetje hoe amerika is? Bijvoorbeeld hoe is Austin qua stad en kosten en mensen?
Lies komt straks in actie, Excelsior had vrijaf dit weekend en msn doet het volgens mij.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:31 schreef methodmich het volgende:
Goed idee wel. Hoe is het met Mau Asam en Excelsior '31 en MSN, Vaduz?
Die ken ik al maar werkt inderdaad heel goed, fok is een stuk sneller.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:35 schreef VoreG het volgende:
[TIP] Fire-Fox (en dus ook Fok!) Sneller Maken..
Die extensie is trouwens makkelijker dan al dat veranderquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Die ken ik al maar werkt inderdaad heel goed, fok is een stuk sneller.
Alle sites trouwens.
Lui kreng, het zijn 3 stappen die je moet doorlopenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die extensie is trouwens makkelijker dan al dat verander
Extensie werkt ook perfectquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lui kreng, het zijn 3 stappen die je moet doorlopen
Hmm. Het is namelijk een van mijn opties voor een eventuele exchange in Septemberquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat je precies bedoelt maar veel is waarschijnlijk goedkoper, mensen staan over het algemeen erg open om te helpen en de president is een pipo.
Zoiets?
Ga je als rubbereend?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:56 schreef rubbereend het volgende:oi
even snel een kijkje nemen alvorens over een half uurtje het Carnaval los gaat barsten voor mij
als twistermatquote:
Waarop alleen meiden mogen spelen? Linkerborst op rood.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waarop alleen meiden mogen spelen? Linkerborst op rood.
Dat is een oud elftalbegeleider van begin jaren '90, toen TS Seeds hier nog wat te vertellen had als sponsor ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:08 schreef Spideyman het volgende:
Hey MM, ken jij toevallig Bé Vijghe, oud-trainer van ASWH?
Z'n dochter woont in Deventerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is een oud elftalbegeleider van begin jaren '90, toen TS Seeds hier nog wat te vertellen had als sponsor ja.
Ik dacht dat die overleden was eerlijk gezegd. Maar ik weet dus wie het is ja.
Ah vandaar. Leeft hij wel nog of heb je geen idee? Hoe kom je er zo op dan?quote:
zie je wel, Curling is wreedquote:
Als het goed is leeft ie nog jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ah vandaar. Leeft hij wel nog of heb je geen idee? Hoe kom je er zo op dan?
quote:
Nou, dat kan dan kloppen. Is wel jaren geleden hoor, toen ASWH nog tussen de toenmalige eerste klasse (wat nu hoofdklasse heet) en tweede klasse switchte.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:16 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Als het goed is leeft ie nog ja
Ik kwam haar gister tegen met stappen en dat werd wel gezellig, dus heel verhaal gehoord over HIA en ASWH. Ze kwam daar regelmatig enzo, dus ik dacht ff verifieren bij MM
Half negen ofzo?quote:
stream 4 van de nos werktquote:
20.20 stond in het draaiboekquote:
Makkie: Austin of Taiwan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hmm. Het is namelijk een van mijn opties voor een eventuele exchange in SeptemberMisschien dat jij er via via iets over gehoord had of in kon schatten hoe het daar is. Of dat het is zoals ik denk dat het is; een hoop rednecks en cowboys in de middle of nowhere
Zooo moeilijk om te kiezen. Austin, Taiwan, Manchester of Birmingham
Dan wil ik een medaille zonder gat erin.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:41 schreef Eilanden het volgende:
Over vier jaar sta jij op dat hoogste treetje als rodelkoning SCH!
Nee jij mag in het gatquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan wil ik een medaille zonder gat erin.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Joe Cockringen is me wel eens gezegd.
Manchester is een goede university. Maar verder weet ik het eigenlijk ook niet. Kan ook niet 1,2,3 zeggen waarom ik persee naar Taiwan of Austin zou willen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Makkie: Austin of Taiwan.
Waarom zou je naar Engeland gaan
van harte,quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:12 schreef clauwheee het volgende:
Bij opaatje geweest. 74 geworden vandaag
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:13 schreef Eilanden het volgende:
Nou gefeliciteerd met opa!
Dankquote:
Dat is denk ik wel logischquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
[..]
DankBen toch altijd blij als ze er weer een jaar bij hebben
![]()
![]()
Leuk begin van de afscheidstourneequote:* De Koninklijke Nederlandse Voetbal Bond (KNVB) heeft Jan Keizer en Carola Smit (BZN ) gevraagd om voor de wedstrijd van het Nederlands elftal tegen Ecuador op 1 maart 2006 in de Amsterdam ArenA het Wilhelmus te zingen. Beiden zijn uiteraard ingegaan op deze eervolle uitnodiging. De wedstrijd begint om half negen.
Ja en daarna cremerenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:24 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Leuk begin van de afscheidstournee
Ailantsjequote:
Hee Kelderkonijntje van mequote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Die sportkroewer ook weer in het huis.
Ze moeten op hun hoogtepunt stoppenquote:
ze hadden nooit moeten beginnenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze moeten op hun hoogtepunt stoppen
kun je met dit weer niet beter binnen de deur etenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:12 schreef golfer het volgende:
Zo, we hebben weer een lekker hapje buiten de deur gegeten.
Nu thuis nog even koffie na met een koffielikeurtje.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:19 schreef Bos81 het volgende:
Ik weet dat niet iedereen het wil horen, maar ik ben CARNAVALLEN,
tot morgen
Voor mij ook alleen vanavond, gewoon werken komende week.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]CARNAVAL
dit jaar niet voor Bjorootje![]()
Het was onderweg van de parkeerplaats naar het restaurant inderdaad schraal koud om dat stukje te lopen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:18 schreef clauwheee het volgende:
Tis echt f*cking koud inderdaad.
een recentie-waardige-aangelegenheid of ff een snelle hap ?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:22 schreef golfer het volgende:
Het was onderweg van de parkeerplaats naar het restaurant inderdaad schraal koud om dat stukje te lopen.
kijk nou wordt het gezelligquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:23 schreef clauwheee het volgende:
Bjoor je hebt ons toch, daar kan geen carnaval tegenop!
* clauwheee paar zakken chips opentrekt
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:25 schreef Eilanden het volgende:
Carnaval???
Krijgen we nog een recensie van het etentje Golfer?
als je nou een paar flessn drank opentrektquote:
We zijn hier in een kroeg, lieverd... 1+1=2.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je nou een paar flessn drank opentrekt
Nope. We waren daar namelijk al 2x eerder geweest. Jills in Haarlem.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:25 schreef Eilanden het volgende:
Krijgen we nog een recensie van het etentje Golfer?
doe eens wat inschenken danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:30 schreef clauwheee het volgende:
We zijn hier in een kroeg, lieverd... 1+1=2.
Wil jij een lekker kopje thee van me drinken, lieverd ? dan pak ik voor mezelf nog wel even een lekker biertjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:41 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Als je het wat liever vraagt kan ik er over nadenken![]()
echt een spel voor het Keldertje dusquote:
43 right?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:42 schreef golfer het volgende:
Hmmm, dat nieuwe Spaanse koffielikeurtje is erg lekker.![]()
Kijk, das beter!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Wil jij een lekker kopje thee van me drinken, lieverd ? dan pak ik voor mezelf nog wel even een lekker biertje
ik leer het welquote:
Ja bahquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:08 schreef pascalheister het volgende:
die ingrid paul is ook een stomme muts zeg
Hebtie gezeit dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:12 schreef Bjoro het volgende:
heb nog niets terug gelezen (dus misschien hebben jullie het er al 12 topics over gehad) , maar wat vonden jullie van het commentaar van Carl Verheijen na de 10km ?
wat hij zei was toch gewoon de realiteit ?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:12 schreef Bjoro het volgende:
heb nog niets terug gelezen (dus misschien hebben jullie het er al 12 topics over gehad) , maar wat vonden jullie van het commentaar van Carl Verheijen na de 10km ?
Vind ik onzin.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:08 schreef pascalheister het volgende:
die ingrid paul is ook een stomme muts zeg
Je vindt dat je over iets zeikerigs mag beginnen wat totaal Gretha Smit dr eigen schuld was nadat iemand geheel onverwachts goud pakt en je dus dat hele moment gewoon keihard verneukt?quote:
vond het juist ook wel mooi, maar omdat Carl hier voor de 10km redelijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:17 schreef clauwheee het volgende:
Ik vond het ook een realistische analyse.
was benieuwd of jullie een beetje jullie mening hadden bijgesteld over Carltje !quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:33 schreef clauwheee het volgende:
Ok Bjoor, dacht door he vraag dat jij er dan een hele ander gevoel over had!
Ik heb trouwens niks over hem gezegd, weet ook niet zo snel waar je het over hebtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was benieuwd of jullie een beetje jullie mening hadden bijgesteld over Carltje !
Ja, eens. Maar dat kun je vantevoren niet weten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:37 schreef Eilanden het volgende:
Terugkijkend naar sommige afstanden kan je wel concluderen dat op sommige disciplines wel beter andere rijders ingezet hadden kunnen worden
nee maar dat was hier een beetje de sfeer toen !quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:37 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb trouwens niks over hem gezegd, weet ook niet zo snel waar je het over hebtBen nooit anti-Carl geweest.
En dan Clau naar de tap sturen om een discussie af te kappenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee maar dat was hier een beetje de sfeer toen !
zeg toch niet dat JIJ negatief over hem was.......vrouwen.............doe maar een biertje schat
Dat snap ik toch, ik zeg ook, trouwensquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee maar dat was hier een beetje de sfeer toen !
zeg toch niet dat JIJ negatief over hem was.......vrouwen.............doe maar een biertje schat
Ik niet in ieder geval.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was benieuwd of jullie een beetje jullie mening hadden bijgesteld over Carltje !
moet ze er ook 1 voor jou meenemen ?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:40 schreef Eilanden het volgende:
En dan Clau naar de tap sturen om een discussie af te kappen![]()
Ik tap 'em zelf wel Bjoro .... Clau mag wat mij betreft ook wel effe rustig zittenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moet ze er ook 1 voor jou meenemen ?
ach laat maar die van mij staat er al
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:44 schreef Eilanden het volgende:
Ik tap 'em zelf wel Bjoro .... Clau mag wat mij betreft ook wel effe rustig zitten
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:42 schreef popolon het volgende:
whehe
Ah, we hebben een FB relletje, eindelijk weer eens.
Doe dan een linkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:42 schreef popolon het volgende:
whehe
Ah, we hebben een FB relletje, eindelijk weer eens.
Ik schenk maar niets in, want dan krijg ik die Bjoroquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:49 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee wacht totdat ze zelf es een drankje krijgt van de heren!
dus ik brand net bijna mijn handen tijdens het halen van haar bakkie thee, vraag of ze daarna voor mij een biertje wil halen, vervolgens gun ik jou ook een biertje en vraag of ze die tegelijk mee wil nemen en nu wordt ik betitelt als slavendrijver........die cursus "hoe richt ik mijn vrouw af" is ook volledig langs jou heen gegaan he ?quote:
Neehhheeeee Bjorootje ... het enige wat voor jou belangrijk was, was jouw biertje en ik moch hier verder met een droge bek zitten.....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dus ik brand net bijna mijn handen tijdens het halen van haar bakkie thee, vraag of ze daarna voor mij een biertje wil halen, vervolgens gun ik jou ook een biertje en vraag of ze die tegelijk mee wil nemen en nu wordt ik betitelt als slavendrijver........die cursus "hoe richt ik mijn vrouw af" is ook volledig langs jou heen gegaan he ?
Volgens mij let TerroRobbie nog meer op tijdens zijn "sociale vaardigheden-cursus"
[HOOLS] Het VBL Café #1100 - Elfhonderd - elf, toeval?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:49 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee wacht totdat ze zelf es een drankje krijgt van de heren!
Als je een vrouw hebt met 'latin-bloed' in de aderen, dan helpt zelfs de cursys 'hoe richt ik mijn vrouw af' niet meerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:53 schreef Bjoro het volgende:
die cursus "hoe richt ik mijn vrouw af" is ook volledig langs jou heen gegaan he ?
Ik jou met een droge bek laten zitten........quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:55 schreef Eilanden het volgende:
Neehhheeeee Bjorootje ... het enige wat voor jou belangrijk was, was jouw biertje en ik moch hier verder met een droge bek zitten.....
tja...dat is zeker OOK mijn schuldquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als je een vrouw hebt met 'latin-bloed' in de aderen, dan helpt zelfs de cursys 'hoe richt ik mijn vrouw af' niet meer![]()
Nee, wat dat betreft neem ik volledig de schuld op mequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja...dat is zeker OOK mijn schuld
Ga jij eens effe lekker rustig in je hoekje zitten knulletje.....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:59 schreef VoreG het volgende:
Een rel in Hools
Over kunstmatige thee en bier
niet ? jezus, wat ben jij duur joh !quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:59 schreef clauwheee het volgende:
Heren, heren!![]()
Bjoor, ik kan toch niet een hele avond met 1 kopje thee doenTrouwens, theetijd is nu wel voorbij.
Vrouwen Bjoor ... het is ook nooit goed!quote:Op zondag 26 februari 2006 00:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
niet ? jezus, wat ben jij duur joh !
Daar hoor ik bijquote:Op zondag 26 februari 2006 00:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ga jij eens effe lekker rustig in je hoekje zitten knulletje.....Dit is tussen echte mannen!
lekker, vriendquote:Op zondag 26 februari 2006 00:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vrouwen Bjoor ... het is ook nooit goed!
Biertje dan maar?
Bierquote:Op zondag 26 februari 2006 00:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vrouwen Bjoor ... het is ook nooit goed!
Biertje dan maar?
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:05 schreef pascalheister het volgende:
haal ik net de seal van Le Samourai criterion eraf, maak ik de case open zit er geen dvd in![]()
psssttttt...dit blikje is net als dat dvd-hoesje van pascal....daar zit alleen maar lucht inquote:Op zondag 26 februari 2006 00:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jaaahhaaaaa ... dat weet ik ook wel, maar dit was de grootste 'bier' die ik kon vinden
hee popo, jij bent nog niet genoemt !quote:
het boekje met 29 pagina's over de film zat er dan wel inquote:Op zondag 26 februari 2006 00:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
psssttttt...dit blikje is net als dat dvd-hoesje van pascal....daar zit alleen maar lucht in
Ik heb geen succes.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hee popo, jij bent nog niet genoemt !
Hoe succesvol zijn Nederlanders in het buitenland?
hoe kan dat nou ?
Nog veeleisend ook .... dan kan je je bier buiten vinden.....quote:Op zondag 26 februari 2006 00:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
psssttttt...dit blikje is net als dat dvd-hoesje van pascal....daar zit alleen maar lucht in
Ja leuk is die he, ik zag hem in de biosquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:33 schreef popolon het volgende:
Net SAW 2 gezien, wat een heerlijk zieke film zeg.
Kruisjequote:Op zondag 26 februari 2006 00:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nog veeleisend ook .... dan kan je je bier buiten vinden.....
[afbeelding]
als zelfs Clau, Eilandje al gaat pesten dan ga ik mijn bedje opzoek !quote:
Nummer drie komt ook.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja leuk is die he, ik zag hem in de bios
Gillende kinderen
Je weet het he....? Eilandje plagen is kusjes vragen!quote:Op zondag 26 februari 2006 00:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als zelfs Clau, Eilandje al gaa pesten dan ga ik mijn bedje opzoek !
jongeluislaap lekker
Trustenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als zelfs Clau, Eilandje al gaat pesten dan ga ik mijn bedje opzoek !
jongeluislaap lekker
Ben jij ook al zo koud?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Trusten
* clauwheee gaat ook zoKijken of ik Noca/mijn kacheltje mee krijg
Ja lekker ziekquote:Op zondag 26 februari 2006 00:23 schreef popolon het volgende:
Nummer drie komt ook.
Opvolgers zijn meestal minder maar ik heb er vertrouwen in. Deel een was ook al zo lekker.
quote:
Ja en ik dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:26 schreef Eilanden het volgende:
Popo ... geef haar gewoon een electrische deken cadeau!Ik zal Noca ook maar eens die tip geven
Jij??? Zij had het toch koud???quote:Op zondag 26 februari 2006 00:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja en ik dan?
Dan sta ik in de hens man!
Komt goed uit, ben vrijdag jarigquote:Op zondag 26 februari 2006 00:26 schreef Eilanden het volgende:
Popo ... geef haar gewoon een electrische deken cadeau!Ik zal Noca ook maar eens die tip geven
Dat jullie apart slapen kan ik niks aan doen.quote:
Nee, ondanks een electrische deken, ben ik nog steeds iedere dag de 'warme kruik'quote:Op zondag 26 februari 2006 00:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat jullie apart slapen kan ik niks aan doen.![]()
Ik heb ook een aantal filmpjes gezien, dat is het betere werk iddquote:Op zondag 26 februari 2006 00:53 schreef golfer het volgende:
Ik heb net het topic over de Zweedse BB ontdekt.![]()
Dat is veel leuker dan die Nederlandse.![]()
Er is blijkbaar niks beters.quote:
Die heb ik al eerder op de NL televisie gezien, echt wal-ge-lijkquote:Op zondag 26 februari 2006 01:41 schreef pascalheister het volgende:
die docu op canvas nu over kinderporno, damm zeg
Ik ben weg, we gaan drinken.quote:
Ik ben er weer, we gaan drinken.quote:
Die arme vrouw van jequote:Op zondag 26 februari 2006 02:15 schreef popolon het volgende:
hehe.
Ik ben weg, ik slinger de BOB even aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |