nee ik ook niet hoorquote:
Koop er eens wat van zou k zeggenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Ik heb alleen geen idee wat voor muziek het is.
Ik zie haar er toe in staat. Hedrick met z'n ball shaped face.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:30 schreef Ericr het volgende:
Het was Cherie.
Ids deed dat toch ook in Nagano?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:29 schreef Bruce117 het volgende:
Gekloot met zijn schaats.
Wat zijn dat voor taferelen
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:30 schreef TheEnemy het volgende:
Die moeder van Davis is ook fantastisch![]()
![]()
![]()
Zeker laag ja, maar ik weet nog niet of ik hem de overwinning gunquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:30 schreef Zwansen het volgende:
Mochten zijn schaatsen echt gesabotteerd zijn dan hoop ik echt dat ie hier wint. Dat zou echt laag zijn.
Hedrick balend op plaats 3 is ook wel een mooi gezicht, andersquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:30 schreef vinnyb het volgende:
een brons plakje voor een Noor mag best, als Bob en Carl dan maar 1 en 2 worden! (in willekeurige volgorde)
SC'ers hebben idd wel vaker last van naaktslakjes.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:29 schreef dolle_hond het volgende:
zekers
na een avond flink doorposten he
Ja als je het niet kunt winnen.. dan moet je toch iets de schuld gevenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:31 schreef Ericr het volgende:
Maar iedere schaatser controleert zelf zijn materiaal, dus wat is die Chad aan het bazelen?
hij moet toch wat hebben om te zeiken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:31 schreef Ericr het volgende:
Maar iedere schaatser controleert zelf zijn materiaal, dus wat is die Chad aan het bazelen?
Ach, Timmer had ook jaren te korte buizen, dus ik heb geen hoge dunk van die controle.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:31 schreef Ericr het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:30 schreef Perico het volgende:
Chad is vrees ik nu echt niet meer te houden![]()
Danzij de NOS!!!
Mooie keuze, en zeker terechtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Cheek mag de Amerikaanse vlag dragen bij de sluitingsceremonie. Goede keuze.
http://www.msnbc.msn.com/id/11541782/
ach ja bij Sven brak er een boutje. Jan Bos had ook iets tijdens WK Sprint. Kan dus toch gebeuren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:31 schreef Ericr het volgende:
Oe waar kon je voor NL stemmen ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat is pech, dit is iets wat je snel doorhebt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:32 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ach ja bij Sven brak er een boutje. Jan Bos had ook iets tijdens WK Sprint. Kan dus toch gebeuren.
sport.nlquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oe waar kon je voor NL stemmen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |