In totaal ongeveer een half uur.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:13 schreef Zwansen het volgende:
Hoe lang dweilen ze? Kwartier? Half uur?
zeker een half uurquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:13 schreef Zwansen het volgende:
Hoe lang dweilen ze? Kwartier? Half uur?
ik zag het gister... Ingrid wordt helemaal pissed, springt zowat uit d'r vel... En dan ineens heel droog vragen gaan stellen over iets heel anders!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:13 schreef maril het volgende:
De link van Interview mwet Ingrid Paul
http://www.nos.nl/winterspelen2006/beeld_en_geluid/index.html
kijken naar olympisch journaal
Ik hoop het van harte maar ik ben toch best bang voor de Texaan...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:14 schreef Remzz het volgende:
Er is maar 4 seconde sneller gereden op een laaglandbaan. Dus dit is echt een exrtreem goede tijd. Ik weet niet wie er nog aan komt.
ga maarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:15 schreef Game_Error het volgende:
hoelaat beginnen ze weer? ik wil f weten of ik nog naar de supermarkt kan lopen
Kan altijd, iets kopen wordt lastiger.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:15 schreef Game_Error het volgende:
hoelaat beginnen ze weer? ik wil f weten of ik nog naar de supermarkt kan lopen
zal ik je beschermen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:15 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte maar ik ben toch best bang voor de Texaan...
hou ik je aanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben benieuwd wat Ervik kan laten zien. Die kan er zomaar staan, maar je weet het nooit met hem (jaja, IR de clichéman).
En op het moment dat Herbert nog één keer durft te zeggen dat Ervik meer een man voor de 5 kilometer is dan voor de 10km dan ga ik hem in z'n hals bijten.
Ga maar alvast, danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben benieuwd wat Ervik kan laten zien. Die kan er zomaar staan, maar je weet het nooit met hem (jaja, IR de clichéman).
En op het moment dat Herbert nog één keer durft te zeggen dat Ervik meer een man voor de 5 kilometer is dan voor de 10km dan ga ik hem in z'n hals bijten.
brr...duurt 3 kwartier..weet je op hoeveel tijd ongeveer?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:13 schreef maril het volgende:
De link van Interview mwet Ingrid Paul
http://www.nos.nl/winterspelen2006/beeld_en_geluid/index.html
kijken naar olympisch journaal
Ze weten iig dat ze het kunnenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:16 schreef MiLalaa het volgende:
Nu komen dus alleen nog de 4 rijders die ooit sneller zijn geweest dan de Jong. Spannend
ga maar vastquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
dat was Uijtdehaagge ook ooit... maarja die doet niet mee!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:16 schreef MiLalaa het volgende:
Nu komen dus alleen nog de 4 rijders die ooit sneller zijn geweest dan de Jong. Spannend
Ga je tanden maar vast slijpen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Rustig blijven, komt goed.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Nu beginnen de spaningen wel meer op mij te komen![]()
jup, zweethandjes enzo!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Nu beginnen de spaningen wel meer op mij te komen![]()
Maar hij is dan ook de enige van de 5 snellere dan de De Jong van nu.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:17 schreef vinnyb het volgende:
[..]
dat was Uijtdehaagge ook ooit... maarja die doet niet mee!![]()
Zelfs Gianni niet, in die magistrale Thialf 10Kquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar hij is dan ook de enige van de 5 snellere dan de De Jong van nu.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar hij is dan ook de enige van de 5 snellere dan de De Jong van nu.
De moeder van Shani gaat dat regelenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:19 schreef WEST het volgende:
gewoon een stok tussen de benen van chad doen dat die struikelt![]()
Dat blijft een van mooiste races ooitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:19 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Zelfs Gianni niet, in die magistrale Thialf 10K
Cherie is op de hoogtequote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:19 schreef WEST het volgende:
gewoon een stok tussen de benen van chad doen dat die struikelt![]()
Er zitten gelukkig 2 flinke plassen water tussen Herbert en mij, dus ik vrees dat het op logistieke gronden niet door zal gaan.quote:
Hoort ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Tuurlijk is Sven terleurgesteld..Dat is sneu voor hem![]()
ons valse hoop geven hequote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Er zitten gelukkig 2 flinke plassen water tussen Herbert en mij, dus ik vrees dat het op logistieke gronden niet door zal gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |