Ik kijk ook niet zo superveel 5.1 films, maar de control-center van de z-5500 kan heel goed stereo upmixen naar 5.1 dus het klinkt evengoed al veel ruimer dan een 2.1 set vind ikquote:Op zondag 5 maart 2006 13:58 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik zit er ook over na te denken om te kopen![]()
Maar ik gebruik zelden tot nooit 5.1 dus ik wil misschien een 2.1 setje dat net zo goed is.
Asus terminator, leuk spulquote:Op zondag 5 maart 2006 16:46 schreef Death_Angel_89 het volgende:
Ok..en hier is dan m'n andere helft zeg maar waar ik ongeveer altijd woon..
[afbeelding]
[afbeelding]
De kat van een vriend vna mij heeft ook Satanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:22 schreef Death_Angel_89 het volgende:
[..]
[offtopic]Je hebt schildpadden ja??Stoer...m'n vriend ook...Hoe groot is jouw aquarium? (of zoals peter t zegt: aqua...akwa...akquwa....vissekommetje) (aangezien hij een nieuwe nodig heeft, Satan (geelwang) en Crush(geelwang) groeien als kool, en ook Draco (zaagrug) kan dr wat van, ookal heeft ie draco nog maar 2 weken...(en satan en crush 3 maand))[/offtopic]
Ik heb het nou al 18458894 keer gevraagd waar heb jij die barkrukken vandaan?quote:Op maandag 6 maart 2006 17:00 schreef Predemius het volgende:
Komt ie weer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Jammer van die rugleuning eigenlijk. Nu zijn het meer 'hoge stoelen'quote:Op maandag 6 maart 2006 18:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik heb het nou al 18458894 keer gevraagd waar heb jij die barkrukken vandaan?
Kost dat?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:20 schreef Predemius het volgende:
Barkrukken komen van Ikea!!
Tis in principe best een grote kamer, 6x4 ongeveer... nu wel optimaal benut dacht ik zo.![]()
Bank en tafeltje is ook ikea :p
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:03 schreef Guvnor het volgende:
Mooie sjaal, die van Feyenoord - Inter.. Heb ik ook nog!![]()
Stijl.quote:
dan moet je wel érg wild zijn wil dat gebeuren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:36 schreef Mdk het volgende:
[..]
En nu maar je hoofd stoten tegen dat plankie![]()
Nesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:20 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
inmiddels een stuk voller en rommeligermaar ja wat wil je.
en mn pc stond er toen nog niet in en al mn dvd's en stephen king boeken..
Super Mario Brod 3.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:20 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
inmiddels een stuk voller en rommeligermaar ja wat wil je.
en mn pc stond er toen nog niet in en al mn dvd's en stephen king boeken..
Mooie kamerquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:01 schreef Vlindertje87 het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Iets met zulk licht wil ik eigenlijk ook nog eens gaan doen. Mischien is http://www.mooispul.com/ wel een goeiequote:Op woensdag 8 maart 2006 15:52 schreef B_BOY het volgende:
ik wil binnenkort misschien een mooi barmeubel gaan maken voor een kamer. weet alleen nog niet welke kamer
en dan net zo iets als hier de dj-plek is gemaakt dus met wit en dan matglas met licht erachter.
[afbeelding]
mooi?
hier helemaal links op het plaatje dus.
mwah niet echt wat ik zoek. weet al een oplossing voor die kunstof bakken nu alleen nog lichtbuizen zoeken voor een goede prijs. misschien ga ik wel 2 of drie lichtbuizen per bak erin doen zodat ik ook nog sfeer verschillen kan maken.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:35 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Iets met zulk licht wil ik eigenlijk ook nog eens gaan doen. Mischien is http://www.mooispul.com/ wel een goeie.
Als je maar foto's maakt!quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:40 schreef B_BOY het volgende:
[..]
mwah niet echt wat ik zoek. weet al een oplossing voor die kunstof bakken nu alleen nog lichtbuizen zoeken voor een goede prijs. misschien ga ik wel 2 of drie lichtbuizen per bak erin doen zodat ik ook nog sfeer verschillen kan maken.
nicequote:Op woensdag 8 maart 2006 21:18 schreef Ewaldus het volgende:
ik kan er geen genoeg van krijgen:![]()
[afbeelding]
probeer binnenkort even 360 foto te maken, of vanuit alle hoeken..
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:18 schreef Ewaldus het volgende:
ik kan er geen genoeg van krijgen:![]()
[afbeelding]
probeer binnenkort even 360 foto te maken, of vanuit alle hoeken..
waarom heb je op de mooiste monitor een windows server draaien, weet je zeker dat het niet fake en opgezet is voor de fotoquote:
k was afgelopen vakantie in polenquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:10 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
waarom heb je op de mooiste monitor een windows server draaien, weet je zeker dat het niet fake en opgezet is voor de foto
en uit welk uitheems land komt dat marlboro slof, moet je die neppe letters zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |