abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35454425
Geld verdienen door online enquetes in te vullen? Dat kan!

In dit topic komen er een aantal voorbij, de meest genoemde is TNS Nipo:

quote:
Wat is NIPO CAPI@HOME?TNS NIPO doet - zoals u wel bekend is van radio, tv en kranten - onderzoek op velerlei gebied. Door overheid, bedrijven en andere organisaties worden tal van beslissingen genomen die in meer of mindere mate van invloed zijn op ons dagelijks leven. Of de gevolgen van de genomen maatregelen overeenkomen met datgene wat men ervan verwachtte, is vaak onbekend. Wanneer steeds dezelfde huishoudens gedurende een langere periode worden geïnterviewd, krijgt men het best inzicht in de echte gevolgen van beslissingen voor de verschillende bevolkingsgroepen. Dit soort onderzoek wordt doorgaans uitgevoerd in opdracht van bedrijven, universiteiten, instellingen en overheden. NIPO CAPI@HOME is een unieke database van zo'n 45.000 huishoudens ofwel ruim 100.000 personen. Via de eigen pc werken de respondenten mee aan allerlei vormen van onderzoeken. Vragenlijsten over de meest uiteenlopende onderwerpen worden via modem of internet naar de respondent of een geselecteerde groep respondenten verstuurd. In de database is veel achtergrondinformatie over de respondenten beschikbaar. Omdat de resultaten van onderzoek moeten gelden voor alle huishoudens in Nederland, moeten alle soorten huishoudens in de steekproef vertegenwoordigd zijn.

Tof, maar hoe meld ik me aan?
Aanmelden bij TNS Nipo kan alleen via mensen die al als respondent aangemeld zijn. Er zijn er hier genoeg te vinden, laat even een post achter en zij kunnen je aanmelden. Hier is in eerste instantie alleen een emailadres voor nodig, Nipo zal je dan later zelf benaderen voor meer gegevens. Dit kan enkele weken duren.

Ik ben aangemeld, en nu?
Je krijgt uiteindelijk hun software die je moet installeren om contact met hen te kunnen maken. Oproepen voor enquetes krijg je via je emailadres. Elke maand krijg je een screening die je moet invullen om te bekijken of je in aanmerking komt voor vragenlijsten die ze hebben. Voor de screenings krijg je geen punten, voor de aparte vragenlijsten wel.

Ennehh, punten? Hoe zit dat met het geld dan?!
Voor elke vragenlijst krijg je een bepaald aantal punten (NIPOints). Lange vragenlijsten = meer punten. Soms wordt je gevraagd of iemand bij je langs kan komen om vragen te stellen of wordt gevraagd of je ergens heen wil gaan om daar vragen te gaan beantwoorden. Dit levert meestal meer punten op, soms zelfs direct een geldbedrag. Aan het einde van een vragenlijst krijg je te zien hoeveel punten je verzameld hebt, je kunt dat kiezen voor bonnen van Blokker, Bol.com, Freerecordshop, punten als Airmiles laten bijboeken of het geldbedrag over laten maken naar een goed doel. Heb je een totaalsaldo van 66 punten, dan wordt de bon van je keuze naar je toegestuurd, ter waarde van 10 euro. Hoe snel het sparen gaat ligt eraan of je binnen de doelgroep valt waar ze veel enquetes voor hebben. Overigens kun je altijd weigeren enquetes in te vullen, of weigeren als je geen trek hebt in mensen die langs komen

Ik heb nog meer vragen!
Stel ze gerust in dit topic, er is misschien iemand die een antwoord weet!

Als er iemand zoiets over bijv. Intomart zou kunnen maken, kunnen we die toevoegen.

Nipo: https://capi.nipo.nl/secure/login.asp
Intomart: https://panel.intomartgfk.nl/
Invotes: https://n34.noties.nl/invotes/index.php
Ciao: http://www.ciao-surveys.nl/
intervieuw NSS: http://www.online.interview.nl/loginpp.htm
Lightspeed: http://nl.lightspeedpanel.com/member/Login
Opionbar: http://www.opinionbar.com/NL/login.asp
Flycatcher: http://www.flycatcher.nl/
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 21:03:29 #2
128220 Peter6000
pi_35457402
Echt volstrekt belachelijk dat ik volkomen ten onrechte uit HBB ben geband, en er staat niet eens een tijdsduur vermeldt in het banmeldtopic.
Walgelijk en het begint toch wel enigszins partijdige trekjes te krijgen eigenlijk, mij ziekelijk en mongool noemen mag wel, maar walgelijk en gedrocht mag ik dan weer niet.
Maar goed, als ze het liever zonder mijn inbreng doen in HBB moeten ze het zelf maar weten

Maar dat terzijde

Dinsdag 7 maart mag ik voor het NIPO naar Zwolle, 35 euro + 10 euro reiskostenvergoeding
De bedoeling is met 8 mensen en een gespreksleider 2 uur lang te discussieren over een onderwerp, in dit geval of het de taak van de overheid is, uitkeringen te verstrekken aan burgers zonder inkomen.
Iemand al ervaring met zo`n NIPO bijeenkomst?
Ik heb het een aantal jaar geleden wel één keer mogen doen voor een ander bureau, was wel geinig, met koffie en broodjes enzo
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 21:10:29 #3
128220 Peter6000
pi_35457602
Laatst trouwens ook een Motorola mogen testen voor de Kijkshop (ook via het NIPO)

Sindsdien waardeer ik mijn Nokia nog meer

Wat een ***toestel was die Motorola zeg , alleen het gewicht, formaat en vormgeving waren oke, maar ja, handigheid in gebruik zou toch ook wel leuk geweest zijn

De aanbieding om hem voor 25 euro (incl 10 euro beltegoed) te houden, heb ik ook maar afgeslagen
pi_35457752
Ik krijg zin om me ook bij Kijkshop aan te melden, kan dat nog? *kwijl*

Ik wil mijn boek, heb er echt zin an
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_35457908
Zo, heb me opgegeven bij Kijkshop.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_35458096
Welk boek mag jij buzzen Syrena?
Ik de nachtwacht.
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2006 @ 21:25:58 #7
128220 Peter6000
pi_35458126
Is buzzen een modern woord voor testen?
pi_35458226
Zoiets Peter
www.buzzer.nl

Ik heb me ook aan gemeld bij kijkshop maar na aanmeldingsmail niks meer gehoord
Wel heb ik voor Nipo al dingen moen testen, de enquetes vallen ook regelmatig in mijn mailbox en voor intomart doe ik elke 5 weken mee met poststromenonderzoek en dat verdient lekker!
pi_35459154
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 21:24 schreef Anitra het volgende:
Welk boek mag jij buzzen Syrena?
Ik de nachtwacht.
Ik de andere, de Hand van de Schilder. Nachtwacht leek me ook leuk trouwens.

Ik hoor 0,0 niks meer van vragenlijsten. Alleen deze week Nipo weer eens. De bureau's waar ik bijna op uitbetalen sta mailen niet meer....
pi_35460163
Intomart heb ik iig elke 5 weken een euro of 8. Maar momenteel is het best rustig met enquetes.
pi_35460246
TT weer ff terug gezet zoals deze eerst was.
Het GC was een beetje overbodig
pi_35471413
He he, topic gevonden, goedmorgen!

Ik mag toch wel meedoen aan de boekenbuzz. Heb me opgegeven voor allebei de boeken!!

Ik kreeg van opinionbar een onderzoek over auto's. De ene dag mocht ik niet meedoen, maar ik kreeg toch 10 punten voor de selectievragen. En de volgende dag kreeg ik weer een uitnodiging, 200 puntjes er bij. Bedankt voor de 10 extra puntjes dus!
Spoilers!
pi_35486433
Kan iemand me aanmelden ?

All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zondag 26 februari 2006 @ 19:00:21 #14
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35518597
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 11:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
He he, topic gevonden, goedmorgen!

Ik mag toch wel meedoen aan de boekenbuzz. Heb me opgegeven voor allebei de boeken!!
Ik had me perongeluk ook voor beide opgegeven. Je krijgt een mailtje dat je maar met 1 boek mag meedoen.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zondag 26 februari 2006 @ 21:00:03 #15
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_35522473
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:44 schreef Roi het volgende:
Kan iemand me aanmelden ?

[afbeelding]
Done .

Mag ook meedoen met de boekenbuzz, helaas niet Nachtwacht geworden. Maar Hand van de Schilder lijkt me ook wel leuk .
want de klop doet het niet.
pi_35524732
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:00 schreef HV het volgende:

[..]

Done .

Mag ook meedoen met de boekenbuzz, helaas niet Nachtwacht geworden. Maar Hand van de Schilder lijkt me ook wel leuk .
Super ! Zijn die andere ook interessant of is Nipo gewoon het beste/leukste ?
  zondag 26 februari 2006 @ 22:04:28 #17
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_35525489
Ik heb me ook opgegeven voor de hand van de schilder. Ben benieuwd! Voor de rest totaal geen onderzoeken hier, bah!
Schudden voor gebruik
  zondag 26 februari 2006 @ 22:09:36 #18
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_35525758
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 21:19 schreef Syrena het volgende:
Zo, heb me opgegeven bij Kijkshop.
Dat heb ik zojuist ook ff gedaan
Schudden voor gebruik
  zondag 26 februari 2006 @ 23:56:24 #19
107521 Furia
snoopy weer
pi_35530081
tvp

En ik mag ook buzzen!!! Voor de hand van de schilder, mijn eerste keus En net ook weer twee nipo enquetes gehad van 21 en 22 punten Volgens mij zit ik zo al bijna op mijn bol bonnetje ::D
  zondag 26 februari 2006 @ 23:57:16 #20
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_35530109
Kan iemand me aanmelden voor NIPO ?

levipols@hotmail.com
O)))
pi_35530220
mmgfok @ gmail punt com

Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand mij aan zou kunnen melden. En ik kan natuurlijk alles hier gaan lezen, maar ik lees ook wat over boeken 'buzzen'? Hoe zit dat dan? Ik weet wel wat buzzen is, maar welke instantie zit hierachter?

Alvast bedankt allen!
pi_35530470
Via deze pc kan ik niemand aanmelden, maar van de week gaat de andere pc weer aan het netwerk en dan kan ik weer mijn nipo gebeuren doen.

Man_made_God voor buzzen kan je jezelf opgeven op www.buzzer.nl
pi_35530495
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:00 schreef HV het volgende:

[..]

Done .

Dan ga ik de nachtwacht bij jou buzzen oke? En dan moet jij hem natuurlijk wel daarna gaan lezen zodat ik kan zeggen dat ik een lezer erbij heb
pi_35530510
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:08 schreef Anitra het volgende:
Via deze pc kan ik niemand aanmelden, maar van de week gaat de andere pc weer aan het netwerk en dan kan ik weer mijn nipo gebeuren doen.

Man_made_God voor buzzen kan je jezelf opgeven op www.buzzer.nl
Ah, dus ik hoefde die link alleen maar aan te klikken. Zenk joe verrie mutsj!

edit:
quote:
Hemd van het lijf. In het vervolg vragen we nogal wat van je, en veel vragen zijn verplicht. Maar je bent er snel doorheen. De informatie zorgt ervoor dat je mening meer invloed krijgt. Een maker van een product krijgt betere inzichten en gebruikt die om betere producten te maken. Buzzer gebruikt de informatie om jou meer boeiende producten en leukere campagnes te bieden.
Neem het veel tijd in beslag? Het 'buzzen' zelf bedoel ik dan?
  maandag 27 februari 2006 @ 00:16:54 #25
107521 Furia
snoopy weer
pi_35530713
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:09 schreef Man_Made_God het volgende:

[..]

Ah, dus ik hoefde die link alleen maar aan te klikken. Zenk joe verrie mutsj!

edit:
[..]

Neem het veel tijd in beslag? Het 'buzzen' zelf bedoel ik dan?
Ligt aan de "opdracht" he! Een boek lezen kost natuurlijk meer tijd als bijvoorbeeld een film kijken!
pi_35530831
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:16 schreef Furia het volgende:

[..]

Ligt aan de "opdracht" he! Een boek lezen kost natuurlijk meer tijd als bijvoorbeeld een film kijken!
Die conclusie had ik ook al wel getrokken: ik bedoel of je na iedere 'opdracht' en vragenlijst van standaard 10 a4-tjes moet uitwerken, of dat dat ook varieert, en het niet veel tijd inneemt. Ik wil namelijk niet té veel (vrije) tijd in zoiets als dit steken. Snappez-vous?
pi_35531103
Met buzzen kan je net zoveel tijd aan besteden als jij wilt.
Je moet een soort verslagen maken van wat je gedaan heb om in dit geval het boek te presenteren naar collega's en vrienden enzo. Je kan dat dus net zo lang maken als jezelf wilt, alleen zou je wel regelmatig je raporten in moeten leveren.
  maandag 27 februari 2006 @ 00:32:11 #28
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_35531116
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:21 schreef Man_Made_God het volgende:

[..]

Die conclusie had ik ook al wel getrokken: ik bedoel of je na iedere 'opdracht' en vragenlijst van standaard 10 a4-tjes moet uitwerken, of dat dat ook varieert, en het niet veel tijd inneemt. Ik wil namelijk niet té veel (vrije) tijd in zoiets als dit steken. Snappez-vous?
Je krijgt volgens mij geen vragenlijst, het is de bedoeling dat je er een verslag over schrijft. Daarin moet staan wat je er van vond uiteraard. En het belangrijkste; met hoeveel/wie je het erover gehad hebt. Of je mensen zover hebt gekregen om het ook te gaan kopen/lenen of wat dan ook....
Schudden voor gebruik
  maandag 27 februari 2006 @ 00:34:02 #29
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_35531162
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:31 schreef Anitra het volgende:
Met buzzen kan je net zoveel tijd aan besteden als jij wilt.
Je moet een soort verslagen maken van wat je gedaan heb om in dit geval het boek te presenteren naar collega's en vrienden enzo. Je kan dat dus net zo lang maken als jezelf wilt, alleen zou je wel regelmatig je raporten in moeten leveren.
Wat Anitra schrijft dus...
@ Anitra: Srry, had je post nog niet gezien
Schudden voor gebruik
pi_35531286
Bedankt voor de info. Morgen zeker even wat meer informatie zoeken, maar het klinkt zeer interessant (+ dat het rete-leuk is ivm mijn opleiding).
  maandag 27 februari 2006 @ 08:42:35 #31
107521 Furia
snoopy weer
pi_35534165
Iedereen natuurlijk wel even laten weten wanneer zijn boek binnen is he!!!! En mijn blokkerbon is nu al wel erg lang onderweg Al vanaf de 16e
pi_35542052
Wie kan me aanmelden bij TNS Nipo?

Als je dat kan
pi_35542508
Invotes is er ook eentje van Nellie Jonk oid?

[ Bericht 7% gewijzigd door Tomhoog op 27-02-2006 14:55:12 (staat er al) ]
  maandag 27 februari 2006 @ 16:16:59 #34
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_35545267
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:39 schreef Tha_T het volgende:

[afbeelding]

Als je dat kan
Done .
  maandag 27 februari 2006 @ 18:47:56 #35
107521 Furia
snoopy weer
pi_35550055
Net weer eentje van opinionbar voor 75 punten maar ik viel buiten de doelgroep Nu kreeg ik er maar 10 punten voor Maar ik zit al wel op 6,20, steeds dichter bij de uitbetalingsgrens!
  maandag 27 februari 2006 @ 19:26:58 #36
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_35551467
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:57 schreef arucard het volgende:
Kan iemand me aanmelden voor NIPO ?

levipols@hotmail.com
?
O)))
pi_35553124
Ja hoor, net eindelijk een uitnodiging van Panel Wizard. Daar verdien je 10 cent per vraag. Is het hele onderzoek maar 1 vraag!
Spoilers!
pi_35553235
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja hoor, net eindelijk een uitnodiging van Panel Wizard. Daar verdien je 10 cent per vraag. Is het hele onderzoek maar 1 vraag!
Ik had een uitnodiging voor iets over auto's, klik ik eerst op die van 10 cent. Is ineens die andere vragenlijst weg en niet eens 10 cent bijgeschreven
  maandag 27 februari 2006 @ 20:13:38 #39
107521 Furia
snoopy weer
pi_35553266
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
hihi, dat had ik ook een keer! Ik geloof dat mijn potje totaal na 2 onderzoeken op *checkt* 2,50 staat. Maar alles is meegenomen
  maandag 27 februari 2006 @ 20:14:55 #40
107521 Furia
snoopy weer
pi_35553325
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:12 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik had een uitnodiging voor iets over auto's, klik ik eerst op die van 10 cent. Is ineens die andere vragenlijst weg en niet eens 10 cent bijgeschreven
ja, had ik ook, ik had 1 van die auto's en 2 andere van 10. Was eerst na die auto (ik haal altijd eerst het grootste binnen ) eentje van die 10 weg, drukte ik op die andere kreeg ik wederom de laatste "helaas' van het autoonderzoek in beeld
pi_35557800
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:16 schreef HV het volgende:

[..]

Done .
Thx mate
pi_35559360
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:00 schreef Man_Made_God het volgende:
mmgfok @ gmail punt com

Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand mij aan zou kunnen melden. En ik kan natuurlijk alles hier gaan lezen, maar ik lees ook wat over boeken 'buzzen'? Hoe zit dat dan? Ik weet wel wat buzzen is, maar welke instantie zit hierachter?

Alvast bedankt allen!
misschien dat men dacht dat ik alleen voor buzzen te porren was, maar ook nipo-en lijkt mij dolletjes

Oftewel: als iemand mij aan zou kunnen melden voor TNS: graag
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:13:22 #43
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_35576091
Bedankt, degene die mij heeft aangemeld
O)))
pi_35576600
quote:
Op maandag 27 februari 2006 22:54 schreef Man_Made_God het volgende:

[..]

misschien dat men dacht dat ik alleen voor buzzen te porren was, maar ook nipo-en lijkt mij dolletjes

Oftewel: als iemand mij aan zou kunnen melden voor TNS: graag
Vanavond hangt de pc weer aan het netwerk en dan ga ik het proberen je aan te meldenheb zelf nog niemand aan gemeld dus dat word ff uitzoeken
pi_35583856
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:26 schreef Anitra het volgende:

[..]

Vanavond hangt de pc weer aan het netwerk en dan ga ik het proberen je aan te meldenheb zelf nog niemand aan gemeld dus dat word ff uitzoeken
Thanks for trying in ieder geval!

edit: open ik net m'n mailbox, zie ik een uitnodiging. Ik weet niet wie het is geweest, maar bedankt in ieder geval!
pi_35584322
Nou krijg ik mijn eerste onderzoek van NIPO a.s. donderdag maar ik lees hier iets over software die je moet ontvangen? Hoe zit dat precies?
pi_35587095
Ook hier momenteel erg rustig met onderzoekjes..
Eens ff kijken wat dat buzzer precies inhoud (als de website een beetje mee werkt..)
pi_35588079
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:24 schreef mrien het volgende:
Ook hier momenteel erg rustig met onderzoekjes..
Eens ff kijken wat dat buzzer precies inhoud (als de website een beetje mee werkt..)
Hier was Buzzer net echt ongelofelijk traaaaaaaaaaag. Ben er nog steeds niet achter wat hun nieuwe campagne nou is ff opnieuw proberen zometeen.
  Moderator dinsdag 28 februari 2006 @ 22:16:45 #49
9859 crew  Karina
Woman
pi_35589185
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:48 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hier was Buzzer net echt ongelofelijk traaaaaaaaaaag. Ben er nog steeds niet achter wat hun nieuwe campagne nou is ff opnieuw proberen zometeen.
Ik ben nu de nieuwe Buzzer aan het invullen, het is inderdaad supertraaaaag. Gaat over muziek trouwens.

Vandaag de eerste Blokkerbon binnengekregen van het Nipo, best wel snel, ik ben nog niet zo heel lang lid.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_35589760
Jezusmina, ik zit op slide 12 van de 31. Ik ben al bijna een uur bezig ofzo.
IK WIL SLAPEN!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 22:37:48 #51
107521 Furia
snoopy weer
pi_35590063
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:30 schreef Syrena het volgende:
Jezusmina, ik zit op slide 12 van de 31. Ik ben al bijna een uur bezig ofzo.
IK WIL SLAPEN!
Is slide 12 die van naar welke cd je het laatst het meest hebt geluisterd? Daar heb ik hem na een kwartier of 3 laten hangen maar weggeklikt..
pi_35590071
Slide 20 hier.....
Spoilers!
pi_35590160
Hoe kom ik eik aan zo'n respondentennummer? Word je dat toegemaild?
pi_35590178
19
pi_35590295
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:40 schreef Tha_T het volgende:
Hoe kom ik eik aan zo'n respondentennummer? Word je dat toegemaild?
Als het goed is staat dat in de brief die je van hen kreeg. En op de diskette. Je respondentnummer is namelijk aan het te installeren programma gekoppeld, zo weet ie welke enquetes voor je klaarstaan.

Slide 19 Jezus
  Moderator dinsdag 28 februari 2006 @ 22:44:50 #56
9859 crew  Karina
Woman
pi_35590334
Ik heb gemerkt dat mail van het NIPO soms niet aankomt, van de week kreeg ik een herinneringsmail over een enquete die ik nog niet had ingevuld: de oorspronkelijke mail had ik nooit ontvangen. Meer mensen hier last van?
niet zo tof doen
pi_35590340
22....heel irritant. Maar ja, morgen geen tijd om in te vullen, en ik wil toch echt graag een van de eersten zijn.

Ik zit nu maar onderzoekjes in te vullen van bureau's waar je alleen wat kunt winnen. Stempunt, Lightspeed. En dat klote Ipsos heeft me nou al voor de 3e keer dezelfde vragenlijst toe. Ik hou echt nog eens een trauma aan die gasten over met hun onprofessionele gedoe. De helft van de plaatjes in die enquete waren niet eens te zien. Ging over sla-dressings btw.
Spoilers!
pi_35590459
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:44 schreef Karina het volgende:
Ik heb gemerkt dat mail van het NIPO soms niet aankomt, van de week kreeg ik een herinneringsmail over een enquete die ik nog niet had ingevuld: de oorspronkelijke mail had ik nooit ontvangen. Meer mensen hier last van?
Nee geloof het niet. Het is bij mij sowieso ineens angstwekkend stil in mijn mailbox. Mail van Buzzer zat ineens wél in m'n spamfolder, terwijl een mailtje van de dag ervoor gewoon in m'n inbox zat. Ik tjek m'n spamfolder gelukkig ook altijd.
pi_35590529
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:43 schreef Syrena het volgende:

[..]

Als het goed is staat dat in de brief die je van hen kreeg.
Niet gekregen
quote:
En op de diskette. Je respondentnummer is namelijk aan het te installeren programma gekoppeld, zo weet ie welke enquetes voor je klaarstaan.
Niet gekregen

Moet ik me zorgen gaan maken?
pi_35590581
Als je nog maar net bent aangemeld kan het wel even duren voor je deze gegevens krijgt..ze zijn niet de snelste met het verwerken.. (heb niet teruggelezen dus weet niet hoe lang je al aangemeld bent)
pi_35590651
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:50 schreef mrien het volgende:
Als je nog maar net bent aangemeld kan het wel even duren voor je deze gegevens krijgt..ze zijn niet de snelste met het verwerken.. (heb niet teruggelezen dus weet niet hoe lang je al aangemeld bent)
Sinds maandag
pi_35590662
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:39 schreef Tha_T het volgende:

[afbeelding]

Als je dat kan
Hahaha, nou, wacht nog maar es een maandje ofzo. Duurt wel ff eer je dat pakket krijgt
pi_35590707
Slide 27. Ik ga mijn tanden ondertussen maar ff schrobben....pyjama heb ik al aan
pi_35590795
Klaar! Wat een zware bevalling zeg...En natuurlijk zeggen ze nog niet waar je voor kunt gaan buzzen.
Spoilers!
pi_35591070
Ik ben er door heen
Zeker eentje om je uithoudingsvermogen te testen
pi_35593014
Nou het is gelukt met de buzzer..duurde wel lang en ging wel traag..
Ben benieuwd
  woensdag 1 maart 2006 @ 08:43:13 #67
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_35596522
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Klaar! Wat een zware bevalling zeg...En natuurlijk zeggen ze nog niet waar je voor kunt gaan buzzen.
Nou, het zal wel een cd van Amy Kelly ( ) zijn. Tenminste bij het laden van de volgende pagina kwam dat een paar keer in de statusbalk te staan. Muziekgenre waarschijnlijk blues/soul (tenminste die informatie heb ik op Google gevonden, kan dus ook iets héél anders zijn ).
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:50:59 #68
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35597782
Amy Kelly zie ik ook nog eens live..
pi_35601245
Ik kreeg net een onderzoek van Intomart GFK, maar ik kwalificeerde niet omdat ik in de afgelopen maand geen DVD had gekocht
Who knew?
  woensdag 1 maart 2006 @ 13:41:54 #70
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_35604283
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Amy Kelly zie ik ook nog eens live..
Ik ken haar niet . Kan ook bijna geen info vinden op internet, maar ze is dus toch wel redelijk bekend .

Vandaag weer eens een bol.com bon gekregen (de 4e al ).
pi_35613210
Mijn gezeur is verhoord Net een enquete van Flycatcher (100 punten) en eentje van Intomart! Die leverde 2,20 op, dus zit ik over de 20 euro! Bol-bon!
  woensdag 1 maart 2006 @ 17:45:29 #72
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35613273
http://www.myspace.com/amykellymusic
Ze doet 9 maart het voorprogamma bij Lucie Silvas.
  woensdag 1 maart 2006 @ 19:12:23 #73
107521 Furia
snoopy weer
pi_35616085
Ik krijg bijna nooit Intomart onderzoeken :(:(

En ook al een hele tijd niet meer van Flycatcher :(

*klaag klaag*
pi_35617147
Ik heb net een telefonisch onderzoek over kranten, met name NRC gedaan. Die kerel wist niets over punten....Morgen maar een mailtje sturen.
Spoilers!
pi_35618186
Ik heb de brief binnen en mijn eerste onderzoekje gedaan
Morgen heb ik er weer een. Leuk!
  woensdag 1 maart 2006 @ 23:18:36 #76
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35627235
ik heb de brief binnen en morgenavond om 18:00 staat de eerste er voor mij op.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 1 maart 2006 @ 23:33:05 #77
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35627760
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
Echt volstrekt belachelijk dat ik volkomen ten onrechte uit HBB ben geband, en er staat niet eens een tijdsduur vermeldt in het banmeldtopic.
Walgelijk en het begint toch wel enigszins partijdige trekjes te krijgen eigenlijk, mij ziekelijk en mongool noemen mag wel, maar walgelijk en gedrocht mag ik dan weer niet.
Maar goed, als ze het liever zonder mijn inbreng doen in HBB moeten ze het zelf maar weten

Maar dat terzijde

Dinsdag 7 maart mag ik voor het NIPO naar Zwolle, 35 euro + 10 euro reiskostenvergoeding
De bedoeling is met 8 mensen en een gespreksleider 2 uur lang te discussieren over een onderwerp, in dit geval of het de taak van de overheid is, uitkeringen te verstrekken aan burgers zonder inkomen.
Iemand al ervaring met zo`n NIPO bijeenkomst?
Ik heb het een aantal jaar geleden wel één keer mogen doen voor een ander bureau, was wel geinig, met koffie en broodjes enzo
laat mij dat ook eens doen woon toch vlakbij zwolle
pi_35628434
Kan iemand mij aanmelden? (mailadres in profiel)
  donderdag 2 maart 2006 @ 12:45:48 #79
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35638781
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 23:52 schreef Roolio het volgende:
Kan iemand mij aanmelden? (mailadres in profiel)
done
pi_35647567
Hoe kan het zijn dat je gebelt wordt door NIPO en naar bijeenkomsten mag komen?
Loopt dat ook via Capi?
  donderdag 2 maart 2006 @ 17:14:38 #81
107521 Furia
snoopy weer
pi_35648028
Net weer een NIPO van 17 punten Volgens mij heb ik al op 4 punten na nog geen BOL bon Ik ben wel nog eentje verwijderd van een Blokkerbon
pi_35648420
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 17:04 schreef TheTh1ng het volgende:
Hoe kan het zijn dat je gebelt wordt door NIPO en naar bijeenkomsten mag komen?
Loopt dat ook via Capi?
Ja, je kunt in de screening aangeven of je uitgenodigd wil worden. Ze vragen het niet in elke screening trouwens.
  donderdag 2 maart 2006 @ 17:25:42 #83
107521 Furia
snoopy weer
pi_35648489
Net ook eentje van Netpanel, maar ik geloof niet dat je daar punten voor krijgt, maar je kunt een boodschappenpakket winnen...

O ja, ik kreeg ook nog een bericht dat het Buzzboek 9 maart bezorgd wordt! Volgende week donderdag dus Heb er zin in Kunnen we hier wel een apart Buzz-topic opstarten

[ Bericht 63% gewijzigd door Furia op 02-03-2006 17:41:51 ]
pi_35648608
Ah, mail van Buzzer. Het was idd Amy Kelly Ik vond de testliedjes wel tof, maar ontzettend vals. Het zal (hopelijk) aan de kwaliteit van de mp3's gelegen hebben.
  donderdag 2 maart 2006 @ 17:42:50 #85
107521 Furia
snoopy weer
pi_35649097
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 17:28 schreef Syrena het volgende:
Ah, mail van Buzzer. Het was idd Amy Kelly Ik vond de testliedjes wel tof, maar ontzettend vals. Het zal (hopelijk) aan de kwaliteit van de mp3's gelegen hebben.
Ik vond ze niet vals Maar vond het idd wel goed klinken! Toch heb ik zo'n vermoeden dat ik niet in de groep val, want over het algemeen ben ik niet zo heeeeel erg gecharmeerd van blues enzo..
  donderdag 2 maart 2006 @ 17:52:52 #86
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35649437
ik kan om 18:00 kijken of er iets is voor mij.
pi_35649509
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 17:25 schreef Furia het volgende:
Net ook eentje van Netpanel, maar ik geloof niet dat je daar punten voor krijgt, maar je kunt een boodschappenpakket winnen...

O ja, ik kreeg ook nog een bericht dat het Buzzboek 9 maart bezorgd wordt! Volgende week donderdag dus Heb er zin in Kunnen we hier wel een apart Buzz-topic opstarten
die van mij word 10 maart bezorgd
Ik heb ook de muziekbuzzer, maar als je al een campagne heb is de kans groot dat je hem niet krijgt. Nu is mijn vriend ook buzzer en die heeft geen boekenbuzzer dus dat is mooi
  Moderator donderdag 2 maart 2006 @ 18:03:36 #88
9859 crew  Karina
Woman
pi_35649777
Amy Kelly beluisterd, nou niet echt mijn cup of tea, beetje 13 in het dozijn. Ik krijg volgende week ook een boek toegestuurd, Nachtwacht, ik ben benieuwd.
niet zo tof doen
pi_35650850
Nou net mn eerste Nipo vragenlijst gehad, jeetje wat een lijst! Maar wel 25 punten
pi_35652194
Ik vond die Amy Kelly echt afschuwlijk
  donderdag 2 maart 2006 @ 19:11:02 #91
106856 MociN
Live your own legend
pi_35652281
Bij Intomart is het heel verschillend, zo hoor je maanden niks van ze en zo krijg je zo'n beetje om de week een enquete.
  donderdag 2 maart 2006 @ 19:16:20 #92
101884 PeRi
Allons-y!
pi_35652481
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 18:35 schreef Ils het volgende:
Nou net mn eerste Nipo vragenlijst gehad, jeetje wat een lijst! Maar wel 25 punten
Ik ook. .
Whatever I want.
pi_35654414
Kan iemand mij ook aanmelden? BVD!
  donderdag 2 maart 2006 @ 20:17:00 #94
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35654561
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 19:16 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik ook. .
en ik ook
pi_35654944
Ik heb nog geen mail gezien wanneer ik mijn boek krijg. Ff spamfolder tjekken. Nope.
Nou ja, ik zie 't wel verschijnen. Moet me wel inhouden om niet alvast te Googlen erop, ik wil het zo *fris* mogelijk lezen

Net screening van Intomart gehad.
pi_35656484
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 12:45 schreef WEST het volgende:

[..]

done
Ontvangen, dank je!
  donderdag 2 maart 2006 @ 21:29:31 #97
107521 Furia
snoopy weer
pi_35657291
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 20:28 schreef Syrena het volgende:
Ik heb nog geen mail gezien wanneer ik mijn boek krijg. Ff spamfolder tjekken. Nope.
Nou ja, ik zie 't wel verschijnen. Moet me wel inhouden om niet alvast te Googlen erop, ik wil het zo *fris* mogelijk lezen

Net screening van Intomart gehad.
Hij is toch nog niet uit, je bent één van de fristen die hem mág lezen!
pi_35659912
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 21:29 schreef Furia het volgende:

[..]

Hij is toch nog niet uit, je bent één van de fristen die hem mág lezen!
Het is een vertaling. En er zullen vast wel biografieen van de schrijver te vinden zijn en als ik op Google de titel intik is de eerste hit de site van Crimezone, met recensies. Dus zooooooooo exclusief is het niet.

*gauw weer Google wegklikt*
  vrijdag 3 maart 2006 @ 08:47:29 #99
107521 Furia
snoopy weer
pi_35668556
Ik heb inmiddels al 3x die bevestiging gehad dat ik mee doe... gewoon letterlijk hetzelfde! Nou ja, daar ben ik dan in ieder geval zeker van
pi_35670905
Nog geen mail van NIPO gehad
pi_35672855
Hoe kun je jezelf aanmelden voor dat NIPO gebeuren?
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:36:06 #102
132245 midje
Flight to Disneyland?
pi_35678746
kan iemand me aanmelden voor nipo?

jorn.canrinus(at)gmail.com
Computer Says No
pi_35680874
net een enquete ingevult over kledingzaken. Was een beetje saaie enquete, maar wel 12 punten erbij.
..
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:21:42 #104
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35685134
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:52 schreef WalkingDisaster het volgende:
Hoe kun je jezelf aanmelden voor dat NIPO gebeuren?
nee kan niet dat moeten mensen doen die erbij zitten. maar ik heb je aangemeld.
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:36 schreef midje het volgende:
kan iemand me aanmelden voor nipo?

jorn.canrinus(at)gmail.com
done
  vrijdag 3 maart 2006 @ 21:07:06 #105
13856 PieuX
---------
pi_35691545
kan iemand pgarama(at)gmail.com aanmelden bij nipo? dankje!
  † In Memoriam † vrijdag 3 maart 2006 @ 21:14:14 #106
128220 Peter6000
pi_35691724
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:07 schreef PieuX het volgende:
kan iemand pgarama(at)gmail.com aanmelden bij nipo? dankje!
done

Heb je aangemeld onder de naam P Pieux

Vraag me trouwens wel af, of het Nipo zo een dwarsdoorsnede van de Nederlandse bevolking in haar bestand krijgt
  vrijdag 3 maart 2006 @ 21:24:19 #107
13856 PieuX
---------
pi_35692013
dankje

het gehalte fokforum zal wel meevallen onder de 150.000 respondenten
  zaterdag 4 maart 2006 @ 02:47:58 #108
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_35701214
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 17:25 schreef Furia het volgende:

Die van Netpanel had ik ook:

Onder deelnemers aan dit onderzoek worden 50 (!) pakketten met producten van
verschillende A-merken verloot.
Asjemenou
pi_35702912
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 17:21 schreef WEST het volgende:

[..]

nee kan niet dat moeten mensen doen die erbij zitten. maar ik heb je aangemeld.
thnx
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
  zaterdag 4 maart 2006 @ 11:21:21 #110
107521 Furia
snoopy weer
pi_35704929
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 02:47 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Die van Netpanel had ik ook:

Onder deelnemers aan dit onderzoek worden 50 (!) pakketten met producten van
verschillende A-merken verloot.
Klopt, die ja! Nou ja, met prijzen val ik meestal buiten de boot helaas
  † In Memoriam † zaterdag 4 maart 2006 @ 15:49:40 #111
128220 Peter6000
pi_35712220
Ik doe alleen maar mee als ik er geld of muziekbonnen mee kan verdienen.
Niet een klein kansje op een prijs(je).

Met http://www.mytns.com/Default.asp (Europesche variant van het Nipo) ben ik maar ff gestopt. Ze houden wel verdiende punten bij, maar het is nog steeds niet duidelijk, hoeveel punten je nodig hebt voor een muziekbon. Je kan ze (doe dit volgens mij al een jaar) nog steeds niet inruilen.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 17:22:27 #112
107521 Furia
snoopy weer
pi_35714656
Net weer een screening van Intomart gehad, maar ik zal wel weer - zoals altijd - buiten de boot vallen..
  zondag 5 maart 2006 @ 05:06:23 #113
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_35732116
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 15:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ik doe alleen maar mee als ik er geld of muziekbonnen mee kan verdienen.
Niet een klein kansje op een prijs(je).

Met http://www.mytns.com/Default.asp (Europesche variant van het Nipo) ben ik maar ff gestopt. Ze houden wel verdiende punten bij, maar het is nog steeds niet duidelijk, hoeveel punten je nodig hebt voor een muziekbon. Je kan ze (doe dit volgens mij al een jaar) nog steeds niet inruilen.
Volgens de site:

MyTNS.com points kunnen via de MyTNS.com website ingeruild worden voor vele verschillende zaken zoals onder andere donaties aan goede doelen, kadobonnen etc. De daadwerkelijke inruilwaarde van de MyTNS.com points varieert afhankelijk van het inruilsysteem en het land waarin u woont. Als u bijvoorbeeld in Groot Brittanië woont, kunt u 1500 MyTNS.com points inruilen voor een donatie van 10 Engelse ponden aan een goed doel of, als u in Frankrijk woont, kunnen 1000 punten ingeruild worden voor een donatie van ¤10 aan een goed doel.
Asjemenou
  † In Memoriam † zondag 5 maart 2006 @ 08:27:03 #114
128220 Peter6000
pi_35732709
quote:
Op zondag 5 maart 2006 05:06 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Volgens de site:

MyTNS.com points kunnen via de MyTNS.com website ingeruild worden voor vele verschillende zaken zoals onder andere donaties aan goede doelen, kadobonnen etc. De daadwerkelijke inruilwaarde van de MyTNS.com points varieert afhankelijk van het inruilsysteem en het land waarin u woont. Als u bijvoorbeeld in Groot Brittanië woont, kunt u 1500 MyTNS.com points inruilen voor een donatie van 10 Engelse ponden aan een goed doel of, als u in Frankrijk woont, kunnen 1000 punten ingeruild worden voor een donatie van ¤10 aan een goed doel.
Dat heb ik idd ook gelezen, maar de norm voor Nederland (vermoedelijk ook 1000 punten) is niet bekend, en je kan je punten dus nog steeds niet inruilen, terwijl ik er (volgens mij) al een jaar aan meedoe.
Het aantal punten wordt inmiddels wel bijgehouden
  Eindredactie Games zondag 5 maart 2006 @ 08:30:05 #115
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_35732729
kan iemand me aanmelden?
joystickj@ raketnet.nl
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 5 maart 2006 @ 10:03:04 #116
107521 Furia
snoopy weer
pi_35733230
quote:
Op zondag 5 maart 2006 08:27 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Dat heb ik idd ook gelezen, maar de norm voor Nederland (vermoedelijk ook 1000 punten) is niet bekend, en je kan je punten dus nog steeds niet inruilen, terwijl ik er (volgens mij) al een jaar aan meedoe.
Het aantal punten wordt inmiddels wel bijgehouden
In Nederland krijg je voor 66 punten en bon ter waarde van 10 euro voor Bol.com, Free Record Shop of Blokker!
pi_35750500
Kan iemand mij ook aanmelden voor NIPO? Jurrederuiter (@) gmail.com

Alvast bedankt!
pi_35750932
quote:
Op zondag 5 maart 2006 08:30 schreef donald_dick het volgende:
kan iemand me aanmelden?
joystickj@ raketnet.nl
Done!
pi_35750957
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:45 schreef Jurruh het volgende:
Kan iemand mij ook aanmelden voor NIPO? Jurrederuiter (@) gmail.com

Alvast bedankt!
Ik heb je aangemeld!
  maandag 6 maart 2006 @ 11:38:24 #120
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_35768347
centraal topic
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 6 maart 2006 @ 22:39:53 #121
107521 Furia
snoopy weer
pi_35792906
quote:
Op maandag 6 maart 2006 11:38 schreef buzzer het volgende:
centraal topic
Dat was het toch al?
pi_35794175
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:39 schreef Furia het volgende:

[..]

Dat was het toch al?
Het topictype is gewijzigd. Dit topic staat nu net boven de slotjes
  dinsdag 7 maart 2006 @ 00:40:55 #123
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35797140
Net even een extra onderzoek over Defensie gedaan
pi_35801981
iemand al nipo screening gehad deze maand? Ik heb nog niet eens een email erover gehad.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 12:01:02 #125
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35804085
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 10:45 schreef MissX het volgende:
iemand al nipo screening gehad deze maand? Ik heb nog niet eens een email erover gehad.
nee alleen afgelopen donderdag iets moest invullen en kreeg daar 25 punten voor
  Voormalig Sport Koningin dinsdag 7 maart 2006 @ 12:06:41 #126
35237 Nuongirl
pi_35804262
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 10:45 schreef MissX het volgende:
Nope hier ook nog niets gehad
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  dinsdag 7 maart 2006 @ 12:07:02 #127
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35804271
Ik nog niet, alleen dus gister dat onderzoek over Defensie.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:48:33 #128
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_35809725
Ook geen screening in mogen vullen. We gisteren het zoveelste onderzoek over ziektekostenverzekeraarr...Toch 15 punten.

Vandaag ook een onderzoek van Intomart over auto's onder kijkers van het programma Lotte. Daar viel ik dus buiten helaas.
Spoilers!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 15:08:41 #129
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35810467
Vanaf donderdag kan ik de screening invullen.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 15:39:29 #130
107521 Furia
snoopy weer
pi_35811575
Krijg ik een uitnodiging voor Intomart, slaan ze direct door naar de laatste vraag omdat er al genoeg waren ofzo
pi_35814545
Ik mag donderdag weer de screening van Nipo invullen!
pi_35822843
Ik mag hem ook morgen weer doen.

Maar hebben jullie nou ook dat je soms die screening invult. En echt denkt nou ik val hier helemaal binnen de doelgroep, hier krijg ik vast een enquette over. Maar die komt dan nooit
pi_35847050
MissX: Hahahaha ja! Al mensen een vibo mogen testen trouwens?

Ik kreeg net een mailtje van Kijkshop Screening ingevuld. Ben benieuwd of ik iets mag gaan testen! Op het allerlaatste een vraag of ik mee wil doen met Nipo-en....heb nee moeten invullen aangezien ik al meedoe.
pi_35851991
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:15 schreef AnnekeM het volgende:
Ik mag donderdag weer de screening van Nipo invullen!
pi_35852335
Morgen screenen en net een telefoontje op mijn mobiel. Van TNS-NIPO. Het ging over het NRC, of ik van plan was om daar ooit een abbo op te nemen. Neuh.

Ben benieuwd of daar nog punten aan vast zaten, ze zei er niks over Maar ze kunnen mijn mob.nr. dus alleen hebben van die aanmelding.
  Voormalig Sport Koningin woensdag 8 maart 2006 @ 18:40:56 #136
35237 Nuongirl
pi_35852471
heb die screening van kijkshop ook vandaag gehad en ik mag vrijdag weer een screening van NIPO invullen
  woensdag 8 maart 2006 @ 18:53:44 #137
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_35852825
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 18:40 schreef Nuongirl het volgende:
heb die screening van kijkshop ook vandaag gehad en ik mag vrijdag weer een screening van NIPO invullen
same here
Bijna mijn eerste bon bij elkaar. Krijg je trouwens ook punten voor de maandelijkse screening?
Schudden voor gebruik
  Voormalig Sport Koningin woensdag 8 maart 2006 @ 18:54:15 #138
35237 Nuongirl
pi_35852838
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 18:53 schreef Dagguzz het volgende:

[..]

same here
Bijna mijn eerste bon bij elkaar. Krijg je trouwens ook punten voor de maandelijkse screening?
Nee, niet voor de maandelijkse screening
  donderdag 9 maart 2006 @ 10:53:56 #139
107521 Furia
snoopy weer
pi_35871594
ik verwacht vandaag mijn buzzerboek!!! Ben echt benieuwd!! En morgen idd weer een screening van Nipo. Had ook nog een screening via kijkshop waarvoor je aan het einde een bon opgestuurd zou krijgen voor een gratis webcam
ik heb trouwens wel aangegeven mee te willen Nipo-en, ze kunnen in het bestand toch wel zien dat ik dat al doe? het alternatief was namelijk "nee, geen belangstelling" of zoiets, en dat is niet zo!
  donderdag 9 maart 2006 @ 12:27:00 #140
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35874213
vanavond krijg ik een maandelijkse screening
pi_35874879
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 10:53 schreef Furia het volgende:
ik verwacht vandaag mijn buzzerboek!!! Ben echt benieuwd!! En morgen idd weer een screening van Nipo. Had ook nog een screening via kijkshop waarvoor je aan het einde een bon opgestuurd zou krijgen voor een gratis webcam
ik heb trouwens wel aangegeven mee te willen Nipo-en, ze kunnen in het bestand toch wel zien dat ik dat al doe? het alternatief was namelijk "nee, geen belangstelling" of zoiets, en dat is niet zo!
Ik vertrouw niet zo op de administratie van anderen ook omdat er bij stond dat je dan een informatiepakket krijgt. Ik heb me voor het Kijkshop-gebeuren aangemeld met dezelfde gegevens als voor de gewone Nipo, dan zouden ze die verdubbeling toch al hebben ontdekt.
pi_35874897
Ze moeten een extra optie geven: Ben al lid
  donderdag 9 maart 2006 @ 14:30:50 #143
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_35878198
Ik krijg een foutmelding als ik het NIPO interview systeem wil opstarten..
quote:
C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS en Microsoft Windows toepassingen. Kies sluiten om de toepassing af te sluiten.
En dan kan je kiezen uit Sluiten en Negeren, maar bij allebei de opties sluit hij em af.
O)))
  donderdag 9 maart 2006 @ 14:32:29 #144
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35878268
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:30 schreef arucard het volgende:
Ik krijg een foutmelding als ik het NIPO interview systeem wil opstarten..
[..]

En dan kan je kiezen uit Sluiten en Negeren, maar bij allebei de opties sluit hij em af.
http://capi.nipo.nl/download/16bit_XP.exe

Downloaden en installeren..
Doet ie het weer perfect
  donderdag 9 maart 2006 @ 14:38:34 #145
107521 Furia
snoopy weer
pi_35878517
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 12:50 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik vertrouw niet zo op de administratie van anderen ook omdat er bij stond dat je dan een informatiepakket krijgt. Ik heb me voor het Kijkshop-gebeuren aangemeld met dezelfde gegevens als voor de gewone Nipo, dan zouden ze die verdubbeling toch al hebben ontdekt.
ja, zo had ik het ook gedaan. daarom ga ik dus ook niet opgeven dat ik niet mee wil doen, want straks schrappen ze me
Mijn boek is er nog niet, en de gewone post is al geweest :(:( Heeft iemand hem al wel?
pi_35880568
wie kan mij aanmelden bij nipo kmieke_(at)hotmail(punt)com
alvast bedankt
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:22:27 #147
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_35882428
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

http://capi.nipo.nl/download/16bit_XP.exe

Downloaden en installeren..
Doet ie het weer perfect
Bedankt
O)))
pi_35889915
Ik heb vanmiddag mijn pakket gekregen. Meteen een (enkele) vragenlijst(en). 25 punten in de pocket
  donderdag 9 maart 2006 @ 21:18:42 #149
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35892352
zo een screening gedaan net. nu maar hopen op veel vragenlijsten
  donderdag 9 maart 2006 @ 21:23:30 #150
107521 Furia
snoopy weer
pi_35892550
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 21:18 schreef WEST het volgende:
zo een screening gedaan net. nu maar hopen op veel vragenlijsten
die van mij mag morgen pas dus dat wordt na het weekend pas
pi_35893069
weinig interessante vragen voor mij zo in de screening
pi_35898791
Krijg je voor die screening bericht ofzo? Want ik heb nu voor de eerste keer ingelogd, maar kon verder niks... Terwijl het systeem mij volgens de papieren zou moeten herkennen.
pi_35898806
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 00:15 schreef Man_Made_God het volgende:
Krijg je voor die screening bericht ofzo? Want ik heb nu voor de eerste keer ingelogd, maar kon verder niks... Terwijl het systeem mij volgens de papieren zou moeten herkennen.

Bij mij stond het eigenlijk al in de eerste brief vermeld.
pi_35898897
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 00:16 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Bij mij stond het eigenlijk al in de eerste brief vermeld.
Er staat bij mij:
quote:
blablabla, en kunt u de eerste vragenlijst inladen via het modem
maar dat kan ik op de site dus nergens terugvinden... maar ja, dat bericht zal dus nog wel komen ofzo...
  vrijdag 10 maart 2006 @ 08:23:57 #155
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_35902149
Je moet die software downloaden van NIPO. Staat in je brief.
O)))
pi_35904519
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 21:34 schreef MissX het volgende:
weinig interessante vragen voor mij zo in de screening
Voor mij ook niet echt. Jammer
  vrijdag 10 maart 2006 @ 10:44:54 #157
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35904660
voor mij jammer genoeg ook niet echt
  vrijdag 10 maart 2006 @ 11:22:43 #158
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_35905521
Buzzer boek is binnen!
Schudden voor gebruik
pi_35905685
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 11:22 schreef Dagguzz het volgende:
Buzzer boek is binnen!
Oeh ik hoop 't mijne ook, ga van het weekend naar vriendje, kan ik 't mooi meenemen
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 10 maart 2006 @ 12:27:51 #160
95752 crew  Chell
Kluns
pi_35907285
Oeh hopelijk komt mijn boek ook vandaag! Ben net aan een nieuw boek toe namelijk

Ik krijg ook een strijkijzer om te testen van Kijkshop/Nipo! Ben benieuwd
Ik strijk alleen haast nooit eigenlijk
  vrijdag 10 maart 2006 @ 12:27:56 #161
107521 Furia
snoopy weer
pi_35907289
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 11:28 schreef Syrena het volgende:

[..]

Oeh ik hoop 't mijne ook, ga van het weekend naar vriendje, kan ik 't mooi meenemen
Mijne ook!!! De postbode moest wel aanbellen, maar ik ga hem nu straks (heb nu vieze handen) lekker bekijken!!! Balen dat ik zo weer moet werken
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 10 maart 2006 @ 12:34:21 #162
95752 crew  Chell
Kluns
pi_35907474
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:27 schreef Furia het volgende:

[..]

Mijne ook!!! De postbode moest wel aanbellen, maar ik ga hem nu straks (heb nu vieze handen) lekker bekijken!!! Balen dat ik zo weer moet werken
Past ie niet door de brievenbus?

Da's wel kut.. ben niet thuis vandaag en heb morgen geen tijd voor postkantoor
  vrijdag 10 maart 2006 @ 12:41:18 #163
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_35907665
Kan iemand nog een keertje uitleggenhoe dat werkt met dat Kijkshop gebeuren? Ik zie op de site iets over webtester staan. Is dat het? Werkt dat altijd met een webcam? Of ook met vragenlijsten? En moet je zelf over een webcam beschikken?
Spoilers!
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 10 maart 2006 @ 13:30:03 #164
95752 crew  Chell
Kluns
pi_35909230
Als je je aanmeld voor die producttesten krijg je een webcam. Gewoon voor de 'heb'. Voordat er een product getest gaat worden, ontvang je een screening. Hierin kan je ook aangeven of je al dan niet met een webcam beelden wilt opnemen van het testen.

Als je uitgekozen wordt voor de test, krijg je het product thuisgestuurd en krijg je een vragenlijst. Kijkshop kies willekeurig 10 mensen uit die aan hebben gegeven ook wel beelden willen te maken en neemt met hen contact op voor het installeren van de webcam (wat weer een ander is dan degene die je dus sowieso krijgt als beloning voor je deelname).
pi_35913339
Ik ging ook even kijken op de Kijkshop site, en las het volgende:
Geef u op als webtester. En maak kans op een gratis webcam!
Kijkshop vraagt Nederland om producten te testen. Met de webcam. Zodat u altijd meteen de juiste keuze heeft. Geef u ook op als webtester en u maakt kans op een gratis webcam!
Dus niet iedereen krijgt een gratis webcam?

Als je wordt uitgekozen voor de test, krijg je het product dan? Dus hoef je er niet voor betalen?

Ook las ik verder naar boven in dit topic iets over Buzzer boeken. Kan iemand me daar iets meer over vertellen?
pi_35913670
Ondertussen al iets meer over beide gelezen.
Bij de Kijkshop krijg je het product dus voor de test, en kan je hem na afloop tegen een laag bedrag kopen. Toch?
Dat Buzzer lijkt mij toch wat minder. Maakt het uit of je het aan veel mensen verteld. Veel mensen overhaald?
  Moderator vrijdag 10 maart 2006 @ 16:53:01 #167
9859 crew  Karina
Woman
pi_35915525
Ik zou vandaag een boek ontvangen om te Buzzen, nog steeds niets gezien.
niet zo tof doen
  vrijdag 10 maart 2006 @ 19:54:08 #168
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_35920680
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 11:22 schreef Dagguzz het volgende:
Buzzer boek is binnen!
De mijne ook .
  vrijdag 10 maart 2006 @ 19:55:21 #169
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35920729
Screening had ook weinig voor mij dat keer
  vrijdag 10 maart 2006 @ 22:51:56 #170
107521 Furia
snoopy weer
pi_35926186
Ik moet m nog maken, maar er stond weer een (kort) onderzoek klaar voor NIPO Over etensbereiding Misschien komt er wel weer een producttest aan
En er was ook weer een Blokker bon binnen!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 12:15:28 #171
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35936319
Boek is binnen
pi_35937589
Zo.. weer terug van vakantie en meteen even wat vragenlijsten ingevuld en weer eens screening van Nipo. Die webcam van de Kijkshop heb ik ook gewonnen
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
  Moderator zaterdag 11 maart 2006 @ 13:26:17 #173
9859 crew  Karina
Woman
pi_35938281
Nachtwacht is binnen (de film heb ik toevallig ook, maar eerst het boek lezen en dan daarna de film kijken).
niet zo tof doen
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 11 maart 2006 @ 21:37:46 #174
95752 crew  Chell
Kluns
pi_35952956
Mijn boek ligt op het postkantoor Moet dus wachten tot donderdag
  zondag 12 maart 2006 @ 12:43:42 #175
107521 Furia
snoopy weer
pi_35962643
Ik heb al drie hoofdstukken gelezen van De Hand van de Schilder! Vind m tot nu toe hartstikke leuk! Kunnen we daar geen centraal topic voor openen??

Edit:

voor de buzzers van de hand van de schilder onder ons: kom hier ook eens kijken een heule eigen centrale topic (voor zolang hij open blijft) voor ons mooie boek!!

[ Bericht 43% gewijzigd door Furia op 12-03-2006 17:05:11 ]
  dinsdag 14 maart 2006 @ 10:22:09 #176
107521 Furia
snoopy weer
pi_36015391
ik had trouwens ook nog een vervolgonderzoekje op een onderzoek van eerder goed voor 9 nipoints, dus er komt weer een blokkerbon aan straks!
  Voormalig Sport Koningin dinsdag 14 maart 2006 @ 10:24:11 #177
35237 Nuongirl
pi_36015445
ik had gisteren een enquete van Nipo over internet, leverde me 22 punten op. En ik stond al op 65 , dus weer een Bol-bon
pi_36017088
quote:
P.s. 120 Buzzers hebben een speciale puzzel ontvangen bij het boek. Deze zijn een tijd geleden naar boekenhandels gestuurd om het boek bij hen te introduceren. Er waren er nog een paar over, dus die zijn (zonder te selecteren) over de 500 BuzzKits verdeeld...leuk om extra buzz mee te maken ?
Die heb ik idd gekregen Ga hem buiten bij mijn voordeur in de hal hangen denk ik
pi_36017125
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:46 schreef LotjeSpieg het volgende:

Ook las ik verder naar boven in dit topic iets over Buzzer boeken. Kan iemand me daar iets meer over vertellen?
  Voormalig Sport Koningin dinsdag 14 maart 2006 @ 11:30:47 #180
35237 Nuongirl
pi_36017153
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:29 schreef Sjoem het volgende:

[..]
www.buzzer.nl
pi_36017171
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:29 schreef Sjoem het volgende:

[..]
Ff naar www.buzzer.nl
De campagne is al begonnen, dus je kunt je er niet meer voor inschrijven.
  Voormalig Sport Koningin dinsdag 14 maart 2006 @ 11:31:50 #182
35237 Nuongirl
pi_36017189
oh en ik heb die puzzel btw ook bij het boek gehad
pi_36017346
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:31 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ff naar www.buzzer.nl
De campagne is al begonnen, dus je kunt je er niet meer voor inschrijven.
Gefeliciteerd ! Je hebt deze pittige ondervraging doorstaan en bent klaar om te buzzen. Je ontvangt nu per email de vraag om je inschrijving nogmaals te bevestigen, zodat we weten dat je emailadres werkt.

pi_36018509
Ik dacht toen ik begon in de nachtwacht van: jemig wat heb ik me op de hals gehaald, ik kom nooit door dit boek heen, maar opndertussen kan ik het boek niet meer weg leggen en zit zo erg in het verhaal dat ik de hele dag om me heen kijk of ik geen lichte of duistere zie
  dinsdag 14 maart 2006 @ 12:23:23 #185
107521 Furia
snoopy weer
pi_36018583
ik heb die puzzel niet gtehad wel allemaal melden in het buzzer topic voor de hand van de schilder he!!!! (zie mijn post een stukje hierboven)

ik had trouwens wel 3 van die "proefboekjes", is al gretig gebruik van gemaakt!
pi_36018647
proefboekjes?
  dinsdag 14 maart 2006 @ 12:49:42 #187
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_36019330
Ik heb en 3 voorproefboekjes en die puzzel!
Spoilers!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:33:09 #188
107521 Furia
snoopy weer
pi_36022608
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 12:25 schreef Anitra het volgende:
proefboekjes?
bij de hand van de schilder kreeg je 3 boekjes met alvast een paar hoofdstukken en een kortingsbon achterin. hiermee kun je anderen ook vast wat laten lezen, zonder zelf je boek af te moeten staan
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:33:31 #189
107521 Furia
snoopy weer
pi_36022628
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 12:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb en 3 voorproefboekjes en die puzzel!
Lucky_Bastard!

Volgens mij ben ik de enige hier die niet de puzzel had
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:27:03 #190
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36024483
IntoMart GFK belde voor onderzoek over Muziek op de Radio..
kreeg allemaal fragmenten en die moest ik herkennen + beoordelen.
Ze hebben nou eindelijk ook m'n emailadres
pi_36025105
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:37 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Gefeliciteerd ! Je hebt deze pittige ondervraging doorstaan en bent klaar om te buzzen. Je ontvangt nu per email de vraag om je inschrijving nogmaals te bevestigen, zodat we weten dat je emailadres werkt.

Ja, maar je kunt dus niet meer meedoen met boeken buzzen want die campagne is al begonnen. Je hebt je nu gewoon als Buzzer ingeschreven.

Er komt een nieuwe aan, over hypotheken. Ik heb die nog niet ingevuld, geen interesse in eigenlijk.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:04:04 #192
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_36025760
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:33 schreef Furia het volgende:

[..]

Lucky_Bastard!

Volgens mij ben ik de enige hier die niet de puzzel had
Puzzel? i
Ik heb ook geen puzzel gehad hoor
Schudden voor gebruik
pi_36025779
Puzzel kopen?
pi_36029208
Ik heb ook geen puzzel gehad Wel een boek
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 14 maart 2006 @ 18:58:18 #195
95752 crew  Chell
Kluns
pi_36030858
Ik weet nog niet of ik een puzzel heb, want mijn boek ligt op het postkantoor

En m'n strijkijzer is ook niet niet bezorgd...
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:16:55 #196
107521 Furia
snoopy weer
pi_36046477
Belangrijk voor de mensen die meedoen met het televisiewaarderingsonderzoek van Intomart: ik zie net bij toeval dat de "betalingsgrens" van 2 euro per maand vanaf "nu" naar 10 ingevulde vragenlijsten ipv 8 verschoven is! Goed opletten dus!
  woensdag 15 maart 2006 @ 12:52:22 #197
107521 Furia
snoopy weer
pi_36052245
Net nog een onderzoek van Flycatcher, maar die hield na drie vragen alweer op omdat ik niet rook

edit: ik heb er wel 30 punten voor gekregen en dat stond ook in het mailtje
pi_36054191
Dat onderzoek heb ik ook net gehad en erg lang was hij niet hoor
Na het antwoorden van ja kwamen er nog 5 vragen, waarvan 2 over de hoofdkostwinner, en toen was het klaar.
pi_36054329
Ik vind het wel weer tijd voor een nipo-tje. Ik heb al iets van 2 maanden niets gehad.
pi_36054657
Bij nipo is het alles of niets, de ene maand krijg je ineens 3 of 4 onderzoeken en heb je zo 2 bonnen binnen en de volgende keer duurt het lang voor je wat krijgt.
pi_36054977
Ja, dat heb ik idd ook door Tijdje terug had ik echt 2 onderzoeken per week ofzo. En nu al een hele tijd niets.
Maar ik moet nog maar 5 punten voor mijn volgende bon. Dus ze moeten beetje opschieten
pi_36055337
Whoo, lijstje van inVotes gehad 150 punten. Nog maar 290 en ik kan twee bol.bonnen bestellen
  woensdag 15 maart 2006 @ 17:05:10 #203
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36061203
Nipo heeft een onderzoek over Problematische schulden
  woensdag 15 maart 2006 @ 17:05:59 #204
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36061226
Ik ben 7 weken geleden opgegeven voor het Nipo, maar nog steeds niks gehoord. Kan dat kloppen?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 15 maart 2006 @ 17:30:49 #205
107521 Furia
snoopy weer
pi_36061932
Kan wel kloppen ja, duurt best wel lang geloof ik!

Ik had er net weer eentje van Ciao voor 1,81

En ik ben daar sowieso al weer bijna aan uitbetalen toe, doe sinds kort mee met Ciao Shopping! Hartstikke leuk!
pi_36079652
Hej Sjoem, bedankt voor het quoten van mijn berichtje. Ik ga mij maar eens aanmelden op http://www.buzzer.nl/.
pi_36109084
Ik heb me ook ingeschreven bij vijf bureau's, nu alleen NIPO nog. Kan iemand mij daar voor uitnodigen? Alvast bedankt!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 10:13:11 #208
107521 Furia
snoopy weer
pi_36109306
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 10:03 schreef Impry het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven bij vijf bureau's, nu alleen NIPO nog. Kan iemand mij daar voor uitnodigen? Alvast bedankt!
gedaan! op het rallymedia adres, dat stond bovenaan
pi_36109340
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 10:13 schreef Furia het volgende:

[..]

gedaan! op het rallymedia adres, dat stond bovenaan
Ok, bedankt!
Edit: ontvangen! nogmaals bedankt

[ Bericht 13% gewijzigd door Impry op 17-03-2006 10:23:24 ]
  vrijdag 17 maart 2006 @ 10:45:03 #210
107521 Furia
snoopy weer
pi_36110092
Woehoei! Net uitgenodigd voor de "wereldprimeur" van Buzzer: Live@dvies over hypotheken en SNS bank. Nu wilde ik eerst niet meedoen, want ik hoef geen hypotheek, maar dat hoeft dus juist ook niet! Het is enkel juist het idee zelf dat je moet gaan buzzen/beoordelen/mening geven! Het leukste is (sjit he, dit klinkt haast als verkooppraatje!!) dat SNS met deze uitkomsten ook echt wat gaat doen!! Ik ben echt benieuwd, want ik weet bar weinig van hypotheken, maar zou er zeker wel wat meer over willen weten! Krijg er toch ook mee te maken! Tenzij ik rijk wordt van mijn linkjes klikken
pi_36115642
Whooooo 2.035 punten bij inVotes Leuke vragenlijst over snoep enzo
pi_36115653
Nog even terug komen op die Kijkshop onderzoeken. Zijn er hier die daar aan meegedaan hebben en wat houdt het precies in?

Je ontvangt een product.
Dit moet je testen.
Hier schrijf je een verslag van/vul je een vragenlijst in.
Dan kun je het product kopen voor een lage prijs.
Als je het niet koopt moet je het terugbrengen/sturen?

Klopt dat zo een beetje, of gaat het helemaal anders?
pi_36115695
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:54 schreef Impry het volgende:
Nog even terug komen op die Kijkshop onderzoeken. Zijn er hier die daar aan meegedaan hebben en wat houdt het precies in?

Je ontvangt een product.
Dit moet je testen.
Hier schrijf je een verslag van/vul je een vragenlijst in.
Dan kun je het product kopen voor een lage prijs.
Als je het niet koopt moet je het terugbrengen/sturen?

Klopt dat zo een beetje, of gaat het helemaal anders?
Je moet het geloof ik wel testen met een webcam op je gericht.
pi_36115921
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 13:55 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Je moet het geloof ik wel testen met een webcam op je gericht.
Volgens mij was dat optioneel hoor.
Ik vraag me wel af hoe je dan een friture moet testen. Die staat toch meestal in de keuken (en in ons geval buiten) en de camera zit meestal aan je PC vast (en die staat bij mij op mijn slaapkamer).
pi_36116023
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:01 schreef Syrena het volgende:

[..]

Volgens mij was dat optioneel hoor.
Ik vraag me wel af hoe je dan een friture moet testen. Die staat toch meestal in de keuken (en in ons geval buiten) en de camera zit meestal aan je PC vast (en die staat bij mij op mijn slaapkamer).
Oh.. dan had ik ook wel mee willen doen
pi_36119667
Ik heb mijn saldo laten uitbetalen bij inVotes omdat ik graag wilde weten of zij bonnen opsturen.

Dat doen ze dus niet. Bij uitbetalen krijg je de boncodes (iig bij Bol.com-bonnen). Ze sturen ze niet naar je email, maar je kunt ze opvragen door op het knopje SALDO te klikken, daar staan ze dan bij (onder een link). De geldigheid is een jaar (dus de mijne nu tot maart 2007).

Nu moet intomartGFK nog ff een enquete sturen en dan heb ik daar ook weer bonnen Oja, Nipo mag ook

(alvast naar de Bol-site surft...)
  vrijdag 17 maart 2006 @ 15:54:25 #217
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36119837
Ik mag ook dat SNS ding buzzen maar het is echt niets voor mij
pi_36120956
vrij logisch dat je bol-bonnen digitaal krijgt. Je kunt ze namelijk moeilijk inleveren bij een "bolwinkel". Een code is dus de enige manier.

Ik heb bij invotes een keer een irischeque aangevraagd, die werd uiteraard opgestuurd. kheb nu weer 630 punten.
..
  vrijdag 17 maart 2006 @ 16:34:23 #219
107521 Furia
snoopy weer
pi_36121038
Syrena pikt alle Invotes enquetes weg!!!!

Duurt het bij jullie nu ook al een tijd voor er weer dingen van NIPO bijgeschreven zijn? Ik zou toch zweren dat ik nog minimaal op 3x een enquete zit te wachten :( Want dan komen er voor mij ook weer bonnetjes aan!! Als het goed is een Bol bon en een blokker bon!
pi_36121084
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:31 schreef Frankvbr het volgende:
vrij logisch dat je bol-bonnen digitaal krijgt. Je kunt ze namelijk moeilijk inleveren bij een "bolwinkel". Een code is dus de enige manier.

Ik heb bij invotes een keer een irischeque aangevraagd, die werd uiteraard opgestuurd. kheb nu weer 630 punten.
Nee hoor, bij Nipo krijg je papieren Bol.com bonnen. De code staat er dan opgedrukt. En eerlijk gezegd vind ik dat fijner dan dat ze nu "ergens" in cyberspace zweven op de pagina van inVotes Die van Nipo kan ik tenminste vastpakken

Er is ook een bureau dat geen bonnen meer wil opsturen, omdat die vaak "zoek" zouden raken. Ik dacht dat dat Intomart was.
pi_36121134
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:34 schreef Furia het volgende:
Syrena pikt alle Invotes enquetes weg!!!!

Duurt het bij jullie nu ook al een tijd voor er weer dingen van NIPO bijgeschreven zijn? Ik zou toch zweren dat ik nog minimaal op 3x een enquete zit te wachten :( Want dan komen er voor mij ook weer bonnetjes aan!! Als het goed is een Bol bon en een blokker bon!
Ze verrekenen aan het eind van de maand, alleen is dat bij hen een vrij rekbare periode volgens mij Ik had gister wel een mailtje van 8 punten bijgeschreven.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 17:00:52 #222
107521 Furia
snoopy weer
pi_36121861
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:36 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nee hoor, bij Nipo krijg je papieren Bol.com bonnen. De code staat er dan opgedrukt. En eerlijk gezegd vind ik dat fijner dan dat ze nu "ergens" in cyberspace zweven op de pagina van inVotes Die van Nipo kan ik tenminste vastpakken

Er is ook een bureau dat geen bonnen meer wil opsturen, omdat die vaak "zoek" zouden raken. Ik dacht dat dat Intomart was.
Ja, dat was idd Intomart, ik geloof dat de Irischeques daar er ook uit gaan/uit zijn..
pi_36127331
intomart geeft je per mail de code van de bol.com bonnen en ik ben suerblij dat hun ook bol.com hebben want ik lees dus erg veel
Mijn dochter had vandaag een enquete van invote voor 250 punten
pi_36134735
Wil iemand mij aub aanmelden bij Nipo

Mijn emailadres is RG_at@hotmail.com

Alvast bedankt!!!
  zaterdag 18 maart 2006 @ 01:53:30 #225
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_36134937
De Netpanellijsten geven een foutmelding
Asjemenou
  zaterdag 18 maart 2006 @ 10:45:54 #226
107521 Furia
snoopy weer
pi_36137344
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 01:53 schreef Tichelaar het volgende:
De Netpanellijsten geven een foutmelding
heb ik ook al een aantal keer een mailtje over gestuurd. Wat je dan moet doen is gewoon de boel weer sluiten en wat later (zij zeggen een half uur) weer verder gaan. alles wat je al hebt ingevuld staat dan nog steeds ingevuld, dus dat hoeft niet over! Anders moet je ze ook even mailen, ze schijnen zelfs een heel document te hebben met "wat te doen.." als hij dat doet!
  Moderator zaterdag 18 maart 2006 @ 11:09:37 #227
9859 crew  Karina
Woman
pi_36137728
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik mag ook dat SNS ding buzzen maar het is echt niets voor mij
Die heb ik ook gekregen, maar ik ga het niet doen, ik heb geen zin om 3 kwartier over een hypotheek te kletsen.
niet zo tof doen
  zondag 19 maart 2006 @ 02:30:20 #228
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_36159573
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 10:45 schreef Furia het volgende:

[..]

heb ik ook al een aantal keer een mailtje over gestuurd. Wat je dan moet doen is gewoon de boel weer sluiten en wat later (zij zeggen een half uur) weer verder gaan. alles wat je al hebt ingevuld staat dan nog steeds ingevuld, dus dat hoeft niet over! Anders moet je ze ook even mailen, ze schijnen zelfs een heel document te hebben met "wat te doen.." als hij dat doet!
Heb ik al gedaan, maar na alle stappen te hebben doorlopen was de conclusie dat het aan m'n PC lag. Dat is uiteraard niet zo...
Asjemenou
  zondag 19 maart 2006 @ 13:03:00 #229
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_36165373
Zo, ik ben het nou zat dat ik nog steeds geen uitbetaling van QQFS heb gekregen voor die rokersenquete. Ik heb dit mailtje naar hun hoofdkantoor in Australie gestuurd. t Is niet mn beste Engels, maar het is een zwaar weekend geweest

To: info@qqfs.com
Dear Sir, madam,

A few monthts ago I participated in a survey of your Dutch office, the survey was done through telephone. It took 45 minutes and was about (stopping) smoking. I was promised that I'd recieve 20 euros on my bankaccount. Nothing happened, although I sent emails to my contactperson more then one time. Her name is Margriet Pronk.
This is about a substantial amount of money to me. I kept my promisses by participating in your survey, I urge you to do this also.

With kind regards,

The Netherlands, Europe
Spoilers!
  zondag 19 maart 2006 @ 13:09:07 #230
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_36165538
Zo, en ook een mail verzonden over de telefonische enquete van Nipo over het NRC. 15 minuten aan de telefoon gezeten en de enqueteur had nog nooit van punten gehoord!
Spoilers!
  zondag 19 maart 2006 @ 13:10:41 #231
107521 Furia
snoopy weer
pi_36165571
quote:
Op zondag 19 maart 2006 13:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, en ook een mail verzonden over de telefonische enquete van Nipo over het NRC. 15 minuten aan de telefoon gezeten en de enqueteur had nog nooit van punten gehoord!
Ben benieuwd!! Dan weet je in ieder geval maar waar je aan toe bent. Apart dat ze dat ook van tevoren niet laten weten, wat je ervoor krijgt. Magoed, dat QQFS geval laat ook wel zien dat dat ook geen garantie is dat je het krijgt..
  zondag 19 maart 2006 @ 13:52:51 #232
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_36166637
quote:
Op zondag 19 maart 2006 13:10 schreef Furia het volgende:

[..]

Ben benieuwd!! Dan weet je in ieder geval maar waar je aan toe bent. Apart dat ze dat ook van tevoren niet laten weten, wat je ervoor krijgt. Magoed, dat QQFS geval laat ook wel zien dat dat ook geen garantie is dat je het krijgt..
Ik heb net deze supersnelle reactie gekregen van QQFS. Vreemd, want het is in Australie toch ook echt zondag!

Dear *****,

We are very sorry for the delay in getting your honorium for this project.
Normally it takes up to 6 weeks for us to administer incentives after each
project, but this project has taken longer since it was so big. However, the last of the incentives by bank transfer were paid last week. Please check
you account and let me know if you see the funds. If not we will contact our bank and trace the funds - they have certainly left our account.

Kind regards and many thanks for your patience!

Emma

Emma Kverh
--------------------------------------------------------------------------
Spoilers!
pi_36176507
Wil iemand mij aub aanmelden bij Nipo

Mijn emailadres is RG_at@hotmail.com

Alvast bedankt!!!
pi_36185672
quote:
Op zondag 19 maart 2006 13:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hee die heb ik ook gehad, en inderdaad niks van punten Maar ik was ook zo snugger ( ) om het niet te vragen. Terwijl ze op m'n mobiel belden, en dat nummer hebben ze niet uit een database ofzo, want alleen mijn familie en vrienden hebben dat.

Ben benieuwd wat je terugkrijgt als antwoord.
  maandag 20 maart 2006 @ 19:57:46 #235
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_36210060
quote:
Op zondag 19 maart 2006 13:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb net deze supersnelle reactie gekregen van QQFS. Vreemd, want het is in Australie toch ook echt zondag!

Dear *****,

We are very sorry for the delay in getting your honorium for this project.
Normally it takes up to 6 weeks for us to administer incentives after each
project, but this project has taken longer since it was so big. However, the last of the incentives by bank transfer were paid last week. Please check
you account and let me know if you see the funds. If not we will contact our bank and trace the funds - they have certainly left our account.

Kind regards and many thanks for your patience!

Emma

Emma Kverh
--------------------------------------------------------------------------
Ik heb het geld EINDELIJK! ontvangen (vrijdag)
2 maanden later dan mij beloofd werd!!!!!!!!!!

Mja... toch weer 20 euro rijker
Schudden voor gebruik
pi_36216299
InVotes ook weer 100 punten erbij!
Volg je eurobiljetten
pi_36230677
Net weer eens een Nipo-enquete gehad, 12 punten en dus weer een Bol.com bon!!

Nu nog ff Intomart Aaaahhhhh toe nou Intomart!
pi_36231684
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 13:55 schreef Syrena het volgende:
Net weer eens een Nipo-enquete gehad, 12 punten en dus weer een Bol.com bon!!
Over Tijdschriften zeker? Die had ik ook vanochtend
Vond het wel een irritante enquete. Watl past het beste bij welke tijdschrift?
pi_36233734
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 14:25 schreef AnnekeM het volgende:

[..]

Nee over winkels. Welke winkels ik vaker bezocht en daarna specifieke vragen over H&M en Hunkemoller. Of ik vond dat de winkel opgeruimd was H&M?! Opgeruimd?! En ze dan wel veel waardering geven . Maar tis ook zo, tis een rommelwinkel waar ze wel leuk spul hebben.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 17:01:10 #240
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_36236751
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 14:25 schreef AnnekeM het volgende:

[..]

Ja, die had ik ook, over de Yes, enz. Vond het idd ook niet zo'n boeiende enquête, maar wel weer 11 puntjes .
pi_36238165
Ze zijn mij echt vergeten
  dinsdag 21 maart 2006 @ 18:20:30 #242
107521 Furia
snoopy weer
pi_36239200
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 17:46 schreef MissX het volgende:
Ze zijn mij echt vergeten
pi_36239968
ik kan de enquetes over mobiele telefonie niet meer zien
Alle bureau's krijgen die volgens mij.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 19:12:45 #244
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_36240622
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 18:46 schreef Anitra het volgende:
ik kan de enquetes over mobiele telefonie niet meer zien
Ik zie ze helemaal niet
Schudden voor gebruik
  dinsdag 21 maart 2006 @ 19:20:26 #245
132245 midje
Flight to Disneyland?
pi_36240836
ok ik heb me vandaag radicaal lopen inschrijven overal
hoelang voordat de 1e mailtjes in de mailbox vallen?
Computer Says No
pi_36241842
Tenzij ik het verkeerd begrepen heb en nergens een uitnodiging voor ontvang via mail o.i.d., heb ik ook niks gekregen van TNS.
pi_36247064
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
IntoMart GFK belde voor onderzoek over Muziek op de Radio..
kreeg allemaal fragmenten en die moest ik herkennen + beoordelen.
Ze hebben nou eindelijk ook m'n emailadres
Hee, die had ik net op internet gehad. Leuke enquete en toch weer 2,10 verdiend
pi_36247366
Mijn Bol.com bon is binnen
Volg je eurobiljetten
  dinsdag 21 maart 2006 @ 22:20:28 #249
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36247413
Ik heb me een tijd geleden ook ingeschreven voor IntoMart, maar nog niks gehad
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_36291144
quote:
Op maandag 20 maart 2006 19:57 schreef Dagguzz het volgende:

[..]

Ik heb het geld EINDELIJK! ontvangen (vrijdag)
2 maanden later dan mij beloofd werd!!!!!!!!!!

Mja... toch weer 20 euro rijker
Ik heb gisteren ook mijn geld ontvangen. Ze hebben toch wel weer een puntje gescoord door zo snel en netjes op mijn email te reageren.
Spoilers!
  donderdag 23 maart 2006 @ 11:56:05 #251
107521 Furia
snoopy weer
pi_36292311
Net weer een enquete van NIPO Business waarbij wel stond dat je NiPoints kreeg en dat het aantal aan het einde van de lijst stond, maar dat was niet zo Heb dus maar even een mailtje gestuurd!

En eindelijk een uitbetalingsopdracht kunnen aanvragen bij OpinionBar
  donderdag 23 maart 2006 @ 12:39:03 #252
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_36293377
ik krijg maar geen nipo enquets
pi_36293878
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 12:39 schreef WEST het volgende:
Ik heb me op 16 maart op bijna alle sites uit de OP aangemeld, maar nog geen één enquete ontvangen Ach ja, nog even geduld hebben he.
pi_36294155
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 12:39 schreef WEST het volgende:
Jup hier ook . Ach ja, zal wel komen
pi_36295115
Gister een nipo gehad over winkelen en vandaag gehad van invotes over mijn dochter haar dag indeling. Nipo is nu weer een bon, invotes gaat lekker en intomart heb ik volgende week weer poststromenonderzoek.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 12:46:04 #256
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_36325021
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:56 schreef Furia het volgende:
Net weer een enquete van NIPO Business waarbij wel stond dat je NiPoints kreeg en dat het aantal aan het einde van de lijst stond, maar dat was niet zo Heb dus maar even een mailtje gestuurd!

En eindelijk een uitbetalingsopdracht kunnen aanvragen bij OpinionBar
Ik heb ze daar ook een mail over gestuurd. Ik wil ook graag weten hoeveel punten ik nou bij elkaar heb gespaard, dat is nog steeds niet te zien op de site.

Ik heb ook een mail naar Ciao gestuurd. Ik kreeg een enquete, en ik moest ineens een code invullen. Gebruikersnaam, wachtwoord, onderzoekscode werkte allemaal niet. Toch een enquete van 1,81, dus die wil ik graag doen!
Spoilers!
pi_36328847
Net m'n welkomsbrief gekregen van NIPO
  vrijdag 24 maart 2006 @ 18:17:16 #258
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36335267
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 14:40 schreef Impry het volgende:
Net m'n welkomsbrief gekregen van NIPO
Me too
pi_36335500
En zojuist m'n eerste NIPO ingevuld (startenquete dan...)
  vrijdag 24 maart 2006 @ 20:27:05 #260
107521 Furia
snoopy weer
pi_36338814
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 12:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb ze daar ook een mail over gestuurd. Ik wil ook graag weten hoeveel punten ik nou bij elkaar heb gespaard, dat is nog steeds niet te zien op de site.

Ik heb ook een mail naar Ciao gestuurd. Ik kreeg een enquete, en ik moest ineens een code invullen. Gebruikersnaam, wachtwoord, onderzoekscode werkte allemaal niet. Toch een enquete van 1,81, dus die wil ik graag doen!
Nee idd, je kunt wel inloggen, maar niet je puntensaldo kijken, dus als je t weet, laat het dan even weten! Ik heb gemaild over die punten en ze zeiden dat dat door een fout was, maar dat je wel gewoon de punten kreeg die ervoor stonden en dat ze gingen voor de bon die je eerder aangegeven had. Wilde je dat niet, dan kon je even mailen.

Die 1,81 van Ciao had ik ook al gemaakt, als dat erbij is heb ik daar ook weer een uitbetaling van
pi_36338903
Furia je had van de week gevraagd in een ander topic naar mijn woonplaats en mjn antwoord was ja
pi_36341176
Ik kom nu net thuis en zie een pakketje van Buzzer liggen. "tsjee, wat is dat" Blijkt de Buzzkit te zijn voor de SNS hypotheken @ Live@dvies. Zit er een aantal boekjes + Headset in de doos. Ik wat gaan we hier beleven? Ik dacht dat het om een chatsessie ging en niet dat het live talk zou zijn. Nu zit ik dus met een Headset waar ik niets mee kan (ben nl. slechthorend). Nu blijkt uit de gegevens dat alle 500 buzzers mee "moeten" doen, anders zal dit ten koste gaan van je buzzstatus. Wat moet ik nu doen? Ik baal er wel van dat ik er niet aan mee kan doen. Heb overigens ook heel weinig verstand van hypotheken.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 23:08:36 #263
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_36343523
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:46 schreef AnnekeM het volgende:
Ik kom nu net thuis en zie een pakketje van Buzzer liggen. "tsjee, wat is dat" Blijkt de Buzzkit te zijn voor de SNS hypotheken @ Live@dvies. Zit er een aantal boekjes + Headset in de doos. Ik wat gaan we hier beleven? Ik dacht dat het om een chatsessie ging en niet dat het live talk zou zijn. Nu zit ik dus met een Headset waar ik niets mee kan (ben nl. slechthorend). Nu blijkt uit de gegevens dat alle 500 buzzers mee "moeten" doen, anders zal dit ten koste gaan van je buzzstatus. Wat moet ik nu doen? Ik baal er wel van dat ik er niet aan mee kan doen. Heb overigens ook heel weinig verstand van hypotheken.
Slechthorend, maar niet doof dus. Daar kan men best rekening mee houden, toch?
Asjemenou
  vrijdag 24 maart 2006 @ 23:49:50 #264
107521 Furia
snoopy weer
pi_36344371
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:29 schreef Anitra het volgende:
Furia je had van de week gevraagd in een ander topic naar mijn woonplaats en mjn antwoord was ja
daar ben ik gisteren nog geweest mooi plaatsje hoor
  vrijdag 24 maart 2006 @ 23:52:01 #265
107521 Furia
snoopy weer
pi_36344415
quote:
Ik doe ook mee, maar heb absoluut geen verstand van hypotheken. Het lijkt me wel handig om er wat meer over te weten te komen, dat heb ik ook gewoon aangekruist en blijkbaar kun je dan ook meedoen. Ik zou het denk ik proberen, kijken of je er echt niets mee kunt en dan als het dus echt niet kan gewoon netjes een berichtje sturen, misschien dat het dan niet uitmaakt. Is er niet iemand anders in je huishouden die misschien voor je mee kan doen? Dat mag misschien ook wel
  zaterdag 25 maart 2006 @ 11:17:28 #266
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_36349636
Ik had net een NIPO over Vicks red energy. 5 vragen, 1,5 minuut. Toch mooi 9 punten. Zijn er toch meer dan de minimale 7
Spoilers!
  zondag 26 maart 2006 @ 11:38:30 #267
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36373254
quote:
Ik werd ook uitgenodigd, maar ben 14 . Toch mocht ik meedoen en heb nu het headsetje hier liggen.

Ik kreeg trouwens van het NIPO een CD-ROM met een onderzoek, die ik pas maandag mag gebruiken. Wel tof, als het zo'n groot onderzoek is dat het op CD-ROM moet.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zondag 26 maart 2006 @ 11:39:45 #268
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36373270
Trouwens, ik heb mijn Buzz interview 27-03-2006 om 18:00 uur. Misschien leuk als alle FOK!kers het dan doen?
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_36375909
quote:
Op zondag 26 maart 2006 11:38 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Ik werd ook uitgenodigd, maar ben 14 . Toch mocht ik meedoen en heb nu het headsetje hier liggen.

Ik kreeg trouwens van het NIPO een CD-ROM met een onderzoek, die ik pas maandag mag gebruiken. Wel tof, als het zo'n groot onderzoek is dat het op CD-ROM moet.
Dat zegt niet zoveel hoor, vaak staan daar gewoon filmpjes op. Heb ook wel enquetes met een cd gehad van maar 10 punten.
  maandag 27 maart 2006 @ 11:30:26 #270
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_36399340
quote:
Nee idd, je kunt wel inloggen, maar niet je puntensaldo kijken, dus als je t weet, laat het dan even weten! Ik heb gemaild over die punten en ze zeiden dat dat door een fout was, maar dat je wel gewoon de punten kreeg die ervoor stonden en dat ze gingen voor de bon die je eerder aangegeven had. Wilde je dat niet, dan kon je even mailen.
Ik heb een nogal kortaf antwoord gekregen: U ontvangt binnen 2 weken bericht over de punten voor TNS NIPObase business.

Nou ja, kortaf of niet, ik ben blij dat er dus binnenkort duidelijkheid is over die punten. Hoop ik.
Spoilers!
  maandag 27 maart 2006 @ 13:22:52 #271
107521 Furia
snoopy weer
pi_36402450
Ik had net mijn eerste van Ipsos, voor 100 punten En eentje van intomart die als je hem helemaal deed 60 cent waard zou zijn... ik deed hem blijkbaar niet helemaal, maar kreeg toch lekker 50 cent!!
  maandag 27 maart 2006 @ 17:04:31 #272
132245 midje
Flight to Disneyland?
pi_36409174
- laatmaar -
Computer Says No
  maandag 27 maart 2006 @ 17:58:51 #273
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36410670
Ik ga NU aan mijn live buzz campagne beginnen
pi_36410804
Korte Intomart vragenlijst gehad over de Elsevier, ¤ 1,- spaartegoed.
  woensdag 29 maart 2006 @ 09:18:52 #275
107521 Furia
snoopy weer
pi_36455188
quote:
Op maandag 27 maart 2006 17:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga NU aan mijn live buzz campagne beginnen
Volgens mij hebben ze mij gisteren gebeld, maar toen was ik denk net weg... maar hoe ging het?????

en over n ander onderwerp: is het bij jullie ook zo lang geleden dat er weer NiPoints bij zijn geschreven? Bij mij sinds half februari al niet meer, terwijl ik in en voor die tijd ook nog een hoop enquetes heb gedaan...
pi_36462822
quote:
Even aangeven, ze bellen namelijk van te voren voor je de mail krijgt om aan het onderzoek te beginnen
Als je bv problemen met je microfoon hebt kun je het ook telefonisch doen, misschien dat dat dan een optie voor je is..
pi_36462846
Overigens doe ik nu mee met de Amy Kelly campagne en die van de Sns..ben benieuwd..
  woensdag 29 maart 2006 @ 17:34:06 #278
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36468076
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 09:18 schreef Furia het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze mij gisteren gebeld, maar toen was ik denk net weg... maar hoe ging het?????

en over n ander onderwerp: is het bij jullie ook zo lang geleden dat er weer NiPoints bij zijn geschreven? Bij mij sinds half februari al niet meer, terwijl ik in en voor die tijd ook nog een hoop enquetes heb gedaan...
Ik verbind. Zeg dat ik 14 ben zegt ie "O, dan val je niet echt in de doelgroep". Beetje raar van Buzzer dat ze niet filteren op leeftijd . Maar hij heeft me wel alles uitgelegd, want ik ben wel geïnteresseerd in economische dingen .

Net de eerste keer InVotes uit laten betalen. Gaat heel makkelijk, je krijg meteen een code .
pi_36468329
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 17:34 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Ik verbind. Zeg dat ik 14 ben zegt ie "O, dan val je niet echt in de doelgroep". Beetje raar van Buzzer dat ze niet filteren op leeftijd . Maar hij heeft me wel alles uitgelegd, want ik ben wel geïnteresseerd in economische dingen .

Net de eerste keer InVotes uit laten betalen. Gaat heel makkelijk, je krijg meteen een code .
Maar hij telt nu wel gewoon mee voor jou bij buzzer he?
  woensdag 29 maart 2006 @ 17:47:22 #280
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36468457
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 17:43 schreef Roolio het volgende:

[..]

Maar hij telt nu wel gewoon mee voor jou bij buzzer he?
Jup
  woensdag 29 maart 2006 @ 18:45:46 #281
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36469900
Wij hebben een extra onderzoek over "Merken".
pi_36486172
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 11:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had net een NIPO over Vicks red energy. 5 vragen, 1,5 minuut. Toch mooi 9 punten. Zijn er toch meer dan de minimale 7
precies..
Een simpeler onderzoek kan bijna niet!

Ohh en net nadat ik op invoeren klikte kwam er een mail van opinionbar binnen met een onderzoek over: Het wordt weer zomer! en dat voor 100 punten!

Damn... gaat denk ik over schepijs van een bepaald merk.
Nu heb ik maar 10 punten.
Volg je eurobiljetten
  donderdag 30 maart 2006 @ 10:56:14 #283
107521 Furia
snoopy weer
pi_36486546
Ik moet van 11-12 dat Live@dvies doen, maar ik heb nog niets gehoord Ze hebben ook nog niet gebeld, dus ik weet echt niet wat ik nou klaar moet hebben of hoe en wat? hoe ding dat bij jou Christiaan, of heb jij het niet via de computer meer gedaan?
pi_36488516
Ik heb nog steeds niks
pi_36509403
Ik wil graag aangemeld worden, iemand die zin heeft om me daarbij te helpen??
irisdejong8@hotmail.com
Noem mij maar gewoon... majesteit!!
  vrijdag 31 maart 2006 @ 04:44:26 #286
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_36514523
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:37 schreef Blueman het volgende:

[..]

precies..
Een simpeler onderzoek kan bijna niet!

Ohh en net nadat ik op invoeren klikte kwam er een mail van opinionbar binnen met een onderzoek over: Het wordt weer zomer! en dat voor 100 punten!

Damn... gaat denk ik over schepijs van een bepaald merk.
Nu heb ik maar 10 punten.
Die had ik ook Die was vast iov Ben & Jerry's, want die heb ik als enige niet aangeklikt en toen kreeg ik maar 10 punten.
Asjemenou
  vrijdag 31 maart 2006 @ 05:41:15 #287
107521 Furia
snoopy weer
pi_36514611
He!! Kan ik niet slapen, wacht er een onderzoek van Ciao voor 2,75 op me :D:D
  vrijdag 31 maart 2006 @ 15:51:30 #288
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_36526227
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 23:01 schreef -Irisje- het volgende:
Ik wil graag aangemeld worden, iemand die zin heeft om me daarbij te helpen??
irisdejong8@hotmail.com
done
pi_36545828
Vandaag mijn 1e uitbetaling van Invotes. Ik dacht dat invotes een uitbetaling doet op je bankrekening, maar je kunt kiezen tussen een aantal bonnen als Bol.com, Free Record Shop, Wehkamp en nog een paar die mij niets zeggen. Nu bedacht ik mij dat 't wel verstandig is om Bol.com bonnen te gaan sparen met uitzicht naar mijn vervolg opleiding in september. Boeken zijn duur
Ik zat op een bon te wachten van Nipo.. Ik denk "snel laten omzetten naar Bol.com" zie ik dat er een blokkerbon onderweg is .. Heb even een mailtje gestuurd naar Nipo of ze de resterende 6 punten om willen zetten naar sparen voor Bol.com bonnen.

Van de week het tijdsbestedingsonderzoek gehad van Invotes. Daar totaal 500 epoints mee verdiend.
22 maart nog een maandelijkse onderzoek gehad van Nipo (25 punten) ging over van alles en nog wat. En later nog een onderzoekje voor 11 (?) punten maar kan er niet opkomen waar die over ging.
pi_36545865
Nieuwe leden onder ons, die nog niet lid zijn van GFK Intomart, kunnen zich HIER aanmelden
  zaterdag 1 april 2006 @ 11:43:09 #291
107521 Furia
snoopy weer
pi_36546390
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 11:14 schreef AnnekeM het volgende:
Nieuwe leden onder ons, die nog niet lid zijn van GFK Intomart, kunnen zich HIER aanmelden
slim
pi_36548074
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 15:51 schreef WEST het volgende:

[..]

done
Dankje
Noem mij maar gewoon... majesteit!!
  zaterdag 1 april 2006 @ 21:09:40 #293
107521 Furia
snoopy weer
pi_36560728
NIPO saldo was weer bijgewerkt Vandaag een BOL bon ontvangen en er zou er ook eentje van Blokker onderweg moeten zijn
pi_36563804
net 3 euro voor ciao, enquete over zuivel. Saai maar ach
Who knew?
  zondag 2 april 2006 @ 10:28:19 #295
107521 Furia
snoopy weer
pi_36570909
Ik moet nog een heeeeeeel groot eind, maar heb net bedacht dat ik met al die bonnen maar ga sparen voor een mooi navigatiesysteem voor in de auto :D Jammer dat je Irischeques en Bol bonnen niet in dezelfde winkel uit kunt geven

Iemand nog speciaal ervaring met bepaalde systemen? (ja offtopic, maar was gewoon benieuwd)
  zondag 2 april 2006 @ 10:40:13 #296
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_36571014
quote:
Op zondag 2 april 2006 10:28 schreef Furia het volgende:
Ik moet nog een heeeeeeel groot eind, maar heb net bedacht dat ik met al die bonnen maar ga sparen voor een mooi navigatiesysteem voor in de auto :D Jammer dat je Irischeques en Bol bonnen niet in dezelfde winkel uit kunt geven

Iemand nog speciaal ervaring met bepaalde systemen? (ja offtopic, maar was gewoon benieuwd)
Even een vraagje aan jou, hoe lang doe je al mee aan dat bij 2 euro uitbetalen en hoeveel heb je al?
  zondag 2 april 2006 @ 10:42:50 #297
107521 Furia
snoopy weer
pi_36571042
quote:
Op zondag 2 april 2006 10:40 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Even een vraagje aan jou, hoe lang doe je al mee aan dat bij 2 euro uitbetalen en hoeveel heb je al?
Ik gok zo'n anderhalve maand/twee maanden en ik zit nu op 1,97 Maar ik heb nog geen referrals en doe ook nooit mee met betaalacties, ik moet het dus echt van het klikken hebben, dus wat dat betreft gaat het nog best aardig Bijna uitbetaling in ieder geval!!!

O ja, en als ik eraan denk het spelletje doen: je kunt elke dag een quiz doen van 10 vragen. heb je ze allemaal goed, dan krijg je er een cent bij, anders 0,.. cent... Daar komt 0,19 van mijn saldo vandaan!
pi_36571046
Zou iemand zo lief willen zijn mij aan te melden bi Nipo?
Email: mnie23@zonnet.nl
Naam: mnie of mnie23

Ik wil ook zo graag!

Alvast heel veel bedankjes,
Sandra
  zondag 2 april 2006 @ 10:45:14 #299
107521 Furia
snoopy weer
pi_36571067
quote:
Op zondag 2 april 2006 10:43 schreef mnie het volgende:
Zou iemand zo lief willen zijn mij aan te melden bi Nipo?
Email: mnie23@zonnet.nl
Naam: mnie of mnie23

Ik wil ook zo graag!

Alvast heel veel bedankjes,
Sandra
Je zult wel mail hebben nu!
pi_36573656
Jaaa!
Dank, dank.
pi_36579129
Ik word echt gek van Ciao, krijg zoveel enquetes van hen. En dan zit je 10 min vragen in te vullen. Krijg je alsnog sorry we hebben al genoeg respondenten in uw doelgroep. Ik heb er de afgelopen weken iets van 10 gehad. Maar voor geen een heb ik iets gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')