Die kat van mij had vanmorgen een dooie vogel door het kattenluik heen meegesleept de keuken in. Niet eens een kleintje, een flinke merel ofzo. Overal bloed en veren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:53 schreef blackbully het volgende:
zo halve hernia van het proberen met een stofzuiger het door de katten vervuilde stuk vloerbedekking haarvrij te maken.
lieve dieren maar ze vallen altijd half uit elkaar.
en als je het net schoon hebet gaan ze stoeien
weer plukken haar door de lucht.
(zit er aan te denken om ze een keer in te smeren met ontharings middel. hebben we een maand minimaal minder last van hun haren )
wel op tegels gelegd hoop ik voor je (bloed en tapijt gaan zo slecht samen)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:58 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Die kat van mij had vanmorgen een dooie vogel door het kattenluik heen meegesleept de keuken in. Niet eens een kleintje, een flinke merel ofzo. Overal bloed en veren.![]()
Goddank heb ik plavuizen...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:00 schreef blackbully het volgende:
[..]
wel op tegels gelegd hoop ik voor je (bloed en tapijt gaan zo slecht samen)
Beidenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:17 schreef Mauro het volgende:
Maar wat vonden jullie eigenlijk van mijn foto's?
FOT SC: traag en zwaar
Ben ik het helemaal wel eens. Ik mis wel de overige schapen, of waren die nog achter de dijk?quote:
Ik vond het juist zo leuk om 1 enkel schaap op de foto te zetten. Mijn doel voor de foto's die ik heb gemaakt was eigenlijk eenzaamheid.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:24 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal wel eens. Ik mis wel de overige schapen, of waren die nog achter de dijk?
Puike fotoosch
bij vlagen hilarisch zelfsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:13 schreef ultra_ivo het volgende:
Midas is leuk
True, true, het was ook niet bedoeld als kritiek, maar meer ter aanvulling van het niet uitgesproken spreekwoord.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik vond het juist zo leuk om 1 enkel schaap op de foto te zetten. Mijn doel voor de foto's die ik heb gemaakt was eigenlijk eenzaamheid.
Dus vandaar dat ene schaap. Er stonden er wel genoeg in de buurt maar die staan lekker buiten beeld.
En daarbij, deze stond precies bovenoo de dijk voor het leuke plaatje.
Heb net zelfs mijn tomTom te koop gezet. Dit is veel gaver!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:53 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb een antiek Palm IIIcwas ik 6 jaar terug heel hip mee
maar hij is ondertussen aan vervanging toe... maarja...
Ik ben altijd al van de PDA's geweest.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:57 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heb net zelfs mijn tomTom te koop gezet. Dit is veel gaver!
Jaja....
Ik weet het. Ik ben knopjesgeil
* EchnaDarr interesse heeftquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:57 schreef Mauro het volgende:
Heb net zelfs mijn tomTom te koop gezet.
Hmm, dat word dus doorsparen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:30 schreef blackbully het volgende:
welke?
de buitenste twee? iets meer als 350 euro
of de binneste twee? iets boven de 600 euro
[afbeelding]
[afbeelding]
Dansmariekesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:32 schreef Quinazoline het volgende:
Morgen/overmorgen ga ik carnavalsfoto's maken van de optochten. Hebben jullie nog tips waar ik op kan letten?
kucht iets over het zwakke geslachtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:35 schreef RonaldV het volgende:
Ah, ik zie dat Sub en ik niet de enigen zijn...
Jaarlijkse griepgolf weer begonnen
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:37 schreef prupke het volgende:
[..]
kucht iets over het zwakke geslacht![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]Ik verander niet in een smurf bij 16 graden
Kijkt naar user-kleurtjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:38 schreef RonaldV het volgende:Ik verander niet in een smurf bij 16 graden
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kijkt naar user-kleurtje
Nee, dat ben je al bij kamertemperatuur.
Extra vakantie? Ik heb niet eens vakantie gehad!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:42 schreef prupke het volgende:
[..]
De jaarlijkse griepgolf is gewoon een excuus om een paar dagen extra vakantie te hebben
![]()
Hoe zo nog een buitenshoot?quote:ps als jij met mij nog een buitenshoot wil doen moet het zowiezo minimaal 20 graden zijn anders ben word ik nog een smurf
Ik ben van stand, da's wat anders...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kijkt naar user-kleurtje
Nee, dat ben je al bij kamertemperatuur.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ben van stand, da's wat anders...
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:47 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Jij bent van stand, wij hebben verstand.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:47 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Jij bent van stand, wij hebben verstand.
Is een groot verschil.
Ik heb het liefst dat laatste...
Nog niet bekend, maar die vraag hoort eigenlijk in dat topicquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:53 schreef sararaats het volgende:
die meeting op 28 mei, is dat een hele dag of een halve?
Ik heb ook nog geen vakantie gehad hoor en ben ook nog niet ziek!!! of geweestquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Extra vakantie? Ik heb niet eens vakantie gehad!![]()
[..]
Hoe zo nog een buitenshoot?De eerste met jou moet ik nog doen!
*spurt*quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:55 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nog niet bekend, maar die vraag hoort eigenlijk in dat topic
hmmm hier blijft mijn pagina mooi egaal witquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:07 schreef Mauro het volgende:
please enjoy
Dit vind ik zo'n gave clip!
hier nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:10 schreef blackbully het volgende:
[..]
hmmm hier blijft mijn pagina mooi egaal wit![]()
in FF werkt hij bij wel maar niet bij IEquote:
Die is gaaf!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:07 schreef Mauro het volgende:
please enjoy
Dit vind ik zo'n gave clip!
woei gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:54 schreef k_man het volgende:
Hé, één van mijn foto's van Paaseiland - de foto die ik hier ook gepost heb - komt een maand lang op 50x75 in de etalage van de fotozaak te hangen.De fotowinkelmeneer wil 'm graag als foto van de maand gebruiken.
Ik ben een beetje doof.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:09 schreef prupke het volgende:
ik kan een speld horen vallen.........
Ik zal die speld niet meer laten vallen!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:17 schreef blackbully het volgende:
sssst ik sliep bijna
Een maand dus. En na afloop krijg ik inderdaad die vergroting.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 08:58 schreef pea4fun het volgende:
Gefeliciteerd K-man, het is ook een mooie fotoHoe lang blijft ie hangen? Krijg je hem naderhand om in je kamer te hangen?
Met een stel van diequote:
dansmariekes bedoel je ..ookwel huppeltrutjes genaamdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Met een stel van diehuppel
mutsjes
ervoor?
carnaval... blauwbekken, en toch zeggen dat het WEL leuk en gezellig is
in het weekend moet je ook in braboland wezen. altijd beterquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:03 schreef Mauro het volgende:
Hier is het natuurlijk weer lekker grijs. Het is namelijk weekend.
Stel je voor dat het dan mooi weer zou zijn.....
Pas maar op!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:34 schreef blackbully het volgende:
[..]
in het weekend moet je ook in braboland wezen. altijd beter![]()
mag hoor.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:52 schreef blackbully het volgende:
[..]
mag hoor.
je hebt nog drie kwartier om te laten weten.
dan ga ik boodschappen doen.
daarna mag je ook nog komen maar moet je zelf maar wat koken.
ik ga niet 2 keer naar de winkel![]()
maar staat voer genoeg in de keukenkastjes dus je kan altijd wat fabriceren voor je zelf
We gaan niet de carnavalsoptocht fotograferenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:51 schreef blackbully het volgende:
krijg gelukkig vanmiddag steun van een mede fokker
En als je een carnavalsoptocht wil fotograferen dan kun je beter naar Brazil gaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We gaan niet de carnavalsoptocht fotograferen![]()
Zo jammer
![]()
heb jij nog vliegtickets over?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En als je een carnavalsoptocht wil fotograferen dan kun je beter naar Brazil gaan.![]()
dat moet lukken als je niet perongeluk een carnavals optocht in rijdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:34 schreef Mauro het volgende:
Ik ga rijden!
Over 3 uur moet ik er wel zijn
Neeeehhh heb die al verkocht voor een retourtje Dubaiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:03 schreef blackbully het volgende:
[..]
heb jij nog vliegtickets over?
voor een aangenaam bedrag van <100 euro?
Mauro rijdt niet perongeluk ergens op in... Dat doet hij met voorbedachte rade.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:55 schreef blackbully het volgende:
[..]
dat moet lukken als je niet perongeluk een carnavals optocht in rijd
als je het nu eens lief vraagd?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Neeeehhh heb die al verkocht voor een retourtje Dubai![]()
Kom er achter dat volgend weekend de Dierentuinmeet al is.Moet nog een slaapplek regelen, moet nog in de stress slaan. Moet nog voorberieden.
![]()
Awww, da's niet liefquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:56 schreef Kleintje het volgende:
Zal wel aan mij liggen... maar ik snap er ff geen fluit meer van...
Blackbully, Prupke, PdeHoog en Mauro... have fun. Dacht dat Xil er ook zou zijn, weet het niet zeker.
Mijn bezoek van vandaag heeft het dus zonder een bericht laten afweten.
quote:
Ik heb een diesel waar nog 3 personen bij kunnen. En ik heb een redelijk grote kofferbak. Als ik de subwoofer er uithaal is de bak nog 80 liter groter.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:14 schreef blackbully het volgende:
[..]
als je het nu eens lief vraagd?
heb je een 4 persoons auto?
heb nog 1 slaap-plek (bed) over
maar zijn nu met 1 man 2 vrouw en in mijn auto passen maar 2 mensen.
dus heb je een diesel? waar we met 4 man in kunnen?![]()
De volgende keer moet je gewoon een schadeclaim indienen bijbezoek dat zonder reden niet komt opdagen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:56 schreef Kleintje het volgende:
Mijn bezoek voor vandaag heeft het dus zonder een bericht laten afweten.
Blackbully, Prupke, PdeHoog en Mauro... have fun. Dacht dat Xil er ook zou zijn, weet het niet zeker.
Kom je dan bij mij in bed???quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb een diesel waar nog 3 personen bij kunnen. En ik heb een redelijk grote kofferbak. Als ik de subwoofer er uithaal is de bak nog 80 liter groter.
Mag ik dan pliesieplies gebruik maken van een slaapplek??Vindt Prupke dat ook dan wel goed?
![]()
Dat stond wel op de planning. Maar zaterdags werk ik. En morgen moet ik aan de studie... Even een achterstand inhalen. Bovendien moet ik opruimen voor m'n verhuizing.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:56 schreef Kleintje het volgende:
Mijn bezoek voor vandaag heeft het dus zonder een bericht laten afweten.
Samen met kleintje in bedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:19 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Kom je dan bij mij in bed???![]()
Ik ben er dan ook...
Misschien kunnen we samen ehm ehm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |