Hier op! Vier jaar huisarrest voor klap op kontquote:Op zondag 26 februari 2006 17:12 schreef Zombine het volgende:
[..]
Waar slaat dat "vier jaar huisarrest voor klap op kont" op
Ik dacht dat het een soort van memo was!quote:Op zondag 26 februari 2006 18:23 schreef BID112 het volgende:
[..]
Hier op! Vier jaar huisarrest voor klap op kont
dat programma heet WinBar en daar kun je ook een tracker mee laten lopen, in dit geval die van Fok!
enne ja dus ik krijg gewoon de fok berichten op me buroblad
quote:Op zondag 26 februari 2006 18:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een soort van memo was!
nope, het is (met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid) weldegelijk Venomquote:Op zondag 26 februari 2006 18:03 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat het Spider-Man is![]()
hij blijft mooi, maar gezien de naam, begin ik toch te twijfelenquote:Op maandag 27 februari 2006 00:23 schreef tonks het volgende:
http://thebaitshop.nl/screen/spidey3groot.jpg
Hier staat de background!
Nou op verschillende nieuwssites staat toch dat het venom is, het is in ieder geval geen spiderman foto die zwart-wit gemaakt is.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:25 schreef bas-beest het volgende:
[..]
hij blijft mooi, maar gezien de naam, begin ik toch te twijfelen
Het is het plaatje wat imdb weergeeft bij Spiderman 3, dat zou de bestandsnaam ook kunnen verklaren natuurlijk.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:25 schreef bas-beest het volgende:
[..]
hij blijft mooi, maar gezien de naam, begin ik toch te twijfelen
Met die donkere achtergrond zijn die pijltjes onder de iconen in je dock niet meer te zien.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:39 schreef tonks het volgende:
[[url=http://www.thebaitshop.nl/screen/2.jpg]afbeelding][/url]
Venom!
Kinderachtig gedoe hier de hele tijd...quote:Op zondag 26 februari 2006 17:54 schreef ChRoNiC het volgende:
-edit-
Ik snap ook niet wat daar zo moeilijk aan is en de reden dat bijna niemand meer 56K modems gebruikt is ook bullshit, als je in een topic komt waar alleen maar 1280*1024 plaatjes staan vind geen enkele modem dat leuk. Vooral niet als je nog programma's als Azureus hebt openstaan oid.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:06 schreef Jordy-B het volgende:
Je moet resizen... wat valt daar niet aan te begrijpen?
In deel 9 heb je overigens ook gewoon een thumbnail geplaatst, dus stel je niet zo aan.
Het gaat voornamelijk om de datalimits denk ik. Als je dit topic bekijkt met een datalimiet van 500 MB ben je er snel doorheen. Dus gewoon simpel de tags uit de OP overnemen en je bent klaar toch?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat daar zo moeilijk aan is en de reden dat bijna niemand meer 56K modems gebruikt is ook bullshit, als je in een topic komt waar alleen maar 1280*1024 plaatjes staan vind geen enkele modem dat leuk. Vooral niet als je nog programma's als Azureus hebt openstaan oid.
Lees de openingspost.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:58 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Kinderachtig gedoe hier de hele tijd...
Ik snap echt niet wat nou het punt is![]()
ik zal helpen (hij'is blijkbaar te lui om bij de OP te beginnen):quote:
Jeudem wat een puinhoopquote:Op maandag 27 februari 2006 13:41 schreef Ippon het volgende:
Zo, het geheugen van mijn breedbeeld laptop heb ik geupgreet naar 1 Gig; tijd voor wat grafische grapjes. Ik vond nog een mooie weer-widget op avedesk.org en heb de oude vervangen.
[afbeelding]
Groot: http://i10.photobucket.co(...)erig/dk2006groot.jpg
Deze was overigens wel geresized naar 570pixels breedquote:
Schaam je diep!!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:18 schreef Mikkie het volgende:
Dat groene jurkje is best kort
Maar waar is die foto van?
Mij zegt het nogsteeds niets...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik schaam me helemaal niet. Sterker nog, ik ken alleen de naam Serenity, en daarmee houdt het helemaal op
Volgens mij is het gewoon een zwart wit foto van spiderman, en niet van venom.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:21 schreef bas-beest het volgende:
[..]
nope, het is (met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid) weldegelijk Venom
@tonks, wel erg mooie background trouwens
Hahaha heel vriendelijk, maar zo ver kwam ik ook nog wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:19 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ik zal helpen (hij'is blijkbaar te lui om bij de OP te beginnen):
@ChRoNiC , dit staat dus als één van de eerste dingen in de OP
De regels
1) Je moet je desktop resizen. Maximaal 570 pixels breed!
2) Je moet een link naar het origineel verzorgen. *1
*1, wordt er hier mee bedoelt dat je een link moet verzorgen naar het originele (1280x1024 oid) plaatje van je desktop of een link naar het plaatje dat de basis van je desktop vormt? Indien het laatste, heb ik me daar ook niet aan gehouden
Het is dus wel spiderman. Had ik dus toch gelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:48 schreef Dizer het volgende:
http://spiderman.sonypictures.com/
Lees eens even wat eronder staat
quote:
het stuur zit heul aan de verkeerde kantquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:57 schreef Beathoven het volgende:
[[url=http://arne.bluearena.com/screenshots/screendashs.jpg]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |