Hij heeft iedereen misleidquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:06 schreef MissHobje het volgende:
Dadelijk heeft Mueller een geheim wapen![]()
Dat zou toch zuur zijn he
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:06 schreef Perico het volgende:
Wat een kop heeft de Jong.. denk dat ik wel weet waardoor die nu weer eens uit zijn slof is geschoten.. Ingrid Paul heeft hem geprikkeld door te zeggen, dat ie na jaren zeuren nu eindelijk 1x sex met haar mocht hebben (zonder papieren zak over zijn kop), maar alleen als die goud zou winnen...
Heb eens respect voor iemandquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ok... Schaatsen prima, maar hij moet wel gewoon zijn mond dicht houden.
Of tijdens de trainingsstop eens bij een logopediste langs!
Hij gaat zelf rijdenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hij heeft iedereen misleid
Of hij komt met Haugli ofzo
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:06 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
Het gebrek van veel schaatsers, praten
![]()
Engelse site: http://www.torino2006.org/ENG/IDF/SS/RT_SSM100101.htmlquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:05 schreef Riert het volgende:
[..]
Zelfde site....italiaans is niet best.
Waar klik ik op dat je de tijden per ronde ziet?
Heu. Toch andere sitequote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:06 schreef Falco het volgende:
[..]
http://www.nbcolympics.com/results/1501985/detail.html
Goed hequote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:08 schreef Brahimov het volgende:
Wat een verschil!
ja...quote:
Ging te vaak over de lijn tijdens de bocht.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:06 schreef 61neorej het volgende:
Waarom wercd die Rus nou eigelijk gediskwalificeerd?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:08 schreef Heerlijkheid het volgende:
"Het interview van gisteren sloeg nergens op"
ja dat sloeg ook nergens op.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:08 schreef golfer het volgende:
Mooi!
"Dat interview van gisteren sloeg nergens op"
Eat that, Maaldering!
Dat zei die goed hahahaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:08 schreef Heerlijkheid het volgende:
"Het interview van gisteren sloeg nergens op"
iddquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:09 schreef twentemeisje het volgende:
HULDE HULDE HULDE aan Bob "Het interview van gisteren sloeg nergens op" de Jong!
wie weetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:09 schreef Brahimov het volgende:
Sven Kramer staat vierde. Hij zal geen medaille pakken. No shit, Sherlock
Dát zocht ik. Dank je! Nu kan ik aan 't werk. Dag, allen!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:07 schreef Caws het volgende:
[..]
Engelse site: http://www.torino2006.org/ENG/IDF/SS/RT_SSM100101.html
Ach, Bart Veldkamp heeft leuke interviews. En Marnix Ten Kortenaar kon dat ook wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:08 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ja, ik zei het al een keer, in een nieuwe topsportverzekering moet gratis logopedie voor schaats(t)ers. Ze kunnen echt geen van allen praten. Vooral Timmer is prachtig (dat was Timmer toch?): "Marianne, je hebt gewonnen. Hoe voel je je?" "Ja, goed." "Schaatste je lekker?" "Ja."
![]()
Minstens zo'n lul als Dijkstra.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:09 schreef Ericr het volgende:
Go fuck Maalderink.
Ben ik niet met je eens. Stotteren en zo snel praten als Erben is soms irritant maar nog wel te doen, maar dit... van die mensen die hun tong gewoon nutteloos als een naaktslak in hun mond laten liggen.quote:
Dijkstra verbaasde zich over de wisselende stemming van De Jong gedurende het interviewquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:10 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Minstens zo'n lul als Dijkstra.
1000 en 1500 meter rijders (m/v) zijn verrotter.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:09 schreef At_Fundum het volgende:
Bob is alweer lekker helder. Leuk interview
Lijkt me sterk dat ze een kwartier voor de start pas aankomen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:09 schreef Bruce117 het volgende:
Die beelden van de noor die het stadion nadert waren neem ik aan niet live
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |