Hmm, dat word dus doorsparen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:30 schreef blackbully het volgende:
welke?
de buitenste twee? iets meer als 350 euro
of de binneste twee? iets boven de 600 euro
[afbeelding]
[afbeelding]
Dansmariekesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:32 schreef Quinazoline het volgende:
Morgen/overmorgen ga ik carnavalsfoto's maken van de optochten. Hebben jullie nog tips waar ik op kan letten?
kucht iets over het zwakke geslachtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:35 schreef RonaldV het volgende:
Ah, ik zie dat Sub en ik niet de enigen zijn...
Jaarlijkse griepgolf weer begonnen
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:37 schreef prupke het volgende:
[..]
kucht iets over het zwakke geslacht![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]Ik verander niet in een smurf bij 16 graden
Kijkt naar user-kleurtjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:38 schreef RonaldV het volgende:Ik verander niet in een smurf bij 16 graden
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kijkt naar user-kleurtje
Nee, dat ben je al bij kamertemperatuur.
Extra vakantie? Ik heb niet eens vakantie gehad!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:42 schreef prupke het volgende:
[..]
De jaarlijkse griepgolf is gewoon een excuus om een paar dagen extra vakantie te hebben
![]()
Hoe zo nog een buitenshoot?quote:ps als jij met mij nog een buitenshoot wil doen moet het zowiezo minimaal 20 graden zijn anders ben word ik nog een smurf
Ik ben van stand, da's wat anders...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kijkt naar user-kleurtje
Nee, dat ben je al bij kamertemperatuur.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ben van stand, da's wat anders...
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:47 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Jij bent van stand, wij hebben verstand.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:47 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Jij bent van stand, wij hebben verstand.
Is een groot verschil.
Ik heb het liefst dat laatste...
Nog niet bekend, maar die vraag hoort eigenlijk in dat topicquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:53 schreef sararaats het volgende:
die meeting op 28 mei, is dat een hele dag of een halve?
Ik heb ook nog geen vakantie gehad hoor en ben ook nog niet ziek!!! of geweestquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Extra vakantie? Ik heb niet eens vakantie gehad!![]()
[..]
Hoe zo nog een buitenshoot?De eerste met jou moet ik nog doen!
*spurt*quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:55 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nog niet bekend, maar die vraag hoort eigenlijk in dat topic
hmmm hier blijft mijn pagina mooi egaal witquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:07 schreef Mauro het volgende:
please enjoy
Dit vind ik zo'n gave clip!
hier nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:10 schreef blackbully het volgende:
[..]
hmmm hier blijft mijn pagina mooi egaal wit![]()
in FF werkt hij bij wel maar niet bij IEquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |