Ooit zie ik jouw kamer wel verschijnenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:33 schreef DaMook het volgende:
Wederom een tvpIk zou mijn kamer al 3 topics geleden showen geloof ik
Wat een kut UI heb jij zegquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:43 schreef 14.gif het volgende:
tvp, ik heb geen camera in de buurt, anders zou ik nu ook fotos maken![]()
UserIcon, newbiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:59 schreef 14.gif het volgende:
Wat bedoel je met een ui?
Oke, ik vergeef het jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:02 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik zat al met user interface, ik denk waar heb jij het over
Jammer dat het nu alleen een beetje dood isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:03 schreef B_BOY het volgende:
deel drie al het gaat goed met dit topic.
zeker, lekker vanuit bed enzoquote:
Ooit een keer van mijn oude school meegejatquote:Op zondag 26 februari 2006 16:40 schreef Messenga het volgende:
Leuke muismat trouwens. Heb em ook
.
je hebt vast een ruig sex leven met zo'n dekbed.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:31 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zonder ook hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:46 schreef B_BOY het volgende:
[..]
je hebt vast een ruig sex leven met zo'n dekbed.
quote:
en voor elke man? wat moet die hebben?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:27 schreef Molluck het volgende:
[..]
![]()
Maar een Twister dekbed is inderdaad wel een must-have voor elke vrouw!
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:57 schreef Molluck het volgende:
[..]
Een vriendin met een Twister-dekbed natuurlijk!![]()
kword duizelig van je pics kon je ze niet ff rechtzette?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:46 schreef Slappy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ooit zal ik het opruimen.
over bende gesproken, ik ken een user a la huisgenoot die zijn kamer hier echt eens moet posten!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:39 schreef Slappy het volgende:
Nou dan zie je de bende te goed.
Dit zijn nog de betere foto's.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:41 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
over bende gesproken, ik ken een user a la huisgenoot die zijn kamer hier echt eens moet posten!!![]()
tevens tvp
Tja, dat krijg je als je informatica studeert... zegmaar bijna al m'n geld gaat er aan opquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:59 schreef Twisted_Logic het volgende:
Gaaf Intrepidity!
Twee TFT's en een laptop.
Jup. Ik ken hetquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:02 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je informatica studeert... zegmaar bijna al m'n geld gaat er aan op
Godverdomme jij B&J addictquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:31 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[offtopic]Je hebt schildpadden ja??quote:
Jij heb de Z-5500!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:57 schreef Intrepidity het volgende:
[[url=http://www.jouninskillz.nl/images/kamer/kamer_1_t.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.jouninskillz.nl/images/kamer/kamer_2_t.jpg]afbeelding][/url]
Het computerbureau, beetje het centrum van de kamer zegmaar
[[url=http://www.jouninskillz.nl/images/kamer/kamer_3_t.jpg]afbeelding][/url]
Bed met uitzicht
[[url=http://www.jouninskillz.nl/images/kamer/kamer_4_t.jpg]afbeelding][/url]
Paar dvd'tjes enzo
Ik zit er ook over na te denken om te kopenquote:Op zondag 5 maart 2006 01:19 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Bevalt geweldigtop geluid
Een van m'n beste aankopen
De Logitech Z2300, ook top geluid maar dan 2.1quote:Op zondag 5 maart 2006 13:58 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik zit er ook over na te denken om te kopen![]()
Maar ik gebruik zelden tot nooit 5.1 dus ik wil misschien een 2.1 setje dat net zo goed is.
Ik kijk ook niet zo superveel 5.1 films, maar de control-center van de z-5500 kan heel goed stereo upmixen naar 5.1 dus het klinkt evengoed al veel ruimer dan een 2.1 set vind ikquote:Op zondag 5 maart 2006 13:58 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik zit er ook over na te denken om te kopen![]()
Maar ik gebruik zelden tot nooit 5.1 dus ik wil misschien een 2.1 setje dat net zo goed is.
Asus terminator, leuk spulquote:Op zondag 5 maart 2006 16:46 schreef Death_Angel_89 het volgende:
Ok..en hier is dan m'n andere helft zeg maar waar ik ongeveer altijd woon..
[afbeelding]
[afbeelding]
De kat van een vriend vna mij heeft ook Satanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:22 schreef Death_Angel_89 het volgende:
[..]
[offtopic]Je hebt schildpadden ja??Stoer...m'n vriend ook...Hoe groot is jouw aquarium? (of zoals peter t zegt: aqua...akwa...akquwa....vissekommetje) (aangezien hij een nieuwe nodig heeft, Satan (geelwang) en Crush(geelwang) groeien als kool, en ook Draco (zaagrug) kan dr wat van, ookal heeft ie draco nog maar 2 weken...(en satan en crush 3 maand))[/offtopic]
Ik heb het nou al 18458894 keer gevraagd waar heb jij die barkrukken vandaan?quote:Op maandag 6 maart 2006 17:00 schreef Predemius het volgende:
Komt ie weer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Jammer van die rugleuning eigenlijk. Nu zijn het meer 'hoge stoelen'quote:Op maandag 6 maart 2006 18:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik heb het nou al 18458894 keer gevraagd waar heb jij die barkrukken vandaan?
Kost dat?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:20 schreef Predemius het volgende:
Barkrukken komen van Ikea!!
Tis in principe best een grote kamer, 6x4 ongeveer... nu wel optimaal benut dacht ik zo.![]()
Bank en tafeltje is ook ikea :p
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:03 schreef Guvnor het volgende:
Mooie sjaal, die van Feyenoord - Inter.. Heb ik ook nog!![]()
Stijl.quote:
dan moet je wel érg wild zijn wil dat gebeuren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:36 schreef Mdk het volgende:
[..]
En nu maar je hoofd stoten tegen dat plankie![]()
Nesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:20 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
inmiddels een stuk voller en rommeligermaar ja wat wil je.
en mn pc stond er toen nog niet in en al mn dvd's en stephen king boeken..
Super Mario Brod 3.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:20 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
inmiddels een stuk voller en rommeligermaar ja wat wil je.
en mn pc stond er toen nog niet in en al mn dvd's en stephen king boeken..
Mooie kamerquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:01 schreef Vlindertje87 het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Iets met zulk licht wil ik eigenlijk ook nog eens gaan doen. Mischien is http://www.mooispul.com/ wel een goeiequote:Op woensdag 8 maart 2006 15:52 schreef B_BOY het volgende:
ik wil binnenkort misschien een mooi barmeubel gaan maken voor een kamer. weet alleen nog niet welke kamer
en dan net zo iets als hier de dj-plek is gemaakt dus met wit en dan matglas met licht erachter.
[afbeelding]
mooi?
hier helemaal links op het plaatje dus.
mwah niet echt wat ik zoek. weet al een oplossing voor die kunstof bakken nu alleen nog lichtbuizen zoeken voor een goede prijs. misschien ga ik wel 2 of drie lichtbuizen per bak erin doen zodat ik ook nog sfeer verschillen kan maken.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:35 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Iets met zulk licht wil ik eigenlijk ook nog eens gaan doen. Mischien is http://www.mooispul.com/ wel een goeie.
Als je maar foto's maakt!quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:40 schreef B_BOY het volgende:
[..]
mwah niet echt wat ik zoek. weet al een oplossing voor die kunstof bakken nu alleen nog lichtbuizen zoeken voor een goede prijs. misschien ga ik wel 2 of drie lichtbuizen per bak erin doen zodat ik ook nog sfeer verschillen kan maken.
nicequote:Op woensdag 8 maart 2006 21:18 schreef Ewaldus het volgende:
ik kan er geen genoeg van krijgen:![]()
[afbeelding]
probeer binnenkort even 360 foto te maken, of vanuit alle hoeken..
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:18 schreef Ewaldus het volgende:
ik kan er geen genoeg van krijgen:![]()
[afbeelding]
probeer binnenkort even 360 foto te maken, of vanuit alle hoeken..
waarom heb je op de mooiste monitor een windows server draaien, weet je zeker dat het niet fake en opgezet is voor de fotoquote:
k was afgelopen vakantie in polenquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:10 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
waarom heb je op de mooiste monitor een windows server draaien, weet je zeker dat het niet fake en opgezet is voor de foto
en uit welk uitheems land komt dat marlboro slof, moet je die neppe letters zien![]()
En hoe duur is zo'n airco?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:03 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
k was afgelopen vakantie in polenen daar zijn de peuken nou eenmaal goedkoop
en die tft is een beetje gaar... valt soms uit.. en kan m nergens anders neerzetten en wil dual screen op me serveromdat ik dat nou eenmaal gewent ben...
Ach ja, 1-2 spijkerbroek(en) minder, wat maakt het uit.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:14 schreef Stansfield het volgende:
Dus het is het geld meer dan waard?? Ik twijfel er een beetje over omdat ik dacht dat je voor die paar dagen dat het echt heet is op mijn zolderkamer 250 euro wel een beetje veel geld is.
Verkapte 'ik-koop-spijkerbroeken-van-200-euro-post'quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:19 schreef WesleyW het volgende:
[..]
Ach ja, 1-2 spijkerbroek(en) minder, wat maakt het uit.
net of dat tegenwoordig raar is voor een spijkerbroek.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Verkapte 'ik-koop-spijkerbroeken-van-200-euro-post'
Ja.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:33 schreef B_BOY het volgende:
[..]
net of dat tegenwoordig raar is voor een spijkerbroek.
Totdat ze voor het eerst in de wasmachine gaan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:36 schreef birdydontfly het volgende:
Wie koopt er nou een spijkerbroek van 200 euro
Hoera voor de h&m, heb je er eentje voor 30 ofzo, en ze zijn nog van goede kwaliteit ook.
En de pasvom is ook perfectquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:38 schreef tonks het volgende:
Die mensen kopen alleen broeken voor 200 euro om dan te pimpen op fora, en dan zo van "Maar de kwaliteit is kei goed men!"
ik gebruik m alleen in de zomer...quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:14 schreef Stansfield het volgende:
Dus het is het geld meer dan waard?? Ik twijfel er een beetje over omdat ik dacht dat je voor die paar dagen dat het echt heet is op mijn zolderkamer 250 euro wel een beetje veel geld is.
haha noob bij mij gaat die ook gewoon door me muur naar buiten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:56 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik gebruik m alleen in de zomer...
zitten 3 standen op. koelen, luchtvochtigheid verminderen en gewoon ventileren.
geen idee hoeveel het verbruikt... het jammere is alleen dat er zo'n slang uit je raam moet hangen. dus hij moet wel bij een raam staan. en echt stil is die ook niet.
breezer enzoquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:04 schreef birdydontfly het volgende:
judder doenter ma mee?
wat is dat voor zin
Met scouting, toch?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:03 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
k was afgelopen vakantie in polen![]()
quote:
Moeilijk hoor je kamer opruimen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:38 schreef Alter_Ego het volgende:
Ja, hier zijn foto's
[afbeelding]
Post it!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Yeah, berichten van vrienden enzoquote:
Nou, alles wat je nodig hebt in een kamer. Overigens kan je beter de TV met de boekenplanken gaan verwisselen, dan kan je ook op bed normaal TV kijken.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:28 schreef Stansfield het volgende:
Hier zijn de dan foto's van mijn kamer.
Uitzicht vanaf mijn deuropening
[afbeelding]
Uitzicht iets naar links.
[afbeelding]
Naast mijn deuropening.
[afbeelding]
Vanaf mijn bed.
[afbeelding]
Je hebt wat 'witte plekjes' op je kamer?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:28 schreef Stansfield het volgende:
Hier zijn de dan foto's van mijn kamer.
Uitzicht vanaf mijn deuropening
[afbeelding]
Uitzicht iets naar links.
[afbeelding]
Naast mijn deuropening.
[afbeelding]
Vanaf mijn bed.
[afbeelding]
Je bedoelt die 15ct per uur?quote:Op maandag 13 maart 2006 18:05 schreef Brembo het volgende:
[..]
Die Airco is goedkoop, alleen 2 Kw/H aan electriciteit niet.
Verf was opquote:Op maandag 13 maart 2006 18:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Je hebt wat 'witte plekjes' op je kamer?
Die speakers geven zo zeker wel het ultieme stereo beeldquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:43 schreef Brembo het volgende:
[..]
0,15 * 100 * 16 * 2 = 480 euro per jaar, en dat is voor een verbruik van 2 kWh...
gaaf die poster!quote:Op maandag 20 maart 2006 13:26 schreef Tobbes het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb opgeruimd!
ik mis een cdkastquote:Op zondag 26 maart 2006 17:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Was ietwat instabiel toen k de foto's maakte dus ze kunnen wat bewogen zijn
Die staan op een aparte kamer!quote:
..quote:
die ventilator van de karwei heb ik ookquote:Op maandag 20 maart 2006 13:26 schreef Tobbes het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb opgeruimd!
gaaf!!quote:Op maandag 27 maart 2006 18:56 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
Even met mijn behang pimpen![]()
zijn moeder nakendquote:Op maandag 13 maart 2006 18:02 schreef B_BOY het volgende:
WAT HANGT DAAR WAT WIJ NIET MOGEN ZIEN?
je kan ze nu hopelijk wel zien?quote:
net kamertje.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:01 schreef Popcorn het volgende:
[..]
gaaf!!
hier mijn kamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Edit: ze doen 't nu wel als het goed is.![]()
* LoggedIn zegt niksquote:Op maandag 27 maart 2006 18:56 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
Even met mijn behang pimpen![]()
moet je zelf een likje verf op de muren smerenquote:Op woensdag 5 april 2006 18:01 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
* LoggedIn zegt niks
maar er zijn hier best veel kamers die leuker zijn dan die van mij
ik heb er behang op geplaktquote:Op woensdag 5 april 2006 18:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
moet je zelf een likje verf op de muren smeren
Is dat rood op je muur verf of behang? Mooie kleur! Mag ik vragen waar je die verf/dat behang vandaan hebt (merk/bouwmarkt/zelf laten mixen etc.)? Thanks!quote:
Eventueel kan je in mijn profielquote:Op donderdag 6 april 2006 09:45 schreef bloempje-moi het volgende:
Is goed. Bedankt!
013quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:55 schreef VASND het volgende:
Kick, en tevens de enige hoek die ik op de foto heb staan.
[afbeelding]
hoe hoog is dat bed?quote:
206 cm.quote:
Speakers kunnen helemaal geen beeld geven.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:29 schreef ooge het volgende:
[..]
Die speakers geven zo zeker wel het ultieme stereo beeld![]()
Hoe kom je aan die Grolsch posters?quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:41 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb net mn kamer helemaal opgeruimd, dus nu kan ik ook even showen
Bed, met posters:
Die zijn inderdaad wel erg mooiquote:Op donderdag 13 april 2006 11:54 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die Grolsch posters?![]()
Mijn laptop op zijn bureau bedoel jequote:Op zaterdag 15 april 2006 20:00 schreef bosnerd het volgende:
heb het enge gevoel dat mijn kamert hier al 5 keer voorbij is gekomen![]()
ben wel zon nerd met 2 beeldschermen, (een floppiedrive) en een laptop op zijn bureau
![]()
ja jouw laptop inderdaad, maar hij staat er wel al een half jaarquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mijn laptop op zijn bureau bedoel je.
Gaaaast! Vetquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:14 schreef MatiCe het volgende:
Na een lief mailtje aan Sloggi:
[afbeelding]
![]()
Shiit die moet ik ook hebbenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:14 schreef MatiCe het volgende:
[afbeelding]
![]()
Woei kleurtjesquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:39 schreef Dupje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oww en btw, die bank is ook mn bed![]()
Geen flauw ideequote:Op donderdag 13 april 2006 11:54 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die Grolsch posters?![]()
na aaper: Show *hier* je kamer #3quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:14 schreef MatiCe het volgende:
[afbeelding]
Je hebt me inderdaad op het idee gebracht en ze hebben dezelfde gestuurdquote:Op zondag 16 april 2006 10:12 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
na aaper: Show *hier* je kamer #3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[[afbeelding]
rofl, aubquote:Op zondag 16 april 2006 11:24 schreef MatiCe het volgende:
[..]
Je hebt me inderdaad op het idee gebracht en ze hebben dezelfde gestuurd
Whahaha, jahoorquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:43 schreef bosnerd het volgende:
dat is grooeeen kan je wel slapen met die combinatie![]()
Hoe heb je em gekregen? Dan ga ik dat ook ff proberenquote:Op zondag 16 april 2006 11:24 schreef MatiCe het volgende:
[..]
Je hebt me inderdaad op het idee gebracht en ze hebben dezelfde gestuurd
Vind dat zelf maar uit, je moet er een beetje moeite voor doen.quote:Op zondag 23 april 2006 15:15 schreef Doekje het volgende:
wat moet je dan in een maitje zetten :p
Ik wil een poster
ik heb het inderdaad ook behangen.. Is zelf perfect gedaan met de stopcontacten.. (er afgehaald, behangen en er weer overheen geplakt)...quote:Op zondag 23 april 2006 00:53 schreef Volvoman het volgende:
Whehe, nu willen nog meer zo'n billboard. Het formaat is: 3.5 bij 2.5m![]()
Ik kreeg eerst ook 3 kleine posters, toen nog een mailtje terug met een foto.
En vandaag kreeg ik hem. In een huge koker.
@Ewaldus: Hoe heb jij hem opgehangen? Ik zit eraan te denken om het met
behangstijfsel te doen.
Met behangen krijg je ongetijfeld enemooier effect, maar dat is wel een geklooi, moet je weer alles van de muur afschuiven enzo. Ik heb het met punaises gedan omdat ik binnenkort toch ga verkassen. heb ik er daar ook nog wat aan.quote:Op maandag 24 april 2006 13:02 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
ik heb het inderdaad ook behangen.. Is zelf perfect gedaan met de stopcontacten.. (er afgehaald, behangen en er weer overheen geplakt)...
succesvragen zijn welkom..
neeeeejquote:Op woensdag 3 mei 2006 08:56 schreef Whiteguy het volgende:
Zou je die landskampioen schaal OF dat ajax boek niet eens weghalen ?![]()
haha, die schaal is nog van paar jaar geleden, goede ouwe tijdquote:Op woensdag 3 mei 2006 08:56 schreef Whiteguy het volgende:
Zou je die landskampioen schaal OF dat ajax boek niet eens weghalen ?![]()
ik dacht dat het dak er nog op moestquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:46 schreef Skv het volgende:
Kamer is bijna af, sinds vandaag ligt ook de vloerbedekking er in
Nee, ik haat m'n behang en ik ben (bijna) 17quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:51 schreef tonks het volgende:
Ben je 12 ofzo Death_Angel, houd je kamer gewoon netjes man. klein kind
Haha naar dat concert van Lange Frans en Baas B in Amstelveen ben ik heen geweestquote:[b]
Na het uitgaan wil ik nog wel eens een bord meenemen. Heb er een heleboel, ook Jesus Christ Superstar, Jan Janssen en de kinderen etc. etc.
[[url=http://image.frag-skool.com/uploads/eaeabc524e.jpg]afbeelding][/url]
In Eindhoven?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:26 schreef leolinedance het volgende:
ik tvp em ff! Kan hier nog wat tips opdoen, heb net een appartementje gekocht/gehuurd (beetje vreemde constructie). Is ook maar woonkamer met keuken, slaapkamer en badkamer zo ongeveer dus kan hier leuke dingen uithalen
Wat is dat voor een constructie?quote:Op zondag 14 mei 2006 00:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, maar daar woon ik nu nog wel. In Arnhem woont mijn appartement![]()
Woon jij nog steeds bij je ouders danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:33 schreef DaMook het volgende:
Wederom een tvpIk zou mijn kamer al 3 topics geleden showen geloof ik
ouderkerk a/d amstel, maar als we naar stad gaan, stappen we bij oranjebaan weer uit, (tram, je weet togquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:21 schreef Halvor het volgende:
[..]
Haha naar dat concert van Lange Frans en Baas B in Amstelveen ben ik heen geweestWoon je in Amstelveen cker ?
wat is er zo uniek aan dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:48 schreef Agiath het volgende:
tvp'je, ga binnenkort ook even foto's maken vam mijn unieke kamer
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:59 schreef gielo het volgende:
Dit is mijn kamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wegens verbouwing staat de computer van me vader ook op mijn kamer, helemaal rechts. Ook dat wagentje links met die rooie mappen erop. Verder is het een beetje een teringzooi. (me moeder moet weer ff opruimen)Verder komt mijn tv (in het midden) als alles opgeruimd is aan mijn muur te hangen.
Rijkelui's zoontje ofzoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:59 schreef gielo het volgende:
Wegens verbouwing staat de computer van me vader ook op mijn kamer, helemaal rechts. Ook dat wagentje links met die rooie mappen erop. Verder is het een beetje een teringzooi. (me moeder moet weer ff opruimen)
Verder komt mijn tv (in het midden) als alles opgeruimd is aan mijn muur te hangen.
Je hoeft toch niet rijk te zijn als je moeder voor je opruimt? Flink lui zijn en een achterlijke moeder hebben lijkt me voldoendequote:
Dat is precies de reden dat ik mijn moeder mijn kamer niet meer laat opruimen, als ik het een enorme teringbende vind worden, ga ik vanzelf wel een keer opruimenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:08 schreef gielo het volgende:
ik ben geen rijkelui's zoontje hoorMijn moeder vind altijd dat ik te weinig opruim, en er een zootje van maak. En dan gaat ze zelf mijn troep opruimen, alleen een nadeel is dat sommige dingen dan weer kwijtraken...
je kamer is best wel enorm klein? ziet er wel leuk uit verderquote:Op maandag 22 mei 2006 19:19 schreef Bhuddy het volgende:
Staan ondertussen wat meer dingen in:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ken weinig mensen die een kamer als ik hebben kwa vorm zeg maar... het valt ook wel mee hoor tis geen sm-kelder ofzoquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:13 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wat is er zo uniek aan dan?
een tipje van de sluier?
Dankjequote:Op maandag 22 mei 2006 19:23 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
je kamer is best wel enorm klein? ziet er wel leuk uit verder
ah, ok, dan staat er gewoon veel inquote:Op maandag 22 mei 2006 19:36 schreef Bhuddy het volgende:
[..]
DankjeM'n kamer is niet zo klein, misschien lijkt 't zo omdat er veel in staat. Maar hij is ongeveer 5 bij 3 meter (om een beetje idee te krijgen: De rolgordijnen zijn per stuk 1 meter breed en de zwarte zitzak is 1,40 breed).
Bhuddyman!quote:Op maandag 22 mei 2006 19:19 schreef Bhuddy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Plattegrond:
[afbeelding]
Leuke kamer!!quote:Op maandag 22 mei 2006 19:19 schreef Bhuddy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Plattegrond:
[afbeelding]
Onwijs stoer, die maskers aan de muur! Ook dat schilderij boven je computer, lovin' itquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:09 schreef Stinos het volgende:
Ook maar is een bijdrage leveren aan dit topic![]()
My room....![]()
[[url=http://www.photohosting.info/uploads/8c48f02885.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.photohosting.info/uploads/cde8aa542f.jpg]afbeelding][/url]
In plaats van die witte lelijke vergeelde monitor komt binnekort een tft'tje![]()
[[url=http://www.photohosting.info/uploads/0fab6ac2d5.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.photohosting.info/uploads/ce1866e570.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.photohosting.info/uploads/bb82b6025f.jpg]afbeelding][/url]
Tja, dat schilderij...Ikeaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:52 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Onwijs stoer, die maskers aan de muur! Ook dat schilderij boven je computer, lovin' it.
Ik ben ook enorm blij met deze tv! Mede mogelijk gemaakt door www.deb.nl, mijn toenmalige stagebedrijfquote:
eurootje of 900.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:52 schreef tonks het volgende:
Wat kost zo'n tvtje nu?
het is maar een 26" tv'tje. voor op een slaapkamer meer dan voldoende.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:55 schreef tonks het volgende:
Oh dat valt nog mee
Ik heb precies dezelfde, alleen dan de 23 inch versie. Staat op de bovenste foto van deze pagina.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:56 schreef Daklem het volgende:
[..]
het is maar een 26" tv'tje. voor op een slaapkamer meer dan voldoende.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |