Die was er bij ons ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:04 schreef carmiie het volgende:
[..]
dit jaar was er ook zo'n ding daar moest je in staan/liggen ( half schuin, zo ongeveer >> \ ) en die draaide zo hard dat je helemaal tegen het kussen werd aangedrukt, je kun maar amper je arm omhoog doen, je kon gewoon opdekop liggen zonder te vallen![]()
dat was cool![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:07 schreef spenky het volgende:
Nou mensen ik ga maar weer eens...
Doei!
bij ons heette die space nogwatquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:07 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Die was er bij ons ook![]()
Star Wars heette dat ding volgens mij
Die was echt vet
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:07 schreef spenky het volgende:
Nou mensen ik ga maar weer eens...
Doei!
Ik werk in een vreethokje op een plein waar de kermis altijd staat. Elk jaar weer handenvol gratis muntjesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:08 schreef carmiie het volgende:
[..]
bij ons heette die space nogwat
k heb vorig jaar bijna niet gegokt
met van die muntjes en zo'n schuif, dat is zooooo verslavend![]()
weetik maar ik mot die zooi niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:09 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dit helpt wel eens
[afbeelding][afbeelding]
*jaloers*quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:10 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ik werk in een vreethokje op een plein waar de kermis altijd staat. Elk jaar weer handenvol gratis muntjes.
Als ik zo je posts bekijk dan lijkt het wel of je het hevig gebruikt...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:10 schreef B_BOY het volgende:
[..]
weetik maar ik mot die zooi niet.
nee die rotzooi hoef ik echt niet. ken genoeg gebruikers en van de meeste word je echt niet vrolijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:11 schreef DjDev het volgende:
[..]
Als ik zo je posts bekijk dan lijkt het wel of je het hevig gebruikt...
hm nja, ding was iig wel leukquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:08 schreef carmiie het volgende:
[..]
bij ons heette die space nogwat
k heb vorig jaar bijna niet gegokt
met van die muntjes en zo'n schuif, dat is zooooo verslavend![]()
Mitsubishi`s. Die in het blauw zijn heavyquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:09 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dit helpt wel eens
[afbeelding][afbeelding]
Wil je eens een paar foto's van ze maken?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:12 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nee die rotzooi hoef ik echt niet. ken genoeg gebruikers en van de meeste word je echt niet vrolijk.
hehe, dat wil ik ook welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:13 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Moet ik wel stiekem af en toe een blikje drinken of een ijsje voor weggeven.
ervaringsdeskundige hierquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:13 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Mitsubishi`s. Die in het blauw zijn heavy.
ervaring dusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:15 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Nee hoor, ze kwamen me alleen bekend voor.
Juh, heb ze een keer aan collega`s gegeven. Die voelden de eerste niet, dus namen ze er nog een achteraan. Toen sloeg ie dus dubbel in, die lui hebben een kutavond gehad en moesten de volgende dag zonder slaap te hebben gehad werken.quote:
altijd leuk ja, van die piemels die denken ik voel niets en dan nog 1 nemen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:17 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Juh, heb ze een keer aan collega`s gegeven. Die voelden de eerste niet, dus namen ze er nog een achteraan. Toen sloeg ie dus dubbel in, die lui hebben een kutavond gehad en moesten de volgende dag zonder slaap te hebben gehad werken.
Dagquote:
Hai haiquote:
Heeft ze bij mij ook niet gedaan. Ben nu behoorlijk teleurgesteld in haarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:21 schreef B_BOY het volgende:
wrom vraag je niet aan mij of het goed gaat?
Geen woord aan toe te voegenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:19 schreef B_BOY het volgende:
speedy is ook aan de speed en daarom typt hij zo snel...
toich?
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:21 schreef B_BOY het volgende:
wrom vraag je niet aan mij of het goed gaat?
sorryquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:22 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Heeft ze bij mij ook niet gedaan. Ben nu behoorlijk teleurgesteld in haar.
oookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]met mij gaat het geweldig joh!!!!!!!
met jou dan?
Wauw!!!!!!!!!!!quote:
Nee op die manier hoeft het al niet meerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:26 schreef carmiie het volgende:
[..]
[..]
sorry![]()
![]()
![]()
alles goed met jullie?![]()
![]()
gooi hierheen dan vreet ik hem wel opquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:27 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Nee op die manier hoeft het al niet meer.
* RemcoW85 gooit de ingekochte boerenkool maar weg.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:27 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Nee op die manier hoeft het al niet meer.
* RemcoW85 gooit de ingekochte boerenkool maar weg.
wie zegt dat het niet anders kan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:31 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
ja, zo had ik het ook niet gewild, maar als het niet anders kan houd ik voet bij stuk.
ideeën?quote:
moet alleen w88 tot 2009.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:31 schreef B_BOY het volgende:
carmiie plant al van alles met mij. zonder dat ik er iets vanaf weet
Hoe wil je dit goedmaken danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:31 schreef carmiie het volgende:
[..]
wie zegt dat het niet anders kan?![]()
ik betaal alles, en als we dan klaar zijn met de boerenkool geef ik je een ontspannende massagequote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:34 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik betaal alles, en als we dan klaar zijn met de boerenkool geef ik je een ontspannende massage![]()
dat wil je niet wetenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:41 schreef B_BOY het volgende:
jah jah dat zal wel maar ondertusse
Ik heb geen Latijn. Nooit gedaan ook, moest ik langer naar school en had ik niet zo'n zin inquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:43 schreef Q_Orianka het volgende:
De uitwerkingen van Lingua Latina (de boek voor Latijn) staan op de vakwebsite. Maar die hebben we nog niet gehad... (Voor de niet zo snuggere mensen: De antwoorden van de oefeningen staan op internet)
Ik verveel me niet meer zo, moet maar es wat aan school gaan doenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:50 schreef RemcoW85 het volgende:
Hey nu is het rustig hier en verveel ik me.
Ik ben er weerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:50 schreef RemcoW85 het volgende:
ik ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:52 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Denk het. Lekker interesant om te melden enzo
Ik open honderden tabbladen per dag
gebruikte je nog geen FFquote:
ik verveel weer met je meequote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:50 schreef RemcoW85 het volgende:
Ik geen honderden, maar wel veelquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:52 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Denk het. Lekker interesant om te melden enzo
Ik open honderden tabbladen per dag
2 fok forum 1 frontpage 1 teletekst en 1 vrijequote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:52 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik geen honderden, maar wel veelheb er meestal 2 van FOK staan
en nog 1 extra
Ik meestal alles door me kaar staan. Soms heb ik 3 venster open met precies dezelfde topics allemaalquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:52 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik geen honderden, maar wel veelheb er meestal 2 van FOK staan
en nog 1 extra
had je dat nog nooit gedaan dan in FF? Was het 1e wat ik zo ongeveer deed met FFquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:54 schreef carmiie het volgende:
[..]
jawel, maar vandaag heb ik een tabblad geopend![]()
grote meid.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:54 schreef carmiie het volgende:
[..]
jawel, maar vandaag heb ik een tabblad geopend![]()
Dat vind ik juist het mooiste aan FF.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
had je dat nog nooit gedaan dan in FF? Was het 1e wat ik zo ongeveer deed met FF
ik wist eerst niet hoe het moestquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
had je dat nog nooit gedaan dan in FF? Was het 1e wat ik zo ongeveer deed met FF
Joepi!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:55 schreef -Marlii- het volgende:
We staan 10e met de medailles op de OWS![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:55 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik wist eerst niet hoe het moest![]()
tot een tijdje terug, en toen vergat ik het steeds, maar nou dacht ik er weer aan![]()
tis een van de grootste voordelen van ff vind ik persoonlijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
das ook handig maar de bookmark in systeembalk is nog het fijnste.quote:
ik heb zelfs de neiging om dat in msngesprekken te gaan doen ctrl + Tquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:55 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat vind ik juist het mooiste aan FF.
Als ik in IE zit dan heb ik ook steeds de neiging om met tabladen te gaan werken. CTRL+T de enzo![]()
Die gebruik ik eigenlijk nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:58 schreef B_BOY het volgende:
[..]
das ook handig maar de bookmark in systeembalk is nog het fijnste.
das wel zeer ernstig.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik heb zelfs de neiging om dat in msngesprekken te gaan doen ctrl + T
inderdaadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:58 schreef B_BOY het volgende:
[..]
das ook handig maar de bookmark in systeembalk is nog het fijnste.
uhu, net zoals ik msn gesprekken ga f5'enquote:
Ik nu steeds vaker als ik wat wil invoeren druk ik op alt squote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik heb zelfs de neiging om dat in msngesprekken te gaan doen ctrl + T
dubbelklikken kan ook voor nieuw tabbladquote:
wist niet eens dat dat konquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:00 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik nu steeds vaker als ik wat wil invoeren druk ik op alt s
alt s komt vaker voor bij mijquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
uhu, net zoals ik msn gesprekken ga f5'en
echt?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:00 schreef B_BOY het volgende:
[..]
alt s komt vaker voor bij mij
dan krijg je die kutwinks.
newbiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
wist niet eens dat dat kon
maar is wel makkelijke functie![]()
lekkerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:01 schreef RemcoW85 het volgende:
Zo, even twee pistoletjes met kaas naar binnen werken
quote:
Dûh.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
wist niet eens dat dat kon
maar is wel makkelijke functie![]()
ik klik nog net zo snel met die dingenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:02 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dûh.
Alt+M = myAT
Alt+A=AT
Alt+S=invoeren
Alt+P=previeuw
ALT+1/2/3/4/5 etc is pagina nummering
oefening baart kunst.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:02 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik klik nog net zo snel met die dingen![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:02 schreef B_BOY het volgende:
kijk T_L weet het precies.
whehehequote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:03 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..].
Ik heb mijn huiswerk goed gedaan
standaardquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:04 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]. Nog seks gehad met Brechtje vanancht
?
Haha nee bedankt daar pas ik voorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:04 schreef RemcoW85 het volgende:
?
Daar heb je gelijk inquote:
Dat was gister lachen jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:04 schreef RemcoW85 het volgende:
?
Ik ben geen gastquote:
- Trouwens, nee niet doen Remco -quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:04 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haha nee bedankt daar pas ik voor![]()
Ja hoor wel lekker ben net een uurtje wakker.quote:
Nee een newbiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik ben geen gast
maar alles gaat goed met jou?
Wat ben ik blij dat ik je post nog had gelezenquote:
nah zegquote:
een uurtje wakkerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja hoor wel lekker ben net een uurtje wakker.
Had gister nadat ik van fok! afging een lange discussie over J-Rock en Visual Kei.
Het schijnt een nieuwe soort muziek te zijn waar Japaners verkleed als Boy George.
Zingen als verkoude pikachu's
Visual Kei en Jrock: Steeds bekender in het westen?
Jij ook al net uit bed?quote:
Oke danquote:
Ey Marliiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik ben geen gast
maar alles gaat goed met jou?
welk andere forum?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:07 schreef carmiie het volgende:
zo he, ze hebben ff kutsmilies op dat andere forum
Oke danquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:07 schreef RemcoW85 het volgende:
Ben blij dat ik net op tijd was, heb al eerder zo`n aanvaring gehad. Maar soms moet het even
Ik heb de hele week gewerktquote:
zeg dat wel, wij zitten tenminste al de hele dag op FOK!quote:
linkje? heb geen zin om te zoekenquote:
ik ben ook de hele week naar school geweestquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik heb de hele week gewerkt.
Als ik dan kan uitslapen doe ik het ook goed![]()
Ja, nog even weer 3 uurtjes geslapenquote:
die andere, biatlon een sport die je raaktquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:08 schreef Twisted_Logic het volgende:
http://www.burorenkema.nl/2006/02/alle_gekheid_op_een_stickje.php
Weet niet of ik hem al een keer gepost heb
ik werk ook gewoon de hele week hoor. uitslapen is voor mietjes 6 uur slaap is genoeg per nacht.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik heb de hele week gewerkt.
Als ik dan kan uitslapen doe ik het ook goed![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
linkje? heb geen zin om te zoeken
Ja maar jij hebt nu vakantie tochquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:09 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik ben ook de hele week naar school geweest![]()
jij blijquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, nog even weer 3 uurtjes geslapenNu zodalijk mijn fiets ophalen bij de fietsenmaker
Ideaal, Ik breng mijn fiets weg, ik ga rond 12 uur nog even slapen, ik word wakker en ik kan mijn fiets weer ophalen
Dat ik hem weer kan ophalen is fijn jaquote:
eenschquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:12 schreef Canisfire het volgende:
[afbeelding]
Als dit bij ons in de top 40 gaat staan dan heeft bush wat mij betreft het recht om een bom op japan te gooien wat jullie
Dat is nou J.Rockquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:14 schreef -Marlii- het volgende:
OMG, wat is dat voor bij mekaar gezocht zooitje?
hm, okequote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:14 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat is nou J.Rock.
Ik hoorde er gister voor het eerst over en heb maar gelijk een topic geopend in MUZ![]()
whehequote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:14 schreef snopprinses het volgende:
omg..gezichtsmaskers en lachen gaan niet goed samen
wasda?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:12 schreef Canisfire het volgende:
[afbeelding]
Als dit bij ons in de top 40 gaat staan dan heeft bush wat mij betreft het recht om een bom op japan te gooien wat jullie
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:16 schreef RemcoW85 het volgende:
* RemcoW85 in de douche, ik zal aan jullie denken.
Denk jij ook aan onsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:19 schreef -Marlii- het volgende:
Biatlon: Een sport die je raakt
Ik ga zo ook ff douchen en dan schaatsen kijken![]()
Uh, nee denk het nietquote:
Okequote:
das weer 20 bier minder.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
terug van de fietsenmaker29.95
![]()
jaquote:
nu moet je je verdriet wegdrinkequote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
jaDat houd me trouwens niet tegen om vanavond minder te gaan drinken hoor
Neequote:
that;s life.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
NeeHet hoort gewoon bij het krantenbezorgen enzo
zelfs ik was nog eerder klaarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:04 schreef B_BOY het volgende:
dat duurde lang., je lijkt wel een wijf.
Dan duurt het hele douchegedeelte al snel een kwartier langer jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:05 schreef B_BOY het volgende:
owja en daar moest je zo lang aan denken.
ik meestal redelijk lang 20 minuten ofzoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
zelfs ik was nog eerder klaar![]()
Ik kan heel snel douchen (nog geen 10 min) en heel lang, ruim half uurtje
Ik ben ook net weer klaarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:04 schreef RemcoW85 het volgende:
Zo, klaar met de douche, eindelijk.
Kut man!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:09 schreef B_BOY het volgende:
kut heb me 13337e post zomaar aan me voorbij laaten gaan.
das ook een post waar je ff stil moet bij staanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:09 schreef B_BOY het volgende:
kut heb me 13337e post zomaar aan me voorbij laaten gaan.
Doeiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:11 schreef B_BOY het volgende:
jonges ik ga de kroeg in
tot morgen ofzo als ik weer tot leven ben gekjomen.
quote:
Palmquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Net even deze gehaald1.5 Liter fles Palm Bier
[afbeelding]
Een vriend is jarig en zijn favoriete bier is Palmquote:
af en toe een palm is best lekker jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:29 schreef snopprinses het volgende:
palm is ook lekker!
Ahaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Een vriend is jarig en zijn favoriete bier is PalmEn Grolsch heeft niet van die leuke kadoverpakkingen
De 1.5 L Grolsch herfstbok beugels zijn niet meer verkrijgbaar
![]()
grolsch is waarschijnlijk het goedkoopst hier of dat niet?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
af en toe een palm is best lekker jaHet is alleen best duur hier
![]()
Neequote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:31 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
grolsch is waarschijnlijk het goedkoopst hier of dat niet?
Dan is Grolsch inderdaad het goedkoopste jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:34 schreef -Marlii- het volgende:het goedkoopste lekkere bier dan
:
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan is Grolsch inderdaad het goedkoopste ja
heb je gehaald dan?quote:
Dat toetsenbord heb ik ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Net even deze gehaald1.5 Liter fles Palm Bier
[afbeelding]
Carnaval! CARNAVAL! CARANAVAKLA!!J CANAERTJPLKDGA!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Carnaval! CARNAVAL! CARANAVAKLA!!J CANAERTJPLKDGA!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Compaqquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:36 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dat toetsenbord heb ik ook(Fujitsu-Siemens?
)
Ziektes en doodsverwensingen.. Goed bezig.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:39 schreef Brechtje het volgende:
Kankert toch op met carnaval.
Blije gedoe.
Sterf aan carnaval.
Idd..fijn plankjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Compaqmaar ik heb dezelfde ook gezien met HP en Fujitsu-Siemens erop
![]()
Fijn plankje trouwens
Brechtje
Hmm.. Niet overtuigt van carnaval?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:39 schreef Brechtje het volgende:
Blije gedoe.
Sterf aan carnaval.
Nasiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:43 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ziektes en doodsverwensingen.. Goed bezig.
@Marly: Brood, kaas, boterhamworst en wat nasi.
Absoluutquote:
Oh zielige jij, je moet maandag wel gewoon naar schoolquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:39 schreef Brechtje het volgende:
Blije gedoe.
Sterf aan carnaval.
Doe eens normaalquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:39 schreef Brechtje het volgende:
Blije gedoe.
Sterf aan carnaval.
das wel minder jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:44 schreef DjDev het volgende:
[..]
Idd..fijn plankje
Maar mijn Logitech plankje was de beste.. RIP
Nee hoor, eigelijk hoef ik maandag en woensdag niet naar school.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:45 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Oh zielige jij, je moet maandag wel gewoon naar school
doe eens normaalquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:45 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Oh zielige jij, je moet maandag wel gewoon naar school
Aaaai saaai, ikke maandag dinsdag en vrijdag nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:46 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee hoor, eigelijk hoef ik maandag en woensdag niet naar school.
Aaai aaai![]()
Ik kreeg de mijne gratis bij mijn pcquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
das wel minder ja![]()
Deze waren zo lekker goedkoop, ik heb er 5 euro voor betaald
Maar die andere dagen moet je welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:46 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee hoor, eigelijk hoef ik maandag en woensdag niet naar school.
Aaai aaai![]()
Plons: 15quote:Ooit schreef Bupatih het volgende:STEMMEN
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] / [afbeelding]
Welke avatar?
» Jim Carrey
» Bumba de Clown
» Plons de gekke kikker
» Shaky Sukkel
» Kristin Davis
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Ik maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aaaai saaai, ikke maandag dinsdag en vrijdag niet
aaai aaai fijn voor je!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
KDquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:47 schreef Bupatih het volgende:
Kies eens voor mij!Ik weet het niet meer!
ja duh, school he.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:47 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Maar die andere dagen moet je wel
Ik ga eens gebruik maken van mijn stem truukjesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Plons: 15
Kristin Davis: 6
Jim Carrey: 5
LE GRANDE FINALE
Welke avatar van de drie?
» Jim Carrey
» Plons
» Toch weer KD
maak je eigen FOK! poll zelf!
JC:
[afbeelding] of [afbeelding]
Plons:
[afbeelding]
KD:
[afbeelding] of [afbeelding]
Dat is ook al niet 10 keer hier verteltquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb vorige week vakantie gekregen tot aankomende woensdagquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:47 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag niet
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:48 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik ga eens gebruik maken van mijn stem truukjes![]()
![]()
quote:
Jijquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:48 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik ga eens gebruik maken van mijn stem truukjes![]()
![]()
Ik heb sinds donderdag kwart voor 4 vrij tot en met maandag 6 maart 8.10quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb vorige week vakantie gekregen tot aankomende woensdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |