quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:01 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja, maar ik wacht voortaan tot ALLE botsauto's stilstaan voor ik eruit ga![]()
4 presidentquote:
Zo boosquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:01 schreef Bupatih het volgende:
Iedereen die geen avatar heeft of geen correct Nederlands kan, moet oprotten!
Zo!
Doe het dan zelf ook goed, Boepatiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:01 schreef Bupatih het volgende:
Iedereen die geen avatar heeft of geen correct Nederlands kan typen/spreken, moet oprotten!
Zo!
Hier welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:03 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Doen het beide niet bij mij!
dit jaar was er ook zo'n ding daar moest je in staan/liggen ( half schuin, zo ongeveer >> \ ) en die draaide zo hard dat je helemaal tegen het kussen werd aangedrukt, je kun maar amper je arm omhoog doen, je kon gewoon opdekop liggen zonder te vallenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:01 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Die dingen zijn gaafDas leuk alles zo achter elkaar. Alleen kut dat vriendinnen nooit mee durven
Dus?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:03 schreef spenky het volgende:
Ik heb mijn avatar weer hoor!
Ja, die is ook tofquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:04 schreef carmiie het volgende:
[..]
dit jaar was er ook zo'n ding daar moest je in staan/liggen ( half schuin, zo ongeveer >> \ ) en die draaide zo hard dat je helemaal tegen het kussen werd aangedrukt, je kun maar amper je arm omhoog doen, je kon gewoon opdekop liggen zonder te vallen![]()
dat was cool![]()
Dat trekken je hersens niet ofzo?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:04 schreef B_BOY het volgende:
het gaat ineens ammel snel dan volg ik het niet.
Ik vond het zo wel goed genoeg.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:03 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Doe het dan zelf ook goed, Boepatie
op dit moment niet nee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:05 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dat trekken je hersens niet ofzo? [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |