Nee hoor ik ben een mens net als jijquote:
Even kijken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:06 schreef RemcoW85 het volgende:
Doei
Brechtje, hoeveel mensen heb je al in je MSN-lijst, vroeg ik me zo af.
Nee, nja, even nadenkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:06 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Waar bleef je man
Normaal heb je hem al staan voordat de vorige al dicht is
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben een mens net als jij
Lijkt me btw wel cool de eerste kloon te zijn op de wereld dan ben je al wereld beroemd als je nog in de wieg ligt
Teringquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:06 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Even kijken.
Eerst toen ik alles ging oprekenen had ik er 480 ofzo.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Lijkt me btw wel cool de eerste kloon te zijn op de wereld dan ben je al wereld beroemd als je nog in de wieg ligt
En hoeveel daarvan ken je daadwerkelijk?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:06 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Even kijken.
Eerst toen ik alles ging oprekenen had ik er 480 ofzo.
Oke ik begrijp ook wel dat een kloon een begrip is hier .quote:
Ik luister geen Fok! radioquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:07 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
In FOK! radio zei Yvonne lang geleden dat Brechtje van haar geen cam mocht weet ik nog
wtf?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:07 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
In FOK! radio zei Yvonne lang geleden dat Brechtje van haar geen cam mocht weet ik nog
Nee oke, dan is het goed.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:07 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Oke ik begrijp ook wel dat een kloon een begrip is hier .
Maar is hier geen newbie gids![]()
Ik eigenlijk ook een cloonquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
de FAQquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:07 schreef Canisfire het volgende:
[..]
www.haje.bequote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:07 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Was volgens mij toen jij net in de eerste zat en toen je nog veel van leren hield ofzo.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:07 schreef Brechtje het volgende:
[..]
wtf?
ik heb 3 cams ofzo.
Snap er alleen niets meer van welke programma bij welke enzo.![]()
208.. Alle mensen die ik echt ken, en van fok heb ik maar gescheiden in groepen..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:07 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan ken je daadwerkelijk?
Link ? misschien helpt hetquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:08 schreef Brechtje het volgende:
[..]
208.. Alle mensen die ik echt ken, en van fok heb ik maar gescheiden in groepen..![]()
Ey dat is niet aardig.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:08 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet meteen uitlogt
http://wiki.fok.nl/index.php/Hoofdpaginaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:09 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Link ? misschien helpt het.
Admin
kloon
dochter forum aftieffen
Ik snap er niets meer van
Hierquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:09 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Admin
kloon
dochter forum aftieffen
Ik ga je echt negeren zeg! Jij bent echt te erg!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:09 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Admin
kloon
dochter forum aftieffen
de helft is dan ook geblokt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:10 schreef RemcoW85 het volgende:
[..].. Whaha, zal een mooie teringbende worden bij jou als je online komt
.
Kun je niet eerst effe een paar maanden lurken, en dan weer terugkomen...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ey dat is niet aardig.
Een forum is als de werkvloer een beetje nieuwe bloed helpt op zijn tijd
Ik had het niet tegen jou persoonlijk, maar dat zou wel leuker geweest zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ey dat is niet aardig.
Een forum is als de werkvloer een beetje nieuwe bloed helpt op zijn tijd
Lees topic maar een aantal topic terug..toen was het ook leukquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:10 schreef Brechtje het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen weer zaken regelen dag.
Doei Doei
Ik moet weer vaker in PUB komen, is het er weer leuk.
Ja dag daar staat log outquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:10 schreef DjDev het volgende:
[..]
Hier
Gewoon doorklikken..is een proces van de FAQ
Doeiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:10 schreef Brechtje het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen weer zaken regelen dag.
Doei Doei
Kloptquote:Ik moet weer vaker in PUB komen, is het er weer leuk.
Bushokjes?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Dat met die bushokjes was toch ook Fok!? Dat vond ik wel zo grappig
Doegquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
de helft is dan ook geblokt.
Doeeg
Ja veel plezier met masturberen slapen en tot de volgende knoopquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
de helft is dan ook geblokt.
Doeeg
Oh, dat was wel leuk inderdaadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:12 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Mensen door bushokjes tieften?
En wat wil je daarmee zeggen? Dat je al 3 maanden met Google werkt?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:12 schreef Canisfire het volgende:
En ik mag dan wel nieuw zijn op fok! maar niet op het internet![]()
Fuck youquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:12 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ja dat hoort erbij...Je gaat in een ander systeem..anders krijg je problemen met cookies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |