En hoe duur is zo'n airco?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:03 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
k was afgelopen vakantie in polenen daar zijn de peuken nou eenmaal goedkoop
en die tft is een beetje gaar... valt soms uit.. en kan m nergens anders neerzetten en wil dual screen op me serveromdat ik dat nou eenmaal gewent ben...
Ach ja, 1-2 spijkerbroek(en) minder, wat maakt het uit.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:14 schreef Stansfield het volgende:
Dus het is het geld meer dan waard?? Ik twijfel er een beetje over omdat ik dacht dat je voor die paar dagen dat het echt heet is op mijn zolderkamer 250 euro wel een beetje veel geld is.
Verkapte 'ik-koop-spijkerbroeken-van-200-euro-post'quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:19 schreef WesleyW het volgende:
[..]
Ach ja, 1-2 spijkerbroek(en) minder, wat maakt het uit.
net of dat tegenwoordig raar is voor een spijkerbroek.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Verkapte 'ik-koop-spijkerbroeken-van-200-euro-post'
Ja.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:33 schreef B_BOY het volgende:
[..]
net of dat tegenwoordig raar is voor een spijkerbroek.
Totdat ze voor het eerst in de wasmachine gaan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:36 schreef birdydontfly het volgende:
Wie koopt er nou een spijkerbroek van 200 euro
Hoera voor de h&m, heb je er eentje voor 30 ofzo, en ze zijn nog van goede kwaliteit ook.
En de pasvom is ook perfectquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:38 schreef tonks het volgende:
Die mensen kopen alleen broeken voor 200 euro om dan te pimpen op fora, en dan zo van "Maar de kwaliteit is kei goed men!"
ik gebruik m alleen in de zomer...quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:14 schreef Stansfield het volgende:
Dus het is het geld meer dan waard?? Ik twijfel er een beetje over omdat ik dacht dat je voor die paar dagen dat het echt heet is op mijn zolderkamer 250 euro wel een beetje veel geld is.
haha noob bij mij gaat die ook gewoon door me muur naar buiten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:56 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik gebruik m alleen in de zomer...
zitten 3 standen op. koelen, luchtvochtigheid verminderen en gewoon ventileren.
geen idee hoeveel het verbruikt... het jammere is alleen dat er zo'n slang uit je raam moet hangen. dus hij moet wel bij een raam staan. en echt stil is die ook niet.
breezer enzoquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:04 schreef birdydontfly het volgende:
judder doenter ma mee?
wat is dat voor zin
Met scouting, toch?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:03 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
k was afgelopen vakantie in polen![]()
quote:
Moeilijk hoor je kamer opruimen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:38 schreef Alter_Ego het volgende:
Ja, hier zijn foto's
[afbeelding]
Post it!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Yeah, berichten van vrienden enzoquote:
Nou, alles wat je nodig hebt in een kamer. Overigens kan je beter de TV met de boekenplanken gaan verwisselen, dan kan je ook op bed normaal TV kijken.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:28 schreef Stansfield het volgende:
Hier zijn de dan foto's van mijn kamer.
Uitzicht vanaf mijn deuropening
[afbeelding]
Uitzicht iets naar links.
[afbeelding]
Naast mijn deuropening.
[afbeelding]
Vanaf mijn bed.
[afbeelding]
Je hebt wat 'witte plekjes' op je kamer?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:28 schreef Stansfield het volgende:
Hier zijn de dan foto's van mijn kamer.
Uitzicht vanaf mijn deuropening
[afbeelding]
Uitzicht iets naar links.
[afbeelding]
Naast mijn deuropening.
[afbeelding]
Vanaf mijn bed.
[afbeelding]
Je bedoelt die 15ct per uur?quote:Op maandag 13 maart 2006 18:05 schreef Brembo het volgende:
[..]
Die Airco is goedkoop, alleen 2 Kw/H aan electriciteit niet.
Verf was opquote:Op maandag 13 maart 2006 18:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Je hebt wat 'witte plekjes' op je kamer?
Die speakers geven zo zeker wel het ultieme stereo beeldquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:43 schreef Brembo het volgende:
[..]
0,15 * 100 * 16 * 2 = 480 euro per jaar, en dat is voor een verbruik van 2 kWh...
gaaf die poster!quote:Op maandag 20 maart 2006 13:26 schreef Tobbes het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb opgeruimd!
ik mis een cdkastquote:Op zondag 26 maart 2006 17:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Was ietwat instabiel toen k de foto's maakte dus ze kunnen wat bewogen zijn
Die staan op een aparte kamer!quote:
..quote:
die ventilator van de karwei heb ik ookquote:Op maandag 20 maart 2006 13:26 schreef Tobbes het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb opgeruimd!
gaaf!!quote:Op maandag 27 maart 2006 18:56 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
Even met mijn behang pimpen![]()
zijn moeder nakendquote:Op maandag 13 maart 2006 18:02 schreef B_BOY het volgende:
WAT HANGT DAAR WAT WIJ NIET MOGEN ZIEN?
je kan ze nu hopelijk wel zien?quote:
net kamertje.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:01 schreef Popcorn het volgende:
[..]
gaaf!!
hier mijn kamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Edit: ze doen 't nu wel als het goed is.![]()
* LoggedIn zegt niksquote:Op maandag 27 maart 2006 18:56 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
Even met mijn behang pimpen![]()
moet je zelf een likje verf op de muren smerenquote:Op woensdag 5 april 2006 18:01 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
* LoggedIn zegt niks
maar er zijn hier best veel kamers die leuker zijn dan die van mij
ik heb er behang op geplaktquote:Op woensdag 5 april 2006 18:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
moet je zelf een likje verf op de muren smeren
Is dat rood op je muur verf of behang? Mooie kleur! Mag ik vragen waar je die verf/dat behang vandaan hebt (merk/bouwmarkt/zelf laten mixen etc.)? Thanks!quote:
Eventueel kan je in mijn profielquote:Op donderdag 6 april 2006 09:45 schreef bloempje-moi het volgende:
Is goed. Bedankt!
013quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:55 schreef VASND het volgende:
Kick, en tevens de enige hoek die ik op de foto heb staan.
[afbeelding]
hoe hoog is dat bed?quote:
206 cm.quote:
Speakers kunnen helemaal geen beeld geven.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:29 schreef ooge het volgende:
[..]
Die speakers geven zo zeker wel het ultieme stereo beeld![]()
Hoe kom je aan die Grolsch posters?quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:41 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb net mn kamer helemaal opgeruimd, dus nu kan ik ook even showen
Bed, met posters:
Die zijn inderdaad wel erg mooiquote:Op donderdag 13 april 2006 11:54 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die Grolsch posters?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |