Ha EINDELIJKquote:Op zondag 23 april 2006 18:37 schreef dutchie het volgende:
Wow Sugar wat mooi. Ik vind die muur wel wat heftig, maar het totaal ziet er super uit.
Ik ben ook ideeen aan het 'jatten' hier hoorquote:Op maandag 24 april 2006 14:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ha EINDELIJKBij mijn muur zei iedereen dat meteen
![]()
Ik vind het ook supergaaf trouwens
Ik moet trouwens mijn foto's van de slaapkamer nog updaten, ik heb nu kastjes erbij enzo. En ik ga je idee van dat kastje gewoon schaamteloos nadoenmet hopelijk hetzelfde resultaat...
Nu is het klaar!quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:32 schreef Tazz het volgende:
Ok, hij is al een tijdje af, maar nog geen tijd gehad om wat foto's online te gooien...
Bij deze even het fora spammen.
Er moet nog wel e.e.a. gebeuren. Kubussen ophangen waarin ook wat spullen op kunnen komen te staan. Nog een schilderijtje, en nog een lampje (ofzo).
Idee van de vrouw.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:53 schreef Ireth het volgende:
Die zijn idd heel erg leuk! Leuk kamertje Tazz!
Ah, ongeveer net zoveel ruimte met raam als dat wij ter beschikking hebben voor ons flupke. Ik ga de foto's eens goed bestuderen. Ik zie potentiele ideetjes!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:03 schreef Ireth het volgende:
Over kamertje van Suus gesproken, in het verleden al eens laten zien, maar doe het lekker nog een keertje
Het ieniemieniekleinekamertje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als alles meezit, gaan we nog deze zomer/herfst verhuizen en dan hopenlijk iets meer vierkante meters ter beschikking. Zit alles niet mee, dan gaan zowel kleerkast als commode er uit en komt er een peuterbedje in te staan en verder alleen speelgoed/zitzak op de grond.
Wij hebben ook de babykamer en kinderwagen gekocht bij babydump. Stukken goedkoper en goede service (wat je mag verwachten).quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:47 schreef PM-girl het volgende:
Ik wil ook beginnnen!! Ons kamertje is leeg en we hebben deze babykamer op het oog:
[afbeelding]
Hij is bij verschillende winkels te koop, prenatal, babydump, babymax. Dump lijkt het goedkoopst, maar twijfel. Hebben ze een goede service? Bij prenatal weet je wat je aan ze hebt?
Wie heeft er ervaringen?
Ook ga ik straks op groen behang jacht!! Kan niets vinden, wil eigenlijk iets met strepen ofzo, geen lime groen maar donkerder.
Heee, dat is onze babykamer!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:47 schreef PM-girl het volgende:
Ik wil ook beginnnen!! Ons kamertje is leeg en we hebben deze babykamer op het oog:
[afbeelding]
Hij is bij verschillende winkels te koop, prenatal, babydump, babymax. Dump lijkt het goedkoopst, maar twijfel. Hebben ze een goede service? Bij prenatal weet je wat je aan ze hebt?
Wie heeft er ervaringen?
Ook ga ik straks op groen behang jacht!! Kan niets vinden, wil eigenlijk iets met strepen ofzo, geen lime groen maar donkerder.
Wat leuk! En hoe bevalt jullie de 'blue water'?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:31 schreef Igraine het volgende:
[..]
Heee, dat is onze babykamer!!
Wij hebben hem gekocht bij Burgerhout in Rotterdam, ik wist niet eens dat hij ook in andere zaken te krijgen was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |