Die was er bij ons ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:04 schreef carmiie het volgende:
[..]
dit jaar was er ook zo'n ding daar moest je in staan/liggen ( half schuin, zo ongeveer >> \ ) en die draaide zo hard dat je helemaal tegen het kussen werd aangedrukt, je kun maar amper je arm omhoog doen, je kon gewoon opdekop liggen zonder te vallen![]()
dat was cool![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:07 schreef spenky het volgende:
Nou mensen ik ga maar weer eens...
Doei!
bij ons heette die space nogwatquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:07 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Die was er bij ons ook![]()
Star Wars heette dat ding volgens mij
Die was echt vet
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:07 schreef spenky het volgende:
Nou mensen ik ga maar weer eens...
Doei!
Ik werk in een vreethokje op een plein waar de kermis altijd staat. Elk jaar weer handenvol gratis muntjesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:08 schreef carmiie het volgende:
[..]
bij ons heette die space nogwat
k heb vorig jaar bijna niet gegokt
met van die muntjes en zo'n schuif, dat is zooooo verslavend![]()
weetik maar ik mot die zooi niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:09 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dit helpt wel eens
[afbeelding][afbeelding]
*jaloers*quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:10 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ik werk in een vreethokje op een plein waar de kermis altijd staat. Elk jaar weer handenvol gratis muntjes.
Als ik zo je posts bekijk dan lijkt het wel of je het hevig gebruikt...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:10 schreef B_BOY het volgende:
[..]
weetik maar ik mot die zooi niet.
nee die rotzooi hoef ik echt niet. ken genoeg gebruikers en van de meeste word je echt niet vrolijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:11 schreef DjDev het volgende:
[..]
Als ik zo je posts bekijk dan lijkt het wel of je het hevig gebruikt...
hm nja, ding was iig wel leukquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:08 schreef carmiie het volgende:
[..]
bij ons heette die space nogwat
k heb vorig jaar bijna niet gegokt
met van die muntjes en zo'n schuif, dat is zooooo verslavend![]()
Mitsubishi`s. Die in het blauw zijn heavyquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:09 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dit helpt wel eens
[afbeelding][afbeelding]
Wil je eens een paar foto's van ze maken?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:12 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nee die rotzooi hoef ik echt niet. ken genoeg gebruikers en van de meeste word je echt niet vrolijk.
hehe, dat wil ik ook welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:13 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Moet ik wel stiekem af en toe een blikje drinken of een ijsje voor weggeven.
ervaringsdeskundige hierquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:13 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Mitsubishi`s. Die in het blauw zijn heavy.
ervaring dusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:15 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Nee hoor, ze kwamen me alleen bekend voor.
Juh, heb ze een keer aan collega`s gegeven. Die voelden de eerste niet, dus namen ze er nog een achteraan. Toen sloeg ie dus dubbel in, die lui hebben een kutavond gehad en moesten de volgende dag zonder slaap te hebben gehad werken.quote:
altijd leuk ja, van die piemels die denken ik voel niets en dan nog 1 nemen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:17 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Juh, heb ze een keer aan collega`s gegeven. Die voelden de eerste niet, dus namen ze er nog een achteraan. Toen sloeg ie dus dubbel in, die lui hebben een kutavond gehad en moesten de volgende dag zonder slaap te hebben gehad werken.
Dagquote:
Hai haiquote:
Heeft ze bij mij ook niet gedaan. Ben nu behoorlijk teleurgesteld in haarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:21 schreef B_BOY het volgende:
wrom vraag je niet aan mij of het goed gaat?
Geen woord aan toe te voegenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:19 schreef B_BOY het volgende:
speedy is ook aan de speed en daarom typt hij zo snel...
toich?
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:21 schreef B_BOY het volgende:
wrom vraag je niet aan mij of het goed gaat?
sorryquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:22 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Heeft ze bij mij ook niet gedaan. Ben nu behoorlijk teleurgesteld in haar.
oookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]met mij gaat het geweldig joh!!!!!!!
met jou dan?
Wauw!!!!!!!!!!!quote:
Nee op die manier hoeft het al niet meerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:26 schreef carmiie het volgende:
[..]
[..]
sorry![]()
![]()
![]()
alles goed met jullie?![]()
![]()
gooi hierheen dan vreet ik hem wel opquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:27 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Nee op die manier hoeft het al niet meer.
* RemcoW85 gooit de ingekochte boerenkool maar weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |