Volgens de site:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ik doe alleen maar mee als ik er geld of muziekbonnen mee kan verdienen.
Niet een klein kansje op een prijs(je).
Met http://www.mytns.com/Default.asp (Europesche variant van het Nipo) ben ik maar ff gestopt. Ze houden wel verdiende punten bij, maar het is nog steeds niet duidelijk, hoeveel punten je nodig hebt voor een muziekbon. Je kan ze (doe dit volgens mij al een jaar) nog steeds niet inruilen.
Dat heb ik idd ook gelezen, maar de norm voor Nederland (vermoedelijk ook 1000 punten) is niet bekend, en je kan je punten dus nog steeds niet inruilen, terwijl ik er (volgens mij) al een jaar aan meedoe.quote:Op zondag 5 maart 2006 05:06 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Volgens de site:
MyTNS.com points kunnen via de MyTNS.com website ingeruild worden voor vele verschillende zaken zoals onder andere donaties aan goede doelen, kadobonnen etc. De daadwerkelijke inruilwaarde van de MyTNS.com points varieert afhankelijk van het inruilsysteem en het land waarin u woont. Als u bijvoorbeeld in Groot Brittanië woont, kunt u 1500 MyTNS.com points inruilen voor een donatie van 10 Engelse ponden aan een goed doel of, als u in Frankrijk woont, kunnen 1000 punten ingeruild worden voor een donatie van ¤10 aan een goed doel.
In Nederland krijg je voor 66 punten en bon ter waarde van 10 euro voor Bol.com, Free Record Shop of Blokker!quote:Op zondag 5 maart 2006 08:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat heb ik idd ook gelezen, maar de norm voor Nederland (vermoedelijk ook 1000 punten) is niet bekend, en je kan je punten dus nog steeds niet inruilen, terwijl ik er (volgens mij) al een jaar aan meedoe.
Het aantal punten wordt inmiddels wel bijgehouden
Done!quote:Op zondag 5 maart 2006 08:30 schreef donald_dick het volgende:
kan iemand me aanmelden?
joystickj@ raketnet.nl
Ik heb je aangemeld!quote:Op zondag 5 maart 2006 19:45 schreef Jurruh het volgende:
Kan iemand mij ook aanmelden voor NIPO? Jurrederuiter (@) gmail.com
Alvast bedankt!
nee alleen afgelopen donderdag iets moest invullen en kreeg daar 25 punten voorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:45 schreef MissX het volgende:
iemand al nipo screening gehad deze maand? Ik heb nog niet eens een email erover gehad.
Nope hier ook nog niets gehadquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:45 schreef MissX het volgende:
iemand al nipo screening gehad deze maand? Ik heb nog niet eens een email erover gehad.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:15 schreef AnnekeM het volgende:
Ik mag donderdag weer de screening van Nipo invullen!
same herequote:Op woensdag 8 maart 2006 18:40 schreef Nuongirl het volgende:
heb die screening van kijkshop ook vandaag gehad en ik mag vrijdag weer een screening van NIPO invullen
Nee, niet voor de maandelijkse screeningquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:53 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
same here![]()
Bijna mijn eerste bon bij elkaar. Krijg je trouwens ook punten voor de maandelijkse screening?
Ik vertrouw niet zo op de administratie van anderenquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:53 schreef Furia het volgende:
ik verwacht vandaag mijn buzzerboek!!! Ben echt benieuwd!! En morgen idd weer een screening van Nipo. Had ook nog een screening via kijkshop waarvoor je aan het einde een bon opgestuurd zou krijgen voor een gratis webcam
ik heb trouwens wel aangegeven mee te willen Nipo-en, ze kunnen in het bestand toch wel zien dat ik dat al doe? het alternatief was namelijk "nee, geen belangstelling" of zoiets, en dat is niet zo!
En dan kan je kiezen uit Sluiten en Negeren, maar bij allebei de opties sluit hij em af.quote:C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS en Microsoft Windows toepassingen. Kies sluiten om de toepassing af te sluiten.
http://capi.nipo.nl/download/16bit_XP.exequote:Op donderdag 9 maart 2006 14:30 schreef arucard het volgende:
Ik krijg een foutmelding als ik het NIPO interview systeem wil opstarten..
[..]
En dan kan je kiezen uit Sluiten en Negeren, maar bij allebei de opties sluit hij em af.
ja, zo had ik het ook gedaan. daarom ga ik dus ook niet opgeven dat ik niet mee wil doen, want straks schrappen ze mequote:Op donderdag 9 maart 2006 12:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik vertrouw niet zo op de administratie van anderenook omdat er bij stond dat je dan een informatiepakket krijgt. Ik heb me voor het Kijkshop-gebeuren aangemeld met dezelfde gegevens als voor de gewone Nipo, dan zouden ze die verdubbeling toch al hebben ontdekt.
Bedanktquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://capi.nipo.nl/download/16bit_XP.exe
Downloaden en installeren..
Doet ie het weer perfect
die van mij mag morgen pasquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:18 schreef WEST het volgende:
zo een screening gedaan net. nu maar hopen op veel vragenlijsten
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:15 schreef Man_Made_God het volgende:
Krijg je voor die screening bericht ofzo? Want ik heb nu voor de eerste keer ingelogd, maar kon verder niks... Terwijl het systeem mij volgens de papieren zou moeten herkennen.
Er staat bij mij:quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:16 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Bij mij stond het eigenlijk al in de eerste brief vermeld.
maar dat kan ik op de site dus nergens terugvinden... maar ja, dat bericht zal dus nog wel komen ofzo...quote:blablabla, en kunt u de eerste vragenlijst inladen via het modem
Voor mij ook niet echt. Jammerquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:34 schreef MissX het volgende:
weinig interessante vragen voor mij zo in de screening
Oeh ik hoop 't mijne ook, ga van het weekend naar vriendje, kan ik 't mooi meenemenquote:
Mijne ook!!! De postbode moest wel aanbellen, maar ik ga hem nu straks (heb nu vieze handen) lekker bekijken!!! Balen dat ik zo weer moet werkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:28 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oeh ik hoop 't mijne ook, ga van het weekend naar vriendje, kan ik 't mooi meenemen
Past ie niet door de brievenbus?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:27 schreef Furia het volgende:
[..]
Mijne ook!!! De postbode moest wel aanbellen, maar ik ga hem nu straks (heb nu vieze handen) lekker bekijken!!! Balen dat ik zo weer moet werken
Die heb ik idd gekregenquote:P.s. 120 Buzzers hebben een speciale puzzel ontvangen bij het boek. Deze zijn een tijd geleden naar boekenhandels gestuurd om het boek bij hen te introduceren. Er waren er nog een paar over, dus die zijn (zonder te selecteren) over de 500 BuzzKits verdeeld...leuk om extra buzz mee te maken ?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:46 schreef LotjeSpieg het volgende:
Ook las ik verder naar boven in dit topic iets over Buzzer boeken. Kan iemand me daar iets meer over vertellen?
Ff naar www.buzzer.nlquote:
Gefeliciteerd ! Je hebt deze pittige ondervraging doorstaan en bent klaar om te buzzen. Je ontvangt nu per email de vraag om je inschrijving nogmaals te bevestigen, zodat we weten dat je emailadres werkt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ff naar www.buzzer.nl
De campagne is al begonnen, dus je kunt je er niet meer voor inschrijven.
bij de hand van de schilder kreeg je 3 boekjes met alvast een paar hoofdstukken en een kortingsbon achterin. hiermee kun je anderen ook vast wat laten lezen, zonder zelf je boek af te moeten staanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:25 schreef Anitra het volgende:
proefboekjes?
Lucky_Bastard!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb en 3 voorproefboekjes en die puzzel!
Ja, maar je kunt dus niet meer meedoen met boeken buzzen want die campagne is al begonnen. Je hebt je nu gewoon als Buzzer ingeschreven.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:37 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ! Je hebt deze pittige ondervraging doorstaan en bent klaar om te buzzen. Je ontvangt nu per email de vraag om je inschrijving nogmaals te bevestigen, zodat we weten dat je emailadres werkt.![]()
Puzzel?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:33 schreef Furia het volgende:
[..]
Lucky_Bastard!
Volgens mij ben ik de enige hier die niet de puzzel had![]()
gedaan! op het rallymedia adres, dat stond bovenaanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:03 schreef Impry het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven bij vijf bureau's, nu alleen NIPO nog. Kan iemand mij daar voor uitnodigen?Alvast bedankt!
![]()
Ok, bedankt!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:13 schreef Furia het volgende:
[..]
gedaan! op het rallymedia adres, dat stond bovenaan
Je moet het geloof ik wel testen met een webcam op je gericht.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:54 schreef Impry het volgende:
Nog even terug komen op die Kijkshop onderzoeken. Zijn er hier die daar aan meegedaan hebben en wat houdt het precies in?
Je ontvangt een product.
Dit moet je testen.
Hier schrijf je een verslag van/vul je een vragenlijst in.
Dan kun je het product kopen voor een lage prijs.
Als je het niet koopt moet je het terugbrengen/sturen?
Klopt dat zo een beetje, of gaat het helemaal anders?
Volgens mij was dat optioneel hoor.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:55 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Je moet het geloof ik wel testen met een webcam op je gericht.
Oh.. dan had ik ook wel mee willen doenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Volgens mij was dat optioneel hoor.
Ik vraag me wel af hoe je dan een friture moet testen. Die staat toch meestal in de keuken (en in ons geval buiten) en de camera zit meestal aan je PC vast (en die staat bij mij op mijn slaapkamer).
Nee hoor, bij Nipo krijg je papieren Bol.com bonnen. De code staat er dan opgedrukt. En eerlijk gezegd vind ik dat fijner dan dat ze nu "ergens" in cyberspace zweven op de pagina van inVotesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:31 schreef Frankvbr het volgende:
vrij logisch dat je bol-bonnen digitaal krijgt. Je kunt ze namelijk moeilijk inleveren bij een "bolwinkel". Een code is dus de enige manier.
Ik heb bij invotes een keer een irischeque aangevraagd, die werd uiteraard opgestuurd. kheb nu weer 630 punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |