Ik houd van knopjes.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:31 schreef DjDev het volgende:
[ Bericht 10% gewijzigd door Bupatih op 25-02-2006 01:31 (He, doe eens niet.) ]
![]()
Zinds wanneer mag ik jou niet bij naam noemenquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:30 schreef The_Terminator het volgende:
Bupa, je icoon zuigt, je vorige was echt beter hoor![]()
Sinds héél lang.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:32 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Zinds wanneer mag ik jou niet bij naam noemen![]()
WALLIE! duh!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:32 schreef Bupatih het volgende:
[..][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] / [afbeelding]
Welke avatar?
» Jim Carrey
» Bumba de Clown
» Plons de gekke kikker
» Shaky Sukkel
» Kristin Davis
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
HAhahhaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:21 schreef DjDev het volgende:
[..]
Moet je eens ff binnenlopen..ey ma...doe je het wel veilig?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:33 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
The requested URL /releases/bleeding-edge/forumtools.zip was not found on this server.
omg..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:33 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
The requested URL /releases/bleeding-edge/forumtools.zip was not found on this server.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:32 schreef Bupatih het volgende:
[..][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] / [afbeelding]
Welke avatar?
» Jim Carrey
» Bumba de Clown
» Plons de gekke kikker
» Shaky Sukkel
» Kristin Davis
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Het was je beste avi ooitquote:
Of nog beter: Met behulp van gebaren en handelingen je vader instructies geven...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:21 schreef DjDev het volgende:
[..]
Moet je eens ff binnenlopen..ey...doe je het wel veilig?
Ow okequote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:34 schreef DjDev het volgende:
[..]
omg..
xpi downloaden ==> xpi hernoemen naar zip
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of nog beter: Met behulp van gebaren en handelingen je vader instructies geven...
"Nee, zo ja! Ja, en die daarin...goed zo!"
Niet meerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:36 schreef 14.gif het volgende:
Hoe kan ik nu iemand blokken trouwens?![]()
Die tools zuigen, ff opruimen die zooiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:33 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Doe je goed TTquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die tools zuigen, ff opruimen die zooi
Omdat je alles gelooftquote:
Haha Newbiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:39 schreef 14.gif het volgende:
Die icoontjes zijn wel lekker makkelijk nu![]()
Sssst straks lach ik zo hard dat ze weten dat ik foto's van ze aan het maken ben voor 14.gifquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of nog beter: Met behulp van gebaren en handelingen je vader instructies geven...
"Nee, zo ja! Ja, en die daarin...goed zo!"
Zet hem op de zelfontspanner en spring er bij.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Sssst straks lach ik zo hard dat ze weten dat ik foto's van ze aan het maken ben voor 14.gif
Het is geen urker hequote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zet hem op de zelfontspanner en spring er bij.
Je moeders vibrator kun je eigenlijk ook een zelfontspanner noemen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zet hem op de zelfontspanner en spring er bij.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zet hem op de zelfontspanner en ren naar de wc om te kotsen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Sssst straks lach ik zo hard dat ze weten dat ik foto's van ze aan het maken ben voor 14.gif
Gast doe niet zo grappigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je moeders vibrator kun je eigenlijk ook een zelfontspanner noemen.
* ZEG NEE TEGEN HET NIEUWE LOGO EN GEBRUIK DEZE!quote:
Spamquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
* ZEG NEE TEGEN HET NIEUWE LOGO EN GEBRUIK DEZE!
[afbeelding]
Uit protest natuurlijk.
quote:
Zie?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Verdomme, ik lig helemaal plat man
![]()
.
Ik ben voorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uit protest natuurlijk.
Weg met bupatih!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uit protest natuurlijk.
(Mits Kristin Davis ava)
Ik kan ook nee zeggen zonder dat logo te gebruiken...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uit protest natuurlijk.
Er zitten geen negers in de SCquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Zie?
Zelfs een neger moest om me lachen!
Wooow, dan moet je wel goed zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Zie?
Zelfs een neger moest om me lachen!
Klik eens op de link van de quote.quote:
Het is nog mooi druk hier voor een vrijdagnachtquote:
*checkt*quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Wooow, dan moet je wel goed zijn![]()
Yo X-boxquote:
Weet ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Klik eens op de link van de quote.
Het was een HBB-topic.
Ik ga morgen op vakantie, dus ik ga nu nog ff snel mn postaantal opkrikken om te compenseren...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het is nog mooi druk hier voor een vrijdagnacht
* XBM negeert The_Terminator niet meerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:47 schreef The_Terminator het volgende:
Godverdomme, waarom negeert iedereen mij![]()
Moet ik eerste een geil plaatje posten ofzo?
[afbeelding]
Hoezo wordt jij genegeerd?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:47 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
Wat is er schatquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:47 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
Ik heb ook hongerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:48 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik ben overigen even iets eten, tot zo.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:48 schreef Twisted_Logic het volgende:
[afbeelding]
Dit wordt hem toch
Ga op een houtje bijten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb ook hongerDie kut snackbar hier was al dicht en de pizeria heb ik nu geen zin in
![]()
Hey T_Tquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:47 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
Mwah, ik vind hem niet zo mooiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:48 schreef Twisted_Logic het volgende:
[afbeelding]
Dit wordt hem toch
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:48 schreef Bupatih het volgende:
*verder negeert*
Meer plaatjes posten dus!
meeste stemmen geldenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:50 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Mwah, ik vind hem niet zo mooi
das niet lekkerquote:
Want ik krijg er wel een stijve maanlander van.quote:
Met pindakaas?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
das niet lekkerIk ga zo wel brood smeren ofzo
![]()
![]()
Ooeh wil je op mijn maan landen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Want ik krijg er wel een stijve maanlander van.
Oké, dan spuit ik wel maanzaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ooeh wil je op mijn maan landen?![]()
Ja, dat is niet interresantquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zie mijn posts over die gare tools
Even alle objectiviteit op een stokje, maar dit is toch een verdomd goede grap!quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Met pindakaas?
Of gewoon met een mes?
Ja nu weet ik niks meer terug te zeggenquote:
omfg...welke posts?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Oh, diequote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja nu weet ik niks meer terug te zeggen
Zet eens een foto in je fotoboek? Ik wil weten wie mij straks volspuit!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Even alle objectiviteit op een stokje, maar dit is toch een verdomd goede grap!
Bupa
Die onderste is ok, maar als bovenste ga ik toch eerder voor deze:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:54 schreef The_Terminator het volgende:
Het nieuwe PUB logo:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou je wel willen, hè, homo!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Zet eens een foto in je fotoboek? Ik wil weten wie mij straks volspuit!
Das flink baggerenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:54 schreef The_Terminator het volgende:
Het nieuwe PUB logo:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zou je wel willen, hè, homo!
En dan zeker lekker rukken met mijn uitgeprinte foto!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |