Dat vind ik juist het mooiste aan FF.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
had je dat nog nooit gedaan dan in FF? Was het 1e wat ik zo ongeveer deed met FF
ik wist eerst niet hoe het moestquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
had je dat nog nooit gedaan dan in FF? Was het 1e wat ik zo ongeveer deed met FF
Joepi!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:55 schreef -Marlii- het volgende:
We staan 10e met de medailles op de OWS![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:55 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik wist eerst niet hoe het moest![]()
tot een tijdje terug, en toen vergat ik het steeds, maar nou dacht ik er weer aan![]()
tis een van de grootste voordelen van ff vind ik persoonlijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
das ook handig maar de bookmark in systeembalk is nog het fijnste.quote:
ik heb zelfs de neiging om dat in msngesprekken te gaan doen ctrl + Tquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:55 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat vind ik juist het mooiste aan FF.
Als ik in IE zit dan heb ik ook steeds de neiging om met tabladen te gaan werken. CTRL+T de enzo![]()
Die gebruik ik eigenlijk nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:58 schreef B_BOY het volgende:
[..]
das ook handig maar de bookmark in systeembalk is nog het fijnste.
das wel zeer ernstig.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik heb zelfs de neiging om dat in msngesprekken te gaan doen ctrl + T
inderdaadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:58 schreef B_BOY het volgende:
[..]
das ook handig maar de bookmark in systeembalk is nog het fijnste.
uhu, net zoals ik msn gesprekken ga f5'enquote:
Ik nu steeds vaker als ik wat wil invoeren druk ik op alt squote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik heb zelfs de neiging om dat in msngesprekken te gaan doen ctrl + T
dubbelklikken kan ook voor nieuw tabbladquote:
wist niet eens dat dat konquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:00 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik nu steeds vaker als ik wat wil invoeren druk ik op alt s
alt s komt vaker voor bij mijquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
uhu, net zoals ik msn gesprekken ga f5'en
echt?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:00 schreef B_BOY het volgende:
[..]
alt s komt vaker voor bij mij
dan krijg je die kutwinks.
newbiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
wist niet eens dat dat kon
maar is wel makkelijke functie![]()
lekkerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:01 schreef RemcoW85 het volgende:
Zo, even twee pistoletjes met kaas naar binnen werken
quote:
Dûh.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
wist niet eens dat dat kon
maar is wel makkelijke functie![]()
ik klik nog net zo snel met die dingenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:02 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dûh.
Alt+M = myAT
Alt+A=AT
Alt+S=invoeren
Alt+P=previeuw
ALT+1/2/3/4/5 etc is pagina nummering
oefening baart kunst.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:02 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik klik nog net zo snel met die dingen![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:02 schreef B_BOY het volgende:
kijk T_L weet het precies.
whehehequote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:03 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..].
Ik heb mijn huiswerk goed gedaan
standaardquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:04 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]. Nog seks gehad met Brechtje vanancht
?
Haha nee bedankt daar pas ik voorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:04 schreef RemcoW85 het volgende:
?
Daar heb je gelijk inquote:
Dat was gister lachen jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:04 schreef RemcoW85 het volgende:
?
Ik ben geen gastquote:
- Trouwens, nee niet doen Remco -quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:04 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Haha nee bedankt daar pas ik voor![]()
Ja hoor wel lekker ben net een uurtje wakker.quote:
Nee een newbiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik ben geen gast
maar alles gaat goed met jou?
Wat ben ik blij dat ik je post nog had gelezenquote:
nah zegquote:
een uurtje wakkerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja hoor wel lekker ben net een uurtje wakker.
Had gister nadat ik van fok! afging een lange discussie over J-Rock en Visual Kei.
Het schijnt een nieuwe soort muziek te zijn waar Japaners verkleed als Boy George.
Zingen als verkoude pikachu's
Visual Kei en Jrock: Steeds bekender in het westen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |