was dat dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef sararaats het volgende:
ik verheug me op een avond met een Bicky Burger
ik ga een Bicky Burger eten. jippie.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:40 schreef Kleintje het volgende:
[..]
was dat dan?
Ik had me op een heel ander soort avond verheugd ;')
Maar goed, hoop doet leven...
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef sararaats het volgende:
ik verheug me op een avond met een Bicky Burger
Ik neem aan dat die mini-FOT meet ook voor het nageslacht word vastgelegd op de gevoelige plaat?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:19 schreef Kleintje het volgende:
Kom je dan bij mij in bed???![]()
Ik ben er dan ook...
Misschien kunnen we samen ehm ehm
Alsof jij plaatjes hebt gezien van dat gezellige avondje van jouw ouders..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die mini-FOT meet ook voor het nageslacht word vastgelegd op de gevoelige plaat?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:01 schreef RonaldV het volgende:
Alsof jij plaatjes hebt gezien van dat gezellige avondje van jouw ouders..
is goed hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb een diesel waar nog 3 personen bij kunnen. En ik heb een redelijk grote kofferbak. Als ik de subwoofer er uithaal is de bak nog 80 liter groter.
Mag ik dan pliesieplies gebruik maken van een slaapplek??Vindt Prupke dat ook dan wel goed?
![]()
Niet te hard flitsen want dan krijg je crackelequote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:20 schreef blackbully het volgende:
eerst het model eff tijd geven om te plamuren
flitsen we het er daarna wel weer af
Ja hé, zit ons een beetje lekker te maken hierquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:48 schreef Kleintje het volgende:
Flits ze P en Blackstiertje!
Ik ben aan het proberen om net zulke lekkere brownies als Marjo te maken, ze staan nu in de oven.
1 nadeel... moet nu 40 minuten geduld hebben
En dan ook nog vertellen dat het lekker ruikt zeker?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:14 schreef Kleintje het volgende:
Ik zal straks nog wel vertellen of ze lekker waren of niet
Wie weet maak ik er nog wel een foto van
Dit is gewoon mijn verwenweekend. Zal van mijn ontbijtmorgen ook een foto maken![]()
*IS* verlaten. Het is, als ik het goed begrijp, nu zelfs niet eens toegestaan om er te komen. En volgens mij is het verlaten om dezelfde redenen dat de kolenmijnen in Limburg zijn gesloten: de kolenwinning was niet meer kostendekkend. Ik ben nog verder aan het kijken, ik vond ook nog een pagina met kleurenfoto's hierquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:38 schreef Vliegvrager het volgende:
waarom was het verlaten?
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:52 schreef prupke het volgende:
zo net ff door 3 man geschoten zeg.
ben beetje blind maar goed.
de resultaten zien jullie wel verschijnen.
avond![]()
Jij kan écht niet door mij geschoten zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:04 schreef prupke het volgende:
Als Xil nou hier geweest was waren het 4 gaten geworden![]()
Teveel gezopen Xilquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Jij kan écht niet door mij geschoten zijn
Zo groot ben ik echt niet
hoi p.!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:07 schreef blackbully het volgende:
[..]
Teveel gezopen Xil![]()
en dit is dus niet BB
Vertel eens waarom je dan niet meekon morgenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hoi p.!
Nee, dat is niet de reden van de energie
das de spanning/zenuwen/druk...
Heb hier nog wel wat drank staan.... Misschien eens proberen
Brownies zijn goed iddquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:12 schreef Kleintje het volgende:
Brownies zijn verdomd lekker... dat heb ik weer goed gedaan.
nouja...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vertel eens waarom je dan niet meekon morgen![]()
Wat ga je uitspoken
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:13 schreef blackbully het volgende:
[..]
Brownies zijn goed iddWat voor recept heb je gebruikt
![]()
Heiligschennisquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:14 schreef Kleintje het volgende:
[..]het luie recept.
Gewoon een pakje van de supermarkt dit keer...
Liever een van deze PdH ?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HeiligschennisBrownies maak je niet uit een pakje
Ik heb mijn eigen recept die naar volle tevredenheid is van allen die het eindresultaat hebben geproefd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:26 schreef diedrick het volgende:
[..]
Liever een van deze PdH ?
http://www.webchef.nl/recept/desserts_en_gebak/brownies/
![]()
![]()
Eigen recept is nog altijd het lekkerste... maar niet iedereen heeft dat. en dan geldt (om ff kleintje te quoten....)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen recept die naar volle tevredenheid is van allen die het eindresultaat hebben geproefd.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:29 schreef Kleintje het volgende:
Het is inderdaad heiligschennis...
Maar weet je... het is altijd nog lekkerder dan geen brownies..
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:53 schreef pea4fun het volgende:
Hoi allemaal, ikheb vandaag 3 hele leuke kids op de foto gezet![]()
Nou we hebben elkaar halverwege getroffen zeg maarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:55 schreef Kleintje het volgende:
Ben je bij Caronline geweest Pea???
--> LIF of Klaagbaakquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:58 schreef sararaats het volgende:
ik ben nog niet 100% genezen maar doe mijn best om overeind te blijven
ja ja...komt een voorbeeldjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:55 schreef blackbully het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
edit: ik was dus niet BB heDat inloggen is niet echt een succes
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:58 schreef Kleintje het volgende:
Leuk!!! Ben benieuwd naar de foto's!
Dus doorsoepen jij
Ik ken de papa niet, maar het was een gezellig dagjequote:Op zondag 26 februari 2006 00:01 schreef Kleintje het volgende:
Oh... de kinders lijken echt op hun moeder.
Alhoewel ik er ook veel van vaders in zie.
En daarnaast... de tweeling lijkt echt op elkaar.. damn.
*denkt met weemoed terug aan die chattijd, telefoonrekeningen van 1500 gulden*
Ga dan slapen tutquote:Op zondag 26 februari 2006 03:02 schreef Kleintje het volgende:
Dan ga ik na mijn nachtelijke wandeling ook maar slapen.
De foto ziet er goed uit Mauro
nu al?quote:
Dan ga ik met je mee.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 08:43 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh
Altijd leuk, een zus die vroeg op staat en niet even rustig doet om mij een uitslaapdagje te gunnen
Als iemand mij dat zegt dan kan ik het ook niet laten iddquote:Op zondag 26 februari 2006 08:48 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
Fijn he?
Ik sliep net, maar had iemand verteld dat ie me wakker mocht sms'en. Ben er nu minder blij mee...
Precies! nouja ongeveerquote:Op zondag 26 februari 2006 08:51 schreef Kleintje het volgende:
Maar Xil, nu kan je vandaag langer genieten van je vrije tijd...
ja, deels iigquote:Op zondag 26 februari 2006 08:59 schreef Kleintje het volgende:
Ben benieuwd.
Geef je een verslag zodra ik normaal wakker ben?
Pijnstiller begint langzaam weer te werken dus ik duik mijn bed in...
Je pc wordt niet meer gecontroleerd...quote:Op zondag 26 februari 2006 11:10 schreef sararaats het volgende:
de licentie van mijn antivirus programma is verlopen
wasda eigenlijk? hij controleert nog wel mijn systeem
Ben net wakkerquote:
Allen? is dat een nieuwe user?quote:
Dito hierquote:Op zondag 26 februari 2006 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben net wakkerZit nog bij te komen en zo
Kan ook een engelsman zijn hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 12:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Allen? is dat een nieuwe user?
Australiër zeker?
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:31 schreef prupke het volgende:
al·len (onb.vnw.)
1 alle personen => allemaal
Dus jij ook sharkie![]()
Ik geloof dat het criterium iets was met hele volzinnen en zoquote:Op zondag 26 februari 2006 12:39 schreef Mauro het volgende:
Mag dat wel al die zwaaiposts?
Wordt RonaldV dan niet boos?
Oh, moggûh
Ok is goedquote:Op zondag 26 februari 2006 12:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik geloof dat het criterium iets was met hele volzinnen en zoMaar nu ga ik dus echt eten fixen en aan de slag
![]()
Telegram stijl mag dus niet?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik geloof dat het criterium iets was met hele volzinnen en zoMaar nu ga ik dus echt eten fixen en aan de slag
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:31 schreef prupke het volgende:
al·len (onb.vnw.)
1 alle personen => allemaal
Dus jij ook sharkie![]()
ik weet wel een manier om iemand in slaap te krijgen. En het goede nieuws is, het product is alom verkrijgbaar! Gewoon naar de GAMMA stappen en vragen naar een stuk hout. Maar geen eik, gewoon beuken ofzo. Oja, en een aspirientje voor het bij effect. Een beetje hoofdpijn in de ochtend. Maar dat heb je ook als je teveel gezopen hebt...quote:Op zondag 26 februari 2006 12:48 schreef Kleintje het volgende:
![]()
goedemorgen!
Ondersteboven in mijn bed was de enige manier om zo'n 30 minuten slaap te vatten!
Het is een prachtige dag vandaag.
Een superdag om je de hele dag PLEH te voelen.
Maar...ik ga beginnen met een lekker ontbijt.
croissantjes, verse jus, gekook eitje, kopje thee...
Juist met koppijn moet je ff lekker naar buiten gaanquote:Op zondag 26 februari 2006 14:59 schreef Kleintje het volgende:
Het is gruwelijk lekker weer.
Topweer om erop uit te gaan en mooie kiekjes te maken.
Ware het niet dat ik hier met gruwelijke koppijn zit en last van een hoop slaap.
Maar eik. verwacht ik wel dat jullie heeeeeeel veel mooie plaatjes aan het schieten zijn...
Lees de FOT FBquote:Op zondag 26 februari 2006 15:25 schreef lostminds het volgende:
moguh![]()
kan iemand die mist uit m'n hoofd halen?
Wie ben jij?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:26 schreef PdeHoog het volgende:
Lees de FOT FBDit is incrowd-geneuzel en offtopic SC. Mag niet
Check het voorstel-topic maarquote:
he ja, dan is z'n post plaatsen echt de oplossingquote:Op zondag 26 februari 2006 15:40 schreef sararaats het volgende:
ik voel me wel superschuldig met al mijn geneuzel
ontopic:quote:Op zondag 26 februari 2006 15:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lees de FOT FBDit is incrowd-geneuzel en offtopic SC. Mag niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |