Ik neem aan dat die mini-FOT meet ook voor het nageslacht word vastgelegd op de gevoelige plaat?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:19 schreef Kleintje het volgende:
Kom je dan bij mij in bed???![]()
Ik ben er dan ook...
Misschien kunnen we samen ehm ehm
Alsof jij plaatjes hebt gezien van dat gezellige avondje van jouw ouders..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die mini-FOT meet ook voor het nageslacht word vastgelegd op de gevoelige plaat?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:01 schreef RonaldV het volgende:
Alsof jij plaatjes hebt gezien van dat gezellige avondje van jouw ouders..
is goed hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb een diesel waar nog 3 personen bij kunnen. En ik heb een redelijk grote kofferbak. Als ik de subwoofer er uithaal is de bak nog 80 liter groter.
Mag ik dan pliesieplies gebruik maken van een slaapplek??Vindt Prupke dat ook dan wel goed?
![]()
Niet te hard flitsen want dan krijg je crackelequote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:20 schreef blackbully het volgende:
eerst het model eff tijd geven om te plamuren
flitsen we het er daarna wel weer af
Ja hé, zit ons een beetje lekker te maken hierquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:48 schreef Kleintje het volgende:
Flits ze P en Blackstiertje!
Ik ben aan het proberen om net zulke lekkere brownies als Marjo te maken, ze staan nu in de oven.
1 nadeel... moet nu 40 minuten geduld hebben
En dan ook nog vertellen dat het lekker ruikt zeker?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:14 schreef Kleintje het volgende:
Ik zal straks nog wel vertellen of ze lekker waren of niet
Wie weet maak ik er nog wel een foto van
Dit is gewoon mijn verwenweekend. Zal van mijn ontbijtmorgen ook een foto maken![]()
*IS* verlaten. Het is, als ik het goed begrijp, nu zelfs niet eens toegestaan om er te komen. En volgens mij is het verlaten om dezelfde redenen dat de kolenmijnen in Limburg zijn gesloten: de kolenwinning was niet meer kostendekkend. Ik ben nog verder aan het kijken, ik vond ook nog een pagina met kleurenfoto's hierquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:38 schreef Vliegvrager het volgende:
waarom was het verlaten?
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:52 schreef prupke het volgende:
zo net ff door 3 man geschoten zeg.
ben beetje blind maar goed.
de resultaten zien jullie wel verschijnen.
avond![]()
Jij kan écht niet door mij geschoten zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:04 schreef prupke het volgende:
Als Xil nou hier geweest was waren het 4 gaten geworden![]()
Teveel gezopen Xilquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Jij kan écht niet door mij geschoten zijn
Zo groot ben ik echt niet
hoi p.!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:07 schreef blackbully het volgende:
[..]
Teveel gezopen Xil![]()
en dit is dus niet BB
Vertel eens waarom je dan niet meekon morgenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hoi p.!
Nee, dat is niet de reden van de energie
das de spanning/zenuwen/druk...
Heb hier nog wel wat drank staan.... Misschien eens proberen
Brownies zijn goed iddquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:12 schreef Kleintje het volgende:
Brownies zijn verdomd lekker... dat heb ik weer goed gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |