Omdat de verpakking zegt:quote:Op zondag 26 februari 2006 15:20 schreef kinky_queen het volgende:
Waarom niet deze genomen?
710756-741558
Dat zou ik ook eens moeten doen, maar daar staan te veel bedenkelijke impulsaankopen tussen.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:57 schreef Dizer het volgende:
Zo! Ben al een uur bezig om mijn DVD-Profiler aan het updaten. Want die had ik in eeuwen niet aangepast en helemaal met de verkoop en zo
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/Dizer
Dan zou ik een bootleg hebben gekocht van Hare? Van Hare???? Dat geloof ik nietquote:
Te duur.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:03 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik zit eigenlijk te twijfelen of ik deze bestelling zal doen bij Van Leest, ik heb momenteel wel weer wat geld, maar ik wil eigenlijk nog wel even rustig aan doen:
Butterfly effect - DTS (DVD) 9,99
The Green Mile (DVD) 9,99
Platoon - Ultimate edition (DVD) 17,99
Schindler's List: Special Edition (2 Disc) (DVD) 9,99
Totaal prijs 47,74
Dat is inclusief verzend kosten en korting.
Ik vond het zelf ook te duur ja. vooral The Butterfly Effect. Er zit in Hengelo ééntje ja. Kan ik wel een keer langs gaan. De lever tijd van de DVD's is overigens ook wel lang zie ik op de sitequote:Op zondag 26 februari 2006 17:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Te duur.
Schindler's List heb je veel mooiere edities ervan. Zonde om die versie te halen
The Butterfly Effect heb je ook een 2-DVD versie bij de MediaMarkt liggen voor dezelfde prijs
Platoon 17,99 is opzich wel een mooie prijs, maar heb je geen VanLeest in de buurt?
wacht liever op de SE van the green milequote:Op zondag 26 februari 2006 17:03 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik zit eigenlijk te twijfelen of ik deze bestelling zal doen bij Van Leest, ik heb momenteel wel weer wat geld, maar ik wil eigenlijk nog wel even rustig aan doen:
Butterfly effect - DTS (DVD) 9,99
The Green Mile (DVD) 9,99
Platoon - Ultimate edition (DVD) 17,99
Schindler's List: Special Edition (2 Disc) (DVD) 9,99
Totaal prijs 47,74
Dat is inclusief verzend kosten en korting.
Ik ga de order ook helemaal niet plaatsen, ik volg Dizer's advies opquote:Op zondag 26 februari 2006 18:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wacht liever op de SE van the green mile
Klopt jaquote:Op zondag 26 februari 2006 18:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft een veel betere versie...
En ik heb me kapot gegoogled.. maar kan hem niet vindenquote:
die heb ik ik heb de kist daarom weggedaan kon hem voor een mooie prijs verkopen en de inhoud was bijna hetzelfde (op het mooie beeldje na)quote:Op zondag 26 februari 2006 15:29 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Hmm... nou weet ik het niet meer...
eitje toch?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:29 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Hmm... nou weet ik het niet meer...
ebayquote:Op zondag 26 februari 2006 20:38 schreef Dizer het volgende:
Ja dat wordt hem ook! Maar weten jullie een plek waar ik hem voor een leuke prijs kan kopen?
LOL.. had ik al gekeken. En dat zit gemiddeld toch op 30 euro ex verzenden... is dta een redelijke prijs?quote:
ze gaan er ook voor 10 euro weg, verschilt per keerquote:Op zondag 26 februari 2006 21:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
LOL.. had ik al gekeken. En dat zit gemiddeld toch op 30 euro ex verzenden... is dta een redelijke prijs?
quote:Op maandag 27 februari 2006 00:23 schreef tonks het volgende:
http://thebaitshop.nl/screen/spidey3groot.jpg
Hier staat de background!
Ja die ja. Wel leuke film. Elijah die zo'n breede vent neer meptquote:Op zondag 26 februari 2006 22:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Met die Hobbit?
De film op zich was wel okay, maar toch vond ik Elijah niet zo overtuigend...
ja heb antwoord gehad. In het eerste mailtje vroegen ze me om meer gegevens (order nr. etc. etc.) zodat ze t konden uitzoeken. Dag erna kreeg ik een mailtje met een nieuwe ¤ 5,- voucher en een "excuses dat ze m`n order hadden gecancelled"quote:Op zondag 26 februari 2006 14:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk ooit nog antwoord gehad op dat mailtje dat je naar cd-wow had verstuurd?
Ja! Besteed hem aan mijquote:Op maandag 27 februari 2006 11:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja heb antwoord gehad. In het eerste mailtje vroegen ze me om meer gegevens (order nr. etc. etc.) zodat ze t konden uitzoeken. Dag erna kreeg ik een mailtje met een nieuwe ¤ 5,- voucher en een "excuses dat ze m`n order hadden gecancelled"
Nu moet ik alleen nog kijken waaraan ik die voucher ga besteden
Iemand tips?
Carnavalquote:Op maandag 27 februari 2006 12:50 schreef Timo20 het volgende:
He gezellig, zometeen naar de carnavalsoptocht kijken![]()
Soms, heel soms, heeft wonen in het zuiden toch echt z`n nadelen
Wat wil je hebben? Ik ben nu wel op school dus ik weet niet of deze bakken iets van Paintshop hebbenquote:Op maandag 27 februari 2006 12:55 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
als jij nou eens een icoontje voor mij gaat bouwen
Uitprinten? Je inkt, wat doe jequote:Op maandag 27 februari 2006 13:25 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik ben even een mooie Boondock Saints poster (A4 formaat) aan het uitprinten.
Wel een gafe versie ja, maar hij heeft toch nog geen feedback gehad?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:47 schreef Dizer het volgende:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=9106726217&fromMakeTrack=true#ebayphotohosting![]()
![]()
![]()
Wat een ubergeile versie
Alleen een kutuser
Nee...quote:Op maandag 27 februari 2006 13:48 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Wel een gafe versie ja, maar hij heeft toch nog geen feedback gehad?
Maakt dat wat uit? Ik snap het niet zo eigenlijk met dat bootleg gebeuren? Wat houdt zo iets in? Ik weet dat het dan geen officiele uitgave is maar wat mankeert er dan meestal aan zo iets?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:51 schreef Shogo het volgende:
Ziet er mooi uit, maar het lijkt een beetje een bootleg.
Dan verkoop je die andere 2 versiesquote:Op maandag 27 februari 2006 13:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee...
Damn en ik wil hem wel hebben![]()
![]()
Alleen wordt dat dan wel de derde versie van BoB die ik heb als ik hem koop
Vaak is de kwaliteit bagger (neem de bootleg band of brothers military pack of lotr wooden box). Tjah tenzij je die 'community' graag steund maakt het niks uit nee.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit? Ik snap het niet zo eigenlijk met dat bootleg gebeuren? Wat houdt zo iets in? Ik weet dat het dan geen officiele uitgave is maar wat mankeert er dan meestal aan zo iets?
Ha! Grapjas. Het is net alsof je tegen KQ of AC zegt, verkoop je 324 versies van Army of Darknessquote:Op maandag 27 februari 2006 13:56 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dan verkoop je die andere 2 versies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |