quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:27 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Nee op die manier hoeft het al niet meer.
* RemcoW85 gooit de ingekochte boerenkool maar weg.
wie zegt dat het niet anders kan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:31 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
ja, zo had ik het ook niet gewild, maar als het niet anders kan houd ik voet bij stuk.
ideeën?quote:
moet alleen w88 tot 2009.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:31 schreef B_BOY het volgende:
carmiie plant al van alles met mij. zonder dat ik er iets vanaf weet
Hoe wil je dit goedmaken danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:31 schreef carmiie het volgende:
[..]
wie zegt dat het niet anders kan?![]()
ik betaal alles, en als we dan klaar zijn met de boerenkool geef ik je een ontspannende massagequote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:34 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik betaal alles, en als we dan klaar zijn met de boerenkool geef ik je een ontspannende massage![]()
dat wil je niet wetenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:41 schreef B_BOY het volgende:
jah jah dat zal wel maar ondertusse
Ik heb geen Latijn. Nooit gedaan ook, moest ik langer naar school en had ik niet zo'n zin inquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:43 schreef Q_Orianka het volgende:
De uitwerkingen van Lingua Latina (de boek voor Latijn) staan op de vakwebsite. Maar die hebben we nog niet gehad... (Voor de niet zo snuggere mensen: De antwoorden van de oefeningen staan op internet)
Ik verveel me niet meer zo, moet maar es wat aan school gaan doenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:50 schreef RemcoW85 het volgende:
Hey nu is het rustig hier en verveel ik me.
Ik ben er weerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:50 schreef RemcoW85 het volgende:
ik ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:52 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Denk het. Lekker interesant om te melden enzo
Ik open honderden tabbladen per dag
gebruikte je nog geen FFquote:
ik verveel weer met je meequote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:50 schreef RemcoW85 het volgende:
Ik geen honderden, maar wel veelquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:52 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Denk het. Lekker interesant om te melden enzo
Ik open honderden tabbladen per dag
2 fok forum 1 frontpage 1 teletekst en 1 vrijequote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:52 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik geen honderden, maar wel veelheb er meestal 2 van FOK staan
en nog 1 extra
Ik meestal alles door me kaar staan. Soms heb ik 3 venster open met precies dezelfde topics allemaalquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:52 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik geen honderden, maar wel veelheb er meestal 2 van FOK staan
en nog 1 extra
had je dat nog nooit gedaan dan in FF? Was het 1e wat ik zo ongeveer deed met FFquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:54 schreef carmiie het volgende:
[..]
jawel, maar vandaag heb ik een tabblad geopend![]()
grote meid.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:54 schreef carmiie het volgende:
[..]
jawel, maar vandaag heb ik een tabblad geopend![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |