We gaan niet de carnavalsoptocht fotograferenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:51 schreef blackbully het volgende:
krijg gelukkig vanmiddag steun van een mede fokker
En als je een carnavalsoptocht wil fotograferen dan kun je beter naar Brazil gaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We gaan niet de carnavalsoptocht fotograferen![]()
Zo jammer
![]()
heb jij nog vliegtickets over?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En als je een carnavalsoptocht wil fotograferen dan kun je beter naar Brazil gaan.![]()
dat moet lukken als je niet perongeluk een carnavals optocht in rijdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:34 schreef Mauro het volgende:
Ik ga rijden!
Over 3 uur moet ik er wel zijn
Neeeehhh heb die al verkocht voor een retourtje Dubaiquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:03 schreef blackbully het volgende:
[..]
heb jij nog vliegtickets over?
voor een aangenaam bedrag van <100 euro?
Mauro rijdt niet perongeluk ergens op in... Dat doet hij met voorbedachte rade.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:55 schreef blackbully het volgende:
[..]
dat moet lukken als je niet perongeluk een carnavals optocht in rijd
als je het nu eens lief vraagd?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Neeeehhh heb die al verkocht voor een retourtje Dubai![]()
Kom er achter dat volgend weekend de Dierentuinmeet al is.Moet nog een slaapplek regelen, moet nog in de stress slaan. Moet nog voorberieden.
![]()
Awww, da's niet liefquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:56 schreef Kleintje het volgende:
Zal wel aan mij liggen... maar ik snap er ff geen fluit meer van...
Blackbully, Prupke, PdeHoog en Mauro... have fun. Dacht dat Xil er ook zou zijn, weet het niet zeker.
Mijn bezoek van vandaag heeft het dus zonder een bericht laten afweten.
quote:
Ik heb een diesel waar nog 3 personen bij kunnen. En ik heb een redelijk grote kofferbak. Als ik de subwoofer er uithaal is de bak nog 80 liter groter.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:14 schreef blackbully het volgende:
[..]
als je het nu eens lief vraagd?
heb je een 4 persoons auto?
heb nog 1 slaap-plek (bed) over
maar zijn nu met 1 man 2 vrouw en in mijn auto passen maar 2 mensen.
dus heb je een diesel? waar we met 4 man in kunnen?![]()
De volgende keer moet je gewoon een schadeclaim indienen bijbezoek dat zonder reden niet komt opdagen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:56 schreef Kleintje het volgende:
Mijn bezoek voor vandaag heeft het dus zonder een bericht laten afweten.
Blackbully, Prupke, PdeHoog en Mauro... have fun. Dacht dat Xil er ook zou zijn, weet het niet zeker.
Kom je dan bij mij in bed???quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb een diesel waar nog 3 personen bij kunnen. En ik heb een redelijk grote kofferbak. Als ik de subwoofer er uithaal is de bak nog 80 liter groter.
Mag ik dan pliesieplies gebruik maken van een slaapplek??Vindt Prupke dat ook dan wel goed?
![]()
Dat stond wel op de planning. Maar zaterdags werk ik. En morgen moet ik aan de studie... Even een achterstand inhalen. Bovendien moet ik opruimen voor m'n verhuizing.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:56 schreef Kleintje het volgende:
Mijn bezoek voor vandaag heeft het dus zonder een bericht laten afweten.
Samen met kleintje in bedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:19 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Kom je dan bij mij in bed???![]()
Ik ben er dan ook...
Misschien kunnen we samen ehm ehm
was dat dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef sararaats het volgende:
ik verheug me op een avond met een Bicky Burger
ik ga een Bicky Burger eten. jippie.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:40 schreef Kleintje het volgende:
[..]
was dat dan?
Ik had me op een heel ander soort avond verheugd ;')
Maar goed, hoop doet leven...
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef sararaats het volgende:
ik verheug me op een avond met een Bicky Burger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |