Mijn laptop op zijn bureau bedoel jequote:Op zaterdag 15 april 2006 20:00 schreef bosnerd het volgende:
heb het enge gevoel dat mijn kamert hier al 5 keer voorbij is gekomen![]()
ben wel zon nerd met 2 beeldschermen, (een floppiedrive) en een laptop op zijn bureau
![]()
ja jouw laptop inderdaad, maar hij staat er wel al een half jaarquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mijn laptop op zijn bureau bedoel je.
Gaaaast! Vetquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:14 schreef MatiCe het volgende:
Na een lief mailtje aan Sloggi:
[afbeelding]
![]()
Shiit die moet ik ook hebbenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:14 schreef MatiCe het volgende:
[afbeelding]
![]()
Woei kleurtjesquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:39 schreef Dupje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oww en btw, die bank is ook mn bed![]()
Geen flauw ideequote:Op donderdag 13 april 2006 11:54 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die Grolsch posters?![]()
na aaper: Show *hier* je kamer #3quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:14 schreef MatiCe het volgende:
[afbeelding]
Je hebt me inderdaad op het idee gebracht en ze hebben dezelfde gestuurdquote:Op zondag 16 april 2006 10:12 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
na aaper: Show *hier* je kamer #3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[[afbeelding]
rofl, aubquote:Op zondag 16 april 2006 11:24 schreef MatiCe het volgende:
[..]
Je hebt me inderdaad op het idee gebracht en ze hebben dezelfde gestuurd
Whahaha, jahoorquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:43 schreef bosnerd het volgende:
dat is grooeeen kan je wel slapen met die combinatie![]()
Hoe heb je em gekregen? Dan ga ik dat ook ff proberenquote:Op zondag 16 april 2006 11:24 schreef MatiCe het volgende:
[..]
Je hebt me inderdaad op het idee gebracht en ze hebben dezelfde gestuurd
Vind dat zelf maar uit, je moet er een beetje moeite voor doen.quote:Op zondag 23 april 2006 15:15 schreef Doekje het volgende:
wat moet je dan in een maitje zetten :p
Ik wil een poster
ik heb het inderdaad ook behangen.. Is zelf perfect gedaan met de stopcontacten.. (er afgehaald, behangen en er weer overheen geplakt)...quote:Op zondag 23 april 2006 00:53 schreef Volvoman het volgende:
Whehe, nu willen nog meer zo'n billboard. Het formaat is: 3.5 bij 2.5m![]()
Ik kreeg eerst ook 3 kleine posters, toen nog een mailtje terug met een foto.
En vandaag kreeg ik hem. In een huge koker.
@Ewaldus: Hoe heb jij hem opgehangen? Ik zit eraan te denken om het met
behangstijfsel te doen.
Met behangen krijg je ongetijfeld enemooier effect, maar dat is wel een geklooi, moet je weer alles van de muur afschuiven enzo. Ik heb het met punaises gedan omdat ik binnenkort toch ga verkassen. heb ik er daar ook nog wat aan.quote:Op maandag 24 april 2006 13:02 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
ik heb het inderdaad ook behangen.. Is zelf perfect gedaan met de stopcontacten.. (er afgehaald, behangen en er weer overheen geplakt)...
succesvragen zijn welkom..
neeeeejquote:Op woensdag 3 mei 2006 08:56 schreef Whiteguy het volgende:
Zou je die landskampioen schaal OF dat ajax boek niet eens weghalen ?![]()
haha, die schaal is nog van paar jaar geleden, goede ouwe tijdquote:Op woensdag 3 mei 2006 08:56 schreef Whiteguy het volgende:
Zou je die landskampioen schaal OF dat ajax boek niet eens weghalen ?![]()
ik dacht dat het dak er nog op moestquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:46 schreef Skv het volgende:
Kamer is bijna af, sinds vandaag ligt ook de vloerbedekking er in
Nee, ik haat m'n behang en ik ben (bijna) 17quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:51 schreef tonks het volgende:
Ben je 12 ofzo Death_Angel, houd je kamer gewoon netjes man. klein kind
Haha naar dat concert van Lange Frans en Baas B in Amstelveen ben ik heen geweestquote:[b]
Na het uitgaan wil ik nog wel eens een bord meenemen. Heb er een heleboel, ook Jesus Christ Superstar, Jan Janssen en de kinderen etc. etc.
[[url=http://image.frag-skool.com/uploads/eaeabc524e.jpg]afbeelding][/url]
In Eindhoven?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:26 schreef leolinedance het volgende:
ik tvp em ff! Kan hier nog wat tips opdoen, heb net een appartementje gekocht/gehuurd (beetje vreemde constructie). Is ook maar woonkamer met keuken, slaapkamer en badkamer zo ongeveer dus kan hier leuke dingen uithalen
Wat is dat voor een constructie?quote:Op zondag 14 mei 2006 00:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, maar daar woon ik nu nog wel. In Arnhem woont mijn appartement![]()
Woon jij nog steeds bij je ouders danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:33 schreef DaMook het volgende:
Wederom een tvpIk zou mijn kamer al 3 topics geleden showen geloof ik
ouderkerk a/d amstel, maar als we naar stad gaan, stappen we bij oranjebaan weer uit, (tram, je weet togquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:21 schreef Halvor het volgende:
[..]
Haha naar dat concert van Lange Frans en Baas B in Amstelveen ben ik heen geweestWoon je in Amstelveen cker ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |