Dat heb ik jou een paar dagen geleden ook verteld!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ooh naja het moet gezellig zijn
@Yvonne . Tonks zei dat jij veel wist van de eerste wereld oorlog.
En dat jij altijd naar belgie gaat.. Ik zelf vond dat vroeger ook altijd wel leuk.
Weet jij nog precies welke kroonprins er nou vermoord werd aan het begin ?
Ja, die staan bij elke post. Ik heb nu dezequote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:56 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Oh, en worden die ook wel eens gebruikt? Want ik let daar ook nooit op![]()
.
Dat kan ook wel maar die Tonks had het er over maandag op een chatboxquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:56 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat heb ik jou een paar dagen geleden ook verteld!
Grapjasquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:56 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Oh, en worden die ook wel eens gebruikt? Want ik let daar ook nooit op![]()
Prins Fransquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En dat jij altijd naar belgie gaat.. Ik zelf vond dat vroeger ook altijd wel leuk.
Leer quotenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:56 schreef Brechtje het volgende:
[quote]Op zaterdag 25 februari 2006 00:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
[/quote
omg![]()
schijn·hei·lig (bn.)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat kan ook wel maar die Tonks had het er over maandag op een chatbox![]()
@Brechtje waarom is dat zo grappig ?
Haha nee ik bedoel welk landquote:
Eerst wist je niet dat yvonne mijn moeder is, nu weer wel, en weetje alles over haar dat ze wel eens naar belgié gaat enz.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat kan ook wel maar die Tonks had het er over maandag op een chatbox![]()
@Brechtje waarom is dat zo grappig ?
Denk je nou echt dat die tot 1 uur mag opblijven?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:59 schreef RemcoW85 het volgende:
Waar is dat 13-jarige meisje nou gebleven.
Slapen...dűhquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:59 schreef RemcoW85 het volgende:
Ooh nee kijk ik had maandag naar actionradio.nl geluisterd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:58 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Eerst wist je niet dat yvonne mijn moeder is, nu weer wel, en weetje alles over haar dat ze wel eens naar belgié gaat enz.het zal wel.
![]()
Is brechtje 14?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:00 schreef RemcoW85 het volgende:
Brechtje mag het ook, dies net een jaar ouder. Ik vond 00:00 al laat voor die griet, maar nu zal ze dus wel weg zijn.
Ze heeft mij geen eens gedag gezegd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:59 schreef RemcoW85 het volgende:
Deel 732 is gelukkig al geopendquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:01 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ze heeft mij geen eens gedag gezegd.
Trouwens ik ga deel 732 niet openen, geen zin in, ook niet alsk laaste poster ben
Nee stel je voor dat je moeite moet doenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:01 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Trouwens ik ga deel 733 niet openen, geen zin in, ook niet alsk laaste poster ben
Ik wil zeggen dat is een platte opmerking maar dat gaat natuurlijk niet opquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:01 schreef 14.gif het volgende:
Oh, ik dacht al 15.... dikke tieten voor een 14-jarige![]()
Die hebben we toch al, geen probleemquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:01 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Trouwens ik ga deel 732 niet openen, geen zin in, ook niet alsk laaste poster ben
732 is al geopend, schele.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:01 schreef Brechtje het volgende:
[..]
quote:
Wat is het nou?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:02 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Nee joh, 15 ofzo. Die andere nieuwe. Zie 1e pagina.
Ging jij niet slapenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die hebben we toch al, geen probleem.
JAHAAA jij ging slapen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik was jullie al voor met die kutgrapquote:
Oke.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Nee stel je voor dat je moeite moet doen
en ik doe het ook niet
Jij bent echt een cloon!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:03 schreef Canisfire het volgende:
Ooh maar als je rood bent ben je hier dus een soort baas ?
Interresant dat wil ik ook wel![]()
Deed ik dat niet?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:03 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Vraag het aan Brechtje zelf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |