Oke ik weet nu wat een kloon is.quote:
Ik niet hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:15 schreef RemcoW85 het volgende:, die 13-jarige is nog wel wakker. Verdomme man, das een kloon
.
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:15 schreef RemcoW85 het volgende:, die 13-jarige is nog wel wakker. Verdomme man, das een kloon
.
Ey de eerste keer deed je nog zo aardigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:16 schreef 14.gif het volgende:
Canis, dit is niet 'HELP IK BEN EEN N00B SC#733 ik weet niet wat een kloon is', dus tyft aub ff op
quote:
Ergens in een PUB-topic ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:06 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik. Ben. Zo. Verliefd!Al aan het begin van het schooljaar
Hij is zooo knap...
===> De knapste (ok, de latino achteraan)
Ik weet het niet hoor... Als ik hem zie, kijk ik onopvallend lang naar hem. Kijkt hij terug, kijk ik weg. Loopt hij langs, gaat m'n hart tekeer en sta ik stokstijf. Ach ja... Zooo knap...![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:18 schreef RoOoYtJuH het volgende:
ehm ja, ga ik net even naar beneden, hebben mijn ouders de slaapkamerdeur opengelaten en liggen ze boven op elkaar... Ik wil niet weten wat ze aan het doen waren
![]()
![]()
Ik ben maar snel doorgelopen...
Hoezo irritant ? ik wil gewoon graag weten hoe dingen er hier aan toe gaanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:17 schreef 14.gif het volgende:
De eerste keer deed jij nog niet zo irritant![]()
Wie is zij dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:17 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
[..]
Ergens in een PUB-topic ook.
omfgquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:18 schreef RoOoYtJuH het volgende:
ehm ja, ga ik net even naar beneden, hebben mijn ouders de slaapkamerdeur opengelaten en liggen ze boven op elkaar... Ik wil niet weten wat ze aan het doen waren
![]()
![]()
Aaah gastquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:18 schreef 14.gif het volgende:
Foto's?
Volgens mij dachten ze dat ik sliep...quote:
Kijk asjeblieft even naar je eigen ouders als die liggen te neukenquote:
Moet je eens ff binnenlopen..ey...doe je het wel veilig?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:20 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Volgens mij dachten ze dat ik sliep...
Tis dat?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:20 schreef 14.gif het volgende:
Bestaat dat 'FokBlock' eigenlijk nog? En zo ja, hoe kan ik daaraan komen?
Hahaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:18 schreef RoOoYtJuH het volgende:
![]()
![]()
Ja..maar ik mag de link hier niet neertyfenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:20 schreef 14.gif het volgende:
Bestaat dat 'FokBlock' eigenlijk nog? En zo ja, hoe kan ik daaraan komen?
Nou, ik dénk dat ze een gezellig potje Twister aan het doen zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:18 schreef RoOoYtJuH het volgende:
![]()
![]()
In het donker zie je die kleuren ook zo makkelijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, ik dénk dat ze een gezellig potje Twister aan het doen zijn.
Post em ff ergens andersquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:22 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ja..maar ik mag de link hier niet neertyfen
Verklaart meteen het gekreun.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:23 schreef Canisfire het volgende:
[..]
In het donker zie je die kleuren ook zo makkelijk
Haha dat dan weer welquote:
donequote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:24 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Post em ff hier: http://rudeonline.forumup.nl/post-14-rudeonline.html#14
Nog een mod! Kunne we nog geen rel topic openenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, ik dénk dat ze een gezellig potje Twister aan het doen zijn.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Nog een mod! Kunne we nog geen rel topic openen![]()
Ben jij een newbie?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:27 schreef Canisfire het volgende:
@Bupa hoe is het eigenlijk in onz?
moet je install.rdf aanpassenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:27 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Forum tools werkt niet op FF 1.5 of hoger. Ik heb FF 1.5.1
Heeft ie van mij geleerdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben jij een newbie?
Zo ja, waarom gebruik je dan al sinds het prille begin PI's?
Heb ik net geleerdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben jij een newbie?
Zo ja, waarom gebruik je dan al sinds het prille begin PI's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |