Ingegrepen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:31 schreef SolidasRock het volgende:
Oh, ik was blijkbaar nog niet klaar:
[TK]2x 128MB PC133 SD-RAM
Misleidende titel, is in werkenlijkheid gwoon 4x128 MB DIMM reepjes waarvan 2 al verkocht zijn, dimms werken niet in paren zoals simms dat doen...
Ik heb 2 keer geprobeerd een reactie van je te krijgen in een topic over universuele afstandbedieningen. Wat moet ik doen om je aandacht te krijgen?quote:
Tieten monteren en je naam veranderen in Elisa.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer geprobeerd een reactie van je te krijgen in een topic over universuele afstandbedieningen. Wat moet ik doen om je aandacht te krijgen?![]()
Ik moest lachenquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:51 schreef ShaoliN het volgende:
Tieten monteren en je naam veranderen in Elisa.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer geprobeerd een reactie van je te krijgen in een topic over universuele afstandbedieningen. Wat moet ik doen om je aandacht te krijgen?![]()
Dat is een goed idee, of mij een mail sturen of in mijn fotoboek posten. Sorryquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:51 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Tieten monteren en je naam veranderen in Elisa.
Dus jij was hetquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:16 schreef Dizer het volgende:
Elis.. je hebt de allround beste mod award gewonnen! Ik heb op je gestemd
Ben je er nog niet uit per mail?quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:22 schreef Dirkh het volgende:
Eh.. ElisaB, sinds wanneer laat jij je door een snotaap, die niet eens de TS is, vertellen dat het topic op slot moet, terwijl TS en ik nog bezig zijn om de deal af te ronden?
[GEZ] Philips universele afstandbediening
Het is bijna afgerond en het lijkt me toch bijzonder dat als een andere snotaap het verzoek doet om het topic te sluiten, waarop vervolgens het topic gesloten wordt.quote:
Je hebt gelijk. Normaliter gaat het ook zo. Maargoed je bent er bijna uit, en mocht er onverhoops toch iets misgaan dan doen we het topic weer open.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is bijna afgerond en het lijkt me toch bijzonder dat als een andere snotaap het verzoek doet om het topic te sluiten, waarop vervolgens het topic gesloten wordt.
Als iedereen zijn pakketje binnen heeft, is de deal volgens mij pas rond en kan het op slot. En dan nog kan dat op verzoek van de TS of op eigen initiatief van de mods alhier.
Maar omdat er een stel slowchattende DIG-wannabe's lekker keuvelen over een behuizing van de AB, vervolgens een van die gastjes een slotje vraagt na een verzoek van ElisaB om dat per mail te doen...
Ik ben geen DIG wannabe!quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is bijna afgerond en het lijkt me toch bijzonder dat als een andere snotaap het verzoek doet om het topic te sluiten, waarop vervolgens het topic gesloten wordt.
Als iedereen zijn pakketje binnen heeft, is de deal volgens mij pas rond en kan het op slot. En dan nog kan dat op verzoek van de TS of op eigen initiatief van de mods alhier.
Maar omdat er een stel slowchattende DIG-wannabe's lekker keuvelen over een behuizing van de AB, vervolgens een van die gastjes een slotje vraagt na een verzoek van ElisaB om dat per mail te doen...
Zou je voortaan zo vriendelijk willen zijn om een antwoord te geven waar ik tenminste tegen in kan gaan? Zo kom ik de morgen niet door.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:36 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Normaliter gaat het ook zo. Maargoed je bent er bijna uit, en mocht er onverhoops toch iets misgaan dan doen we het topic weer open.
Ja ja ja, maar ik moest het verhaal een beetje leesbaar maken voor ShaoliN, anders valt ie in slaap bij de eerste zin.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben geen DIG wannabe!
En er werd mij een vraag gesteld en die heb ik beantwoord. Meer niet
Zo ben ik.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja ja ja, maar ik moest het verhaal een beetje leesbaar maken voor ShaoliN, anders valt ie in slaap bij de eerste zin.
Ow, haiquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:22 schreef Dirkh het volgende:
Eh.. ElisaB, sinds wanneer laat jij je door een snotaap, die niet eens de TS is, vertellen dat het topic op slot moet, terwijl TS en ik nog bezig zijn om de deal af te ronden?
[GEZ] Philips universele afstandbediening
donequote:Op donderdag 2 maart 2006 13:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[TK] Grafische rekenmachine + gewone rekenmachine
Mag dicht.
Jij raakt niet in opspraak. ElisaB raakt in dit geval in "opspraak" . Zie niet in dat je om zoiets V&A zou moeten verlaten, maar dat is je eigen keuze. Je bijdrages in het feedbacktopic vind ik niet vervelend. Vind het zelfs wel handig.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:36 schreef SolidasRock het volgende:
Alweer raak ik in opspraak, en uit de woorden van DirkH kan ik afleiden dat als ik blauw was geweest het wel in orde was geweest? Ik zei het trouwens omdat ik het idee had dat ElisaB het topic wilde sluiten.
Ik had blijkbaar meer dan 2 seconden over dat postje moeten nadenken en zodanig moeten schrijven dat ik mezelf indek en het afschuif met "Doe ermee wat je wilt" maar dan was ik alweer de lul omdat ik modjes aanspoor te doen wat ze toch al willen doen....
Ik meen me te herineren dat iemand zei dat V&A deels offtopic was met vraagjes over producten? Aangezien dat topic tegen het eind aanliep dacht ik dat het geen kwaad kon om wat offtopic vragen te stellen.
Mijn laatste bijdrage aan V&A
[TK] Nokia 6100
Ik heb wel ff genoeg relnichten over me heen gehad nu....
Cool down, ik zat wat te dollenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:36 schreef SolidasRock het volgende:
Alweer raak ik in opspraak, en uit de woorden van DirkH kan ik afleiden dat als ik blauw was geweest het wel in orde was geweest? Ik zei het trouwens omdat ik het idee had dat ElisaB het topic wilde sluiten.
Ik had blijkbaar meer dan 2 seconden over dat postje moeten nadenken en zodanig moeten schrijven dat ik mezelf indek en het afschuif met "Doe ermee wat je wilt" maar dan was ik alweer de lul omdat ik modjes aanspoor te doen wat ze toch al willen doen....
Ik meen me te herineren dat iemand zei dat V&A deels offtopic was met vraagjes over producten? Aangezien dat topic tegen het eind aanliep dacht ik dat het geen kwaad kon om wat offtopic vragen te stellen.
Mijn laatste bijdrage aan V&A
[TK] Nokia 6100
Ik heb wel ff genoeg relnichten over me heen gehad nu....
Oh oke, mja heb er toch geen zin meer in. Verwacht gwoon dat er gauw weer iemand een bek opentrekt omdat ik een "zwartlijer" ben ongeacht mijn movitatie.quote:
Welnee man, releksquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:36 schreef SolidasRock het volgende:
Alweer raak ik in opspraak
Huhquote:en uit de woorden van DirkH kan ik afleiden dat als ik blauw was geweest het wel in orde was geweest?
En zo begreep ik het ook.quote:Ik zei het trouwens omdat ik het idee had dat ElisaB het topic wilde sluiten.
Donequote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:59 schreef Het_Biertje het volgende:
[TK] Pentium III 450Mhz Systeem
dicht.
[V&A] ERVARINGEN lieverd.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:32 schreef Klonk het volgende:
Ik wil ff melden dat ik een prima en snelle deal heb gehad met general wong, alles ging supersoepel, geld was er snel en het was alleen dankzij carnaval dat ik hem niet gelijk op kon sturen (postkantoren dicht)
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:44 schreef SolidasRock het volgende:
Hier het verzoek de laatste postjes van mij en Dizer te deleten in de universueeke Ab's aangezien er weer 1tje zit te mekkeren daarover in V&A Ervaringen... christus...
Jawel hoor, maar je standaardrijtje dook in elk topic op dat ook maar enigszins over DVD's ging. En daar stoorde een aantal users zich aan. En terecht. Behoorlijk irritant namelijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:51 schreef Patch het volgende:
Dus voor topics waar het gaat over 'ruilen' dan mag je geen links plaatsen naar wat de tegenpartij aan ruilwaar heeft?
Zie het nut niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:34 schreef SolidasRock het volgende:
Hier het verzoek de laatste postjes van mij en Dizer te deleten in de universele Afstandbediening topic.
(volgens mij had ik dit eerder gevraagd maar ja...)
Niet? Er wordt opnieuw erover gepost? En wie weet hoeveel mensen die url nog gaan bekijken in ervaringen en op mijn laatste post stuiten en daar hun bedenkingen over hebben die ze dan al niet gaan posten. Veel werk is het niet om die 2 of 3 postjes te deleten?quote:
kan iemand dit doen aub?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:30 schreef akkom het volgende:
kan al die off-topic flauwekul verwijderd worden uit mijn topic aub?
[TK] diverse DVD'S
bedankt![]()
deze mag ook nog dicht, bedanktquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:40 schreef akkom het volgende:
[TK] enkele metal DVD'S
deze mag dicht, is verkocht, bedankt![]()
kan theoretisch, doe het ook niet professioneel maar heb het wel nodig , stel dat mijn printer nu kapot zou gaan , dan heb ik niets meer aan mijn cardridges tenzij ik exact de zelfde terug koop ,quote:Op zondag 5 maart 2006 19:12 schreef Adelante het volgende:
Het kán inderdaad een optie zijn, maar dan doe je professioneel iets met fotografie en vormgeving o.i.d..
Ik zie namelijk niet in hoe een normale huis-, tuin- en keuken gebruiker meer dan 50 cartridges heeft liggen bij een standaard kleuren inktjet
ja dat kan ik wel doen maar ik heb 2 topics met dvdtjes:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:51 schreef Adelante het volgende:
wil ik wel doen akkom, maar kun je niet één schoon nieuw topic openen met nog beschikbare dvd's uit alle lopende topics van je![]()
en dicht.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:51 schreef Erik het volgende:
Zowel [Gez] Wireless router of access point als [TK] Orange beach cruiser mogen dicht
ik heb nog een paar potten Hamerite.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:52 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik wilde even weten hoe het is om blauw te zijn.![]()
overgehouden uit de tijd dat jij 24x voor smurfenblauw ging?quote:Op maandag 6 maart 2006 12:54 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik heb nog een paar potten Hamerite.![]()
nee, overgehouden van toen die ene keer toen ik m'n villa ging schilderenquote:Op maandag 6 maart 2006 12:58 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
overgehouden uit de tijd dat jij 24x voor smurfenblauw ging?
nee geen idee, maar het zal waarschijnlijk niet die bruine schoenendoos zijn waar jij je bedje in hebt staan.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:09 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
nee, overgehouden van toen die ene keer toen ik m'n villa ging schilderen
weet je wat dat is? villa?![]()
Done.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:51 schreef Erik het volgende:
Zowel [Gez] Wireless router of access point als [TK] Orange beach cruiser mogen dicht
hah je weet het; jij stijgt in m'n achting.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nee geen idee, maar het zal waarschijnlijk niet die bruine schoenendoos zijn waar jij je bedje in hebt staan.![]()
Nope, mag nietquote:Op maandag 6 maart 2006 21:02 schreef TeleluvR het volgende:
Mag je een luchtdrukpistool op Fok! verkopen?
[TK] multi~!
Zo ja, dan open ik ook even een topic. Voor de goede orde: Deze wapens zijn legaal in Nederland, mits bezitter boven de 18 jaar!
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope, mag niet
Thnx voor je oplettendheid
's nachts in de kliko van de buren gooienquote:Op maandag 6 maart 2006 21:11 schreef TeleluvR het volgende:
Jammer, marktplaats.nl knikkert dat soort dingen er ook af, terwijl andere advertenties met luchtdrukwapens blijven staan...![]()
Hoe moet ik nu in godsnaam dat ding kwijtraken...![]()
Dat levert niks op...quote:Op maandag 6 maart 2006 21:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
's nachts in de kliko van de buren gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |