Wow.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:46 schreef Mikkie het volgende:
heb verdomme wel vijf dagen moeten wachten tot ie eindelijk verzonden werd...
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:05 schreef pascalheister het volgende:
haal ik net de seal van Le Samourai criterion eraf, maak ik de case open zit er geen dvd in![]()
dvdpacific, kunnen ze ook niks aan doen. Maar ik ga ze wel even mailen en ga er vanuit dat ze een nieuwe toesturenquote:
Is deze nou toch dus de steelbook?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik bestel eigenlijk bijna nooit ergens anders, dus dan ben je nog onder de indruk van vijf dagen![]()
Moie prijs voor een mooie uitvoering. Niet meer zeuren dusquote:Op zondag 26 februari 2006 11:33 schreef Mikkie het volgende:
Net trouwens ook maar meteen de Gladiator 3-disc besteld. De drang om 'm met m'n nieuwe 5.1-set te gaan bekijken was té groot. Heb er nog maar een cadeaubonnetje tegenaan gegooid (die ik nog had staan, wist er niks meer van), dus was nu nog maar een tientje kwijt
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:33 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik zal maar oppassen als ik jou was, ik host je avartar!
nicequote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:46 schreef Mikkie het volgende:
Enneuh...Timo... mijn Leon steelbook is ook met linkje en voucher eindelijk verzonden![]()
heb verdomme wel vijf dagen moeten wachten tot ie eindelijk verzonden werd...
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:05 schreef pascalheister het volgende:
haal ik net de seal van Le Samourai criterion eraf, maak ik de case open zit er geen dvd in![]()
Ik moest ook lachenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:09 schreef kinky_queen het volgende:
Der Herr der Ringe - Die Gefährten
![]()
Omdat de verpakking zegt:quote:Op zondag 26 februari 2006 15:20 schreef kinky_queen het volgende:
Waarom niet deze genomen?
710756-741558
Dat zou ik ook eens moeten doen, maar daar staan te veel bedenkelijke impulsaankopen tussen.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:57 schreef Dizer het volgende:
Zo! Ben al een uur bezig om mijn DVD-Profiler aan het updaten. Want die had ik in eeuwen niet aangepast en helemaal met de verkoop en zo
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/Dizer
Dan zou ik een bootleg hebben gekocht van Hare? Van Hare???? Dat geloof ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |