2quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:03 schreef SuperUli het volgende:
Hoeveel races komen er nog?
http://www.torino2006.org/ITA/IDF/SS/RT_SSM100101.htmlquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:01 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Laat iemand ff een linkje posten naar zo'n live bijgewerkt overzichtje van de stand van de 10km...
Ik moet helaas werken voor school, maar ik probeer 't te volgen. TV leidt te veel af.
P'sies. Bob gaat winnen, tenzij Hedrick het weer verpestquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:02 schreef Ericr het volgende:
Gashendel my ass, dan moet je winnen op Bob. Hij haalt niks in.
Doen ze de hele spelen al.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:03 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nou hopen dat beide Noren op hun bek gaan.
Jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:03 schreef Cart_man het volgende:
Is Bob nog steeds eerste?
wheheheehequote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:03 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nou hopen dat beide Noren op hun bek gaan.
Bob deed eigenlijk een Gianni: snel vertrekken en dan het verval beperkt houden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:03 schreef Bruce117 het volgende:
Bob gaat op de 1e plaats de laatste dweil in
Jazekerss.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:03 schreef Cart_man het volgende:
Is Bob nog steeds eerste?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:04 schreef Art_Core het volgende:
Fabris is onze nieuwe Frank Dittrich - ik mis die gekke Duitser.
Ik ook bij 8800 meter versnellenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:04 schreef Art_Core het volgende:
Fabris is onze nieuwe Frank Dittrich - ik mis die gekke Duitser.
Fijne nietszeggende gesprekken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:04 schreef Ericr het volgende:
Bob bij Bert.
http://teletekst.nos.nl/ pagina 868quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:04 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
P'sies. Bob gaat winnen, tenzij Hedrick het weer verpest![]()
Linkje naar de constant bijgeewerkte stand als iemand blieft...?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ok... Schaatsen prima, maar hij moet wel gewoon zijn mond dicht houden.
Of tijdens de trainingsstop eens bij een logopediste langs!
Zelfde site....italiaans is niet best.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:03 schreef PsyCha het volgende:
[..]
http://www.torino2006.org/ITA/IDF/SS/RT_SSM100101.html
http://www.nbcolympics.com/results/1501985/detail.htmlquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:05 schreef Riert het volgende:
[..]
Zelfde site....italiaans is niet best.
Waar klik ik op dat je de tijden per ronde ziet?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:05 schreef Brighteyes het volgende:
Hij heeft iedereen misleidquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:06 schreef MissHobje het volgende:
Dadelijk heeft Mueller een geheim wapen![]()
Dat zou toch zuur zijn he
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:06 schreef Perico het volgende:
Wat een kop heeft de Jong.. denk dat ik wel weet waardoor die nu weer eens uit zijn slof is geschoten.. Ingrid Paul heeft hem geprikkeld door te zeggen, dat ie na jaren zeuren nu eindelijk 1x sex met haar mocht hebben (zonder papieren zak over zijn kop), maar alleen als die goud zou winnen...
Heb eens respect voor iemandquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:05 schreef Brighteyes het volgende:
Hij gaat zelf rijdenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hij heeft iedereen misleid
Of hij komt met Haugli ofzo
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:06 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
Het gebrek van veel schaatsers, praten
![]()
Engelse site: http://www.torino2006.org/ENG/IDF/SS/RT_SSM100101.htmlquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:05 schreef Riert het volgende:
[..]
Zelfde site....italiaans is niet best.
Waar klik ik op dat je de tijden per ronde ziet?
Heu. Toch andere sitequote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:06 schreef Falco het volgende:
[..]
http://www.nbcolympics.com/results/1501985/detail.html
Goed hequote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:08 schreef Brahimov het volgende:
Wat een verschil!
ja...quote:
Ging te vaak over de lijn tijdens de bocht.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:06 schreef 61neorej het volgende:
Waarom wercd die Rus nou eigelijk gediskwalificeerd?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:08 schreef Heerlijkheid het volgende:
"Het interview van gisteren sloeg nergens op"
ja dat sloeg ook nergens op.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:08 schreef golfer het volgende:
Mooi!
"Dat interview van gisteren sloeg nergens op"
Eat that, Maaldering!
Dat zei die goed hahahaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:08 schreef Heerlijkheid het volgende:
"Het interview van gisteren sloeg nergens op"
iddquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:09 schreef twentemeisje het volgende:
HULDE HULDE HULDE aan Bob "Het interview van gisteren sloeg nergens op" de Jong!
wie weetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:09 schreef Brahimov het volgende:
Sven Kramer staat vierde. Hij zal geen medaille pakken. No shit, Sherlock
Dát zocht ik. Dank je! Nu kan ik aan 't werk. Dag, allen!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:07 schreef Caws het volgende:
[..]
Engelse site: http://www.torino2006.org/ENG/IDF/SS/RT_SSM100101.html
Ach, Bart Veldkamp heeft leuke interviews. En Marnix Ten Kortenaar kon dat ook wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:08 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ja, ik zei het al een keer, in een nieuwe topsportverzekering moet gratis logopedie voor schaats(t)ers. Ze kunnen echt geen van allen praten. Vooral Timmer is prachtig (dat was Timmer toch?): "Marianne, je hebt gewonnen. Hoe voel je je?" "Ja, goed." "Schaatste je lekker?" "Ja."
![]()
Minstens zo'n lul als Dijkstra.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:09 schreef Ericr het volgende:
Go fuck Maalderink.
Ben ik niet met je eens. Stotteren en zo snel praten als Erben is soms irritant maar nog wel te doen, maar dit... van die mensen die hun tong gewoon nutteloos als een naaktslak in hun mond laten liggen.quote:
Dijkstra verbaasde zich over de wisselende stemming van De Jong gedurende het interviewquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:10 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Minstens zo'n lul als Dijkstra.
1000 en 1500 meter rijders (m/v) zijn verrotter.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:09 schreef At_Fundum het volgende:
Bob is alweer lekker helder. Leuk interview
Lijkt me sterk dat ze een kwartier voor de start pas aankomen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:09 schreef Bruce117 het volgende:
Die beelden van de noor die het stadion nadert waren neem ik aan niet live
hij heeft een groot egoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:10 schreef twentemeisje het volgende:
Bert's middlename is blijkbaar "de media"...
Je weet maar nooit wat Mueller adviseertquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze een kwartier voor de start pas aankomen.
ze willen peter niet onder ogen komenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Verslapen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tja wat kan je zeggen, het is Herbie. Met een rotvaart de Glandon afpleuren, die is lekker steil. Net zoals de Galibier, Joux Plane, Hautacam etc etc.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dijkstra verbaasde zich over de wisselende stemming van De Jong gedurende het interview.
Jij hebt iets met naaktslakken ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:10 schreef Brighteyes het volgende:
... van die mensen die hun tong gewoon nutteloos als een naaktslak in hun mond laten liggen.![]()
Brrr... daar krijg ik echt kippevel van.
Het is voor mij een van de ergste afnappers die er is.
Alle respect voor hem en wie dan ook. Maar je tong is geen naaktslak... daar kan je iets mee doen. Sterker nog... daar móet je iets mee doen tijdens het praten!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:07 schreef alwaysleft het volgende:
Heb eens respect voor iemandWat boeit mij dat dat ie slist, net of hij daar wat aan kan doen.
Kan niet echt zeggen dat dat de vraag is waar ik me nu mee bezig houquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:11 schreef andre77 het volgende:
De vraag is nu of Saetre de tijd van Grodum kan verbeteren voor brons.
i agree. Kan alleen daarom al moeilijk fan zijn van de Jong, Uytdehaage en Wust, die altijd met die tong lopen te worstelenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Stotteren en zo snel praten als Erben is soms irritant maar nog wel te doen, maar dit... van die mensen die hun tong gewoon nutteloos als een naaktslak in hun mond laten liggen.![]()
Brrr... daar krijg ik echt kippevel van.
Het is voor mij een van de ergste afnappers die er is.
10km is idd een afstand voor de schaatsers die er wat kalmer aan over doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:10 schreef Brahimov het volgende:
[..]
1000 en 1500 meter rijders (m/v) zijn verrotter.
Ik vind #53 leukerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:12 schreef Ericr het volgende:
[..]
Tja wat kan je zeggen, het is Herbie.
Jajajajaja! Die ook idd!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:12 schreef MiLalaa het volgende:
i agree. Kan alleen daarom al moeilijk fan zijn van de Jong, Uytdehaage en Wust, die altijd met die tong lopen te worstelen![]()
Tsja ze kunenn er zelf ook niks aan doen maar ik kan er ook niet tegen
Hij was ook te makkelijk om niet in te koppen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:12 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehe! Ik zat al op je te wachten!![]()
In totaal ongeveer een half uur.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:13 schreef Zwansen het volgende:
Hoe lang dweilen ze? Kwartier? Half uur?
zeker een half uurquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:13 schreef Zwansen het volgende:
Hoe lang dweilen ze? Kwartier? Half uur?
ik zag het gister... Ingrid wordt helemaal pissed, springt zowat uit d'r vel... En dan ineens heel droog vragen gaan stellen over iets heel anders!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:13 schreef maril het volgende:
De link van Interview mwet Ingrid Paul
http://www.nos.nl/winterspelen2006/beeld_en_geluid/index.html
kijken naar olympisch journaal
Ik hoop het van harte maar ik ben toch best bang voor de Texaan...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:14 schreef Remzz het volgende:
Er is maar 4 seconde sneller gereden op een laaglandbaan. Dus dit is echt een exrtreem goede tijd. Ik weet niet wie er nog aan komt.
ga maarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:15 schreef Game_Error het volgende:
hoelaat beginnen ze weer? ik wil f weten of ik nog naar de supermarkt kan lopen
Kan altijd, iets kopen wordt lastiger.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:15 schreef Game_Error het volgende:
hoelaat beginnen ze weer? ik wil f weten of ik nog naar de supermarkt kan lopen
zal ik je beschermen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:15 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte maar ik ben toch best bang voor de Texaan...
hou ik je aanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben benieuwd wat Ervik kan laten zien. Die kan er zomaar staan, maar je weet het nooit met hem (jaja, IR de clichéman).
En op het moment dat Herbert nog één keer durft te zeggen dat Ervik meer een man voor de 5 kilometer is dan voor de 10km dan ga ik hem in z'n hals bijten.
Ga maar alvast, danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben benieuwd wat Ervik kan laten zien. Die kan er zomaar staan, maar je weet het nooit met hem (jaja, IR de clichéman).
En op het moment dat Herbert nog één keer durft te zeggen dat Ervik meer een man voor de 5 kilometer is dan voor de 10km dan ga ik hem in z'n hals bijten.
brr...duurt 3 kwartier..weet je op hoeveel tijd ongeveer?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:13 schreef maril het volgende:
De link van Interview mwet Ingrid Paul
http://www.nos.nl/winterspelen2006/beeld_en_geluid/index.html
kijken naar olympisch journaal
Ze weten iig dat ze het kunnenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:16 schreef MiLalaa het volgende:
Nu komen dus alleen nog de 4 rijders die ooit sneller zijn geweest dan de Jong. Spannend
ga maar vastquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
dat was Uijtdehaagge ook ooit... maarja die doet niet mee!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:16 schreef MiLalaa het volgende:
Nu komen dus alleen nog de 4 rijders die ooit sneller zijn geweest dan de Jong. Spannend
Ga je tanden maar vast slijpen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Rustig blijven, komt goed.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Nu beginnen de spaningen wel meer op mij te komen![]()
jup, zweethandjes enzo!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Nu beginnen de spaningen wel meer op mij te komen![]()
Maar hij is dan ook de enige van de 5 snellere dan de De Jong van nu.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:17 schreef vinnyb het volgende:
[..]
dat was Uijtdehaagge ook ooit... maarja die doet niet mee!![]()
Zelfs Gianni niet, in die magistrale Thialf 10Kquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar hij is dan ook de enige van de 5 snellere dan de De Jong van nu.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar hij is dan ook de enige van de 5 snellere dan de De Jong van nu.
De moeder van Shani gaat dat regelenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:19 schreef WEST het volgende:
gewoon een stok tussen de benen van chad doen dat die struikelt![]()
Dat blijft een van mooiste races ooitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:19 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Zelfs Gianni niet, in die magistrale Thialf 10K
Cherie is op de hoogtequote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:19 schreef WEST het volgende:
gewoon een stok tussen de benen van chad doen dat die struikelt![]()
Er zitten gelukkig 2 flinke plassen water tussen Herbert en mij, dus ik vrees dat het op logistieke gronden niet door zal gaan.quote:
Hoort ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Tuurlijk is Sven terleurgesteld..Dat is sneu voor hem![]()
ons valse hoop geven hequote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Er zitten gelukkig 2 flinke plassen water tussen Herbert en mij, dus ik vrees dat het op logistieke gronden niet door zal gaan.
Ik ben niet gehandicaptquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:22 schreef PLAE@ het volgende:
de Jong kan beter meedoen aan de paralympics met z'n gehandicapte tong![]()
![]()
ja en dat mag ook, als ik verlies ben ik ook teleurgesteld.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Tuurlijk is Sven terleurgesteld..Dat is sneu voor hem![]()
Je reageert gewoon traag.. en wijzigt slechtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben niet gehandicapt
Wat heben jullie vandaag tegen me ?
Maar komt wel een stuk sympatieker over .quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:23 schreef Brahimov het volgende:
Oude man, zo
hij heeft ze vast gewoon in stapels in zijn nachtkastje liggenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:22 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Kan ie weer een paar nieuwe tanden bestellen![]()
de noorse, niet nederlandse! (iig minder)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:23 schreef PsyCha het volgende:
ik dacht dat ie een hekel had aan de nederlandse pers?
Dat mag ie zeker.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:23 schreef WEST het volgende:
[..]
ja en dat mag ook, als ik verlies ben ik ook teleurgesteld.
hey naaktslakquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben niet gehandicapt
Bah, nee.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:24 schreef MissHobje het volgende:
Je kunt je toch niet voorstellen he,. dat Timmer met die gast is geweest![]()
bestaat er wel rodelen op de paralympische spelen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben niet gehandicapt
Ja, die slapen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:23 schreef Brahimov het volgende:
Oude man, zo
ik kom nooit zo noordelijk in nederlandquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Voel je vrij om het af te handelen voor me.
36, 37e minuutquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:16 schreef Riert het volgende:
brr...duurt 3 kwartier..weet je op hoeveel tijd ongeveer?
idd, wat zag ze toch in hem?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:24 schreef MissHobje het volgende:
Onbegrijpelijk hèquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:24 schreef MissHobje het volgende:
En niet zo oud.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk hè
Marianne Timmer is niet lelijk.
hij zou alleen nog even moeten zeggen dat ie een BIIIG mistake had gemaakt door de Nederlanders in november uit te lachen en belachelijk te maken in vooruitzicht op de OSquote:
Wat ziet dat er toch mooi uit in myactice topics.. BrightEyesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Hebben jullie samen gedoucht?
D_H is de coach van Tong met rodelenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
samen???quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zet I'm wide awake op.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:27 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Wat ziet dat er toch mooi uit in myactice topics.. BrightEyes![]()
Neujquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:26 schreef WEST het volgende:
gaan we nog sympatie krijgen voor Mueller![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:27 schreef Prep2Fight het volgende:
Wat ziet dat er toch mooi uit in myactice topics.. BrightEyes![]()
Ik heb altijd sympathie gehad voor Mueller. En nog steeds hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:26 schreef WEST het volgende:
gaan we nog sympatie krijgen voor Mueller![]()
doelde ik idd ook al eerder op! intervieuwer ging ook wel erg lang door, om vage reacties uit te lokken... maar ze bleef netjes... aan emoties kun je niet zo veel doen... Professioneel van onze Ingrid!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ingrid was helemaal emotioneel in dat interview!Nu snap ik ook de gepikeerde reactie van Bob de Jong net!
Yeah right......Ik mag m nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:28 schreef PsyCha het volgende:
Het lag aan z'n schaats.
zekersquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Beetje te sportief jaquote:
nee ik ook niet hoorquote:
Koop er eens wat van zou k zeggenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Ik heb alleen geen idee wat voor muziek het is.
Ik zie haar er toe in staat. Hedrick met z'n ball shaped face.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:30 schreef Ericr het volgende:
Het was Cherie.
Ids deed dat toch ook in Nagano?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:29 schreef Bruce117 het volgende:
Gekloot met zijn schaats.
Wat zijn dat voor taferelen
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:30 schreef TheEnemy het volgende:
Die moeder van Davis is ook fantastisch![]()
![]()
![]()
Zeker laag ja, maar ik weet nog niet of ik hem de overwinning gunquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:30 schreef Zwansen het volgende:
Mochten zijn schaatsen echt gesabotteerd zijn dan hoop ik echt dat ie hier wint. Dat zou echt laag zijn.
Hedrick balend op plaats 3 is ook wel een mooi gezicht, andersquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:30 schreef vinnyb het volgende:
een brons plakje voor een Noor mag best, als Bob en Carl dan maar 1 en 2 worden! (in willekeurige volgorde)
SC'ers hebben idd wel vaker last van naaktslakjes.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:29 schreef dolle_hond het volgende:
zekers
na een avond flink doorposten he
Ja als je het niet kunt winnen.. dan moet je toch iets de schuld gevenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:31 schreef Ericr het volgende:
Maar iedere schaatser controleert zelf zijn materiaal, dus wat is die Chad aan het bazelen?
hij moet toch wat hebben om te zeiken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:31 schreef Ericr het volgende:
Maar iedere schaatser controleert zelf zijn materiaal, dus wat is die Chad aan het bazelen?
Ach, Timmer had ook jaren te korte buizen, dus ik heb geen hoge dunk van die controle.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:31 schreef Ericr het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:30 schreef Perico het volgende:
Chad is vrees ik nu echt niet meer te houden![]()
Danzij de NOS!!!
Mooie keuze, en zeker terechtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Cheek mag de Amerikaanse vlag dragen bij de sluitingsceremonie. Goede keuze.
http://www.msnbc.msn.com/id/11541782/
ach ja bij Sven brak er een boutje. Jan Bos had ook iets tijdens WK Sprint. Kan dus toch gebeuren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:31 schreef Ericr het volgende:
Oe waar kon je voor NL stemmen ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat is pech, dit is iets wat je snel doorhebt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:32 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ach ja bij Sven brak er een boutje. Jan Bos had ook iets tijdens WK Sprint. Kan dus toch gebeuren.
sport.nlquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oe waar kon je voor NL stemmen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |