Ik de andere, de Hand van de Schilder. Nachtwacht leek me ook leuk trouwens.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:24 schreef Anitra het volgende:
Welk boek mag jij buzzen Syrena?
Ik de nachtwacht.
Ik had me perongeluk ook voor beide opgegeven. Je krijgt een mailtje dat je maar met 1 boek mag meedoen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
He he, topic gevonden, goedmorgen!
Ik mag toch wel meedoen aan de boekenbuzz. Heb me opgegeven voor allebei de boeken!!
Donequote:
Super ! Zijn die andere ook interessant of is Nipo gewoon het beste/leukste ?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:00 schreef HV het volgende:
[..]
Done.
Mag ook meedoen met de boekenbuzz, helaas niet Nachtwacht geworden. Maar Hand van de Schilder lijkt me ook wel leuk.
Dat heb ik zojuist ook ff gedaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:19 schreef Syrena het volgende:
Zo, heb me opgegeven bij Kijkshop.
Dan ga ik de nachtwacht bij jou buzzen oke? En dan moet jij hem natuurlijk wel daarna gaan lezen zodat ik kan zeggen dat ik een lezer erbij hebquote:Op zondag 26 februari 2006 21:00 schreef HV het volgende:
[..]
Done.
Mag ook meedoen met de boekenbuzz, helaas niet Nachtwacht geworden. Maar Hand van de Schilder lijkt me ook wel leuk.
Ah, dus ik hoefde die link alleen maar aan te klikken. Zenk joe verrie mutsj!quote:Op maandag 27 februari 2006 00:08 schreef Anitra het volgende:
Via deze pc kan ik niemand aanmelden, maar van de week gaat de andere pc weer aan het netwerk en dan kan ik weer mijn nipo gebeuren doen.
Man_made_God voor buzzen kan je jezelf opgeven op www.buzzer.nl
Neem het veel tijd in beslag? Het 'buzzen' zelf bedoel ik dan?quote:Hemd van het lijf. In het vervolg vragen we nogal wat van je, en veel vragen zijn verplicht. Maar je bent er snel doorheen. De informatie zorgt ervoor dat je mening meer invloed krijgt. Een maker van een product krijgt betere inzichten en gebruikt die om betere producten te maken. Buzzer gebruikt de informatie om jou meer boeiende producten en leukere campagnes te bieden.
Ligt aan de "opdracht" he! Een boek lezen kost natuurlijk meer tijd als bijvoorbeeld een film kijken!quote:Op maandag 27 februari 2006 00:09 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ah, dus ik hoefde die link alleen maar aan te klikken. Zenk joe verrie mutsj!
edit:
[..]
Neem het veel tijd in beslag? Het 'buzzen' zelf bedoel ik dan?
Die conclusie had ik ook al wel getrokken: ik bedoel of je na iedere 'opdracht' en vragenlijst van standaard 10 a4-tjes moet uitwerken, of dat dat ook varieert, en het niet veel tijd inneemt. Ik wil namelijk niet té veel (vrije) tijd in zoiets als dit steken. Snappez-vous?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:16 schreef Furia het volgende:
[..]
Ligt aan de "opdracht" he! Een boek lezen kost natuurlijk meer tijd als bijvoorbeeld een film kijken!
Je krijgt volgens mij geen vragenlijst, het is de bedoeling dat je er een verslag over schrijft. Daarin moet staan wat je er van vond uiteraard. En het belangrijkste; met hoeveel/wie je het erover gehad hebt. Of je mensen zover hebt gekregen om het ook te gaan kopen/lenen of wat dan ook....quote:Op maandag 27 februari 2006 00:21 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Die conclusie had ik ook al wel getrokken: ik bedoel of je na iedere 'opdracht' en vragenlijst van standaard 10 a4-tjes moet uitwerken, of dat dat ook varieert, en het niet veel tijd inneemt. Ik wil namelijk niet té veel (vrije) tijd in zoiets als dit steken. Snappez-vous?
Wat Anitra schrijft dus...quote:Op maandag 27 februari 2006 00:31 schreef Anitra het volgende:
Met buzzen kan je net zoveel tijd aan besteden als jij wilt.
Je moet een soort verslagen maken van wat je gedaan heb om in dit geval het boek te presenteren naar collega's en vrienden enzo. Je kan dat dus net zo lang maken als jezelf wilt, alleen zou je wel regelmatig je raporten in moeten leveren.
Donequote:Op maandag 27 februari 2006 14:39 schreef Tha_T het volgende:
Wie kan me aanmelden bij TNS Nipo?
[afbeelding]
Als je dat kan
?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:57 schreef arucard het volgende:
Kan iemand me aanmelden voor NIPO ?
levipols@hotmail.com
Ik had een uitnodiging voor iets over auto's, klik ik eerst op die van 10 cent. Is ineens die andere vragenlijst weg en niet eens 10 cent bijgeschrevenquote:Op maandag 27 februari 2006 20:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja hoor, net eindelijk een uitnodiging van Panel Wizard. Daar verdien je 10 cent per vraag. Is het hele onderzoek maar 1 vraag!![]()
hihi, dat had ik ook een keer! Ik geloof dat mijn potje totaal na 2 onderzoeken op *checkt* 2,50 staat. Maar alles is meegenomenquote:Op maandag 27 februari 2006 20:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja hoor, net eindelijk een uitnodiging van Panel Wizard. Daar verdien je 10 cent per vraag. Is het hele onderzoek maar 1 vraag!![]()
ja, had ik ook, ik had 1 van die auto's en 2 andere van 10. Was eerst na die auto (ik haal altijd eerst het grootste binnenquote:Op maandag 27 februari 2006 20:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik had een uitnodiging voor iets over auto's, klik ik eerst op die van 10 cent. Is ineens die andere vragenlijst weg en niet eens 10 cent bijgeschreven![]()
misschien dat men dacht dat ik alleen voor buzzen te porren was, maar ook nipo-en lijkt mij dolletjesquote:Op maandag 27 februari 2006 00:00 schreef Man_Made_God het volgende:
mmgfok @ gmail punt com
Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand mij aan zou kunnen melden. En ik kan natuurlijk alles hier gaan lezen, maar ik lees ook wat over boeken 'buzzen'? Hoe zit dat dan? Ik weet wel wat buzzen is, maar welke instantie zit hierachter?
Alvast bedankt allen!
Vanavond hangt de pc weer aan het netwerk en dan ga ik het proberen je aan te meldenheb zelf nog niemand aan gemeld dus dat word ff uitzoekenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:54 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
misschien dat men dacht dat ik alleen voor buzzen te porren was, maar ook nipo-en lijkt mij dolletjes![]()
Oftewel: als iemand mij aan zou kunnen melden voor TNS: graag![]()
Thanks for trying in ieder geval!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:26 schreef Anitra het volgende:
[..]
Vanavond hangt de pc weer aan het netwerk en dan ga ik het proberen je aan te meldenheb zelf nog niemand aan gemeld dus dat word ff uitzoeken
Hier was Buzzer net echt ongelofelijk traaaaaaaaaaag. Ben er nog steeds niet achter wat hun nieuwe campagne nou isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:24 schreef mrien het volgende:
Ook hier momenteel erg rustig met onderzoekjes..
Eens ff kijken wat dat buzzer precies inhoud (als de website een beetje mee werkt..)
Ik ben nu de nieuwe Buzzer aan het invullen, het is inderdaad supertraaaaag. Gaat over muziek trouwens.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hier was Buzzer net echt ongelofelijk traaaaaaaaaaag. Ben er nog steeds niet achter wat hun nieuwe campagne nou isff opnieuw proberen zometeen.
Is slide 12 die van naar welke cd je het laatst het meest hebt geluisterd? Daar heb ik hem na een kwartier of 3 laten hangen maar weggeklikt..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:30 schreef Syrena het volgende:
Jezusmina, ik zit op slide 12 van de 31. Ik ben al bijna een uur bezig ofzo.
IK WIL SLAPEN!![]()
Als het goed is staat dat in de brief die je van hen kreeg. En op de diskette. Je respondentnummer is namelijk aan het te installeren programma gekoppeld, zo weet ie welke enquetes voor je klaarstaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:40 schreef Tha_T het volgende:
Hoe kom ik eik aan zo'n respondentennummer? Word je dat toegemaild?
Nee geloof het niet. Het is bij mij sowieso ineens angstwekkend stil in mijn mailbox. Mail van Buzzer zat ineens wél in m'n spamfolder, terwijl een mailtje van de dag ervoor gewoon in m'n inbox zat. Ik tjek m'n spamfolder gelukkig ook altijd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:44 schreef Karina het volgende:
Ik heb gemerkt dat mail van het NIPO soms niet aankomt, van de week kreeg ik een herinneringsmail over een enquete die ik nog niet had ingevuld: de oorspronkelijke mail had ik nooit ontvangen. Meer mensen hier last van?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
Als het goed is staat dat in de brief die je van hen kreeg.
quote:En op de diskette. Je respondentnummer is namelijk aan het te installeren programma gekoppeld, zo weet ie welke enquetes voor je klaarstaan.
Sinds maandagquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:50 schreef mrien het volgende:
Als je nog maar net bent aangemeld kan het wel even duren voor je deze gegevens krijgt..ze zijn niet de snelste met het verwerken.. (heb niet teruggelezen dus weet niet hoe lang je al aangemeld bent)
Hahaha, nou, wacht nog maar es een maandje ofzo. Duurt wel ff eer je dat pakket krijgtquote:Op maandag 27 februari 2006 14:39 schreef Tha_T het volgende:
Wie kan me aanmelden bij TNS Nipo?
[afbeelding]
Als je dat kan
Nou, het zal wel een cd van Amy Kelly (quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Klaar! Wat een zware bevalling zeg...En natuurlijk zeggen ze nog niet waar je voor kunt gaan buzzen.
Ik ken haar nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Amy Kelly zie ik ook nog eens live..
laat mij dat ook eens doenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
Echt volstrekt belachelijk dat ik volkomen ten onrechte uit HBB ben geband, en er staat niet eens een tijdsduur vermeldt in het banmeldtopic.
Walgelijk en het begint toch wel enigszins partijdige trekjes te krijgen eigenlijk, mij ziekelijk en mongool noemen mag wel, maar walgelijk en gedrocht mag ik dan weer niet.
Maar goed, als ze het liever zonder mijn inbreng doen in HBB moeten ze het zelf maar weten![]()
Maar dat terzijde
Dinsdag 7 maart mag ik voor het NIPO naar Zwolle, 35 euro + 10 euro reiskostenvergoeding![]()
De bedoeling is met 8 mensen en een gespreksleider 2 uur lang te discussieren over een onderwerp, in dit geval of het de taak van de overheid is, uitkeringen te verstrekken aan burgers zonder inkomen.
Iemand al ervaring met zo`n NIPO bijeenkomst?
Ik heb het een aantal jaar geleden wel één keer mogen doen voor een ander bureau, was wel geinig, met koffie en broodjes enzo
donequote:Op woensdag 1 maart 2006 23:52 schreef Roolio het volgende:
Kan iemand mij aanmelden? (mailadres in profiel)
Ja, je kunt in de screening aangeven of je uitgenodigd wil worden. Ze vragen het niet in elke screening trouwens.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:04 schreef TheTh1ng het volgende:
Hoe kan het zijn dat je gebelt wordt door NIPO en naar bijeenkomsten mag komen?
Loopt dat ook via Capi?
Ik vond ze niet valsquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:28 schreef Syrena het volgende:
Ah, mail van Buzzer. Het was idd Amy KellyIk vond de testliedjes wel tof, maar ontzettend vals. Het zal (hopelijk) aan de kwaliteit van de mp3's gelegen hebben.
die van mij word 10 maart bezorgdquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:25 schreef Furia het volgende:
Net ook eentje van Netpanel, maar ik geloof niet dat je daar punten voor krijgt, maar je kunt een boodschappenpakket winnen...
O ja, ik kreeg ook nog een bericht dat het Buzzboek 9 maart bezorgd wordt! Volgende week donderdag dusHeb er zin in
Kunnen we hier wel een apart Buzz-topic opstarten
Ik ook.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:35 schreef Ils het volgende:
Nou net mn eerste Nipo vragenlijst gehad, jeetje wat een lijst! Maar wel 25 punten
en ik ookquote:
Hij is toch nog niet uit, je bent één van de fristen die hem mág lezen!quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:28 schreef Syrena het volgende:
Ik heb nog geen mail gezien wanneer ik mijn boek krijg. Ff spamfolder tjekken. Nope.
Nou ja, ik zie 't wel verschijnen. Moet me wel inhouden om niet alvast te Googlen erop, ik wil het zo *fris* mogelijk lezen
Net screening van Intomart gehad.
Het is een vertaling. En er zullen vast wel biografieen van de schrijver te vinden zijn en als ik op Google de titel intik is de eerste hit de site van Crimezone, met recensies. Dus zooooooooo exclusief is het niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:29 schreef Furia het volgende:
[..]
Hij is toch nog niet uit, je bent één van de fristen die hem mág lezen!
nee kan niet dat moeten mensen doen die erbij zitten. maar ik heb je aangemeld.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:52 schreef WalkingDisaster het volgende:
Hoe kun je jezelf aanmelden voor dat NIPO gebeuren?
donequote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:36 schreef midje het volgende:
kan iemand me aanmelden voor nipo?
jorn.canrinus(at)gmail.com
donequote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:07 schreef PieuX het volgende:
kan iemand pgarama(at)gmail.com aanmelden bij nipo? dankje!
Die van Netpanel had ik ook:quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:25 schreef Furia het volgende:
Net ook eentje van Netpanel, maar ik geloof niet dat je daar punten voor krijgt, maar je kunt een boodschappenpakket winnen...
O ja, ik kreeg ook nog een bericht dat het Buzzboek 9 maart bezorgd wordt! Volgende week donderdag dusHeb er zin in
Kunnen we hier wel een apart Buzz-topic opstarten
thnxquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:21 schreef WEST het volgende:
[..]
nee kan niet dat moeten mensen doen die erbij zitten. maar ik heb je aangemeld.![]()
Klopt, die ja! Nou ja, met prijzen val ik meestal buiten de boot helaasquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:47 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Die van Netpanel had ik ook:
Onder deelnemers aan dit onderzoek worden 50 (!) pakketten met producten van
verschillende A-merken verloot.
Volgens de site:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ik doe alleen maar mee als ik er geld of muziekbonnen mee kan verdienen.
Niet een klein kansje op een prijs(je).
Met http://www.mytns.com/Default.asp (Europesche variant van het Nipo) ben ik maar ff gestopt. Ze houden wel verdiende punten bij, maar het is nog steeds niet duidelijk, hoeveel punten je nodig hebt voor een muziekbon. Je kan ze (doe dit volgens mij al een jaar) nog steeds niet inruilen.
Dat heb ik idd ook gelezen, maar de norm voor Nederland (vermoedelijk ook 1000 punten) is niet bekend, en je kan je punten dus nog steeds niet inruilen, terwijl ik er (volgens mij) al een jaar aan meedoe.quote:Op zondag 5 maart 2006 05:06 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Volgens de site:
MyTNS.com points kunnen via de MyTNS.com website ingeruild worden voor vele verschillende zaken zoals onder andere donaties aan goede doelen, kadobonnen etc. De daadwerkelijke inruilwaarde van de MyTNS.com points varieert afhankelijk van het inruilsysteem en het land waarin u woont. Als u bijvoorbeeld in Groot Brittanië woont, kunt u 1500 MyTNS.com points inruilen voor een donatie van 10 Engelse ponden aan een goed doel of, als u in Frankrijk woont, kunnen 1000 punten ingeruild worden voor een donatie van ¤10 aan een goed doel.
In Nederland krijg je voor 66 punten en bon ter waarde van 10 euro voor Bol.com, Free Record Shop of Blokker!quote:Op zondag 5 maart 2006 08:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat heb ik idd ook gelezen, maar de norm voor Nederland (vermoedelijk ook 1000 punten) is niet bekend, en je kan je punten dus nog steeds niet inruilen, terwijl ik er (volgens mij) al een jaar aan meedoe.
Het aantal punten wordt inmiddels wel bijgehouden
Done!quote:Op zondag 5 maart 2006 08:30 schreef donald_dick het volgende:
kan iemand me aanmelden?
joystickj@ raketnet.nl
Ik heb je aangemeld!quote:Op zondag 5 maart 2006 19:45 schreef Jurruh het volgende:
Kan iemand mij ook aanmelden voor NIPO? Jurrederuiter (@) gmail.com
Alvast bedankt!
nee alleen afgelopen donderdag iets moest invullen en kreeg daar 25 punten voorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:45 schreef MissX het volgende:
iemand al nipo screening gehad deze maand? Ik heb nog niet eens een email erover gehad.
Nope hier ook nog niets gehadquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:45 schreef MissX het volgende:
iemand al nipo screening gehad deze maand? Ik heb nog niet eens een email erover gehad.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:15 schreef AnnekeM het volgende:
Ik mag donderdag weer de screening van Nipo invullen!
same herequote:Op woensdag 8 maart 2006 18:40 schreef Nuongirl het volgende:
heb die screening van kijkshop ook vandaag gehad en ik mag vrijdag weer een screening van NIPO invullen
Nee, niet voor de maandelijkse screeningquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:53 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
same here![]()
Bijna mijn eerste bon bij elkaar. Krijg je trouwens ook punten voor de maandelijkse screening?
Ik vertrouw niet zo op de administratie van anderenquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:53 schreef Furia het volgende:
ik verwacht vandaag mijn buzzerboek!!! Ben echt benieuwd!! En morgen idd weer een screening van Nipo. Had ook nog een screening via kijkshop waarvoor je aan het einde een bon opgestuurd zou krijgen voor een gratis webcam
ik heb trouwens wel aangegeven mee te willen Nipo-en, ze kunnen in het bestand toch wel zien dat ik dat al doe? het alternatief was namelijk "nee, geen belangstelling" of zoiets, en dat is niet zo!
En dan kan je kiezen uit Sluiten en Negeren, maar bij allebei de opties sluit hij em af.quote:C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS en Microsoft Windows toepassingen. Kies sluiten om de toepassing af te sluiten.
http://capi.nipo.nl/download/16bit_XP.exequote:Op donderdag 9 maart 2006 14:30 schreef arucard het volgende:
Ik krijg een foutmelding als ik het NIPO interview systeem wil opstarten..
[..]
En dan kan je kiezen uit Sluiten en Negeren, maar bij allebei de opties sluit hij em af.
ja, zo had ik het ook gedaan. daarom ga ik dus ook niet opgeven dat ik niet mee wil doen, want straks schrappen ze mequote:Op donderdag 9 maart 2006 12:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik vertrouw niet zo op de administratie van anderenook omdat er bij stond dat je dan een informatiepakket krijgt. Ik heb me voor het Kijkshop-gebeuren aangemeld met dezelfde gegevens als voor de gewone Nipo, dan zouden ze die verdubbeling toch al hebben ontdekt.
Bedanktquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://capi.nipo.nl/download/16bit_XP.exe
Downloaden en installeren..
Doet ie het weer perfect
die van mij mag morgen pasquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:18 schreef WEST het volgende:
zo een screening gedaan net. nu maar hopen op veel vragenlijsten
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:15 schreef Man_Made_God het volgende:
Krijg je voor die screening bericht ofzo? Want ik heb nu voor de eerste keer ingelogd, maar kon verder niks... Terwijl het systeem mij volgens de papieren zou moeten herkennen.
Er staat bij mij:quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:16 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Bij mij stond het eigenlijk al in de eerste brief vermeld.
maar dat kan ik op de site dus nergens terugvinden... maar ja, dat bericht zal dus nog wel komen ofzo...quote:blablabla, en kunt u de eerste vragenlijst inladen via het modem
Voor mij ook niet echt. Jammerquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:34 schreef MissX het volgende:
weinig interessante vragen voor mij zo in de screening
Oeh ik hoop 't mijne ook, ga van het weekend naar vriendje, kan ik 't mooi meenemenquote:
Mijne ook!!! De postbode moest wel aanbellen, maar ik ga hem nu straks (heb nu vieze handen) lekker bekijken!!! Balen dat ik zo weer moet werkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:28 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oeh ik hoop 't mijne ook, ga van het weekend naar vriendje, kan ik 't mooi meenemen
Past ie niet door de brievenbus?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:27 schreef Furia het volgende:
[..]
Mijne ook!!! De postbode moest wel aanbellen, maar ik ga hem nu straks (heb nu vieze handen) lekker bekijken!!! Balen dat ik zo weer moet werken
Die heb ik idd gekregenquote:P.s. 120 Buzzers hebben een speciale puzzel ontvangen bij het boek. Deze zijn een tijd geleden naar boekenhandels gestuurd om het boek bij hen te introduceren. Er waren er nog een paar over, dus die zijn (zonder te selecteren) over de 500 BuzzKits verdeeld...leuk om extra buzz mee te maken ?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:46 schreef LotjeSpieg het volgende:
Ook las ik verder naar boven in dit topic iets over Buzzer boeken. Kan iemand me daar iets meer over vertellen?
Ff naar www.buzzer.nlquote:
Gefeliciteerd ! Je hebt deze pittige ondervraging doorstaan en bent klaar om te buzzen. Je ontvangt nu per email de vraag om je inschrijving nogmaals te bevestigen, zodat we weten dat je emailadres werkt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ff naar www.buzzer.nl
De campagne is al begonnen, dus je kunt je er niet meer voor inschrijven.
bij de hand van de schilder kreeg je 3 boekjes met alvast een paar hoofdstukken en een kortingsbon achterin. hiermee kun je anderen ook vast wat laten lezen, zonder zelf je boek af te moeten staanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:25 schreef Anitra het volgende:
proefboekjes?
Lucky_Bastard!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb en 3 voorproefboekjes en die puzzel!
Ja, maar je kunt dus niet meer meedoen met boeken buzzen want die campagne is al begonnen. Je hebt je nu gewoon als Buzzer ingeschreven.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:37 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ! Je hebt deze pittige ondervraging doorstaan en bent klaar om te buzzen. Je ontvangt nu per email de vraag om je inschrijving nogmaals te bevestigen, zodat we weten dat je emailadres werkt.![]()
Puzzel?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:33 schreef Furia het volgende:
[..]
Lucky_Bastard!
Volgens mij ben ik de enige hier die niet de puzzel had![]()
gedaan! op het rallymedia adres, dat stond bovenaanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:03 schreef Impry het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven bij vijf bureau's, nu alleen NIPO nog. Kan iemand mij daar voor uitnodigen?Alvast bedankt!
![]()
Ok, bedankt!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:13 schreef Furia het volgende:
[..]
gedaan! op het rallymedia adres, dat stond bovenaan
Je moet het geloof ik wel testen met een webcam op je gericht.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:54 schreef Impry het volgende:
Nog even terug komen op die Kijkshop onderzoeken. Zijn er hier die daar aan meegedaan hebben en wat houdt het precies in?
Je ontvangt een product.
Dit moet je testen.
Hier schrijf je een verslag van/vul je een vragenlijst in.
Dan kun je het product kopen voor een lage prijs.
Als je het niet koopt moet je het terugbrengen/sturen?
Klopt dat zo een beetje, of gaat het helemaal anders?
Volgens mij was dat optioneel hoor.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:55 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Je moet het geloof ik wel testen met een webcam op je gericht.
Oh.. dan had ik ook wel mee willen doenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Volgens mij was dat optioneel hoor.
Ik vraag me wel af hoe je dan een friture moet testen. Die staat toch meestal in de keuken (en in ons geval buiten) en de camera zit meestal aan je PC vast (en die staat bij mij op mijn slaapkamer).
Nee hoor, bij Nipo krijg je papieren Bol.com bonnen. De code staat er dan opgedrukt. En eerlijk gezegd vind ik dat fijner dan dat ze nu "ergens" in cyberspace zweven op de pagina van inVotesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:31 schreef Frankvbr het volgende:
vrij logisch dat je bol-bonnen digitaal krijgt. Je kunt ze namelijk moeilijk inleveren bij een "bolwinkel". Een code is dus de enige manier.
Ik heb bij invotes een keer een irischeque aangevraagd, die werd uiteraard opgestuurd. kheb nu weer 630 punten.
Ze verrekenen aan het eind van de maand, alleen is dat bij hen een vrij rekbare periode volgens mijquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:34 schreef Furia het volgende:
Syrena pikt alle Invotes enquetes weg!!!!
Duurt het bij jullie nu ook al een tijd voor er weer dingen van NIPO bijgeschreven zijn? Ik zou toch zweren dat ik nog minimaal op 3x een enquete zit te wachten:( Want dan komen er voor mij ook weer bonnetjes aan!! Als het goed is een Bol bon en een blokker bon!
Ja, dat was idd Intomart, ik geloof dat de Irischeques daar er ook uit gaan/uit zijn..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:36 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee hoor, bij Nipo krijg je papieren Bol.com bonnen. De code staat er dan opgedrukt. En eerlijk gezegd vind ik dat fijner dan dat ze nu "ergens" in cyberspace zweven op de pagina van inVotesDie van Nipo kan ik tenminste vastpakken
![]()
Er is ook een bureau dat geen bonnen meer wil opsturen, omdat die vaak "zoek" zouden raken. Ik dacht dat dat Intomart was.
heb ik ook al een aantal keer een mailtje over gestuurd. Wat je dan moet doen is gewoon de boel weer sluiten en wat later (zij zeggen een half uur) weer verder gaan. alles wat je al hebt ingevuld staat dan nog steeds ingevuld, dus dat hoeft niet over! Anders moet je ze ook even mailen, ze schijnen zelfs een heel document te hebben met "wat te doen.." als hij dat doet!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:53 schreef Tichelaar het volgende:
De Netpanellijsten geven een foutmelding
Die heb ik ook gekregen, maar ik ga het niet doen, ik heb geen zin om 3 kwartier over een hypotheek te kletsen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik mag ook dat SNS ding buzzen maar het is echt niets voor mij
Heb ik al gedaan, maar na alle stappen te hebben doorlopen was de conclusie dat het aan m'n PC lag. Dat is uiteraard niet zo...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:45 schreef Furia het volgende:
[..]
heb ik ook al een aantal keer een mailtje over gestuurd. Wat je dan moet doen is gewoon de boel weer sluiten en wat later (zij zeggen een half uur) weer verder gaan. alles wat je al hebt ingevuld staat dan nog steeds ingevuld, dus dat hoeft niet over! Anders moet je ze ook even mailen, ze schijnen zelfs een heel document te hebben met "wat te doen.." als hij dat doet!
Ben benieuwd!! Dan weet je in ieder geval maar waar je aan toe bent. Apart dat ze dat ook van tevoren niet laten weten, wat je ervoor krijgt. Magoed, dat QQFS geval laat ook wel zien dat dat ook geen garantie is dat je het krijgt..quote:Op zondag 19 maart 2006 13:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, en ook een mail verzonden over de telefonische enquete van Nipo over het NRC. 15 minuten aan de telefoon gezeten en de enqueteur had nog nooit van punten gehoord!
Ik heb net deze supersnelle reactie gekregen van QQFS. Vreemd, want het is in Australie toch ook echt zondag!quote:Op zondag 19 maart 2006 13:10 schreef Furia het volgende:
[..]
Ben benieuwd!! Dan weet je in ieder geval maar waar je aan toe bent. Apart dat ze dat ook van tevoren niet laten weten, wat je ervoor krijgt. Magoed, dat QQFS geval laat ook wel zien dat dat ook geen garantie is dat je het krijgt..
Hee die heb ik ook gehad, en inderdaad niks van puntenquote:Op zondag 19 maart 2006 13:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, en ook een mail verzonden over de telefonische enquete van Nipo over het NRC. 15 minuten aan de telefoon gezeten en de enqueteur had nog nooit van punten gehoord!
Ik heb het geld EINDELIJK! ontvangen (vrijdag)quote:Op zondag 19 maart 2006 13:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb net deze supersnelle reactie gekregen van QQFS. Vreemd, want het is in Australie toch ook echt zondag!
Dear *****,
We are very sorry for the delay in getting your honorium for this project.
Normally it takes up to 6 weeks for us to administer incentives after each
project, but this project has taken longer since it was so big. However, the last of the incentives by bank transfer were paid last week. Please check
you account and let me know if you see the funds. If not we will contact our bank and trace the funds - they have certainly left our account.
Kind regards and many thanks for your patience!
Emma
Emma Kverh
--------------------------------------------------------------------------
Over Tijdschriften zeker? Die had ik ook vanochtendquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:55 schreef Syrena het volgende:![]()
Net weer eens een Nipo-enquete gehad, 12 punten en dus weer een Bol.com bon!!
![]()
Nee over winkels. Welke winkels ik vaker bezocht en daarna specifieke vragen over H&M en Hunkemoller. Of ik vond dat de winkel opgeruimd wasquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:25 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Over Tijdschriften zeker? Die had ik ook vanochtend
Vond het wel een irritante enquete. Watl past het beste bij welke tijdschrift?
Ja, die had ik ook, over de Yes, enz. Vond het idd ook niet zo'n boeiende enquête, maar wel weer 11 puntjesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:25 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Over Tijdschriften zeker? Die had ik ook vanochtend
Vond het wel een irritante enquete. Watl past het beste bij welke tijdschrift?
Ik zie ze helemaal nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:46 schreef Anitra het volgende:
ik kan de enquetes over mobiele telefonie niet meer zien![]()
Hee, die had ik net op internet gehad. Leuke enquete en toch weer 2,10 verdiendquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
IntoMart GFK belde voor onderzoek over Muziek op de Radio..
kreeg allemaal fragmenten en die moest ik herkennen + beoordelen.
Ze hebben nou eindelijk ook m'n emailadres![]()
Ik heb gisteren ook mijn geld ontvangen. Ze hebben toch wel weer een puntje gescoord door zo snel en netjes op mijn email te reageren.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:57 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
Ik heb het geld EINDELIJK! ontvangen (vrijdag)
2 maanden later dan mij beloofd werd!!!!!!!!!!![]()
Mja... toch weer 20 euro rijker
Ik heb me op 16 maart op bijna alle sites uit de OP aangemeld, maar nog geen één enquete ontvangenquote:
Ik heb ze daar ook een mail over gestuurd. Ik wil ook graag weten hoeveel punten ik nou bij elkaar heb gespaard, dat is nog steeds niet te zien op de site.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:56 schreef Furia het volgende:
Net weer een enquete van NIPO Business waarbij wel stond dat je NiPoints kreeg en dat het aantal aan het einde van de lijst stond, maar dat was niet zoHeb dus maar even een mailtje gestuurd!
En eindelijk een uitbetalingsopdracht kunnen aanvragen bij OpinionBar
Me tooquote:
Nee idd, je kunt wel inloggen, maar niet je puntensaldo kijken, dus als je t weet, laat het dan even weten! Ik heb gemaild over die punten en ze zeiden dat dat door een fout was, maar dat je wel gewoon de punten kreeg die ervoor stonden en dat ze gingen voor de bon die je eerder aangegeven had. Wilde je dat niet, dan kon je even mailen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb ze daar ook een mail over gestuurd. Ik wil ook graag weten hoeveel punten ik nou bij elkaar heb gespaard, dat is nog steeds niet te zien op de site.
Ik heb ook een mail naar Ciao gestuurd. Ik kreeg een enquete, en ik moest ineens een code invullen. Gebruikersnaam, wachtwoord, onderzoekscode werkte allemaal niet. Toch een enquete van 1,81, dus die wil ik graag doen!
Slechthorend, maar niet doof dus. Daar kan men best rekening mee houden, toch?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:46 schreef AnnekeM het volgende:
Ik kom nu net thuis en zie een pakketje van Buzzer liggen. "tsjee, wat is dat"Blijkt de Buzzkit te zijn voor de SNS hypotheken @ Live@dvies. Zit er een aantal boekjes + Headset in de doos. Ik
wat gaan we hier beleven? Ik dacht dat het om een chatsessie ging en niet dat het live talk zou zijn. Nu zit ik dus met een Headset waar ik niets mee kan (ben nl. slechthorend). Nu blijkt uit de gegevens dat alle 500 buzzers mee "moeten" doen, anders zal dit ten koste gaan van je buzzstatus.
Wat moet ik nu doen?
Ik baal er wel van dat ik er niet aan mee kan doen. Heb overigens ook heel weinig verstand van hypotheken.
daar ben ik gisteren nog geweestquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:29 schreef Anitra het volgende:
Furia je had van de week gevraagd in een ander topic naar mijn woonplaats en mjn antwoord was ja
Ik doe ook mee, maar heb absoluut geen verstand van hypotheken. Het lijkt me wel handig om er wat meer over te weten te komen, dat heb ik ook gewoon aangekruist en blijkbaar kun je dan ook meedoen. Ik zou het denk ik proberen, kijken of je er echt niets mee kunt en dan als het dus echt niet kan gewoon netjes een berichtje sturen, misschien dat het dan niet uitmaakt. Is er niet iemand anders in je huishouden die misschien voor je mee kan doen? Dat mag misschien ook welquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:46 schreef AnnekeM het volgende:
Ik kom nu net thuis en zie een pakketje van Buzzer liggen. "tsjee, wat is dat"Blijkt de Buzzkit te zijn voor de SNS hypotheken @ Live@dvies. Zit er een aantal boekjes + Headset in de doos. Ik
wat gaan we hier beleven? Ik dacht dat het om een chatsessie ging en niet dat het live talk zou zijn. Nu zit ik dus met een Headset waar ik niets mee kan (ben nl. slechthorend). Nu blijkt uit de gegevens dat alle 500 buzzers mee "moeten" doen, anders zal dit ten koste gaan van je buzzstatus.
Wat moet ik nu doen?
Ik baal er wel van dat ik er niet aan mee kan doen. Heb overigens ook heel weinig verstand van hypotheken.
Ik werd ook uitgenodigd, maar ben 14quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:46 schreef AnnekeM het volgende:
Wat moet ik nu doen?
Dat zegt niet zoveel hoor, vaak staan daar gewoon filmpjes op. Heb ook wel enquetes met een cd gehad van maar 10 punten.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik werd ook uitgenodigd, maar ben 14. Toch mocht ik meedoen en heb nu het headsetje hier liggen.
Ik kreeg trouwens van het NIPO een CD-ROM met een onderzoek, die ik pas maandag mag gebruiken. Wel tof, als het zo'n groot onderzoek is dat het op CD-ROM moet.
Ik heb een nogal kortaf antwoord gekregen: U ontvangt binnen 2 weken bericht over de punten voor TNS NIPObase business.quote:Nee idd, je kunt wel inloggen, maar niet je puntensaldo kijken, dus als je t weet, laat het dan even weten! Ik heb gemaild over die punten en ze zeiden dat dat door een fout was, maar dat je wel gewoon de punten kreeg die ervoor stonden en dat ze gingen voor de bon die je eerder aangegeven had. Wilde je dat niet, dan kon je even mailen.
Volgens mij hebben ze mij gisteren gebeld, maar toen was ik denk net weg... maar hoe ging het?????quote:Op maandag 27 maart 2006 17:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga NU aan mijn live buzz campagne beginnen
Even aangeven, ze bellen namelijk van te voren voor je de mail krijgt om aan het onderzoek te beginnenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:46 schreef AnnekeM het volgende:
Wat moet ik nu doen?
Ik verbind. Zeg dat ik 14 ben zegt ie "O, dan val je niet echt in de doelgroep". Beetje raar van Buzzer dat ze niet filteren op leeftijdquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:18 schreef Furia het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze mij gisteren gebeld, maar toen was ik denk net weg... maar hoe ging het?????
en over n ander onderwerp: is het bij jullie ook zo lang geleden dat er weer NiPoints bij zijn geschreven? Bij mij sinds half februari al niet meer, terwijl ik in en voor die tijd ook nog een hoop enquetes heb gedaan...
Maar hij telt nu wel gewoon mee voor jou bij buzzer he?quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik verbind. Zeg dat ik 14 ben zegt ie "O, dan val je niet echt in de doelgroep". Beetje raar van Buzzer dat ze niet filteren op leeftijd. Maar hij heeft me wel alles uitgelegd, want ik ben wel geïnteresseerd in economische dingen
.
Net de eerste keer InVotes uit laten betalen. Gaat heel makkelijk, je krijg meteen een code.
Jupquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:43 schreef Roolio het volgende:
[..]
Maar hij telt nu wel gewoon mee voor jou bij buzzer he?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had net een NIPO over Vicks red energy. 5 vragen, 1,5 minuut. Toch mooi 9 punten. Zijn er toch meer dan de minimale 7
Die had ik ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:37 schreef Blueman het volgende:
[..]precies..
Een simpeler onderzoek kan bijna niet!
Ohh en net nadat ik op invoeren klikte kwam er een mail van opinionbar binnen met een onderzoek over: Het wordt weer zomer! en dat voor 100 punten!
Damn... gaat denk ik over schepijs van een bepaald merk.
Nu heb ik maar 10 punten.
donequote:Op donderdag 30 maart 2006 23:01 schreef -Irisje- het volgende:
Ik wil graag aangemeld worden, iemand die zin heeft om me daarbij te helpen??
irisdejong8@hotmail.com
slimquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:14 schreef AnnekeM het volgende:
Nieuwe leden onder ons, die nog niet lid zijn van GFK Intomart, kunnen zich HIER aanmelden
Even een vraagje aan jou, hoe lang doe je al mee aan dat bij 2 euro uitbetalen en hoeveel heb je al?quote:Op zondag 2 april 2006 10:28 schreef Furia het volgende:
Ik moet nog een heeeeeeel groot eind, maar heb net bedacht dat ik met al die bonnen maar ga sparen voor een mooi navigatiesysteem voor in de auto:D Jammer dat je Irischeques en Bol bonnen niet in dezelfde winkel uit kunt geven
Iemand nog speciaal ervaring met bepaalde systemen? (ja offtopic, maar was gewoon benieuwd)
Ik gok zo'n anderhalve maand/twee maanden en ik zit nu op 1,97quote:Op zondag 2 april 2006 10:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Even een vraagje aan jou, hoe lang doe je al mee aan dat bij 2 euro uitbetalen en hoeveel heb je al?
Je zult wel mail hebben nu!quote:Op zondag 2 april 2006 10:43 schreef mnie het volgende:
Zou iemand zo lief willen zijn mij aan te melden bi Nipo?
Email: mnie23@zonnet.nl
Naam: mnie of mnie23
Ik wil ook zo graag!
Alvast heel veel bedankjes,
Sandra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |