quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:42 schreef texelonia het volgende:
Noah's zeer toekomstige eigen kamertje(Mét balkon!
)
Dan nog een vraagje... Wie heeft er een briljant idee hoe we onze trap dreumes-proof kunnen maken?
Ik hoop dat er een gewoon traphekje onderaan kan, tegen die paal waar de trap om draait zeg maar. Hoop dat de trapleuning ook niet in de weg zit. Maar een stukje hoger zitten dus 3 traptreden zonder bescherming... kan ie gewoon tussendoor kukelen. Iemand een idee hoe we dat kunnen oplossen? Liefs ook nog makkelijk en goedkoop
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
Tex, stel je vraag anders even in het klusforum. Mss zijn er daar mensen met goede ideeen.
Ikzelf zou zeggen een balk/plank daar aan de zijkant vastmaken (aan de overkant van de leuning zeg maar) en dan daarop het traphekje.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:08 schreef DaanBanaantje het volgende:
volgens vriendinnetje van mij past roze overal bij
ik denk dat groen en roze leuk is hoor Fuente! anders even staaltje meenemen om te kijken? wel je aankopen showen he!![]()
Ja, misschien wel leuk om te vermelden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:20 schreef Lois het volgende:
Wat leuk zoveel foto's Tazz! Het wiegje, is dat een familiestuk of heb je het zelfgemaakt?
Nee, ik mag niet uitrusten...quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:26 schreef Brighteyes het volgende:Heb je zo hard gewerkt en dan mag je niet eens in de schommelstoel?
Nee, grapje. Wat een werk zeg!Ik ben wel benieuwd naar het totaalplaatje!
Eigenlijk moet het hele topic hier weg natuurlijk.quote:
Ik zal zo eens even foto's maken van Emma haar kamerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:23 schreef renzell het volgende:
Weet je wat ik zo leuk vind om te zien? Dat iedereen z'n babykamertje van tevoren helemaal spik en span heeft. Flesjes keurig netjes op een rijtje, plinten geschrobd, kleertjes gewassen en gestreken, bedje op tien verschillende manieren opgemaakt om te kijken wat er het mooiste uitziet..... En na 6 maanden..... jawel, na 6 maanden is die babykamer een stinkend slagveld!Bij mij wel tenminste...
![]()
Ps- overdrijven is ook een vak! en ik zit erop...
Ps- mooie, lieve kamertjes hoor dames!![]()
![]()
Die teigetje is al weg hoor. Stond ook nog een Pooh op enz. Misschien laat ik die bijtjes nog hangen, maar ik vermoed van nietquote:Op woensdag 12 april 2006 22:57 schreef Lishe het volgende:
Niet blauw hoor Sjak! En hoort die Teigetje daar op de deur? Of gaat die nog weg??
das een goed ideequote:Op donderdag 13 april 2006 09:39 schreef m@x het volgende:
Nee, niet de hele muur oranje. Ik zou de lambrizering zelf donkerbruin verven en dan de onderkant van de muur oranje.
Ik denk dat het er sjiek uitziet omdat het behalve dat rood vrij rustig is. We houden niet zo van die uitbundige kinderversieringen.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:01 schreef Neuk het volgende:
Jelief, da's wel een heel sjieke en rustige kamer verderDat gaat mij NOOOOOOOOIT lukken in dit oude huissie van me
Ga je ook een airbrush op de muur maken?quote:Op donderdag 13 april 2006 08:37 schreef Neuk het volgende:
Ik hou wel van die hele drukke kamertjes en van zulk retro-behang. Iemand wist mij te vertellen dat babykamertjes juist heel rustige kamertjes moesten zijn. Ik vroeg me af waarom eigenlijk. De babies slapen er 99% van de tijd, toch? Ik was zelf ook van plan er een knalkamertje van te maken, zodoende...
Tot nu toe wel ja. Ben er erg blij mee.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:32 schreef poemojn het volgende:
Leuk kamertjeen zie ik daar een diaperchamp Jelief? Is die idd geurvrij?
Hihihiquote:Op donderdag 13 april 2006 13:27 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Ga je ook een airbrush op de muur maken?
Volgens mij is het hier alleen die dwarsbalk halverwege de muur. Ik ben trouwens nooit zo'n fan van lambrizering, maar ik vind het hier wel erg leuk.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:54 schreef bixister het volgende:
sjak, geweldig!!!echt heel mooi en leuk. ik vind oranje voor de lambrizering ook leuk. (m@x, de lambrizering beslaat toch de hele onderkant van de muur of begrijp ik het verkeerd?)
Ben nu al nieuwsgierig hoe het gaat worden, heb het kastje/tafel gezien wat je ook gedaan hebt helemaal superquote:Op donderdag 13 april 2006 22:25 schreef Neuk het volgende:
[..]
Hihihi
Er komen iig wel tattoomotieven in die kamer maar ik denk afschroefbare van MDF of hout.
Ik zat ook te denken om een 2e hands bedje en kastje te gaan airbrushen, of een stuk MDF wat ik er dan op kan plakken. Ik doel dan op rozen en op vlinders en dat soort ouderwetsere motiefjes, wel lieflijk iig.
Ik heb ook al een ontwerpje voor een mobile in mijn kop maar ik moet het allemaal nog zien, ik ga geen uren in verfdampen staan
Ja, onderaan paars, dan rood, dan oranje, dan geel. Oh, en op sommige plekken is er heel fijn zilverglitter tegen aan geblazen, maar dat zie je alleen bij een bepaalde lichtval.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:22 schreef Brighteyes het volgende:
Het lijkt echt alsof het bewust gedaan is zo.
Want het loopt wel overal geleidelijk van licht naar donker toch?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:20 schreef Syrena het volgende:
Ik EIS een fotoserie in K&W van de rest van je muren Owlet!
Wowwerdewowwowwow!quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:49 schreef owlet het volgende:
Babykamer spam![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ha EINDELIJKquote:Op zondag 23 april 2006 18:37 schreef dutchie het volgende:
Wow Sugar wat mooi. Ik vind die muur wel wat heftig, maar het totaal ziet er super uit.
Ik ben ook ideeen aan het 'jatten' hier hoorquote:Op maandag 24 april 2006 14:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ha EINDELIJKBij mijn muur zei iedereen dat meteen
![]()
Ik vind het ook supergaaf trouwens
Ik moet trouwens mijn foto's van de slaapkamer nog updaten, ik heb nu kastjes erbij enzo. En ik ga je idee van dat kastje gewoon schaamteloos nadoenmet hopelijk hetzelfde resultaat...
Nu is het klaar!quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:32 schreef Tazz het volgende:
Ok, hij is al een tijdje af, maar nog geen tijd gehad om wat foto's online te gooien...
Bij deze even het fora spammen.
Er moet nog wel e.e.a. gebeuren. Kubussen ophangen waarin ook wat spullen op kunnen komen te staan. Nog een schilderijtje, en nog een lampje (ofzo).
Idee van de vrouw.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:53 schreef Ireth het volgende:
Die zijn idd heel erg leuk! Leuk kamertje Tazz!
Ah, ongeveer net zoveel ruimte met raam als dat wij ter beschikking hebben voor ons flupke. Ik ga de foto's eens goed bestuderen. Ik zie potentiele ideetjes!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:03 schreef Ireth het volgende:
Over kamertje van Suus gesproken, in het verleden al eens laten zien, maar doe het lekker nog een keertje
Het ieniemieniekleinekamertje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als alles meezit, gaan we nog deze zomer/herfst verhuizen en dan hopenlijk iets meer vierkante meters ter beschikking. Zit alles niet mee, dan gaan zowel kleerkast als commode er uit en komt er een peuterbedje in te staan en verder alleen speelgoed/zitzak op de grond.
Wij hebben ook de babykamer en kinderwagen gekocht bij babydump. Stukken goedkoper en goede service (wat je mag verwachten).quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:47 schreef PM-girl het volgende:
Ik wil ook beginnnen!! Ons kamertje is leeg en we hebben deze babykamer op het oog:
[afbeelding]
Hij is bij verschillende winkels te koop, prenatal, babydump, babymax. Dump lijkt het goedkoopst, maar twijfel. Hebben ze een goede service? Bij prenatal weet je wat je aan ze hebt?
Wie heeft er ervaringen?
Ook ga ik straks op groen behang jacht!! Kan niets vinden, wil eigenlijk iets met strepen ofzo, geen lime groen maar donkerder.
Heee, dat is onze babykamer!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:47 schreef PM-girl het volgende:
Ik wil ook beginnnen!! Ons kamertje is leeg en we hebben deze babykamer op het oog:
[afbeelding]
Hij is bij verschillende winkels te koop, prenatal, babydump, babymax. Dump lijkt het goedkoopst, maar twijfel. Hebben ze een goede service? Bij prenatal weet je wat je aan ze hebt?
Wie heeft er ervaringen?
Ook ga ik straks op groen behang jacht!! Kan niets vinden, wil eigenlijk iets met strepen ofzo, geen lime groen maar donkerder.
Wat leuk! En hoe bevalt jullie de 'blue water'?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:31 schreef Igraine het volgende:
[..]
Heee, dat is onze babykamer!!
Wij hebben hem gekocht bij Burgerhout in Rotterdam, ik wist niet eens dat hij ook in andere zaken te krijgen was.
ik heet dan wel geen Cattie, maar ik heb ze (ook?) bij de Blokker zien liggen! Met een zuignapje. (te gebruiken als handdoekenhaakje in keuken/wc/badkamer, maar of het exact dezelfde zijn weet ik dus niet!)quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:47 schreef Igraine het volgende:
Leuk Cattie! Vooral die vlinder/kapstokdingetjes, mag ik vragen waar je die vandaan hebt?
Dank je voor de tip! De wasbak is van plastic, zou het daar ook bij kunnen?quote:Op zondag 21 mei 2006 11:31 schreef Ladybos het volgende:
Cattie je hebt spul om sanitair te 'verven' in een andere kleur (wit dusmisschien een oplossing voor je groene wasbak ?
Die commode is eigenlijk voor een 3ling hé.... Er passen namelijk precies 3 aankleedkussen naast elkaarquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:31 schreef Lois het volgende:
Wat een prachtige commode Nicole, heel handig groot!
Lief kamertje
Leuk he, wat een werk om dat er mooi op te krijgen voor iemand die niet zo handig is als ikquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:36 schreef Anitra het volgende:
Leuk die fotolijstjes met het behang!
Een heel leuk kamertje!
Vind het echt heel leuk gedaan, zo hoort het ook echt bij het kamertje!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:44 schreef sjak het volgende:
[..]
Leuk he, wat een werk om dat er mooi op te krijgen voor iemand die niet zo handig is als ik![]()
In het midden komt straks een foto van de baby in eenzelfde soort lijstje.
Wij ook,ik vind het prettig dat er latjes in zitten ipv spijltjes, geeft wat minder een kooi idee.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
jelief ik vind jullie ledikantje erg mooi, waar heb je die gekocht als ik vragen mag?
Beter goed gejat dan slecht bedacht tochquote:Op maandag 10 juli 2006 11:54 schreef Jelief het volgende:
Leuk idee ook die foto's van jou en Schanul![]()
![]()
![]()
Dank je, ik hou mijn ogen open. Erg leuk, ik ben dol op lig- en speelcomfortquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:43 schreef kozakken het volgende:
Het ligkussen is van Present Time en ik heb 'm gevonden (of eigenlijk kozakkenman) bij de PT-outlet in Bataviastad. We vinden Jonne er regelmatig op trouwens. Of hij dan uit bed gekieperd is of dat hij besloten heeft een beetje te slaapwandelen is me nog niet helemaal duidelijk. Maar werken doet het dus zeker!
ik zag hem ineens hier:quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:04 schreef Tan het volgende:
[..]
Dank je, ik hou mijn ogen open. Erg leuk, ik ben dol op lig- en speelcomfort
En terecht! Zeer gaaf is hetquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:59 schreef Lishe het volgende:
Dank jullie!Ik ben zelf ook helemaal opgetogen over het resultaat...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |