Nee hoor ik ben een mens net als jijquote:
Even kijken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:06 schreef RemcoW85 het volgende:
Doei
Brechtje, hoeveel mensen heb je al in je MSN-lijst, vroeg ik me zo af.
Nee, nja, even nadenkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:06 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Waar bleef je man
Normaal heb je hem al staan voordat de vorige al dicht is
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben een mens net als jij
Lijkt me btw wel cool de eerste kloon te zijn op de wereld dan ben je al wereld beroemd als je nog in de wieg ligt
Teringquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:06 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Even kijken.
Eerst toen ik alles ging oprekenen had ik er 480 ofzo.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Lijkt me btw wel cool de eerste kloon te zijn op de wereld dan ben je al wereld beroemd als je nog in de wieg ligt
En hoeveel daarvan ken je daadwerkelijk?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:06 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Even kijken.
Eerst toen ik alles ging oprekenen had ik er 480 ofzo.
Oke ik begrijp ook wel dat een kloon een begrip is hier .quote:
Ik luister geen Fok! radioquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:07 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
In FOK! radio zei Yvonne lang geleden dat Brechtje van haar geen cam mocht weet ik nog
wtf?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:07 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
In FOK! radio zei Yvonne lang geleden dat Brechtje van haar geen cam mocht weet ik nog
Nee oke, dan is het goed.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:07 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Oke ik begrijp ook wel dat een kloon een begrip is hier .
Maar is hier geen newbie gids![]()
Ik eigenlijk ook een cloonquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
de FAQquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:07 schreef Canisfire het volgende:
[..]
www.haje.bequote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:07 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Was volgens mij toen jij net in de eerste zat en toen je nog veel van leren hield ofzo.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:07 schreef Brechtje het volgende:
[..]
wtf?
ik heb 3 cams ofzo.
Snap er alleen niets meer van welke programma bij welke enzo.![]()
208.. Alle mensen die ik echt ken, en van fok heb ik maar gescheiden in groepen..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:07 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan ken je daadwerkelijk?
Link ? misschien helpt hetquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:08 schreef Brechtje het volgende:
[..]
208.. Alle mensen die ik echt ken, en van fok heb ik maar gescheiden in groepen..![]()
Ey dat is niet aardig.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:08 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet meteen uitlogt
http://wiki.fok.nl/index.php/Hoofdpaginaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:09 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Link ? misschien helpt het.
Admin
kloon
dochter forum aftieffen
Ik snap er niets meer van
Hierquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:09 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Admin
kloon
dochter forum aftieffen
Ik ga je echt negeren zeg! Jij bent echt te erg!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:09 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Admin
kloon
dochter forum aftieffen
de helft is dan ook geblokt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:10 schreef RemcoW85 het volgende:
[..].. Whaha, zal een mooie teringbende worden bij jou als je online komt
.
Kun je niet eerst effe een paar maanden lurken, en dan weer terugkomen...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ey dat is niet aardig.
Een forum is als de werkvloer een beetje nieuwe bloed helpt op zijn tijd
Ik had het niet tegen jou persoonlijk, maar dat zou wel leuker geweest zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ey dat is niet aardig.
Een forum is als de werkvloer een beetje nieuwe bloed helpt op zijn tijd
Lees topic maar een aantal topic terug..toen was het ook leukquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:10 schreef Brechtje het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen weer zaken regelen dag.
Doei Doei
Ik moet weer vaker in PUB komen, is het er weer leuk.
Ja dag daar staat log outquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:10 schreef DjDev het volgende:
[..]
Hier
Gewoon doorklikken..is een proces van de FAQ
Doeiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:10 schreef Brechtje het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen weer zaken regelen dag.
Doei Doei
Kloptquote:Ik moet weer vaker in PUB komen, is het er weer leuk.
Bushokjes?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Dat met die bushokjes was toch ook Fok!? Dat vond ik wel zo grappig
Doegquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
de helft is dan ook geblokt.
Doeeg
Ja veel plezier met masturberen slapen en tot de volgende knoopquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
de helft is dan ook geblokt.
Doeeg
Oh, dat was wel leuk inderdaadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:12 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Mensen door bushokjes tieften?
En wat wil je daarmee zeggen? Dat je al 3 maanden met Google werkt?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:12 schreef Canisfire het volgende:
En ik mag dan wel nieuw zijn op fok! maar niet op het internet![]()
Fuck youquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:12 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ja dat hoort erbij...Je gaat in een ander systeem..anders krijg je problemen met cookies
Oke ik weet nu wat een kloon is.quote:
Ik niet hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:15 schreef RemcoW85 het volgende:, die 13-jarige is nog wel wakker. Verdomme man, das een kloon
.
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:15 schreef RemcoW85 het volgende:, die 13-jarige is nog wel wakker. Verdomme man, das een kloon
.
Ey de eerste keer deed je nog zo aardigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:16 schreef 14.gif het volgende:
Canis, dit is niet 'HELP IK BEN EEN N00B SC#733 ik weet niet wat een kloon is', dus tyft aub ff op
quote:
Ergens in een PUB-topic ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:06 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik. Ben. Zo. Verliefd!Al aan het begin van het schooljaar
Hij is zooo knap...
===> De knapste (ok, de latino achteraan)
Ik weet het niet hoor... Als ik hem zie, kijk ik onopvallend lang naar hem. Kijkt hij terug, kijk ik weg. Loopt hij langs, gaat m'n hart tekeer en sta ik stokstijf. Ach ja... Zooo knap...![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:18 schreef RoOoYtJuH het volgende:
ehm ja, ga ik net even naar beneden, hebben mijn ouders de slaapkamerdeur opengelaten en liggen ze boven op elkaar... Ik wil niet weten wat ze aan het doen waren
![]()
![]()
Ik ben maar snel doorgelopen...
Hoezo irritant ? ik wil gewoon graag weten hoe dingen er hier aan toe gaanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:17 schreef 14.gif het volgende:
De eerste keer deed jij nog niet zo irritant![]()
Wie is zij dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:17 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
[..]
Ergens in een PUB-topic ook.
omfgquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:18 schreef RoOoYtJuH het volgende:
ehm ja, ga ik net even naar beneden, hebben mijn ouders de slaapkamerdeur opengelaten en liggen ze boven op elkaar... Ik wil niet weten wat ze aan het doen waren
![]()
![]()
Aaah gastquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:18 schreef 14.gif het volgende:
Foto's?
Volgens mij dachten ze dat ik sliep...quote:
Kijk asjeblieft even naar je eigen ouders als die liggen te neukenquote:
Moet je eens ff binnenlopen..ey...doe je het wel veilig?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:20 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Volgens mij dachten ze dat ik sliep...
Tis dat?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:20 schreef 14.gif het volgende:
Bestaat dat 'FokBlock' eigenlijk nog? En zo ja, hoe kan ik daaraan komen?
Hahaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:18 schreef RoOoYtJuH het volgende:
![]()
![]()
Ja..maar ik mag de link hier niet neertyfenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:20 schreef 14.gif het volgende:
Bestaat dat 'FokBlock' eigenlijk nog? En zo ja, hoe kan ik daaraan komen?
Nou, ik dénk dat ze een gezellig potje Twister aan het doen zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:18 schreef RoOoYtJuH het volgende:
![]()
![]()
In het donker zie je die kleuren ook zo makkelijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, ik dénk dat ze een gezellig potje Twister aan het doen zijn.
Post em ff ergens andersquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:22 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ja..maar ik mag de link hier niet neertyfen
Verklaart meteen het gekreun.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:23 schreef Canisfire het volgende:
[..]
In het donker zie je die kleuren ook zo makkelijk
Haha dat dan weer welquote:
donequote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:24 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Post em ff hier: http://rudeonline.forumup.nl/post-14-rudeonline.html#14
Nog een mod! Kunne we nog geen rel topic openenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, ik dénk dat ze een gezellig potje Twister aan het doen zijn.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Nog een mod! Kunne we nog geen rel topic openen![]()
Ben jij een newbie?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:27 schreef Canisfire het volgende:
@Bupa hoe is het eigenlijk in onz?
moet je install.rdf aanpassenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:27 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Forum tools werkt niet op FF 1.5 of hoger. Ik heb FF 1.5.1
Heeft ie van mij geleerdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben jij een newbie?
Zo ja, waarom gebruik je dan al sinds het prille begin PI's?
Heb ik net geleerdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben jij een newbie?
Zo ja, waarom gebruik je dan al sinds het prille begin PI's?
Ik houd van knopjes.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:31 schreef DjDev het volgende:
[ Bericht 10% gewijzigd door Bupatih op 25-02-2006 01:31 (He, doe eens niet.) ]
![]()
Zinds wanneer mag ik jou niet bij naam noemenquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:30 schreef The_Terminator het volgende:
Bupa, je icoon zuigt, je vorige was echt beter hoor![]()
Sinds héél lang.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:32 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Zinds wanneer mag ik jou niet bij naam noemen![]()
WALLIE! duh!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:32 schreef Bupatih het volgende:
[..][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] / [afbeelding]
Welke avatar?
» Jim Carrey
» Bumba de Clown
» Plons de gekke kikker
» Shaky Sukkel
» Kristin Davis
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
HAhahhaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:21 schreef DjDev het volgende:
[..]
Moet je eens ff binnenlopen..ey ma...doe je het wel veilig?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:33 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
The requested URL /releases/bleeding-edge/forumtools.zip was not found on this server.
omg..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:33 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
The requested URL /releases/bleeding-edge/forumtools.zip was not found on this server.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:32 schreef Bupatih het volgende:
[..][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] / [afbeelding]
Welke avatar?
» Jim Carrey
» Bumba de Clown
» Plons de gekke kikker
» Shaky Sukkel
» Kristin Davis
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Het was je beste avi ooitquote:
Of nog beter: Met behulp van gebaren en handelingen je vader instructies geven...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:21 schreef DjDev het volgende:
[..]
Moet je eens ff binnenlopen..ey...doe je het wel veilig?
Ow okequote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:34 schreef DjDev het volgende:
[..]
omg..
xpi downloaden ==> xpi hernoemen naar zip
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of nog beter: Met behulp van gebaren en handelingen je vader instructies geven...
"Nee, zo ja! Ja, en die daarin...goed zo!"
Niet meerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:36 schreef 14.gif het volgende:
Hoe kan ik nu iemand blokken trouwens?![]()
Die tools zuigen, ff opruimen die zooiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:33 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Doe je goed TTquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die tools zuigen, ff opruimen die zooi
Omdat je alles gelooftquote:
Haha Newbiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:39 schreef 14.gif het volgende:
Die icoontjes zijn wel lekker makkelijk nu![]()
Sssst straks lach ik zo hard dat ze weten dat ik foto's van ze aan het maken ben voor 14.gifquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of nog beter: Met behulp van gebaren en handelingen je vader instructies geven...
"Nee, zo ja! Ja, en die daarin...goed zo!"
Zet hem op de zelfontspanner en spring er bij.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Sssst straks lach ik zo hard dat ze weten dat ik foto's van ze aan het maken ben voor 14.gif
Het is geen urker hequote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zet hem op de zelfontspanner en spring er bij.
Je moeders vibrator kun je eigenlijk ook een zelfontspanner noemen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zet hem op de zelfontspanner en spring er bij.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zet hem op de zelfontspanner en ren naar de wc om te kotsen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Sssst straks lach ik zo hard dat ze weten dat ik foto's van ze aan het maken ben voor 14.gif
Gast doe niet zo grappigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je moeders vibrator kun je eigenlijk ook een zelfontspanner noemen.
* ZEG NEE TEGEN HET NIEUWE LOGO EN GEBRUIK DEZE!quote:
Spamquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
* ZEG NEE TEGEN HET NIEUWE LOGO EN GEBRUIK DEZE!
[afbeelding]
Uit protest natuurlijk.
quote:
Zie?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Verdomme, ik lig helemaal plat man
![]()
.
Ik ben voorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uit protest natuurlijk.
Weg met bupatih!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uit protest natuurlijk.
(Mits Kristin Davis ava)
Ik kan ook nee zeggen zonder dat logo te gebruiken...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uit protest natuurlijk.
Er zitten geen negers in de SCquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Zie?
Zelfs een neger moest om me lachen!
Wooow, dan moet je wel goed zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Zie?
Zelfs een neger moest om me lachen!
Klik eens op de link van de quote.quote:
Het is nog mooi druk hier voor een vrijdagnachtquote:
*checkt*quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Wooow, dan moet je wel goed zijn![]()
Yo X-boxquote:
Weet ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Klik eens op de link van de quote.
Het was een HBB-topic.
Ik ga morgen op vakantie, dus ik ga nu nog ff snel mn postaantal opkrikken om te compenseren...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het is nog mooi druk hier voor een vrijdagnacht
* XBM negeert The_Terminator niet meerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:47 schreef The_Terminator het volgende:
Godverdomme, waarom negeert iedereen mij![]()
Moet ik eerste een geil plaatje posten ofzo?
[afbeelding]
Hoezo wordt jij genegeerd?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:47 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
Wat is er schatquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:47 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
Ik heb ook hongerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:48 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik ben overigen even iets eten, tot zo.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:48 schreef Twisted_Logic het volgende:
[afbeelding]
Dit wordt hem toch
Ga op een houtje bijten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb ook hongerDie kut snackbar hier was al dicht en de pizeria heb ik nu geen zin in
![]()
Hey T_Tquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:47 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
Mwah, ik vind hem niet zo mooiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:48 schreef Twisted_Logic het volgende:
[afbeelding]
Dit wordt hem toch
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:48 schreef Bupatih het volgende:
*verder negeert*
Meer plaatjes posten dus!
meeste stemmen geldenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:50 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Mwah, ik vind hem niet zo mooi
das niet lekkerquote:
Want ik krijg er wel een stijve maanlander van.quote:
Met pindakaas?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
das niet lekkerIk ga zo wel brood smeren ofzo
![]()
![]()
Ooeh wil je op mijn maan landen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Want ik krijg er wel een stijve maanlander van.
Oké, dan spuit ik wel maanzaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ooeh wil je op mijn maan landen?![]()
Ja, dat is niet interresantquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zie mijn posts over die gare tools
Even alle objectiviteit op een stokje, maar dit is toch een verdomd goede grap!quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Met pindakaas?
Of gewoon met een mes?
Ja nu weet ik niks meer terug te zeggenquote:
omfg...welke posts?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Oh, diequote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja nu weet ik niks meer terug te zeggen
Zet eens een foto in je fotoboek? Ik wil weten wie mij straks volspuit!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Even alle objectiviteit op een stokje, maar dit is toch een verdomd goede grap!
Bupa
Die onderste is ok, maar als bovenste ga ik toch eerder voor deze:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:54 schreef The_Terminator het volgende:
Het nieuwe PUB logo:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou je wel willen, hè, homo!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Zet eens een foto in je fotoboek? Ik wil weten wie mij straks volspuit!
Das flink baggerenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:54 schreef The_Terminator het volgende:
Het nieuwe PUB logo:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zou je wel willen, hè, homo!
En dan zeker lekker rukken met mijn uitgeprinte foto!
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die onderste is ok, maar als bovenste ga ik toch eerder voor deze:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:56 schreef Bupatih het volgende:
DjDev, post nog eens een óude MK&A Olsen-foto!
Zo'n oude! Waar ze nog mooi zijn!
Juistquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[[url=http://fok.phserver.net/fok1/IMG_2217_sm.jpg]afbeelding][/url]
Ziet er wel leuk uitquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[[url=http://fok.phserver.net/fok1/IMG_2217_sm.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:59 schreef DjDev het volgende:
Iederen is aan het fappen
Wel nep, maar ja! We doen het er maar mee...quote:
Fappen doe je hier maar op:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:59 schreef DjDev het volgende:
Iederen is aan het fappen
Probeer het geluid (*fap*) eens na te bootsen met een van je lichaamsdelen...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:02 schreef 14.gif het volgende:
Wat is fappen?![]()
Ik voel me nu net een n00b![]()
Deze vind ik niet zo mooiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Fappen doe je hier maar op:
[afbeelding]
![]()
Misschien is ze wel zo'n camhoer die 's avonds werktquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:03 schreef 14.gif het volgende:
Die 13-jarige is nog steeds online trouwens![]()
Laat haar haar tieten posten dan!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:03 schreef 14.gif het volgende:
Die 13-jarige is nog steeds online trouwens![]()
Ik wou nog een geile olsen twins pic postenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:05 schreef Bupatih het volgende:
Maar goed, ik ga slapen!
Braaf zijn, hè?
En handjes boven de dekens.![]()
Jammer dat het opgeplakte hoofden zijnquote:
Nou, schiet op dan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:05 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik wou nog een geile olsen twins pic posten
We zullen braaf zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:05 schreef Bupatih het volgende:
Maar goed, ik ga slapen!
Braaf zijn, hè?
mag wel hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:05 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik wou nog een geile olsen twins pic posten
Die is beter ja!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:06 schreef The_Terminator het volgende:
Deze is ook goed
[afbeelding]
Tuurlijk, wij zijn altijd braafquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:05 schreef Bupatih het volgende:
Maar goed, ik ga slapen!
Braaf zijn, hè?
Ga je PC upgraden manquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:06 schreef 14.gif het volgende:
Ik kan nog niet naar bed, mn mp3-speler is nog aan het synchroniseren... kut USB 1.1![]()
dat gaat echt sloom jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:06 schreef 14.gif het volgende:
Ik kan nog niet naar bed, mn mp3-speler is nog aan het synchroniseren... kut USB 1.1![]()
Die is ook erg mooi jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:06 schreef The_Terminator het volgende:
Deze is ook goed
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:07 schreef DjDev het volgende:
http://img14.imagevenue.com/img.php?loc=loc69&image=29597_0145.jpg
Opslaan en flink inzoomen
dudequote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:07 schreef DjDev het volgende:
http://img14.imagevenue.com/img.php?loc=loc69&image=29597_0145.jpg
Maak je deze foto's allemaal zelf?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
'T is ook nooit goed![]()
[afbeelding]
Ik wist wel dat je smaak had...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
'T is ook nooit goed![]()
[afbeelding]
Nee, helaas nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:08 schreef DjDev het volgende:
[..]
Maak je deze foto's allemaal zelf?
Die kijken altijd of ze bijna in huilen uitbarsten... vind ik althans...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:07 schreef DjDev het volgende:
http://img14.imagevenue.com/img.php?loc=loc69ℑ=29597_0145.jpg
Klopt, maar ze zien er wel leuk uitquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:09 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Die kijken altijd of ze bijna in huilen uitbarsten... vind ik althans...
Misschien moet ik zo maar gewoon naar bed gaan, hij staat al sinds half 12 aan, en hij is pas op 45 %quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:06 schreef 14.gif het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:11 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Misschien moet ik zo maar naar bed gaan, hij staat al sinds half 12 aan, en hij is pas op 45 %![]()
Nee, blijf maar hierquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:11 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Misschien moet ik zo maar gewoon naar bed gaan, hij staat al sinds half 12 aan, en hij is pas op 45 %![]()
Ik ben er toch ^^quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, blijf maar hierHet moet nog wel een beetje gezellig blijven enzo
Ik ga echt niet nog 3,5 uur blijven wachten, hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, blijf maar hierHet moet nog wel een beetje gezellig blijven enzo
das waarquote:
Met hoeveel zijn we nog?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
das waar![]()
Maar met 2 of 3 personen loopt het dood
Je hoeft ook niet te wachten hoor, Pak een biertje, zet de frituur aan en sc gezellig meequote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:13 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik ga echt niet nog 3,5 uur blijven wachten, hoor![]()
Met 3 kan het wel ,quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
das waar![]()
Maar met 2 of 3 personen loopt het dood
Dat van dat bier is wel een ideequote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te wachten hoor, Pak een biertje, zet de frituur aan en sc gezellig mee![]()
Juist jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Met 3 kan het wel ,
Zo de buurman klopte net op de deur ik hing in de gordijnen.
Morgen werken ofzo?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:19 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik heb al iets te veel op volgens mij en ik moet er morgen ook nog is vroeg uit
Maarja boeie je bent maar 1 keer pubjer in je leven
Dûh.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:22 schreef 14.gif het volgende:
Bier en ontbijtkoek is geen goede combinatie
Hij klopt om 2:16 ofzo op de ramen of hij de sleutel mocht.,quote:
Ah okequote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:24 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hij klopt om 2:16 ofzo op de ramen of hij de sleutel mocht.,
Ik dacht gelijk aan een freak natuurlijk
dat word nog tot half 6 wachten ofzoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:27 schreef 14.gif het volgende:
Fuck, dat kloteding schiet echt niet op.... 51% nu pas![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:31 schreef DaMook het volgende:
Gaik mezelf inlezen in de rel en dan blijkt ie ondertussen al af te zijn
Dan kan je beter niet gaan slapen dan voel je j alleen maar kutter.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
jeuj, over 3.5 uur gaat mijn wekker
Pfff, dan lig ik net in mn bed met dit tempoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
jeuj, over 3.5 uur gaat mijn wekker
Doe ik altijd wel, meestal ga ik rond 4 uur slapen, dan krantenbezorgen en dan tot 2 uur slapen ofzoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dan kan je beter niet gaan slapen dan voel je j alleen maar kutter.
Kan ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Doe ik altijd wel, meestal ga ik rond 4 uur slapen, dan krantenbezorgen en dan tot 2 uur slapen ofzo![]()
Tijdens het krantenbezorgen voel ik me altijd wel kut maar 's middags niet meer![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Kijk nu staan er al 2 mooie Grolsch plaatjes hier
dat heb ik 1 keer gedaan maar ik viel toen bijna in slaap op de fietsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:37 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Kan ookik zou wakker blijven tot het kranten bezorgen en dan tot een uur of 4 gaan slapen
in de middag he
Ik heb een webcam.. die van mn mobiel kan ik niet overzetten naar mn pc...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:38 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een pauper mobiel
Nog ergerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:39 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik heb een webcam.. die van mn mobiel kan ik niet overzetten naar mn pc...
Kut Samsung![]()
Is kut hoorquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
Al tijdje geleden dat ik die gemaakt heb, heb in de tussentijd zelfs al een ander monitor
En jij ookquote:
Oke trustjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:40 schreef Canisfire het volgende:
Mensen Mo gaat pitten
Ik ga morgen naar Imberr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |