hij heeft een groot egoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:10 schreef twentemeisje het volgende:
Bert's middlename is blijkbaar "de media"...
Je weet maar nooit wat Mueller adviseertquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze een kwartier voor de start pas aankomen.
ze willen peter niet onder ogen komenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Verslapen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tja wat kan je zeggen, het is Herbie. Met een rotvaart de Glandon afpleuren, die is lekker steil. Net zoals de Galibier, Joux Plane, Hautacam etc etc.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dijkstra verbaasde zich over de wisselende stemming van De Jong gedurende het interview.
Jij hebt iets met naaktslakken ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:10 schreef Brighteyes het volgende:
... van die mensen die hun tong gewoon nutteloos als een naaktslak in hun mond laten liggen.![]()
Brrr... daar krijg ik echt kippevel van.
Het is voor mij een van de ergste afnappers die er is.
Alle respect voor hem en wie dan ook. Maar je tong is geen naaktslak... daar kan je iets mee doen. Sterker nog... daar móet je iets mee doen tijdens het praten!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:07 schreef alwaysleft het volgende:
Heb eens respect voor iemandWat boeit mij dat dat ie slist, net of hij daar wat aan kan doen.
Kan niet echt zeggen dat dat de vraag is waar ik me nu mee bezig houquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:11 schreef andre77 het volgende:
De vraag is nu of Saetre de tijd van Grodum kan verbeteren voor brons.
i agree. Kan alleen daarom al moeilijk fan zijn van de Jong, Uytdehaage en Wust, die altijd met die tong lopen te worstelenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Stotteren en zo snel praten als Erben is soms irritant maar nog wel te doen, maar dit... van die mensen die hun tong gewoon nutteloos als een naaktslak in hun mond laten liggen.![]()
Brrr... daar krijg ik echt kippevel van.
Het is voor mij een van de ergste afnappers die er is.
10km is idd een afstand voor de schaatsers die er wat kalmer aan over doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:10 schreef Brahimov het volgende:
[..]
1000 en 1500 meter rijders (m/v) zijn verrotter.
Ik vind #53 leukerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:12 schreef Ericr het volgende:
[..]
Tja wat kan je zeggen, het is Herbie.
Jajajajaja! Die ook idd!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:12 schreef MiLalaa het volgende:
i agree. Kan alleen daarom al moeilijk fan zijn van de Jong, Uytdehaage en Wust, die altijd met die tong lopen te worstelen![]()
Tsja ze kunenn er zelf ook niks aan doen maar ik kan er ook niet tegen
Hij was ook te makkelijk om niet in te koppen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:12 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehe! Ik zat al op je te wachten!![]()
In totaal ongeveer een half uur.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:13 schreef Zwansen het volgende:
Hoe lang dweilen ze? Kwartier? Half uur?
zeker een half uurquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:13 schreef Zwansen het volgende:
Hoe lang dweilen ze? Kwartier? Half uur?
ik zag het gister... Ingrid wordt helemaal pissed, springt zowat uit d'r vel... En dan ineens heel droog vragen gaan stellen over iets heel anders!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:13 schreef maril het volgende:
De link van Interview mwet Ingrid Paul
http://www.nos.nl/winterspelen2006/beeld_en_geluid/index.html
kijken naar olympisch journaal
Ik hoop het van harte maar ik ben toch best bang voor de Texaan...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:14 schreef Remzz het volgende:
Er is maar 4 seconde sneller gereden op een laaglandbaan. Dus dit is echt een exrtreem goede tijd. Ik weet niet wie er nog aan komt.
ga maarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:15 schreef Game_Error het volgende:
hoelaat beginnen ze weer? ik wil f weten of ik nog naar de supermarkt kan lopen
Kan altijd, iets kopen wordt lastiger.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:15 schreef Game_Error het volgende:
hoelaat beginnen ze weer? ik wil f weten of ik nog naar de supermarkt kan lopen
zal ik je beschermen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:15 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte maar ik ben toch best bang voor de Texaan...
hou ik je aanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben benieuwd wat Ervik kan laten zien. Die kan er zomaar staan, maar je weet het nooit met hem (jaja, IR de clichéman).
En op het moment dat Herbert nog één keer durft te zeggen dat Ervik meer een man voor de 5 kilometer is dan voor de 10km dan ga ik hem in z'n hals bijten.
Ga maar alvast, danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben benieuwd wat Ervik kan laten zien. Die kan er zomaar staan, maar je weet het nooit met hem (jaja, IR de clichéman).
En op het moment dat Herbert nog één keer durft te zeggen dat Ervik meer een man voor de 5 kilometer is dan voor de 10km dan ga ik hem in z'n hals bijten.
brr...duurt 3 kwartier..weet je op hoeveel tijd ongeveer?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:13 schreef maril het volgende:
De link van Interview mwet Ingrid Paul
http://www.nos.nl/winterspelen2006/beeld_en_geluid/index.html
kijken naar olympisch journaal
Ze weten iig dat ze het kunnenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:16 schreef MiLalaa het volgende:
Nu komen dus alleen nog de 4 rijders die ooit sneller zijn geweest dan de Jong. Spannend
ga maar vastquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
dat was Uijtdehaagge ook ooit... maarja die doet niet mee!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:16 schreef MiLalaa het volgende:
Nu komen dus alleen nog de 4 rijders die ooit sneller zijn geweest dan de Jong. Spannend
Ga je tanden maar vast slijpen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Rustig blijven, komt goed.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Nu beginnen de spaningen wel meer op mij te komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |